ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Śrem oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: Asystent do spraw księgowości

Data publikacji: 2016-09-09

Lokalizacja: Śrem (wielkopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków: Asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Śrem

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: śremski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6

Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2016

Data zakończenia pracy: 31.03.2017

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie

Adres pracodawcy:
Gostyńska 49, 63-100 Śrem, powiat: śremski, woj: wielkopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: wielkopolskie

Powiat pracodawcy: śremski

Gmina pracodawcy: Śrem

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Śrem

Ulica pracodawcy: Gostyńska

Numer budynku pracodawcy: 49

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data dodania oferty pracy: 09.09.2016

Oferta pracy ważna do: 03.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 09.09.2016

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 000 PLN

uwaga! Oferta na stanowisko refundowane przez PUP, dla osób bezrobotnych w wieku do 30 lat, zarejestrowanych w PUP.Zakres obowiązków: asystowanie przy wykonywaniu dokumentacji technicznej, projektów budowlanych, obliczeń statystyczno-wytrzymałościowych.
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 200 PLN

obsługa i doradztwo klientom z zakresu doboru artykułów grzewczych, instalacyjnych, sanitarnych, przyjmowanie artykułów na magazyn, wydawanie artykułów i inne prace magazynowe
MCE Małopolskie Centrum Ekologiczne Sławomir Migdałek, Piotr Kozłowski s.c. - 2017-08-01 - Klecza Dolna (małopolskie)

ASYSTENT DYREKTORA SZKOŁY - 997,4 PLN

PROFESJONALNA OBSŁUGA NASZYCH KLIENTÓW, UCZNIÓW, WYKŁADOWCÓW, RODZICÓW, DYREKCJI ORAZ WSZYSTKICH OSÓB I INSTYTUCJI WSPÓŁPRACUJĄCYCH ZE SZKOŁĄ, DBAŁOŚĆ O PRZYSZŁOŚĆ I ROZWÓJ FIRMY CNIB ŻAK, TJ. ZWIĘKSZENIE NABORU SŁUCHACZY, PRZEDSTAWIANIE POMYSŁÓW, W TYM NOWYCH FORM PROMOCJI, ORGANIZACJA PRACY, NOWYCH KIERUNKÓW KSZTAŁCENIA ORAZ ORGANIZOWANIE I NADZOROWANIE DZIAŁALNOŚCI SZKOLNEJ W FILII. ZACHOWANIE ESTETYCZNEGO WYGLĄDU TJ. UBIÓR ADEKWATNY DO ZAJMOWANEGO STANOWISKA PRACY, OBOWIĄZKOWY IDENTYFIKATOR Z IMIENIEM I NAZWISKIEM ORAZ NAZWĄ STANOWISK, W TYM NOWYCH FORM PROMOCJI, ORGANIZACJA PRACY, NOWYCH KIERUNKÓW KSZTAŁCENIA ORAZ ORGANIZOWANIE I NADZOROWANIE DZIAŁALNOŚCI SZKOLNEJ W FILII. ZACHOWANIE ESTETYCZNEGO WYGLĄDU TJ. UBIÓR ADEKWATNY DO ZAJMOWANEGO STANOWISKA PRACY, OBOWIĄZKOWY IDENTYFIKATOR Z IMIENIEM I NAZWISKIEM ORAZ NAZWĄ STANOWISKA. WYKONYWANIE POLECEŃ DYREKCJI, CENTRALI ORAZ SWOICH PRZEŁOŻONYCH WE WSKAZANYM TERMINIE. WYPISYWANIE, PRZECHOWYWANIE ORAZ UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTACJI SZKÓŁ ZGODNIE Z WYTYCZNYMI DYREKTORA SZKOŁY. PROWADZENIE EWIDENCJI DOKUMENTÓW ŚCISŁEGO ZARACHOWANIA (ŚWIADECTWA SZKOLNE, DYPLOMY, LEGITYMACJE PRAWNICZE I UCZNIOWSKIE, CZEKI ITP. NALEŻYTE PRZECHOWYWANIE I UDOSTĘPNIANIE PIECZĘCI SZKOŁY WYŁĄCZNIE OSOBOM UPOWAŻNIONYM. PRZESYŁANIE DOKUMENTACJI SZKOLNEJ DO ODPOWIEDNICH INSTYTUCJI EDUKACYJNYCH W OKREŚLONYM CZASIE NP. SPRAWDZANIE O ILOŚCI UCZNIÓW WYMAGANYCH W FORMULARZU W WYDZIALE EDUKACJI URZĘDU MIASTA DO 10-DNIA KAŻDEGO MIESIĄCA (POTWIERDZENIA ZŁOŻENIA WYSŁAĆ FAKSEM DO CENTRALI) PROWADZENIE BAZY DANYCH WYKŁADOWCÓW ORAZ POZOSTAŁYCH PRACOWNIKÓW FILII. DBANIE O ŁAD I PORZĄDEK STANOWISKA, PLANOWANIE I ORGANIZOWANIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH. SPORZĄDZANIE, KONTROLA I AKTUALIZACJA PLANÓW NAUCZANIA, ZNAJOMOŚĆ OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW I ROZPORZĄDZEŃ W ZAKRESIE OŚWIATY, ORGANIZOWANIE ZASTĘPSTW WYKŁADOWCÓW W SZKOŁACH ŻAK KONTROLA DZIENNIKÓW WEDŁUG GODZIN LEKCYJNYCH PRZEDSTAWIONYCH NA RACHUNKACH OTRZYMANYCH OD NAUCZYCIELI. KONTROLA DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ UCZNIÓW O PRZYJĘCIE DO SZKOŁY, UDZIAŁ W PRELEKCJACH ŻAKA I INNYCH AKCJACH REKLAMOWYCH ORGANIZOWANYCH PRZEZ DZIAŁ MARKETINGU CENTRALI
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

ASYSTENT PAŃSTWOWEGO INSPEKTRA SANITARNEGO MSWIA - od 1 400 PLN

Prowadzenie kontroli sanitarnych w przydzielonych obiektach na obszarze województwa, w zakresie: Zapobiegawczego nadzoru sanitarnego; Bieżącego nadzoru sanitarnego, w tym: higieny środowiska, higieny pracy; higieny radiacyjnej; higieny żywności i żywienia; higieniczno-sanitarnych, jakie powinien spełniać personel medyczny, sprzęt oraz pomieszczenia, w których są udzielane świadczenia zdrowotne;Prowadzenie działalności oświatowo-zdrowotnej, w zakresach jak wyżej; Prowadzenie działalności zapobiegawczej i przeciwepidemicznej w zakresie chorób zakaźnych i innych chorób powodowanych warunkami środowiska.Udział w: dochodzeniach epidemiologicznych, opracowywaniu ognisk zatruć pokarmowych; Prowadzenie dokumentacji własnej. Pomoc w pracach biurowych w siedzibie Zespołu PIS MSWiA na obszarze województwa zgodnie z ustaleniami z Inspektorem. Sporządzanie analiz, sprawozdań i innych dokumentów zbiorczych.
PAŃSTWOWA INSPEKCJA SANITARNA MINISTERSTWA SPRAW WEWNĘTRZYNCH I ADMINISTRACJI - 2018-01-18 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT BIURA - do 2 800 PLN

Obsługa dokumentacji. Przygotowanie dokumentacji w Excel, Word, Power Point. Obsługa i organizacja szkoleń realizowanych przez firmę. Porządkowanie materiałów szkoleniowych.
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Gdańsk (pomorskie)

PODINSPEKTOR W WYDZIALE SPRAW OBYWATELSKICH I ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNYCH - 2 700 - 3 000 PLN

Zakres podstawowych zadań: 1) obsługa administracyjno-techniczna Biura Obsługi Interesantów, w tym m.in.:a) przyjmowanie dokumentacji, udzielanie wyjaśnień, informacji, pomoc w wypełnianiu formularzy,b) przyjmowanie korespondencji wpływającej do Urzędu i jej wprowadzanie do systemu elektronicznego, wstępna dekretacja w formie papierowej i elektronicznej, przekazanie do dekretacji oraz przekazanie jej do właściwych wydziałów i stanowisk,c) przygotowywanie do wysyłki korespondencji wychodzącej, a w przypadku powierzenia tego zadania innym osobom nadzorowanie zadania,d) obsługa centrali telefonicznej i faxu,2) prowadzenie rejestru ogłoszeń oraz nadzór nad tablicą ogłoszeń (wywieszanie i przekazywanie ogłoszeń) i nośnikami reklamowymi w Urzędzie,3) prowadzenie spraw zaopatrzenia w materiały biurowe, druki, formularze, itp.,4) organizacja spotkań okolicznościowych,5) zastępstwo w sekretariacie oraz na stanowisku związanym z Centralną Ewidencją i Informacją o Działalności Gospodarczej,6) wykonywanie innych poleceń na stanowisku pracy. 4. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: praca w siedzibie Urzędu Miasta, budynek biurowy bez windy. Z parteru na piętro jest podjazd dla osób niepełnosprawnych. Zatrudnienie na czas określony 6 m-cy z możliwością przedłużenia, w pełnym wymiarze czasu pracy, przy obsłudze monitora ekranowego w Wydziale Spraw Obywatelskich i Administracyjno-Organizacyjnych.Wynagrodzenie w przedziale od 2700 zł do 3000 zł brutto miesięcznie oraz dodatek za staż pracy.
Urząd Miasta Ustka - 2018-09-10 - Ustka (pomorskie)

ASYSTENT/KA SPRZEDAŻY-SPRZEDAWCA W SALONIE CCC (PISZ) - 2 100 - 3 500 PLN

profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

POMOC KUCHENNA - 13 - 14 PLN

Przygotowywanie kanapek i sałatek.
NATALI Natalia Laurent - 2017-03-10 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 15 PLN

wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowywanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

POMOC NAUCZYCIELA - 997,4 PLN

współpraca z nauczycielem, opikeka nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Pachy (łódzkie)

ASYSTENT GEODETY - 997,4 PLN

1.Nauka oprogramowania geodezyjnego: C-Geo, TurboMap.2.Wykonywanie na komputerze obliczeń oraz map.3.Zapoznanie się z obsługą sprzętu geodezyjnego: tachimetr, GPS.4.Składanie dokumentacji geodezyjnej.5.Wykonywanie pomiarów terenowych.
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Kartuzy (pomorskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

wg programu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Ruchna (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie nowych dostawców(głównie jabłek), budowanie bazy kontrahentów, zakup owoców i warzyw, podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami, kontrola jakości towarów, współpraca z działem sprzedaży
PRIMA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Piaseczno (mazowieckie)

ASYSTENT DZIAŁU HANDLOWEGO - 997,4 PLN

WSPIERANIE HANDLOWCÓW W CODZIENNYCH OBOWIĄZKACH ORAZ AKTYWNA WSPÓŁPRACA, PRZYGOTOWYWANIE OFERT I PREZENTACJI, ZARZĄDZANIE BAZĄ DANYCH I RAPORTOWANIE WYNIKÓW PRACY.DEKL. ZATR.: UMOWA ZLECENIE MIN. 3 M-CE, "PEŁEN WYMIAR GODZIN"
kontakt przez PUP - 2017-07-01 - Otrębusy (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA, K/M - od 3 500 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2018-07-17 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 000 PLN

* kontakt mailowy i telefoniczny z klientami firmy * organizacja pracyzarządu * prowadzenia kalendarza zarządu * wykonywanie zadańzleconych
Fundacja Football Academy Group - 2016-11-07 - Opole (opolskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA (OFERTA PRACY DLA OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA) - od 2 180 PLN

asystowanie przy zabiegach, przygotowywanie stanowiska pracy, sterylizowanie narzędzi
kontakt przez PUP - 2017-01-12 - Szczecin (łódzkie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

prowadzenie działalności handlowej, utrzymywanie bazy danych, tworzenie zestawień i analiz sprzedaży, współpraca z klientami i chińskojęzycznymi dostawcami towarów, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - od 1 000 PLN

zadania asystenta nauczyciela
Szkoła Podstawowa nr 6 w Cieszynie - 2017-09-15 - Cieszyn (śląskie)

ASYSTENT SENIOR PROJEKT MANAGER(NR 0324) - od 2 000 PLN

osoba będzie zajmować sie marketingiem orazpozyskiwaniem nowych kontaktów biznesowych - wymagana znajomosć języka obcego
ECOMETRAS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT SPEDYTORA - 997,4 PLN

pomoc przy organizowaniu transportu towarów
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Kwidzyn (pomorskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - STAŻYSTA - od 1 750 PLN

Sporządzanie ofert dla klientów, projektowanie konstrukcji, przygotowanie zleceń, list produkcyjnych, rozliczenia meteriałowe.
Przedsiębiorstwo ALREMEX R.Krynicki Sp. Jawna - 2015-11-30 - Opole (opolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Jastrowie (wielkopolskie)

POMOCNIK MECHANIKA POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH - od 1 850 PLN

-naprawa pojazdów ciężarowych
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Łagów (lubuskie)

ASYSTENT DS. PRODUKCJI - do 2 500 PLN

- Planowanie produkcji,- Wystawianie dokumentów produkcyjnych,- Sporządzanie raportów poprodukcyjnych,- Kontrola stanów magazynowych, wystawianie dokumentów magazynowych,- Sporządzanie harmonogramów, zestawień,- Wprowadzanie danych (excel),- Prowadzenie bilansu,- Przygotowanie analiz i rozliczeń produkcyjnych,- Archiwizacja dokumentacji,- Współpraca z kontrahentami,- Kontrola nad sprzedażą i wysyłką. Umowa o pracę na czas określony - 2 lata. Praca w godz.: 7:00-15:00. Oferta dostępna w sali F, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: agnieszka.drozdowska (at) dongyang.pl
DONG YANG ELECTRONICS - 2018-04-24 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 1 850 PLN

OPRACOWYWANIE MODELI BUDYNKÓW 3D W PROGRAMACH ARCHICAD 18 I SKETCHUP, WIZALIZACJE BUDYNKÓW W 3D MAX I SKETCHUP; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA PROGRAMU 3D MAX + VRAY, SKETCHUP + V-RAV, ARCHI CAD 18, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO;
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ - 997,4 PLN

-udzielanie pomocy uczniom niepełnosprawnym pod kierunkiem nauczyciela podczas prowadzenia zajęć dydaktycznych, opiekuńczych, wychowawczych,-opieka nad wychowankami podczas lekcji, przerw międzylekcyjnych, w trakcie zabaw, spacerów i wycieczek,-wykonywanie czynności pielęgnacyjno-higienicznych dzieci,-nawiązywanie przyjaznych kontaktów z wychowankami,-rozpoznawanie i reagowanie na potrzeby uczniów
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Szymbark (małopolskie)


Wybierz powiat