ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Jawor oferta pracy BIURO RACHUNKOWE MACIEJ BRAMBOR

Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: ● segregowanie dokumentów księgowych● wprowadzanie dokumentów do systemów● bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym● wsparcie działu księgowego w bieżącej pracy

Data publikacji: 2021-04-02

Lokalizacja: Jawor (dolnośląskie)

Pracodawca: BIURO RACHUNKOWE MACIEJ BRAMBOR

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Szpitalna 13/9, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
● segregowanie dokumentów księgowych● wprowadzanie dokumentów do systemów● bieżąca weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i merytorycznym● wsparcie działu księgowego w bieżącej pracy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jawor

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jaworski

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0205

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jawor

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: asystent do spraw księgowości

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 9

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2021

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomość programów księgowych

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy: BIURO RACHUNKOWE MACIEJ BRAMBOR

danePracodawcy_nip: 6951170555

danePracodawcy_regon: 390763187

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze

Adres pracodawcy:
Szpitalna 13/9, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02

Powiat pracodawcy: jaworski

danePracodawcy_kodPowiatu: 0205

Gmina pracodawcy: Jawor

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Jawor

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954120

Ulica pracodawcy: Szpitalna

Numer budynku pracodawcy: 13

danePracodawcy_nrLokalu: 9

Profil działalności pracodawcy:
Biuro rachunkowe-rozliczanie podmiotów gospodarczych.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jaworze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 02.04.2021

Oferta pracy ważna do: 23.04.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 02.04.2021

Data przyjęcia oferty pracy: 02.04.2021

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0e307c89856dd3f01f000ad087d10b6f

Podobne oferty pracy

ASYSTENTKA BIURA ZARZĄDU - do 1 850 PLN

umiejętność samodzielnej pracy
MANN Sp. z o.o. - 2016-03-24 - Chorzów (śląskie)

ASYSTENT DYREKTORA - od 2 500 PLN

Przygotowywanie kontraktów międzynarodowych. Praca na terenie Polski i UE.
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 440 PLN

Przyjmowanie dokumentów, ewidencja w książkach przychodów i rozchodów, obsługa urządzeń biurowych, obsługa programu PŁATNIK. Staż w godz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2021-04-08 - Nowy Sącz (małopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA/INŻYNIER BUDOWNICTWA - do 2 000 PLN

opracowywanie dokumentacji budowlanej, wykonawczej koordynacja branżowa współprowadzenie projektów w kontakcie z inwestorem
Rebel Module Global Sp. z o.o. - 2017-08-17 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT/-KA DZIAŁU HANDLOWEGO - od 2 600 PLN

Opis obowiązków:przeprowadzanie wstępnego wywiadu telefonicznego z potencjalnymi klientami,przygotowywanie informacji oraz ofert handlowych,przygotowanie materiałów, cenników i informacji na spotkania handlowe,współtworzenie spójnej bazy danych klientów,wsparcie w prowadzeniu działań handlowych,prowadzenie oraz archiwizacja dokumentacji działu handlowego,Nasze oczekiwania wobec kandydata/-ki:umiejętności interpersonalne oraz wysoka kultura osobista,umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole,dobra organizacji pracy oraz samodzielność,lojalność, odpowiedzialność i zdecydowanie,biegła obsługa komputera oraz płynna praca w środowisku MS Office,wykształcenie min. średnie,znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego będzie atutem,zaangażowanie i staranność;Oferujemy:pracę stacjonarną w dynamicznie rozwijającej się firmie w środowisku międzynarodowym,stabilne zatrudnienie na postawie umowy o pracę,rozwój osobisty oraz możliwość zdobycia doświadczenia,możliwość rozwoju ścieżki zawodowej,miłą i przyjazną atmosferę pracy
GOLIAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-11-17 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - od 2 200 PLN

Kontakt drogą e-mail : awojciech (at) o2.pl. Pracodawca wymaga wykształcenia wyższego o kierunku ; Inżynieria środowiska
GAS SERWIS ANDRZEJ WOJCIECHOWSKI - 2017-01-24 - Karpicko (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW ZAKUPÓW - od 1 850 PLN

Cel:Celem stanowiska jest wsparcie w zakresie zapewnienia surowców i materiałów niezbędnych w procesie produkcyjnym, negocjacji cenowych i zapewnienia płynności zakupionych towarów.Opis stanowiskaDo najważniejszych zadań pracownika zatrudnionego na tym stanowisku należeć będzie:- Przyjmowanie zleceń zakupu oraz przeprowadzanie akcji ofertowych;- Przygotowanie dokumentów zakupowych;- Ewidencjonowanie Umów/Kontraktów Zamówień;- Prowadzenie uporządkowanych zbiorów komputerowych;- Wprowadzanie zamówień do systemu komputerowego i ich rozliczanie;- Przygotowywanie spotkań handlowych z kontrahentami;- Prowadzenie rozmów oraz korespondencji z dostawcami;- Zlecanie transportu na dostawę zamówionych materiałów;- Kontrola realizacji dostaw pod względem terminowym, ilościowym oraz cenowym zgodnym z zamówieniem;- Rozliczanie faktur zakupowych;- Archiwizacja dokumentacji.Wymagana wiedza, umiejętności, doświadczenieOczekiwania wobec Kandydatów:- Wykształcenie min. średnie- BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE- Biegła znajomość pakietu MS Office- Wiedza z zakresu importu i eksportu produktów // lub z zakresu zakupów - mile widziana - Doświadczenie w pracy - mile widzianeOferujemyW zamian oferujemy:-stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pełny etat),-atrakcyjne wynagrodzenie,-bogaty pakiet socjalny,-liczne szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne.
VVF Sp. z o. o. - 2016-08-26 - Racibórz (śląskie)

ASYSTENT/TKA ZARZĄDU - STANOWISKO SAMODZIELNE - 4 000 - 5 000 PLN

Wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych, prowadzenie biura zarządu, obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej oraz kalendarza spotkań, praca wiąże się z kontaktem z ludźmi
AMK Kraków SA - 2018-12-10 - Kraków (małopolskie)

ASYSTENT GEODETY/ GEODETA - od 3 000 PLN

Praca w terenie- tyczenia, pomiary, odszukiwanie kamieni granicznych. Praca w biurze- składanie operatów, przygotowywanie danych.
Usługi Geodezyjne "Libela" Jakub Leyk - 2019-09-26 - Luzino (pomorskie)

ASYSTENT/KA ( EXECUTIVE ASSISTANT REGIONAL) K/M (J.ANG.) - od 9 500 PLN

planowanie wewnętrznych i zewnętrznych spotkań pomiędzy partnerami; planowanie podróży służbowych i dostosowywanie spotkań do dostępności partnerów biznesowych; kompleksowe zarządzanie kalendarzem Outlook; planowanie telekonferencji; współpraca z biurami podróży; edycja korespondencji przychodzącej; wdrażanie się w prowadzone projekty biznesowe realizowane przez spółkę zajmującą się doradztwem gospodarczym praca w godz. 9.00-17.00
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Warszawa (mazowieckie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 1 033,7 PLN

Asystent do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2019-07-16 - Częstochowa (śląskie)

MONTER/MONTERKA - od 2 250 PLN

praca na produkcji(praca na 3 zmianę, godzina rozpoczęcia pracy 6.00 w pełnym wymiarze czasu pracy, I umowa zlecenie na 1 miesiąc)
Sport Produkt Sp. z o.o. - 2019-09-10 - Będzin (śląskie)

ASYSTENT USŁUG POCZTOWYCH - 1 057,6 PLN

wg programu stazu, staż dla osób do 30 roku życia , PO WER
kontakt przez PUP - 2020-07-01 - Łask (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

pomoc działu księgowego
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Lublin (lubelskie)

ASYSTENT NAUCZYCIELA W SZKOLE - 997,4 PLN

ppmoc przy dzieciach podczas zajęć lekcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Łomnica (wielkopolskie)

PRACOWNIK HANDLOWY - od 1 176 PLN

kontakt z klientem, zbieranie zamówień od klientów, obsługa reklamacji
kontakt przez PUP - 2019-03-12 - Myszków (śląskie)

ASYSTENTKA W BIURZE RACHUNKOWYM - od 2 800 PLN

Asystentka w biurze rachunkowym
kontakt przez PUP - 2020-12-03 - Bieżyń (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA / KASJER - od 2 200 PLN

Obsługa klienta, układanie towarów.
PHU Barbara kołek - 2017-03-09 - Międzybrodzie Żywieckie (śląskie)

PROGRAMISTA,AUTOMATYK ( MOŻLIWOŚĆ PRZYUCZENIA) - od 3 500 PLN

Wykonanie prac programistycznych sterownika PLC oraz HMI Siemens, opracowywanie koncepcji sterowania PLC dla maszyn i urządzeń, samodzielne pisane programów PLC/TIA Portal , projektowanie, oprogramowywanie i wdrażanie systemów automatyki i aplikacji sterujących dla produkcji w oparciu o sterowniki PLC i systemy SCADA, prowadzenie testów wykonanego oprogramowania oraz rozruchów systemów sterowania na obiektach, uruchamianie urządzeń na terenie zakładu lub u klienta, współpraca z konstruktorami mechanicznymi i elektrycznymi , doraźnie wsparcie dla techników serwisu.
Mikołaj Kępka Kepka Group - 2018-03-13 - Lipia Góra (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - STAŻ PO WER III - 1 033,7 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK PRODUKCJI (ROZBIERACZ-WYKRAWACZ) - od 2 250 PLN

rozbiór i wykrawanie części z indyka
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Rostarzewo (wielkopolskie)

ASYSTENTKA DZIAŁU HANDLOWEGO - do 2 100 PLN

pomoc w wykonywaniu obowiązków służbowych oraz zadbanie o sprawne funkcjonowanie biura, monitorowanie płatności, tłumaczenia i redagowanie pism związanych z pracą biura/zarządu, przygotowanie i przesłanie ofert handlowych, obsługa programu księgowo-handlowo-magazynowego OPTIMA firmy COMARCH, przygotowywanie zamówień i kontakt z naszym dostawcą we Włoszech, opcjonalniekontakt z klientami firmy
GRANT Michał Stański - 2017-11-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)


Wybierz powiat