ASYSTENT DYREKTORA Kamieniec Wrocławski oferta pracy GRUPA INZYNIERYJNO BUDOWLANO REMONTOWA INZ-BUD-REM" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: ASYSTENT DYREKTORA

Wynagrodzenie: do 1 250 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora;przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora;organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji;organizowanie podróży służbowych dyrektora;sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej;zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją;przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej;przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych;organizowanie pracy biura dyrektora w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych;Miejsce pracy: ul. PORZECZKOWA 8C, 55-002 Kamieniec WrocławskiUmowa o pracę na czas określony do 20.03.2020. Godziny pracy od 8-14 Ofera w sali: E

Data publikacji: 2019-04-23

Lokalizacja: Kamieniec Wrocławski (dolnośląskie)

Pracodawca: GRUPA INZYNIERYJNO BUDOWLANO REMONTOWA INZ-BUD-REM" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PORZECZKOWA 8C, 55-002 Kamieniec Wrocławski, powiat: wrocławski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora;przygotowywanie zestawień, sprawozdań, prezentacji, raportów i analiz na potrzeby dyrektora;organizowanie i obsługiwanie spotkań i konferencji;organizowanie podróży służbowych dyrektora;sporządzanie projektów pism i przygotowywanie korespondencji wychodzącej;zapewnianie obiegu dokumentów zgodnego z procedurami i dekretacją;przyjmowanie, segregowanie, rozdzielanie, powielanie i archiwizowanie korespondencji przychodzącej;przyjmowanie i przekierowywanie rozmów oraz przyjmowanie wiadomości telefonicznych;organizowanie pracy biura dyrektora w zakresie zaopatrzenia w artykuły spożywcze, materiały biurowe, reklamowe oraz sprawności urządzeń biurowych;Miejsce pracy: ul. PORZECZKOWA 8C, 55-002 Kamieniec WrocławskiUmowa o pracę na czas określony do 20.03.2020. Godziny pracy od 8-14 Ofera w sali: E

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 80

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DYREKTORA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kamieniec Wrocławski

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czernica

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent dyrektora

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
asertywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność koordynacji działań w firmie

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: biegła obsługa komputera z obsługą internetu

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe prawnicze, staż pracy na w/w stanowisku 3 lata, biegła znajomość języka rosyjskiego i ukraińskiego w celu nawiązywania kontaktów z klientami z zza wschodniej granicy.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy:
GRUPA INZYNIERYJNO BUDOWLANO REMONTOWA INZ-BUD-REM" SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOSCIA SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Wykładowa 22, 51-520 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Wykładowa

Numer budynku pracodawcy: 22

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent dyrektora

Data dodania oferty pracy: 24.04.2019

Oferta pracy ważna do: 16.05.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 24.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 23.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?e187f48e340a9c25a15062dc4f659121

Podobne oferty pracy

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 2 450 PLN

POMOC NAUCZYCIELCE W PRACY OPIEKUŃCZO - WYCHOWAWCZEJ Z DZIEĆMI. Okres próbny do 3 m-cy, następnie umowa na czas określony, docelowa na nieokreślony. Godz. pracy 8-16.
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE NA WYDMIE - 2018-07-09 - Ustka (pomorskie)

ASYSTENT RZECZOZNAWCY MAJĄTKOWEGO - od 1 850 PLN

Pomoc przy wykonaniu wycen nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - 997,4 PLN

zapoznanie się z zakresem obowiązków i zadań działu, zapoznanie się z dokumnetacją, obsługa sprzętu biurowego, telefonu, szukanie i porównywanie ofert dostawców, kontakt z klientem, obsługa służbowych spotkań, porządkowanie i segregowanie dokumnetów
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Pszczyna (śląskie)

ASYSTENT KUCHARZA - do 1 200 PLN

Przygotowywanie, podawanie potraw, napoi i deserów z zakresu kuchni tureckiej. Wykształcenie średnie ogólne. Doświadczenie zawodowe 3 lata na stanowisku kucharza kuchni tureckiej. Doskonała znajomość kuchni tureckiej.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Zielonka (mazowieckie)

ASYSTENT SPEDYTORA - od 2 500 PLN

przyjmowanie i realizacja zleceń spedycyjnych, organizacja spedycji, sporządzanie dokumentów związanych z obsługą przesyłek, nawiązywanie i budowanie relacji z klientami, doświadczenie zawodwe wymagane
MAK-TRANS MARCIN KOCOŃ - 2017-08-28 - Wolsztyn (wielkopolskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 400 PLN

Wykształcenie średnie; biegła obsługa komputera, Office, Internet, urządzeń biurowych; średnio zaawansowana znajomość języka angielskiego; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: samodzielne prowadzenie sekretariatu, przygotowywanie ofert przetargowych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, organizowanie i zaopatrywanie firmy w materiały potrzebne do funkcjonowania biura; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
"PECTORE-ECO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-15 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 250 PLN

Pomoc w zakresie ksiegowości.
Jerzy Politowski Biuro Rachunkowe - 2019-03-04 - Siedlce (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA (OFERTA PRACY PO STAŻU) - od 1 850 PLN

nawiązywanie dobrego kontaktu z dziećmi, rozpoznawanie ich potrzeb,dbanie o higienę małych dzieci
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Kwiatonowice (małopolskie)

MONTER KONSTRUKCJI ALUMINIOWYCH - 2 000 - 3 000 PLN

- Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za montaż stolarki aluminiowej. - Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w systemie jednozmianowym, wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji i umiejętności.- Wynagrodzenie: od 2000 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie bez znaczenia. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Zdolności manualne, sprawna obsługa elektronarzędzi. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Umiejętność czytania rysunku technicznego. Dbałość o wysoką jakość pracy. Rzetelność w wykonywaniu powierzonych zadań. Umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność. Kontakt osobisty w godzinach: 7:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) zaktim.pl
FIRMA PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWA "ZAKTIM" MARIUSZ BRZYCHCY - 2017-11-10 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

pomoc dzieciom, wspomaganie dzieci podczas posiłków, spacerów, zajęć dydaktycznych, pilnowanie i dbanie o porządek
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Latchorzew (mazowieckie)

ASYSTENT (PRACOWNIK NAUKOWY) - do 2 000 PLN

KONKURS szczegóły na stronie: www.iich.gliwice.pl, Wykształcenie wyższe, kier. inż. chemiczna, technologia chemiczna lub pokrewne; bardzo dobra znajomość jęz. angielskiego; Kandydat będzie uczestniczył w badaniach reaktorów katalitycznych o wypełnieniach strukturalnych: w badaniach doświadczalnych zjawisk przenoszenia pędu, ciepła i masy oraz kinetyki reakcji katalitycznych oraz w modelowaniu z zastosowaniem komputerowej dynamiki płynów (CFD). jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT INŻYNIERII CHEMICZNEJ PAN - 2017-03-07 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT WSPARCIA OPERACYJNEGO - od 2 100 PLN

WSPARCIE REALIZACJI STRATEGII BIZNESU OCEANICZNEGO POPRZEZ EFEKTYWNĄ REALIZACJĘ PROCESÓW;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU BARDZO DOBRYMGODZINY PRACY 08:00-16:00
KLINET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-15 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA W STACJI PALIW - od 1 850 PLN

tankowanie paliwa obsługa klienta
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE ''ALICJA" SP. Z O.O. - 2016-12-13 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

w/g wniosku
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Strzegowo (mazowieckie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

Przygotowanie stanowiska pracy lekarza, asystowanie przy zabiegachchirurgii stomatologicznej, rejestracja.Praca w godz. 8-15/12-19
"STOMART" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-18 - Opole (opolskie)

ASYSTENTKA BIURA - do 1 850 PLN

Kompleksowa obsługa biura i sekretariatu, organizowanie spotkań itd.
KAROL KANIA I SYNOWIE SP. Z O.O. - 2016-09-07 - Pawłowiczki (opolskie)

ASYSTENT DS. BADAŃ (LABORATORIUM BADAWCZE) - do 3 200 PLN

Wykonywanie badań realizowanych w laboratorium badawczym, opracowanie notatek z badań, sprawozdań, procedur badawczych, rozbiórka urządzeń elektrycznych i elektronicznych.
J.S. HAMILTON POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-03 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 100 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Ostrołęka (mazowieckie)

ASYSTENT ARCHITEKTA - do 1 850 PLN

wykonywanie prac przedprojektowych, projektów budowlanych, inwentaryzacja obiektów
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Łazieniec (kujawsko-pomorskie)

REFERENT HANDLOWY - od 2 000 PLN

Ewidencja rozchodów i przychodów, wystawianie faktur sprzedaży, obsługa urządzeń biurowych, udzielanie podstawowych informacji.
Przedsiębiorstwo Handlowo Promocyjne Agro Efekt sp. zo.o. - 2017-05-18 - Stare Jaroszowice (dolnośląskie)

ASYSTENT DS. PROJEKTÓW - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Bielsko-Biała (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Prowadzenie ewidencji VAT, księgowanie wpłat, prowadzenie dokumentacji środków trwałych, prowadzenie dokumentacji kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Padew Narodowa (podkarpackie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 3 500 - 4 200 PLN

Kontrola dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym, zgodnie z obowiązującymi regulacjami prawnymi. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów księgowych w systemie informatycznym (transakcje krajowe i zagraniczne). Prawidłowy obieg i archiwizacja dokumentów księgowych. Prowadzenie rejestru sprzedaży i zakupów VAT. Przygotowywanie deklaracji podatkowych (VAT, CIT), raportów i sprawozdań na potrzeby Zarządu, Działu Księgowo-Administarcyjnego oraz urzędów zewnętrznych.
SAVI Sp. z o.o. - 2017-10-31 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 100 PLN

obsługa klientów, segregowanie dokumentów oraz wprowadzanie ich do systemu księgowego, dekretowanie wprowadzonych dokumentó, wypełnianie deklaracji do ZUS i US.
kontakt przez PUP - 2018-10-15 - Łuków (lubelskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)

DIAGNOSTA SAMOCHODOWY SEKCJI WSPARCIA TECHNICZNEGO WYDZIAŁU TRANSPORTU KWP W BYDGOSZCZY(NR 5690) - od 1 850 PLN

Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:1. diagnozowanie stanu technicznego pojazdów samochodowych przed naprawą,2. ocena poprawności wykonywanych napraw i obsług pojazdów samochodowych,3. wykonywanie badań technicznych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami.
Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy - 2016-08-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENTKA PREZESA ZARZĄDU - od 2 055 PLN

organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu, koordynowanie współpracy z poszczególnymi działami i ich pracownikami, ścisłe i terminowe rozliczanie powierzonych zadań, wypełnianie urzędeowej dokumentacji, minitorowanie rozmów telefonicznych, umawianie i koordynowanie spotkań
DARPOL Sp. z o.o Spółka komandytowa - 2016-10-24 - Czempiń (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wprowadzanie faktur do systemu,wypełnianie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Zambrów (podlaskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, archiwizowanie dowodów księgowych, obsługa programów, przyjmowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Cieszyn (śląskie)


Wybierz powiat