ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Kłobuck oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 997,4 PLN

Zakres obowiązków: sprawdzanie dokumentów księgowych, kwalifikowanie do księgowania, wprowadzanie danych do programu, ustalanie powiązań podatkowych, wyliczanie podatków, sporządzanie i wysyłka do US deklaracji VAT 7, archiwizacja dokumentów księgowych

Data publikacji: 2017-06-29

Lokalizacja: Kłobuck (śląskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Kłobuck, powiat: kłobucki, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań

Zakres obowiązków:
sprawdzanie dokumentów księgowych, kwalifikowanie do księgowania, wprowadzanie danych do programu, ustalanie powiązań podatkowych, wyliczanie podatków, sporządzanie i wysyłka do US deklaracji VAT 7, archiwizacja dokumentów księgowych

Forma zatrudnienia: Nie dotyczy

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 997,4 PLN

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kłobuck

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłobucki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Inny

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 997,4 PLN

warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 5

Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2017

Data zakończenia pracy: 09.12.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku

Adres pracodawcy:
Długosza 114, 42-100 Kłobuck, powiat: kłobucki, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: kłobucki

Gmina pracodawcy: Kłobuck

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kłobuck

Ulica pracodawcy: Długosza

Numer budynku pracodawcy: 114

Profil działalności pracodawcy: usługi księgowe

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłobucku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Typ oferowanej pracy: (staż z UP)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.06.2017

Data dodania oferty pracy: 28.06.2017

Oferta pracy ważna do: 14.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 28.06.2017

Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy

Podobne oferty pracy

ASYSTENT MANAGERA RESTAURACJI - od 2 800 PLN

-Odpowiedzialność za funkcjonowanie restauracji,-Zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klientów,-Miejsce pracy - Tczew, ul. Malinowska,-Godziny pracy 8-16,-Kontakt telefoniczny 604-494-324
Sodexo Polska Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Tczew (pomorskie)

PRZEPALACZ GAZOWY - od 2 500 PLN

Przepalanie konstrukcji stalowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

ASYSTENT PRAWNY - od 2 000 PLN

szeroko rozumiana obsługa sekretariatu kancelarii, tłumaczenie tekstów z języka polskiego na język niemiecki i odwrotnie, sporządzanie dokumentów księgowych kancelarii, utrzymanie kontaktów z klientami kancelarii, w tym organizacja spotkań z klientami, zapewnienie przepływu dokumentów pomiędzy klientami i kancelarią
Kancelaria Radcy Prawnego Lidia Bondyra - 2015-09-17 - Sulechów (lubuskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - od 1 000 PLN

pomoc nauczycielowi w prowadzeniu zajęć dydaktycznych, pomoc dzieciom w czynnościach samoobsługowych
Samorządowy Zespół Szkolny we Frampolu - 2017-12-21 - Frampol (lubelskie)

KASJER - od 2 000 PLN

Obsługa kasy. Elastyczny grafik dostosowany do dyspozycyjności kasjera. Kontakt : 713420247
HR Work Force Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Kobierzyce (dolnośląskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA SIECI (S) - 997,4 PLN

Pomoc w administrowaniu i nadzorowaniu pracy sieci teleinformatycznej, diagnozowanie stanu technicznego, eksploatowanie i naprawa sieci teleinformatycznej, instalowanie i konfigurowanie systemów, aplikacji i urządzeń sieciowych, rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników, usuwanie wszelkiego rodzaju awarii sieci internetowej, usuwanie usterek abonamentu, pomoc w sprawowaniu nadzoru nad działaniem sieci, dbanie o porządek na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Tarnów (małopolskie)

STARSZY REFERENT - od 2 500 PLN

Gromadzenie, weryfikacja i archiwizacja dokumentacji szkoleniowej. Przygotowywanie dzienników lekcyjnych kursów i szkoleń.
WOJSKOWE CENTRUM KSZTAŁCENIA MEDYCZNEGO - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - od 2 200 PLN

obsługa komputera oraz programów komputerowych, opisywanie faktur zakupu, wprowadzanie ich do systemu, monitorowanie płatności
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Kowale (śląskie)

SPECJALISTA W SEKCJI KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PIONU GŁÓWNEGO KSIĘGOWEGO - od 2 008 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy: - samodzielne i bieżące prowadzenie ewidencji środków trwałych w bazie programu komputerowego FT_ST dla wszystkich grup GUS łącznie dla grupy jawnej i niejawnej. Dokonywanie analizy dostarczonych dokumentów, sprawdzanie ich kompletności, prawidłowości celem przedstawienia ich przełożonemu a następnie do podpisu Komendantowi oddziału bądź innej uprawnionej osobie,- wspomaganie pracowników służb merytorycznych odpowiedzialnych za prowadzenie w komórkach merytorycznych środków trwałych w programie GMAT. Efektem końcowym pracy pracownika jest przekazanie komórce finansowej rzetelnej informacji na temat środków trwałych celem ujęcia w księgach rachunkowych,- prowadzenie rejestru szkód wyrządzonych przez osoby prawne lub fizyczne w mieniu W-MOSG, rejestrowanie wystawianych przez służby merytoryczne protokołów szkód, sprawdzanie zgodności i poprawności klasyfikacji budżetowej celem dostarczenia aktualnej informacji o stanie faktycznym uszkodzonego mienia i monitorowanie przebiegu końcowego efektu prac związanych z postępowaniami szkodowymi,- prowadzenie gospodarki mandatowej w zakresie przyjmowania i rozliczania otrzymywanych zestawień mandatów karnych kredytowanych i gotówkowych celem wystawienia zlecenia przyjęcia wpłaty gotówkowej do kasy lub sporządzanie polecenia księgowania na przelew do Warmińsko-Mazurskiego Urzędu Wojewódzkiego w Olsztynie, a następnie sporządzanie sprawozdawczości w tym zakresie,- uzgadnianie na bieżąco kont analitycznych celem zapewnienia kompletności i aktualności bazy środków trwałych,- archiwizowanie dokumentacji księgowej i innej celem przekazania jej do Archiwum Zakładowego Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.Warunki pracy Stanowisko pracy stałej zlokalizowane na II piętrze budynku wielokondygnacyjnego kompleksu koszarowego komendy oddziału. Dojścia i dojazdy utwardzone, budynek nie przystosowany dla osób ze stopniem niepełnosprawności, brak wind oraz pomieszczeń higieniczno-sanitarnych przeznaczonych dla osób niepełnosprawnych. Na stanowisku pracy nie występują czynniki szkodliwe dla zdrowia.Praca z komputerem maksymalnie 8 godzin na dobę. Kontakty telefoniczne raz w roku z pracownikami Urzędu Statystycznego w sprawie sprawozdań ze środków trwałych.
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej w Kętrzynie - 2016-06-09 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA/SEKRETARKA - od 2 800 PLN

dbanie o rozwój i wizerunek firmy zajmowaniesię sprawami administracyjnymi biura prowadzenie ewidencji wystawionychdokumentów / nadzór nad obiegiem dokumentów przygotowywanieraportów na zlecenie przełożonego przygotowywanie i wysyłanie oferthandlowych do klientów krajowych i zagranicznych kontakt z instytucjamizewnętrznymi obsługa Klientów obejmująca kontakt bezpośredni,telefoniczny i mailowy nadzór nad stanami magazynowymi,przygotowywanie zamówień dla dostawców
R-Trade Rafał Syrnik - 2017-11-02 - Opole (opolskie)

ASYSTENT KOORDYNATORA DOSTAW - od 14 PLN

pomoc koordynatorowi dostaw w zakresie organizacjipracy podleglych pracownioków, dbania o terminowość i jakość realizowanych dostaw, przygotowywanie pełnej dokumentacjikontaktu z klientami ( w tym z Ukrainy, Rosji, Białorusi). wykonywanie zleceń
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Seroki (mazowieckie)

ASYSTENTKA - HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

Wymagane wykształcenie kierunkowe. Wynagrodzenia do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą e-mailowy: d.modzelewski (at) stomadental.pl.
YELLOW-MED Gabriela Kamińska; STOMA-DENTAL - 2016-12-16 - Rybnik (śląskie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 600 PLN

prowadzenie biura firmy, obsługa korespondencji zagranicznej, kontakt telefoniczny i mailowy z kontrahentami w Chinach, organizacja spotkań, spotkania z klientami firmy na terenie kraju, wspomaganie pracy personelu zarządzającego firmy
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 997,4 PLN

asystent projektanta
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT KSIĘGOWEGO-STAŻ - 997,4 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA PRZEDSZKOLA - 997,4 PLN

Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Laskowo (kujawsko-pomorskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Chmielów (podkarpackie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA / HIGIENISTKA STOMATOLOGICZNA - do 2 000 PLN

Praca w charakterze asystetki lub higienistki stomatologicznej;Praca w godzinach 7:00-20:00;Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Przesmyckiego 28;Kontakt kandydatów z pracodawcą: tel. 691 361 364;Sala D
EVADENT S.C. Centrum Stomatologii Laserowej i Protetyki Zenon Jasztal i SK-A - 2017-01-18 - Wrocław (dolnośląskie)

SZPACHLARZ - od 10 PLN

SZPACHLOWANIE, SZLIFOWANIE;WYMAGANIA: MIN. 3 LATA DOŚWIADCZENIA;WYNAGRODZENIE: 10ZŁ/M2
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)

ASYSTENT PREZESA - od 2 600 PLN

Sprzedaż dzianin.Umiejetnośc organizacji pracy biura, w tym znajomość obiegu dokumentów ksiegowych.Nadzór nad działaniem biura.Miejsce pracy Ksawerów.
SKY TEXTILE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-13 - Kolonia Wola Zaradzyńska (łódzkie)

ASYSTENT ZARZĄDU - od 2 500 PLN

zarządzanie ryzykiem zgodności, zarządzanie zgodnością wewnętrznych aktów prawnych, nadzór nad formalno-prawnymi procedurami bankowymi.
BIESZCZADZKI BANK SPÓŁDZIELCZY USTRZYKI DOLNE - 2017-01-18 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)

PRACOWNIK MARKETU (PRACA DORYWCZA) - od 15 PLN

Pomoc przy wykładaniu towarów i dbanie o porządek w markecie w dniu jego otwarcia.
kontakt przez OHP - 2017-06-20 - Łódź (łódzkie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA KOSMETYCZKI - do 1 850 PLN

według stanowiska
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Zielona Góra (lubuskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 200 PLN

przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw ze stałymi klientami, w tym wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-03-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)