ASYSTENT DS. PROJEKTÓW AUDYTORSKICH/PARKTYKANT (J. ANG.) K/M Warszawa oferta pracy PKF Consult Spółkaz ograniczoną Opowiedzialnością Sp. K.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: ASYSTENT DS. PROJEKTÓW AUDYTORSKICH/PARKTYKANT (J. ANG.) K/M

Wynagrodzenie: 2 500 - 4 000 PLN

Zakres obowiązków: jw.

Data publikacji: 2018-01-25

Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)

Pracodawca: PKF Consult Spółkaz ograniczoną Opowiedzialnością Sp. K.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Orzycka 6/1B, 02-695 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: jw.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DS. PROJEKTÓW AUDYTORSKICH/PARKTYKANT (J. ANG.) K/M

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: audytor/kontroler

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 24.01.2018

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Audytor/Kontroler (wymagany staż - lata: 1)

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Rachunkowość/Finanse

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa pakietu MS OFFICE - EXCEL, WORD

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: doświadczenia w audycie, opcjonalnie w księgowości - min. 1 rok; wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: rachunkowość, finanse; umiejętność operowania na liczbach i wyciągania logicznych wniosków; bardzo dobra znajomość programów MS Office, w szczególności Excel; dobra znajomość języka angielskiego; mile widziana znajomość języka niemieckiego; umiejętność pracy w zespole; komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu kontaktów; umiejętność ustalania priorytetów i efektywnej pracy.Oferowane: szansa odbycia stażu i pozyskania doświadczenia w innych departamentach; podnoszenie kompetencji poprzez udział w licznych szkoleniach, m. in. zawodowych, językowych, z umiejętności "miękkich" oraz z wykorzystywania narzędzi informatycznych; dofinansowanie do kursów i egzaminów na biegłego rewidenta; różne programy świadczeń pracowniczych, m. in. pakiety medyczne, świadczenia z ZFŚS, wyjazdy integracyjne. Pierwszym etapem rekrutacji ejst wysłanie aplikacji zawierającej CV oraz listu motywacyjnego na adres: rekrutacja (at) pkfpolska.pl, z podaniem w tytule wiadomości nr ref.: AS/AWA/01/18.

Nazwa pracodawcy:
PKF Consult Spółkaz ograniczoną Opowiedzialnością Sp. K.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Adres pracodawcy:
Orzycka 6/1B, 02-695 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: mazowieckie

Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa

Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Warszawa

Adres strony pracodawcy: www.pkfpolska.pl

Ulica pracodawcy: Orzycka

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: audytor/kontroler

Data dodania oferty pracy: 25.01.2018

Oferta pracy ważna do: 24.02.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT DZIAŁU TRANSPORTOWEGO MIĘDZYNARODOWEGO - 3 000 - 3 500 PLN

praca biurowa przy komputerze, z wykorzystaniem telefonu i maili do komunkacji w j.polskim i j.angielskim, kontakty z partnerami z SE, klientami - kierowcami i przewożnikami w celu organizacji transportu
DSV ROAD SP. Z O.O. - 2018-02-12 - Komorniki (wielkopolskie)

ASYSTENT KIEROWNIKA DZIAŁU ARTYKUŁY PRZEMYSŁOWE, GOSPODARSTWO DOMOWE, ZABAWKI I ARTYKUŁY MOTORYZACYJNE - od 1 900 PLN

Kierowanie pracownikami. Negocjacje z kontrahentami. Zabezpieczenie optymalnego zaopatrzenia działu w towary handlowe. Przygotowywanie gazetek i promocji. Analizy handlowe. Rozliczanie dostaw. Kontrola cen.
Zamośćdis Sp. z o.o. - 2016-02-15 - Zamość (lubelskie)

KASJER SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa kasy fiskalnej i terminalu płatniczego, obsługa stanowiska, mięso wędliny, zarządzanie towarem, dbanievo czystość, prawidłowa obsługa klienta zgodnie z zasadami firmy; WYMAGANIA: wyształcenie ginnazjalne, mile widziane dośwadczenie na podobnym stanowisku, książeczka sanepidowska
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-10-19 - Koszęcin (śląskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - OPTYK - od 2 300 PLN

- prowadzenie sprzedaży produktów optycznych w salonie;- samodzielne prowadzenie kreatywnych działań w salonie mające na celu generowanie wzrostu firmy;- współpraca ze specjalistami, lekarzami;- prowadzenie dokumentacji sprzedażowej firmy;- asystowanie przy zamówieniach;- analiza potrzeb firmy;- zaangażowanie.
Zakład Optyczny Krzysztof Gollus - 2018-06-25 - Chojnice (pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW FUNDUSZY UNIJNYCH - 997,4 PLN

przygotowanie projektów ze środków Unii Europejskiej, przygotowywanie biznesplanów, wniosków o dofinansowanie, strategii rozwoju, przygotowanie koncepcji innowacji
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT PROTETYKA SŁUCHU - od 2 000 PLN

obsługa pacjentów, prowadzenie kalendarza elektronicznego, potwierdzanie wizyt pacjentów, sprzeaż aparatów i akcesoriów, nauka wykonywania badań słuchu.
Audiofon Sp. z o.o - 2017-10-03 - Żywiec (śląskie)

ASYSTENT PREZESA ZARZĄDU - od 4 000 PLN

obługa klienta zagranicznego, przyjmowanie rozmów, tłumaczenie rozmów
DROMIL Sp. z o.o. - 2016-05-19 - Żywiec (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju, prowadzenie rejestrów dokumentów księgowych, dekretacja dokumentów księgowych, przyjmowanie i wysyłanie poczty, przyjmowanie dokumentacji do archiwum.
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO Z NACZEPĄ KAT. C+E - do 1 850 PLN

kierowca samochodu, - teren województwa śląskiego - głównie w obrębie Katowic
PRZEDS. ROBÓT INŻYNIERYJNYCH "EKOBUD" - 2016-07-28 - Piekary Śląskie (śląskie)

ASYSTENT DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw rachunkowości- oferta stażu realizowana ze środków EFS w ramach PO WER. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe, obsługa komputera, dokładność, cierpliwość.
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

- realizacja funkcji dydaktycznej przedskola,- prowadenie i obserwacja zajęć edukacyjnych i zabaw
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Mrocza (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT SPEDYTORA (OFERTA STAŻU SKIEROWANA DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) - 1 017,4 PLN

czuwanie nad procesem spedycyjnym, dbałość o dokumentację spedycyjną, kontrolowanie i kontakt z kierowcami
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Starachowice (świętokrzyskie)

ASYSTENT DS ROZLICZEŃ - od 1 850 PLN

ROZLICZANIE DELEGACJI, PROWADZENIE CAŁEJ DOKUMENTACJI
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-04-13 - Pilzno (podkarpackie)

ASYSTENT DS. ADMINISTARCYJNO - HANDLOWYCH - od 1 050 PLN

organizowanie procesu sprzedaży w przedsiębiorstwie, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-06-20 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENTKA BIURA I DZIAŁU SPRZEDAŻY - 2 000 - 3 500 PLN

organizacja działu sprzedaży, obsługa dokumentów działu (kartoteki produktów, faktury zakupów, sprzedaży), telefoniczny kontakt z klientem, udzielanie informacji o możliwości współpracy, realizacja wyznaczonych celów zleconych projektów, wsparcie administracyjne pracowników zewnętrznych, dbanie o funkcjonowanie sklepu internetowego
ELTECH Sp. z o.o. - 2017-10-30 - Ruda Śląska (śląskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 2 500 - 3 000 PLN

Praca z dzieckiem o specjalnych potrzebach ( opinie, orzeczenia).
Niepubliczne Przedszkole Jacek i Agatka K. Kotecka - 2017-08-22 - Biskupiec (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENT/KA BIURA - do 2 000 PLN

Pomoc w obsłudze sekretariatu (odbieranie telefonów, korespondencja z klientami, organizacja spotkań, wyjazdów). Wsparcie administracyjne działu merytorycznego (edycja raportów, przygotowywanie umów, rozliczanie delegacji). Przygotowywanie niezbędnych dokumentów z zakresu branży usługowo - produkcyjnej (specyfikacje, umowy). Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Banino (pomorskie)

INŻYNIER PROJEKTU - od 7 500 PLN

Zarządzanie i utrzymanie maszyn i urządzeń na linii produkcyjnej w związku z uruchomieniem w Liugong Dressta Machinery w Stalowej Woli produkcji chińskich ładowarek kołowych model 856H oraz koparek gąsienicowych model 925E i 936E, zgodnie z procesami technologicznymi i procedurami montażu stosowanymi w zakładach produkcyjnych LiuGong Machinery w Chinach. Nadzór nad parkiem maszynowym i jego utrzymaniem w gotowości produkcyjnej zgodnie z technologią produkcji chińskich modeli maszyn.
kontakt przez PUP - 2017-08-23 - Stalowa Wola (podkarpackie)

ASYSTENT TECHNOLOGICZNY-LABORANT - od 2 000 PLN

Analizy laboratoryjne, pobór i wysyłka próbek, kontrola jakości wyrobu gotowego.
Mariusz Sołtysiak Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe "SOMAR" - 2017-04-04 - Marcinków (świętokrzyskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 1 100 - 1 250 PLN

KONKURS; szczegóły na stronie www.nowy.pcpr-gliwice.plWykształcenie min. średnie; doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi, pref. ukończony kurs asystenta osoby niepełnosprawnej; Zakres obowiązków: wspieranie osób niepełnosprawnych objętych asystą; prowadzenie ścisłej współpracy z opiekunami uczestników objętych wsparciem oraz Liderem ds. reintegracji; zadaniowy system czasu pracy, niepełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy: powiat gliwicki;
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE - 2016-08-10 - Gliwice (śląskie)

ASYSTENT POCZTOWY - 2 000 - 2 500 PLN

sprzedaż listów, przyjmowanie pieniędzy, przesyłek pocztowych, dbanie o porządek na stanowisku pracy
PHU EXPRESS MARIUSZ PĘDZIWIATR - 2017-08-29 - Oświęcim (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

prowadzenie księgowości i spraw kadrowych, sporządzanie deklaracji podatkowych i ZUS, wystawianie faktur, wyliczanie płac
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Mielec (podkarpackie)


Wybierz powiat