ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI, JĘZYK ANGIELSKI, K/M Warszawa oferta pracy AROX Spółka z ograniczoną opowiedzialnością
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI, JĘZYK ANGIELSKI, K/M
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2017-09-18
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: AROX Spółka z ograniczoną opowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Chełmska 21/4a, 00-724 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI, JĘZYK ANGIELSKI, K/M
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2017
Data zakończenia pracy: 15.12.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Asystent do spraw księgowości (wymagany staż - lata: 4)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, kierunek: rachunkowość i księgowość
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - podstawowy, w piśmie - podstawowy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Program Symfonia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: średnie zawodowe, kierunek: rachunkowość i księgowość, cztery lata doświadczenia zawodowego, umiejętności: program Symfonia, znajomość języka angielskiego, obowiązki: kontrola dokumentów pod względem rachunkowym, wprowadzenie dokumentów do systemu księgowego, sporządzanie deklaracji podatkowych także list płacowych, praca jednozmianowa, w godzinach 9-17. Zgłoszenie: biuro.arox (at) gmail.com
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4
Nazwa pracodawcy: AROX Spółka z ograniczoną opowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Chełmska, 00-724 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Chełmska
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data dodania oferty pracy: 18.09.2017
Oferta pracy ważna do: 07.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 18.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 18.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
organizowanie pracy w biurze, utrzymywanie kontaktów z kontrahentami m. in. z Wietnamu, przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykształcenie podstawowe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; zakres obowiązków: prace budowlane, wykończeniowe; umowa zlecenie; miejsce pracy: Paniówki + teren kraju;
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Paniówki (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, praca w godz. 7-15
MIRKO Spółka z o.o. - 2016-11-07 - Głobino (pomorskie)
- Prowadzenie baz danych w dziale handlowym. Realizacja założonych planów sprzedaży na powierzonym terenie. Bieżąca obsługa telefoniczna i osobista stałych klientów. Opracowywanie i wysyłanie ofert. Wystawianie faktur, potwierdzeń zamówień- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto (po okresie próbnym podstawa + prowizja/premia). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie w branży stomatologiczno-protetycznej. Komunikatywność, operatywność, zdolności organizatorskie, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Mile widziana znajomość programu Comarch ERP. Czynne prawo jazdy kat. B, znajomość języków obcych. Kontakt telefoniczny (tel. 32-318-01-44) w godz.: 08:00-16:00 lub e-mail: biuro (at) fh-grabowski.pl
GRABOWSKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-14 - Katowice (śląskie)
- Kompleksowe wsparcie organizacyjne i administracyjne biura firmy tj.: przyjmowanie i przekazywanie rozmów telefonicznych. Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów oraz ich archiwizacja. Obsługa korespondencji i przygotowywanie przesyłek pocztowych, kurierskich itp. Organizacja spotkań (rezerwacja i przygotowywanie sal konferencyjnych). Zaopatrzenie biura w artykuły biurowe i spożywcze. Wsparcie działu handlowego w kompletowaniu dokumentacji do ofert oraz wyszukiwaniu przetargów. Koordynacja realizacji zamówień przez wybranych dostawców (dbanie o przepływ informacji, terminowość, dokumentację). Współpraca z dostawcami usług typu ubezpieczenia, karty flotowe, leasingi samochodów itp. Pomoc w organizacji szkoleń. Wsparcie w przygotowywaniu i wprowadzaniu dokumentów księgowych.- Wynagrodzenie: od 2400 do 2700 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów. 1 rok doświadczenia zawodowego. Mile widziane prawo jazdy kat. B. Bardzo dobra obsługa komputera. Umiejętności komunikacyjne. Łatwość nawiązywania kontaktów, sumienność i dokładność. Umiejętność samodzielnej organizacji pracy. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: kariera (at) mediarecovery.pl
MEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-29 - Katowice (śląskie)
asystowanie przy zawieraniu umów handlowych, pozyskiwanie nowych kontaktów handlowych m.in. na terenie Wietnamu, współpraca z działem handlowym
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa klienta, prowadzenie rozmów telefonicznych, windykacja, zarządzanie biurem, obsługa korespondencji pocztowej i mailowe, segregowanie dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)
asyatent projektanta
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Sandomierz (świętokrzyskie)
obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Jabłonowo (mazowieckie)
Zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
obsługa komputera, wprowadzanie danych do komputera, obsługa urządzeń biurowych, pomoc w prowadzeniu dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
pomoc przy pomiarach geodezyjnych
Geopartner Inżynieria Spółka z.o o - 2017-09-07 - Dęblin (lubelskie)
Obsługa urządzeń lunaparkowych.Praca również w weekendy.
"MWD" Sp. z o.o - 2017-04-14 - Inwałd (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Poznań (wielkopolskie)
jw.
INSTYTUT GEODEZJI I KARTOGRAFII - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
pomaganie dzieciom w spożywaniu posiłków, w czynnościach higenicznych, w ubieraniu się, nadzorowanie dzieci podczas odpoczynku, porządkowanie zabawek, opiekowanie się dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Piaseczno (mazowieckie)
profesjonalna, zgodna ze standardami obsługa Klienta, rozkładanie i uzupełnianie towaru w salonie, zwiększanie sprzedaży poprzez dbanie o satysfakcję Klientów, znajomość standardów ekspozycji towaru i umiejętność ich wykorzystania, dbanie o wizerunek sieci CCC, czynne uczestnictwo w tworzeniu zintegrowanego i efektywnego zespołu
CCC S.A. - 2018-01-19 - Sosnowiec (śląskie)
wspomaganie pracy wietnamskich przedstawicieli handlowych, podtrzymywanie trwałych relacji z klientami i kontrahentami wietnamskimi, przygotowanie ofert handlowych, ścisła współpraca i wykonywanie poleceń prezesa
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie ewidencji księgowej w biurze rachunkowym, kompletowanie dokumentów księgowych, prowadzenie rejestrów zakupu.
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Pomoc przy opracowaniu, wdrażaniu oraz realizowaniu koncepcji nowych produktów, modyfikacja i rozwój istniejących produktów, receptur, tworzenie i aktualizacja dokumentacji technologicznej.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2015-11-19 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
prace porządkowe na terenie Torunia
PPHU TUDEN SP. Z O.O - 2017-05-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- Prowadzenie dokumentacji biurowej, wysyłka listów, segregowanie dokumentów, sporządzanie ofert ubezpieczeniowych, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymanie czystości w biurze, zaopatrzenie biura w materiały biurowe.- Wynagrodzenie: 875 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do 3 miesięcy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). - Praca: 9:00-13:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie nie jest wymagane. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: asystaubezpieczenia (at) interia.pl
ASYSTA-UBEZPIECZENIA AGATA WASILEWSKA - 2015-12-11 - Katowice (śląskie)
Ogólna diagnostyka i naprawa samochodów osobowych i dostawczych.Geometria, obsługa i naprawa klimatyzacji. Wymiana pasków rozrządu, naprawa układu zawieszenia i in. Praca w godzinach: 09.00-17.00.
GLOCAR Auto Serwis - 2016-08-22 - Opole (opolskie)
koszenie trawy , prace porządkowe na terenie szkoły
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Głubczyce (opolskie)
wykonywanie podstawowych czynności księgowych, praca przy komputerze
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie i potwierdzanie zleceń. Weryfikacja i informowanie klientów o statusach przesyłek. Weryfikacja stawek za transporty. Wprowadzanie danych do systemu logistycznego.
kontakt przez OHP - 2016-04-12 - Łódź (łódzkie)
Nawiązanie współpracy z klientami z poza UEProwadzenie rozmów oraz proponowanie usług w j.angielskimPodpisanie kontraktów napisanych w j.angielskimGodziny zakończenia pracy 8:00 - 16:00Praca na okres próbny, następnie umowa o pracę 3 lata
TATI TETYANA ROSYUK - 2018-07-17 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie ofert handlowych, koordynacja bieżących spraw z klientami wietnamskimi, zgodnie z poleceniami przełożonych
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)