ASYSTENT/KA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI Bielany Wrocławskie oferta pracy MSI Polska Sp z o.o.
Stanowisko: ASYSTENT/KA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - Wspieranie działu księgowości w bieżących pracach, - Przygotowanie raportów i zestawień w Excelu, - Wspracie w procesie księgowania, - Udział w zamknięciu miesiąca, kwartału, roku, - Pomoc w rozliczaniu podróży slużbowych, - Wsparcie procesu obiegu i archwizacji dokumentów, - Wprowadzanie danych do systemu. Oferta dostepna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) msi.com
Data publikacji: 2016-11-25
Lokalizacja: Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Pracodawca: MSI Polska Sp z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Magazynowa 1, 55-040 Bielany Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Wspieranie działu księgowości w bieżących pracach, - Przygotowanie raportów i zestawień w Excelu, - Wspracie w procesie księgowania, - Udział w zamknięciu miesiąca, kwartału, roku, - Pomoc w rozliczaniu podróży slużbowych, - Wsparcie procesu obiegu i archwizacji dokumentów, - Wprowadzanie danych do systemu. Oferta dostepna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) msi.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT/KA DZIAŁU KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielany Wrocławskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kobierzyce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Asystent do spraw księgowości
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_3: średnie zawodowe, administracyjne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, wyższe - ekonomia i finanse, administracja, staż pracy - brak wymagań, znajomość języka angielskiego na poziomie B1-B2, obsługa komputera, znajomość programu Excel
Nazwa pracodawcy: MSI Polska Sp z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Magazynowa 1, 55-040 Bielany Wrocławskie, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: wrocławski
Gmina pracodawcy: Kobierzyce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bielany Wrocławskie
Ulica pracodawcy: Magazynowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Profil działalności pracodawcy: RP II 411-226/06
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.11.2016
Data dodania oferty pracy: 24.11.2016
Oferta pracy ważna do: 31.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-08-22 - Sienno (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-08-27 - Warszawa (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Świdnica (dolnośląskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2000 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-07-27 - Katowice (śląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Poznań (wielkopolskie)
wspomaganie pracy wietamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych, współpraca i wykonywanie poleceń wietnamskiego prezesa
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Samodzielna naprawa pojazdów ciężarowych. Kontakt z pracodawcą: 501431517.
Usługi Motoryzacyjne Skup Metali Nieżelaznych Zofia Izdebska-Zając - 2016-01-11 - Wrocław (dolnośląskie)
częste wyjazdy służbowe, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, organizowanie sprzedaży towarów
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wynikający ze stanowiska pracy
Powiatowe Centrum Integracji Społecznej - 2016-08-01 - Orzechówka (podkarpackie)
Według regulaminu wewnętrznego
Kancelaria Adwokacka Kowalski Janusz - 2017-01-13 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Wg programu stażu - szkolenie BHP, PPOŻ, instruktaż stanowiskowy, przygotowanie gabinetu do pracy. Asystowanie lekarzowi w czasie pracy. Obsługa rejestracji. Wpisy do dokumentacji na zlecenie lekarza. Prace porządkowe w gabinecie stomatologicznym. Dezynfekcja i sterylizacja narzędzi. Godziny odbywania stażu: poniedziałek w godz. 9:00-11:00 i 15:00-20:35, wtorek, czwartek w godz. 12:25-20:00, środa w godz. 8:25-16:00, piątek 10:25-18:00.
kontakt przez PUP - 2017-09-28 - Bełchatów (łódzkie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Wyszków (mazowieckie)
do uzgodnienia
ZESPÓŁ SZKÓŁ TECHNICZNO - WETERYNARYJNYCH - 2016-08-01 - Trzciana (podkarpackie)
jw.
BOGUSŁAWA WIŚNIEWSKA (Niepubliczne Przedszkole "Robuś") - 2015-12-08 - Warszawa (mazowieckie)
praca w charakterze asystenta nauczyciela dla jednego ucznia.e-mail sp.marcinkowice (at) poczta.onet.pl
Szkoła Podstawowa im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Marcinkowicach - 2015-11-25 - Marcinkowice (dolnośląskie)
pomiar terenów, opracowanie wyników pomiarów, kreślenie map w autocad
AZYMUT-GEO Agnieszka Kantor - 2018-01-30 - Wronowice (łódzkie)
PRZYCINANIE, ZESPALANIE ELEMENTÓW ALUMINIOWYCH I ICH OBRABIANIE ORAZ ŁĄCZENIE Z INNYMI MATERIAŁAMI (SZKŁEM, POLIWĘGLANEM).Praca w godz. 7-15Przewidywany termin zatrudnienia 3 lata
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Wrocław (dolnośląskie)
SPORZĄDZANIE DOKUMENTÓW DOTYCZĄCYCH SPRAW ADMINISTRACYJNYCH M.IN. NA PODSTAWIE PRAWA PRACY I PRAWA ADMINISTRACYJNEGO, W TYM: SPORZĄDZANIE UMÓW CYWILNOPRAWNYCH I DOKUMENTÓW WYNIKAJĄCYCH ZE STOSUNKU PRACY, OPRACOWANIE REGULAMINÓW PRACY, PRZYGOTOWANIE PROJEKTÓW UMÓW, POROZUMIEŃ, DECYZJI, PROCEDUR, INSTRUKCJI I INNYCH DOKUMENTÓW, STOSOWANIE PRZEPISÓW PRAWA DOTYCZĄCYCH DOSTĘPU DO INFORMACJI PUBLICZNEJ TAJEMNICY SŁUŻBOWEJ ORAZ OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Wykonywanie projektów architektoniczno-konstrukcyjnych
Pracownia Projetowa mgr inż. bud. Sylwia Pawłowska-Pałys - 2018-07-17 - Przemyśl (podkarpackie)
Awizacja załadunków;Obsługa giełdy trans;Rozliczanie kierowców;Planowanie tras;Ewidencja i fakturowanie;
GOSPODARSTWO PRODUKCJI ROLNEJ CENTRALA NASIENNA SP.Z O.O - 2016-01-22 - Nidzica (warmińsko-mazurskie)
Odpowiedzialność za współpracę mięzy prezesem, a klientami i kontrahentami firmy. Redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi oraz angielskim. Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności. Praca 10 godzin w tygodniu od poniedziałku do piątku w godzinach 8-10.
MICHAL-PD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-31 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa urządzeń biurowych,obsługa programów komputerowych,obsługa klienta,tłumaczenie pisemne
Oscar-Szkoła Języków Obcych I Biuro Tłumaczeń - 2017-05-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
wprowadzanie dokumentacji do systemu. Obsługa systemu pod kątem zleceń produkcyjnych, kontakt z dostawcami, analiza danych.
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Rąbień (łódzkie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- zakładanie i prowadzenie dokumentacji i ewidencji,- pisanie pism,- obsługiwanie urządzeń biurowych,- prowadzenie rejestrów,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie i organizowanie spotkań,- kontakt z petentami,- prowadzenie korespondencji,- segregowanie dokumentów oraz korespondencji,- korzystanie z programów komputerowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Zgierz (łódzkie)
Nauka prowadzenia rejestrów przepisów prawnych i inne
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wykonywanie poleceń centrali ruchu w zakresie kierowania ruchem, udzielania informacji pasażerom, udzielania pomocy pasażerom niepełnosprawnym, umieszczania komunikatów na przystankach, raportowania zakłóceń w funkcjonowaniu komunikacji
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe BP Tour Piotr Brewczak - 2017-10-10 - Gdańsk (pomorskie)
naliczanie płac, rozliczanie ZUS, księgowanie faktur zakupu
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Wągrowiec (wielkopolskie)
obsługa urządzeń biurowych, sporządzanie kserokopii dokumentów, uczestnictwo w zadaniach obsługi dokumentów przychodących i wychodzacych, zapoznanie z zasdadami pracy w komórkach organizacyjnych urzedu
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie posiłków.Praca na umowę o pracę w godz. 8-17 w Kołobrzegu.
ALKA II A.J.B. Ligenzowie Sp.J. - 2017-03-14 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)