ASYSTENT PROJEKTANTA Przemyśl oferta pracy Pracownia Projetowa mgr inż. bud. Sylwia Pawłowska-Pałys

Stanowisko: ASYSTENT PROJEKTANTA

Wynagrodzenie: 2 100 - 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Wykonywanie projektów architektoniczno-konstrukcyjnych

Data publikacji: 2018-07-17

Lokalizacja: Przemyśl (podkarpackie)

Pracodawca: Pracownia Projetowa mgr inż. bud. Sylwia Pawłowska-Pałys

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Grunwaldzka 13, 37-300 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Wykonywanie projektów architektoniczno-konstrukcyjnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT PROJEKTANTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Przemyśl

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Przemyśl

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Przemyśl

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018

Data zakończenia pracy: 31.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa programu AUTOCAD

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Staż pracy mile widziany.

Nazwa pracodawcy:
Pracownia Projetowa mgr inż. bud. Sylwia Pawłowska-Pałys

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

Adres pracodawcy:
Grunwaldzka 13, 37-300 Przemyśl, powiat: m. Przemyśl, woj: podkarpackie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: podkarpackie

Powiat pracodawcy: m. Przemyśl

Gmina pracodawcy: Przemyśl

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Przemyśl

Ulica pracodawcy: Grunwaldzka

Numer budynku pracodawcy: 13

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Przemyślu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inżynier budownictwa - budownictwo ogólne

Data dodania oferty pracy: 17.07.2018

Oferta pracy ważna do: 31.08.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 17.07.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 17.07.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SUPLEMENTÓW DIETY - do 2 100 PLN

Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie: średnie; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; zakres obowiązków:przedstawicielstwo regionalne, doradztwo, koordynator rynku - promotor; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 350 PLN

telefoniczna i elektroniczna obsługa klientów - w tym m. in. przedstawienie oferty produktowej instytucji finansowych, wsparcie realizacji usługi bankowości elektronicznej, realizacja usługi przyjmowania wniosków pożyczkowych przez telefon
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Biała Podlaska (lubelskie)

DORADCA FINANSOWY - od 1 800 PLN

- telefoniczny kontakt z klientem- prowadzenie spotkań (odbiór dokumentów od klienta)- obsługa wniosków w systemie- pozyskiwanie klientów- raportowanie do kierownika
Profi Credit Polska S.A. - 2015-12-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SALOWA W BLOKU OPERACYJNYM - od 2 000 PLN

Salowa w bloku operacyjnym
Zespół Opieki Zdrowotnej we Włoszczowie - 2017-10-23 - Włoszczowa (świętokrzyskie)

ASYSTENT KADRY ZARZĄDZAJĄCEJ/EXECUTIVE ASSISTANT - od 3 500 PLN

organizowanie i prowadzenie kalendarzy dla przydzielonych konsulatów; zarządzanie procesem komunikacji, w szczególności w zakresie udzielania odpowiedzi na korespondencję niewymagającą zaangażowania konsultanta; profesjonalna i efektywna obsługa połączeń telefonicznych, rozwój bieżących relacji z asystentami; zapewnienie wsparcia administracyjnego; współpraca z innymi asystentami kadry zarządzającej w celu zagwarantowania zastępstw, wsparcie planowania i realizacji głównych projektów, konferencji i innych spotkań poza biurem, przygotowanie dokumentów i raportów.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)

MECHANIK UTRZYMANIA RUCHU - od 3 500 PLN

nadzór nad parkiem maszynowym, bieżące naprawy maszyn produkcyjnych, przeglądy okresowe urządzeń produkcyjnych
EUCREA KONTAKTE sp. z o.o. - 2017-01-31 - Lubin (dolnośląskie)

PODINSPEKTOR - WIELOOSOBOWE STANOWISKO DS. PRZYGOTOWANIA IPROWADZENIA INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Zakres wykonywanych zadań, a w szczególności:1) przygotowanie inwestycji strategicznych, a w tym:- uzyskanie podstawowych założeń i warunków technicznych do projektowania;- przygotowanie wymaganych założeń i warunków technicznych do projektowania;- udział w komisjach przetargowych;- przygotowanie projektów umów;- współpraca na każdym etapie z uczestnikami procesu inwestycyjnego, w tym egzekwowanie skutków niewykonania lub nienależytego wykonania umów przez wykonawców;- koordynacja procesu uzyskania pozwolenia na budowę;- sprawdzenie i ocena kompletności dokumentacji projektowej;- dokonanie uzgodnień dokumentacji projektowej;- przygotowanie oświadczeń w sprawie własności gruntów;- przygotowanie i złożenie wniosku o pozwolenie na budowę;- pomoc wykonawcy w przygotowaniu i złożeniu wniosku o pozwolenie na budowę;- zarządzanie projektami w ramach Partnerstwa Publiczno - Prywatnego pn. ,,Modernizacja Energetyczna obiektów użyteczności publicznej w Płocku" .2) koordynacja i nadzór całości inwestycji- uzgadnianie zmian w dokumentacji projektowej;- uzgadnianie wydatkowania środków finansowych;- kontrola zgodności wykonania prac z przyjętym harmonogramem rzeczowo - finansowym;- nadzór na budowie (organizacja i udział w naradach, w tym koordynacyjnych).3) Współpraca techniczno - ekonomiczna z jednostkami zewnętrznymi:- usługi naukowo badawcze;- wymiana informacji.4) bieżąca współpraca z Inwestorem Zastępczym oraz Generalnym Wykonawcą w zakresie obowiązków Inwestora Bezpośredniego:- udział w rozwiązaniu problemów techniczno organizacyjnych;- dokonywanie uzgodnień zmian dokumentacji projektowej oraz środków finansowych;- udział w naradach koordynacyjnych.5) opracowywanie i aktualizowanie harmonogramów techniczno - finansowych realizacji inwestycji, weryfikowanie rozliczeń finansowych podmiotów biorących udział w realizacji inwestycji.6) sporządzanie bilansów, sprawozdań, informacji z zakresu realizowanych inwestycji.
Urząd Miasta Płocka - 2017-05-25 - Płock (mazowieckie)

ASYSTENT KLIENTA - do 2 000 PLN

Obsługa klientów odwiedzających placówkę banku, sprzedaż podstawowych produktów bankowych, dbanie o pozytywny wizerunek banku i najwyższe standardy obsługi klienta, obsługa operacji i transakcji gotówkowych i bezgotówkowych złotowych i walutowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Lubaczów (podkarpackie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 5 000 PLN

transport towarów na terenie kraju
Usługi Transportowe Bogusław Franczak Słopnice 458 - 2016-01-04 - Słopnice (małopolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA / HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA / POMOC STOMATOLOGICZNA - od 13 PLN

- Praca z Lekarzem Stomatologiem w zakresie udzielania świadczeń medycznych + higiena gabinetu i sprzętu.- Wynagrodzenie: od 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 2 miesiące, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Zlecenie wykonywane w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące jako Asystentka stomatologiczna lub Higienistka stomatologiczna lub Pomoc stomatologiczna. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 509-582-921) lub e-mail: naszaprzychodnia (at) onet.pl
AMANDA LUX MAREK PAPIS - 2017-10-04 - Katowice (śląskie)

TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA.SZCZECIN-CENTRUM - do 13 PLN

Telefoniczna obsługa zgłoszeń w sieci komórkowejObsługa systemu CRM
kontakt przez OHP - 2016-09-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

projektowanie domów jednorodzinnych, architektura budowlana
ZESPÓŁ PROJEKTOWY MGR INŻ. ROBERT OLECHNOWSKI - 2017-01-11 - Składowice (dolnośląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - 1 550 - 2 100 PLN

asystowanie przy zabiegach stomatologicznych, 3/4 etatu lub cały etat (do uzgodnienia z pracodawcą)
PRZYCHODNIA STOMATOLOGICZNA "KORONA" s.c. - 2018-03-28 - Lubin (dolnośląskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 2 000 PLN

zbieranie oraz wstępne przetwarzanie informacji biznesowych na potrzeby firmy, przygotowywanie sprawozdań, zestawień, raportów, prezentacji, kontakt z klientem zagranicznym
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

KELNER/BARMAN - do 1 850 PLN

Obsługa gości restauracji
FORM-PLASTIC Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Ciechocinek (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - od 1 900 PLN

pomoc nauczycielowi w przygotowywaniu zajęć (udział w organizacji zaplanowanych zajęć polegających przede wszystkim na wycinaniu, przygotowywaniu stanowisk do malowania farbkami, klejenia, lepienia itp., udział w przygotowywaniu pomocy do zajęć, udział w dekorowaniu sali; pomoc w porządkowaniu stanowisk pracy dzieci po zakończonych zajęciach ); opieka nad dziećmi i dbanie o ich bezpieczeństwo podczas zajęć w sali i na placu zabaw oraz wycieczek poza terenem przedszkola; pomoc dzieciom w codziennych czynnościach samoobsługowych ( pomoc dzieciom w rozbieraniu i ubieraniu się przed ćwiczeniami gimnastycznymi i wyjściem na dwór lub leżakowanie, pomoc przy myciu rąk, korzystaniu z toalety, pomoc w opiece w czasie spacerów, wycieczek i udziale dzieci w innych uroczystościach na terenie przedszkola ( teatrzyk, filharmonia, doprowadzenie na zajęcia komputerowe, językowe, logopedyczne, rytmiczne itp. ); pomoc w organizacji posiłków ( przynoszenie naczyń do sali, nakładanie właściwych porcji posiłków dzieciom, estetyczne podawanie posiłków, przestrzeganie obowiązków wydania ciepłych posiłków, podawanie dzieciom napojów w ciągu dnia (zmywanie kubeczków po użyciu), pomoc przy karmieniu dzieci słabo jedzących, posprzątanie po posiłku ).
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Lubań (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-HANDLOWYCH - od 2 300 PLN

Prace adminstracyjne związane ze wspieraniem procesu sprzedaży. Obsługa urządzeń biurowych. Wspólpraca i wspieranie zespołu sprzedażowego w realizacji procesu sprzedaży. Obsługa klienta, przygotowywanie raportów na temat rynku i wyników sprzedaży. Dodatkowo praca w Wałbrzychu.
HENG SHUO Sp.zo.o. - 2016-07-20 - Kozery (mazowieckie)

ASYSTENT/KA PRODUKCJI - do 2 600 PLN

zajmowanie się sprawami administracyjnymi biura, nadzór nad obiegiem dokumentów. Prowadzenie rozmów i korespondencji w języku angielskim
OERLIKON BALZERS COATING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENT DS. ROZWOJU SPRZEDAŻY - od 6 000 PLN

- Koordynowanie tworzenia dokumentacji projektowej (PSO, APQP)- Przygotowanie kalkulacji kosztowych produktów oraz usług.- Przygotowywanie prezentacji, przedstawianie ich klientom oraz wewnątrz organizacji.- Ścisła współpraca z centrum badań i rozwoju w Korei, raportowanie w języku koreańskim do siedziby firmy w Korei i Japonii- Kontakt z klientami oraz dostawcami w celu wsparcia wdrożenia nowych produktów- Wsparcie działów produkcyjnych oraz działu kontroli jakości w fazie wdrożenia produktu
NIFCO KOREA POLAND Sp. z o.o. - 2017-06-23 - Żory (śląskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - od 20 PLN

- Asystowanie i pomoc osobom niepełnosprawnym: pomoc podczas wykonywania czynności dnia codziennego, prowadzenie zajęć rewalidacyjnych. Praca w miejscu zamieszkania osoby niepełnosprawnej na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: 20 zł/brutto/godzina. Praca na umowę o zlecenie na okres 3 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy.- Praca w godzinach: 8:00-18:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat), kierunek pedagogiczny. Wymagane doświadczenie zawodowe w pracy z osobami niepełnosprawnymi. Wymagane kompetencje społeczne i cechy osobiste: empatia, punktualność, znajomość środowiska niepełnosprawnych. Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 531-246-002) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Stanisława Kossutha 11, 40-844 Katowice) lub e-mail: faon.stowarzyszenie (at) gmail.com
STOWARZYSZENIE FAON - 2016-04-13 - Katowice (śląskie)

ASYSTENT BIBLIOTEKARZA - 997,4 PLN

Udostępnianie zbiorów; opieka nad uczniami przebywającymi w bibliotece i czytelni; rozwijanie zainteresowań czytelniczych,. poradnictwo w doborze lektury; informowanie nauczycieli o czytelnictwie uczniów; porządkowanie księgozbioru; opieka nad uczniami w czasie lekcji muzealnych i bibliotecznych, wyjść do kina i teatru, wyjazdów na wycieczki
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Będzin (śląskie)

ROZBIERACZ-WYKRAWACZ - od 2 100 PLN

Rozbiór drobiu. Wykształcenie zas. zawodowe, 1 rok doświadczenia. Praca na dwie zmiany 6-14; 14-22
kontakt przez PUP - 2017-12-22 - Mysłowice (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANT - od 2 000 PLN

Opracowanie dokumentacji technicznej; dokonywanie wizji lokalnych w terenie; udział w spotkaniach koordynacyjnych; wykonywanie czynności pomocniczych związanych ze składaniem projektu do inwestora; wykonywanie uzgodnień lokalizacyjnych.
AGRO-PROJEKTY s.c. Jacek Grzegrzółka, Józef Grzegrzółka - 2016-02-25 - Sępólno Krajeńskie (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DS. OPIEKI - od 12 PLN

pomoc przy wykonywaniu zabiegów higienicznych; pomoc przy karmieniu, pomoc w utrzymaniu czystości otoczenia, pokoi
JOVIMED Ośrodek Opiekuńczo-Rehabilitacyjny Sp. z o.o. - 2016-07-19 - Ksawerów (łódzkie)

MAGAZYNIER - 997,4 PLN

obsługa magazynu
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Baraki (mazowieckie)

ASYSTENT RODZINY - 1291 - od 2 000 PLN

opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w konsultacji z pracownikie socjalnymi;opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku umieszczonemu w pieczy zastępczej;udzielenie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych,wychowawczych z dziećmi; wspieranie aktywności społecznej rodzin;motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych; udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymaniu pracy zarobkowej;motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celukształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;udzielanie wsparcia rodzinom poprzez udział w zajęciach psychoedukacyjnych; podejmowanie działań interwencynych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin;prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Świdnicy - 2017-08-30 - Świdnica (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. BIUROWYCH - od 2 000 PLN

-wsparcie administracyjne zespołu merytorycznego i finansowego biura
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)

SZLIFIERZ METALI - od 1 850 PLN

Szlifowanie elementów stalowych
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Krzysztof Matyla - 2016-02-16 - Pępowo (wielkopolskie)


Wybierz powiat