ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI Dąbrowa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: 1 057,6 PLN
Zakres obowiązków: Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego, korygowanie wyciągów bankowych, itp. Staż w godz.7.00-15.00
Data publikacji: 2020-08-14
Lokalizacja: Dąbrowa (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Dąbrowa, powiat: nowosądecki, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Opis zadań
Zakres obowiązków:
Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie dokumentów do systemu finansowo-księgowego, korygowanie wyciągów bankowych, itp. Staż w godz.7.00-15.00
Forma zatrudnienia: Nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|19
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Stypendium brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 057,6 PLN
Nazwa stanowiska: ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Dąbrowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 12
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosądecki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1210
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Inny
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 057,6 PLN
warunkiPracyIPlacy_liczbaMiesStazPzd: 6
Data rozpoczęcia pracy: 24.08.2020
Data zakończenia pracy: 23.02.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
danePracodawcy_nip: 7340013235
danePracodawcy_regon: 492909019
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Adres pracodawcy:
Nawojowska 118, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 12
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
danePracodawcy_kodPowiatu: 1262
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0959435
Ulica pracodawcy: Nawojowska
Numer budynku pracodawcy: 118
Profil działalności pracodawcy: przetwórstwo mleczarskie
Oferta zgłoszona przez:
Powiatowy Urząd Pracy dla Powiatu Nowosądeckiego
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|431101
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|429
Data dodania oferty pracy: 14.08.2020
Oferta pracy ważna do: 13.09.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 14.08.2020
Typ oferowanej pracy: Staż z urzędu pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ca079079471e4e56cca931cfe58da70f
Podobne oferty pracy
zgodnie ze stanowiskiem
NZOZ Praktyka Stomatologiczna Piotr Viscardi - 2017-04-10 - Tychy (śląskie)
Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych/ e-maili od klientów dotyczących problemów technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera; Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań i procedur; Zapewnienie wysokiej, jakości obsługi klientów; Współpraca z zespołem specjalistów IT w celu poradzenia sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami.
CAPGEMINI Polska SP. Z O.O. - 2017-04-13 - Katowice (śląskie)
Wspieranie działu marketingu w obowiązkach administracyjnych, rozpoznanie i identyfikowanie potrzeb klientów danej grupy produkcyjnej, utrzymanie kontaktów z kontrahentami firmy. Praca na cały etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16. Wynagrodzenie 2600 zł + premia.
GERDA Sp. z o. o. - 2016-08-03 - Sokołów (mazowieckie)
cv, orzeczenie o st. niepełnosprawności
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe DIMAR Sp.j. - 2016-12-06 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Samodzielne wykonywanie czynności administracji sądowej oraz przygotowywanie spraw sądowych do ich rozpoznania.
Sąd Okręgowy w Płocku - 2017-11-29 - Płock (mazowieckie)
współpraca z nauczycielem w wychowaniu dzieci
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Osiedle Niewiadów (łódzkie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Pozezdrze (warmińsko-mazurskie)
wyksz. wyższe techniczne,osoba zarejestrowana w PUP, poniżej 30 r/ż, profil II
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Zadania będą do wykonania kilka razy w miesiącu. Szczegółowe informacje nt. zadań kandydat/-ka dostanie podczaskorespondowania. Zadania będą ala marketingowe/przedstawicielstwo handlowe/sprzedaż, itp. Doświadczenie nie jestwymagane. Podczas współpracy pracodawca będzie instruował i wspierał w tej pracy. Wynagrodzenie płatne za osiągnięteefekty, tj. 1% wartości pozyskanego zlecenia detektywistycznego (przedział finansowy: pomiędzy 20 zł a 65 zł).
Biuro Detektywistyczne DAMkA Aneta Nowak - 2020-05-04 - Cieszyn (śląskie)
Kontakty z dostawcami chińskojęzycznymi, obsługa kasy fiskalnej, kontrola oczekiwań klientów, koordynacja sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; umowa na 3 miesiące z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 8.00- 16.00
Inwestprojekt sp. z o.o. - 2017-02-22 - Słupsk (pomorskie)
-telefoniczne umawianie wizyt handlowych-obsługa infolinii firmowej-zarządzanie kalendarzem spotkań-nadzór nad bazami RODO-koordynacja i obsługa promocji
SMART-UP SP.z o.o - 2018-10-24 - Piaseczno (mazowieckie)
kontrola legalności zatrudnienia, kontakt telefoniczny z kandydatami i pracownikami, selekcja i rekrutacja pracowników
kontakt przez PUP - 2019-08-12 - Poznań (wielkopolskie)
Nadzór nad grupą sprzątającą, utrzymanie czystości na terenie Hipermarketu za pomocą maszyn sprzątających, nadzór nad terminem wykonania zadań związanych ze sprzątaniem wynikających z kontraktu.
IPT Akromar Sp z o.o Sp. komand - 2018-06-29 - Racibórz (śląskie)
Wspieranie nauczyciela i wychowawcy świetlicy w prowadzeniu pracy dydaktyczno - wychowawczej i opiekuńczej.Troska o bezpieczeństwo uczniów i wychowanków podczas wszystkich zajęć organizowanych przez szkołę.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Opracowywanie dokumentacji BHP, diagnozowanie zagrożeń w zakresie BHP występujących na stanowiskach pracy, organizacja i zapewnienie szkoleń wstępnych dla pracowników, analiza BHP oraz raportowanie, analiza wypadków oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.
Regionalne Centrum Rehabilitacji i Pomocy Społecznej w Borzęcinie - 2017-07-11 - Borzęcin (małopolskie)
kontakt z klientami, oofertowanie, spotkania handlowe
LIGHT ERP Sp. z o.o. - 2018-06-06 - Poznań (wielkopolskie)
redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindii. Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaż. Aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności. Obsługa mailingu firmy w j. hindii i angielskim.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Józefosław (mazowieckie)
-nauka pracy z terminalem i lotto- obsługa klienta-obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-08-21 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)
- Realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i terminowość wykonania projektów, zakup i prowadzenie ewidencji środków trwałych, udział w codziennych pracach biura.- Wynagrodzenie: 2100 do 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe: Kierunek: Filologia lub Administracja lub Ekonomia. Wymagane doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta Ds. Administracji. Wymagana znajomość prawa pracy i zagadnień z zakresu kadr. Znajomość pakietu MS Office. Mile widziana znajomość język angielskiego w stopniu dobrym w mowie i piśmie. Kontakt telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 509-840-812) lub e-mail: praca (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-01 - Katowice (śląskie)
pozyskiwanie klientów do współpracy
kontakt przez OHP - 2016-06-15 - Zielona Góra (lubuskie)
-------
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Zabrze (śląskie)
x
FADBET Spółka Akcyjna - 2016-12-14 - Białystok (podlaskie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt z klientem, Obsługa programu DMS i aplikacji internetowych, wystawianie dokumentów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Staż dla osób powyżej 30 roku życia ze środków RPO WZ. Priorytetowo będa kierowane osoby długotrwale bezrobotne i powyzej 50 r.ż. Staż w Domu Pomocy Społecznej w Pyrzycach, w godzinach od 07 do 19
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Poznań (wielkopolskie)
Asystentka-sekretarka
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Świętajno (warmińsko-mazurskie)
praca biurowa związana z tworzeniem dokumentów sprzedaży, obsługa sekretariatu i spotkań z klientami
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Leśniewo (pomorskie)