ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Ostróda oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Dekretowanie i księgowanie dokumentów;- Obsługa w zakresie Kadr i Płac; Przygotowanie deklaracji podatkowych i plików JPK ; Ewidencja danych w systemach Finansowo-księgowych;- Udział w przygotowywaniu Sprawozdań Finansowych ; Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i dla instytucji zewnętrznych ; Współpraca z US, ZUS, GUS, NBP; Rozliczanie rozrachunków. weryfikacja należności; Archiwizacja dokumentów papierowych i elektronicznych
Data publikacji: 2019-06-19
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dekretowanie i księgowanie dokumentów;- Obsługa w zakresie Kadr i Płac; Przygotowanie deklaracji podatkowych i plików JPK ; Ewidencja danych w systemach Finansowo-księgowych;- Udział w przygotowywaniu Sprawozdań Finansowych ; Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby wewnętrzne i dla instytucji zewnętrznych ; Współpraca z US, ZUS, GUS, NBP; Rozliczanie rozrachunków. weryfikacja należności; Archiwizacja dokumentów papierowych i elektronicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość podstaw księgowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: bardzo dobra obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: fakturowanie komputerowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : Asystent powinien cechować się, m.in.: dyspozycyjnością, samodzielnością i zaangażowaniem w wykonywane obowiązki, dokładnością, starannością.[Inne] : Asystent Działu Księgowości powinien posiadać wykształcenie kierunkowe policealne lub wyższe. Osoba na tym stanowisku musi mieć w wiedzę w obsłudze komputera (pakiet MS Office, a w szczególności MS Excel) oraz mieć doświadczenie (praca, praktyki lub staże w dziale księgowości).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostróda
Ulica pracodawcy: Jana III Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 19.06.2019
Oferta pracy ważna do: 30.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ef522af3fb3de31dc35d370331fe9a44
Podobne oferty pracy
Pomoc przy montażu instalacji sanitarnych.
HYDRO-MON-THERM MICHAŁ FILAS - 2017-10-24 - Kraków (małopolskie)
CV prosimy przesyłać na adres e-mail; prodentica (at) onet.eu lub telefonicznie: 796866886Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy, przygotowanie narzędzi do sterylizacji i ich sterylizacja, asystowanie lekarzowi podczas zabiegów stomatologicznych
PRODENTICA GABINET STOMATOLOGICZNY RENETA GOTKOWSKA-MOZDRZEŃ - 2016-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykonywanie podstawowych czynności biurowych, przygotowywanie i wysyłanie zamówień, kontakt i współpraca z klientem firmy, koordynowanie obiegu dokumentów przychodzących i wychodzących. umowa na czas określony, praca w godzinach 8;00-16:00. Miejsce pracy Biskupice Podgórne
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
obsługa finansowo- księgowa budowy trasy S-7
kontakt przez PUP - 2016-04-19 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Poznań (wielkopolskie)
1.Opracowanie i realizacja planu z rodziną2.udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobyciu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego.3.udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych4.udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych5. udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych.6. podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia bezpieczeństwa dzieci i rodzin.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Kaliskach - 2019-02-19 - Kaliska (pomorskie)
Zakres obowiązków:-bieżąca obsługa, rejestrowanie i weryfikacja faktur,- sprawdzanie poprawności wprowadzonych danych,-obsługa kadr i płac,-pomoc w przygotowaniu deklaracji VAT, sporządzanie rejestrów VAT,- kompletowanie i archiwizowanie dokumentów.
KWD RYT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią Spółka Komandytowa - 2019-03-19 - Biłgoraj (lubelskie)
Sprawowanie opieki nad dziećmi. Pomoc przy jedzenie i czynnościach higienicznych. Porządkowanie sali.
Europejskie Przedszkole "TUTORLAND" Danuta Grzywacz - 2016-07-28 - Jabłonna (mazowieckie)
wspomaganie wychowawcy klasy pierwszej podczas procesu dydaktyczno - wychowawczego
Szkoła Podstawowa Nr 34 - 2016-01-08 - Łódź (łódzkie)
- generowanie zamówień do dostawców w systemie w oparciu o bieżące zapotrzebowanie,- koordynowanie terminów realizacji dostaw zgodnie z planem produkcyjnym,- aktualizacja obecnych oraz tworzenie nowych struktur asortymentowych,- tworzenie zestawień zapotrzebowania składników pod aktualne zamówienie,- rozwiązywanie bieżących problemów dotyczących produkcji i zamówień,- kontakt z klientami oraz dostawcami,
MOPEX HIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-12-17 - Pokój (opolskie)
OPERACYJNE ZARZĄDZANIE PODLEGŁYM ZESPOŁEM PRZYGOTOWYWANIE GRAFIKÓW, CODZIENNY MONITORING LIST OBECNOŚCI KONTROLA PRACY KONSULTANTÓW, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW, MONITOROWANIE DZIAŁANIA INFRASTRUKTURY IT I TELEFONICZNEJ, REAGOWANIE NA WNIOSKI I SUGESTIE ZŁASZANE PRZEZ PRACOWNIKÓW, WSPIERANIE INDYWIDUALNEGO ROZWOJU KONSULTANTÓW POPRZEZ MONITOROWANIE ICH KONTAKTÓW Z KLIENTAMI, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, STAZ PRACY MIN 1 ROK ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO I ROSYJSKIEGO -BIEGŁA,
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Praca biurowa przy komputerze polegająca głównie na wprowadzaniu i analizowaniu danych. Prowadzenie baz danych, przygotowywanie dokumentów i raportów. Zaplanowano ścieżkę rozwoju w kierunku account specialist
kontakt przez PUP - 2019-02-04 - Szymany (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie działań marketingowych i sprzedażowych w Hotelu ElblągI zmianawynagrodzenie do uzgodnienia z pracodawcą podczas rozmowy kwalifikacyjnej
Wiwaldi Junior Sp. z o.o. - 2019-02-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
asystowanie przy projektowaniu instalacji wod-kan
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Warszawa (mazowieckie)
Opieka nad uczniem oddziału przedszkolnego. Wspieranie wychowawcy oddziału. Realizowanie programu wychowawczego. Odprowadzanie na obiady. Pomoc w szatni.Staż POWER (dla osób do 30 r.ż.) lub RPOWD (dla osób od 30 r.ż.)Wymagane wykształcenie średnie.
kontakt przez PUP - 2016-09-23 - Strzelin (dolnośląskie)
Księgowanie dokumentów, układanie dokumentów, przygotowywanie sprawozdań finansowych
ZAKŁAD PRODUKCYJNO-USŁUGOWY "ELKOR" JAKIELSKA HELGA - 2016-05-12 - Rokocin (pomorskie)
Asystent nauczyciela
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Leżajsk (podkarpackie)
Ewidencja i wprowadzanie dokumentów księgowych
Biuro Rachunkowo-Podatkowe Beata Polak - 2019-06-05 - Ryki (lubelskie)
Rejestracja pacjentów, pomoc protetykowi słuchu w obsłudze niedosłyszących, oferowanie produktów firmy.
ACS SŁUCHMED Sp. z o.o. - 2016-02-10 - Parczew (lubelskie)
przygotowywanie raportów i analiz dla potrzeb wewnętrznych, zbieranie i analiza wymagań pod kątem wdrożeń i rozwoju aplikacji, samodzielne rozwiązywanie zadań i problemów, obsługa zgłoszeń w wewnętrznym systemie, przeprowadzanie testów różnych rozwiązań systemowych, współprowadzenie konsultacji z klientem w celu zbierania wymagań projektowych
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-21 - Malbork (pomorskie)
1)wprowadzanie, weryfikacja dokumentów do programu księgowego,2)obliczanie podatku dochodowego, VAT klientów.
kontakt przez PUP - 2019-04-26 - Lublin (lubelskie)
Cięcie sadu, zbiór i sortowanie owoców, sadzenie i wiązanie drzewek, stawianie rusztowań, rozkładanie nawodnienia
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Goszczyn (mazowieckie)
Uzupełnianie dokumentacji rewizyjnej biegłego rewidenta, przygotowywanie umów, prowadzenie ewidencji, rejestrów, wystawianie faktur, pobieranie prób u klienta.Oferta WYŁĄCZNIE dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Zabrzu.Również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2019-04-16 - Zabrze (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie dostaw, utrzymanie porządku na magazynie, obsługa komputera
TESCO (POLSKA ) SP. Z O.O. - 2016-03-04 - Brzeg Dolny (dolnośląskie)
- wprowadzanie dokumentów księgowych,dekretowanie faktur,- pomoc przy generowaniu spawozdań finansowych,- generowanie rejestrów VAT,- naliczanie wynagrodzeń, generowanie umów o pracę
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Police (zachodniopomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Asystowanie w zabiegach stomatologicznych i chirurgicznych, dezyfekcja, sterylizacja, msagazyn, adaministracja-ruch chorych, sprzątanie. Miejsce pracy: WrocławKontakt kandydatów z pracodawca telefonicznyOferta znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Ścisła współpraca z Dyrektorem Generalnym, Product Managerem (Belgia), kierownikami sprzedaży, przedstawicielami handlowymi i działem obsługi klienta w zakresie wsparcia obsługi sprzedaży i realizacji planów sprzedażowych; przygotowywanie ofert i kalkulacji produktów; okresowe raportowanie dot. sprzedaży do Dyrektora Generalnego; komunikacja z grupą nmc w zakresie sprzedaży i zapytań ofertowych; koordynacja i weryfikacja prac przedstawicieli handlowych; współpraca z działem controllingu, administracja korespondencją związaną ze sprzedażą. Wynagrodzenie w wysokości 1 700 - 2 100 zł netto.
NMC Polska Sp. z o.o. - 2016-02-08 - Zabrze (śląskie)
wsparcie dla prawidłowego funkcjonowania pracy firmy, współtworzenie wizerunku firmy, kontakt telefoniczny z klientami wietnamskimi lub chińskimi, pomoc w opiece nad klientami
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wólka Kosowska (mazowieckie)