ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Ostrów Mazowiecka oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Porządkowanie dokumentów, księgowanie, tworzenie teczek akt osobowych
Data publikacji: 2016-06-29
Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Porządkowanie dokumentów, księgowanie, tworzenie teczek akt osobowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostrów Mazowiecka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostrowski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe 1 rok na stanowisku pracownik biurowy
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Adres pracodawcy:
3-go Maja 55, 07-300 Ostrów Mazowiecka, powiat: ostrowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, świadectwa pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: ostrowski
Gmina pracodawcy: Ostrów Mazowiecka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostrów Mazowiecka
Ulica pracodawcy: 3-go Maja
Numer budynku pracodawcy: 55
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 30.06.2016
Oferta pracy ważna do: 28.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Asystent księgowego / nabór staż
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Pabianice (łódzkie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Nowa Wieś (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie spraw i dokumentacji BHP na budowie
P.P.H.U."KAROCEZA"Cezary Luzak - 2017-11-27 - Karsy (świętokrzyskie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju,- sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym,- przygotowywanie dokumentów do zapłaty za dostawy i usługi wynikające z zatwierdzonych dowodów księgowych,- sprawdzanie zapisów kont rozrachunkowych oraz uzgadnianie sald,- wprowadzanie do systemu finansowo-księgowego zadekretowanych dokumentów,- przygotowywanie korespondencji z kontrahentami, urzędami, bankami.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Ozorków (łódzkie)
przygotowywanie elementów do szycia i łączenie w cały produkt (pokrowiec fotelika dziecięcego oraz wózka)
kontakt przez PUP - 2018-01-17 - Częstochowa (śląskie)
pozyskiwanie klientów, prowadzenie reklamy i promocji spółki w województwie; umowa o pracę na 2 lata.
kontakt przez PUP - 2018-06-27 - Pabianice (łódzkie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Górzykowo (lubuskie)
współpraca z kierowcami, obliczanie czasu pracy, logistyka
TRANS CARGO LOGISTIC SP.Z.O.O. - 2018-07-12 - Ząbki (mazowieckie)
pomoc
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Kozice Dolne (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami klientami z Wietnamu.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Identyfikacja potrzeb i oczekiwań Klientów, wsparcie pracy Kierownika ds. Handlowych, praca zarówno stacjonarna jak i w terenie, reprezentowanie i kreowanie dobrego wizerunku firmy na rynku,bieżące raportowanie wyników do przełożonego,przygotowanie ofert i sprzedaż usług oferowanych przez firmę,
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
Dex 44 Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc przy prowadzeniu zajęć z młodzieżą z piłki nożnej. Wykonywanie poleceń trenera. Przygotowywanie sprzętu oraz boiska do zajęć sportowych. Pomoc trenerowi przy organizacji rozgrywek mistrzowskich i innych imprez sportowych. Zlecenie może być wykonywane od pn-nd w zależności od potrzeb od godz. 16:00.
kontakt przez PUP - 2017-06-27 - Bytom Odrzański (lubuskie)
praca asystenta sędziego
Sąd Rejonowy w Kamiennej Górze - 2016-07-14 - Kamienna Góra (dolnośląskie)
zajęcia dydaktyczne z uczniamizatrudnienie na podstawie Karty Nauczyciela - wymiar czasu pracy 10/18 godz
Szkoła Podstawowa Nr 9 - 2017-01-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
opieka osób n/n
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Skrzyńsko (mazowieckie)
Kompletowanie dowodów księgowych, przygotowywanie i wprowadzanie ich do systemu finansowo-księgowo, przygotowywanie dokumentów do zapłaty za towar usługi, korespondencja z kontrahentami, archiwizacja dokumentacji.
"ŁAZUR "SPÓŁKA JAWNA - 2018-02-28 - Kowalowy (podkarpackie)
asystowanie lekarzowi, przygotowywanie gabinetu,przygotowywanie narzędzi
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Lubin (dolnośląskie)
Prowadzenie terminarza, organizowanie i uzgadnianie czasu pracy dyrektora. Sporządzanie projektów pism i przygotowanie korespondencji. Zapewnienie i koordynacja przepływu informacji pomiędzy dyrektorem, a klientami.
Mytelecom Spółka z o.o. - 2016-12-01 - Przemyśl (podkarpackie)
Pomoc osobie niepełnosprawnej w wykonywaniu czynności dnia codziennego
SZKOŁA PODSTAWOWA W KRĘPSKU - 2018-07-23 - Krępsko (zachodniopomorskie)
lakiernik
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
projektowanie,
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Bielsko-Biała (śląskie)
Asystent w kancelarii radcy prawnego.Oferta pracy złożona w celu uzyskania zwrotu kosztów dojazdów do miejsca wykonywanej pracy.
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Do obowiązków na stanowisku należy: układanie dokumentacji gospodarki magazynowej, uzgadnianie rejestru zakupów towarów oraz analiza faktur, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, rozliczanie kosztów inwestycji; archiwizacja dokumentacji księgowej, rejestracja oraz nadzór nad archiwum. Godz. pracy 7-15.
TH Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Włynkówko (pomorskie)
- SAVOIR Group Sp. z o.o. Jesteśmy firmą o zasięgu ogólnopolskim świadczącą usługi merchandisingu, outsourcingu i promocji. Pracujemy na terenie dużych sieci handlowych oraz punktów sprzedaży detalicznej. Naszym sukcesem jest wieloletnia, nieprzerwana współpraca z największymi koncernami produkcyjno-handlowymi.- Firma oferuje: pracę zespole, w dynamicznie rozwijającej się Firmie, możliwość rozwoju, umowę o pracę.- Główne zadania: wsparcie w zakresie opieki na flotą samochodową, wsparcie w przygotowywaniu ofert, wsparcie w weryfikacji i tworzeniu raportów, tworzenie i weryfikacja trasówek i harmonogramów, dbałość o wysoką jakość i terminowość realizowanych zleceń, ustalanie szczegółów realizacyjnych z przedstawicielami klienta, czynności administracyjne związane z organizacją pracy.- Wynagrodzenie: od 2050 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Wymagana bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word, PowerPoint), szybkość w przyswajaniu wiedzy, terminowość, rzetelność i odpowiedzialność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność wyznaczania priorytetów, chęć zdobywania nowych umiejętności, umiejętność pracy pod presją czasu, czynne prawo jazdy kat. B. Dodatkowym atutem będzie: wiedza/ doświadczenie z zakresu promocji i merchandisingu, wiedza/ doświadczenie z zakresu zarządzania flotą.
SAVOIR GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-30 - Katowice (śląskie)
Tworzenie dokumentacji projektowych budowlanych, wykonawczych i powykonawczych, współpraca z projektantami, obsługa programów, wspomagających obliczenia konstrukcji budowlanych (AUTOCAD, EUROCOD).
CONSILIO PROJEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-06 - Jarosław (podkarpackie)
wykonywanie obliczeń statyczno-konstrukcyjnych, modelowanie 3D układów statycznych, wykonywanie rysunków montażowych konstrukcji stalowych
kontakt przez PUP - 2017-08-22 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie działalności handlowej, kontakt z klientami, sporządzanie analiz sprzedaży, utrzymanie baz danych, obsługa kasy fiskalnej, współpraca z działem eksportu producenta, optymalizacja kosztów logistycznych, współpraca z chińskojęzycznymi producentami towarów
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Pyskowice (śląskie)
opieka nad dziećmi w wieku przedszkolnym
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Smardzewice (łódzkie)
praca w sklepie firmowym przy sprzedaży wyrobów piekarniczych i cukierniczych
GROMULSKA Piekarnia Cukiernia Kinga Gromulska - Kosińska - 2016-03-15 - Dobre (mazowieckie)