TECHNIK - SERWISANT SPRZĘTU AGD Zielona Góra oferta pracy REM-PRAL Serwis Autoryzowany Sprzętu AGD Jerzy Rozpędowski
Stanowisko: TECHNIK - SERWISANT SPRZĘTU AGD
Wynagrodzenie: od 2 300 PLN
Zakres obowiązków: usługi dla ludności- naprawa sprzętu AGD u klienta w domu (miejsce pracy Zielona Góra i okolice)
Data publikacji: 2017-11-03
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: REM-PRAL Serwis Autoryzowany Sprzętu AGD Jerzy Rozpędowski
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wyszyńskiego 34C, 65-536 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
usługi dla ludności- naprawa sprzętu AGD u klienta w domu (miejsce pracy Zielona Góra i okolice)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: TECHNIK - SERWISANT SPRZĘTU AGD
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali monterzy elektronicy i serwisanci urządzeń elektronicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie techniczne, wiedza elektro - mechaniczna (przynajmniej podstawowa), chęci do pracy, komunikatywność, dyspozycyjność
Nazwa pracodawcy:
REM-PRAL Serwis Autoryzowany Sprzętu AGD Jerzy Rozpędowski
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Wyszyńskiego 34C, 65-536 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra
Gmina pracodawcy: Zielona Góra
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra
Ulica pracodawcy: Wyszyńskiego
Numer budynku pracodawcy: 34C
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali monterzy elektronicy i serwisanci urządzeń elektronicznych
Data dodania oferty pracy: 03.11.2017
Oferta pracy ważna do: 02.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-
ECO JELENIA GÓRA SP. Z O. O. - 2015-11-26 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
do uzgodnienia
BUD-ECO SPÓŁKA CYWILNA - 2017-01-12 - Trzebownisko (podkarpackie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-06 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie tynków w budynkach i innych budowlach z różnych rodzajów zapraw przy zastosowaniu ręcznych narzędzi, sprzętu pomocniczego, maszyn i urządzeń do przygotowania zapraw, transportu materiałów na placu budowy, do narzucania zaprawy i zacierania tynku
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "BIALBUD" S.Lewczuk, Cz.Niczyporuk Sp.J - 2018-01-17 - Biała Podlaska (lubelskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Kielce (świętokrzyskie)
nadzór nad bieżącą obsługą obiektu, zapewnienie kontrloi technicznej i okresowych przeglądów instalacji
ATALIAN Poland Sp. z o.o. - 2016-09-16 - Błonie (mazowieckie)
Bieżąca konserwacja sieci komputerowych, zarządzanie kontami użytkowników, analiza wymagań użytkowników i opracowanie wymagań funkcjonalno-technicznych. Wymagane: wykształcenie średnie informatyczne, 3-letni staż pracy, umiejętność zarządzania AD, administrowanie witryną MC SHARE POINT, wskazana znajomość programu SAP, znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-03-29 - Wędrzyn (lubuskie)
murowanie ścian, tynkowanie ścian i sufitów
Usługi Remontowo Budowlane Kołakowski Maciej - 2016-11-22 - Prosienica (mazowieckie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
zgodny z programem
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Barcin (kujawsko-pomorskie)
Zgodnie z załączonym programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Rajcza (śląskie)
obsługa obrabiarek CNC
CUTTER-TECH Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Kobiór (śląskie)
w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Grójec (mazowieckie)
obsługa biura; przyjmowanie zamówień; obsługa programu PROFIPEK, korespondencja pocztowa, e - mailowa, fakturowanie, obsługa faksu, ksero; telefonu; przygotowanie zestawień do biura rachunkowego; dbałość o czystość stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2017-05-31 - Stróżówka (małopolskie)
Serwisowanie i naprawa urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i chłodniczychMiejsce pracy: Wrocław, ul. Żmigrodzka Kontakt kandydatów z pracodawcą: 537102666, rekrutacja (at) pm-group.com.plsala D
P&M Group - 2017-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
prace terenowe związane z wykonywaniem pomiarów sytuacyjno - wysokościowych, opracowywanie wyników pomiarów, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Starachowice (świętokrzyskie)
WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE W ZAKRESIE ELEKTRYKI LUB MECHANIKI, MILE WIDZIANE UPRAWNIENIA GWO, SEP, UDT, CERTYFIKATY PRODUCENTÓW TURBIN WIATROWYCH, PRAWO JAZDY KAT.B, DOŚWIADCZENIE W PRACY PRZY TURBINACH WIATROWYCH, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W STOPNIU DOBRYM; MIEJSCE PRACY: SZCZECIN, TEREN POLSKI, POZA GRANICAMI KRAJU;CV WYSYAŁĆ NA E-MAIL; biuro (at) wpm.com.pl
WPM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-07-19 - Szczecin (zachodniopomorskie)
rozładunek i załadunek ponadgabarytowych towarów, wykonywanie prac ziemnych: przygotowywanie terenu do robót, wykopy pod fundamenty, wydawanie towaru z magazynu, transport towarów na magazyn przy użyciu wózka paletowego
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
organizowanie biura i prace biurowo-administracyjne, gromadzenie, rejestracja oraz przetwarzanie informacji, gromadzenie i rejestracja dokumentacji, użytkowanie sprzętu biurowego
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Ruda Śląska (śląskie)
Zapewnienie doboru optymalnych parametrów pracy maszyn, urzadzeń i instalacji, diagnostyka układów napędowych i elementów maszyn, usuwanie awarii.Praca w godzinach 06.00-14.00, 14.00-22.00, 22.00-06.00. Spotkanie informacyjno-rekrutacyjne z pracodawcą odbędzie się w dniu 30.08.2018r. o godzinie 10.00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Płońsku (sala konferencyjna I piętro). Osoby zarejestrowane w PUP w Płońsku przed spotkaniem z pracodawcą proszone są o pobieranie skierowania do pracy u swojego doradcy klienta.
Randstad Polska sp z o.o. - 2018-08-22 - Płońsk (mazowieckie)
wykonywanie robót budowlanych, organizowanie robót budowlanych, kontrola robót.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa biura
kontakt przez PUP - 2018-06-29 - Serock (mazowieckie)
- Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wsparcie działu HR w zakresie obsługi procesów kadrowo-płacowych podmiotów należących do Grupy AHP S.A.- Prowadzenie akt osobowych pracowników oraz prowadzenie ewidencji czasu pracy inieobecności; Sporządzanie listy płac pracowników etatowych: naliczanie wynagrodzeń, zasiłków z ubezpieczenia społecznego; Sporządzanie listy płac z tytułu umów cywilno-prawnych; Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych; Naliczanie składek na ubezpieczenia społeczne; Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS; Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych dot. podatku dochodowego (deklaracje PIT); Sporządzanie ewentualnych sprawozdań finansowych z zakresu wynagrodzeń, czasu pracy;Rozliczanie potrąceń z listy płac (składki PZU, składki na Izby Pielęgniarskie, zajęcia komornicze); Prowadzenie dokumentacji płacowej i zasiłkowej pracowników; Nadzór i kontrola nad stosowaniem przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.- Firma oferuje: Ambitną i pełną wyzwań pracę, w dynamicznej firmie, będącej liderem w swojej branży. Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.- Wynagrodzenie: 3400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (min. licencjat). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 2-letnie w obszarze kadr i płac. Wymagana praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych. Umiejętność naliczania wynagrodzeń. Znajomość programu Płatnik. Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel). Cechy i predyspozycje: umiejętność szybkiej analizy danych, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność, dokładność, umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres, umiejętność budowania pozytywnych relacji interpersonalnych, nastawienie na współpracę.
AMERICAN HEART OF POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-20 - Katowice (śląskie)
Główne obowiązki: przestrzeganie przepisów finansowych, a w szczególności ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, z zakresu dodatkowych należności pieniężnych funkcjonariuszy i dodatkowych należności pieniężnych pracowników cywilnych; rozliczenie kosztów poleceń wyjazdów służbowych funkcjonariuszy i pracowników; przygotowanie dokumentów do wypłaty zaliczek na podróże zagraniczne i ich rozliczanie po zakończeniu podróży; naliczanie kosztów przejazdu pojazdem niepozostającym w dyspozycji Oddziału; weryfikacja otrzymanych zwolnień lekarskich faksem do PGK z oryginałami dokumentów przedłożonymi w Pionie; prowadzenie ewidencji sprzętu biurowego (kwaterunek); sprawdzanie kompletności, segregowanie, zszywanie dokumentów do archiwizacji i przekazanie do archiwum zakładowego dokumentów Pionu; zamawianie, pobieranie i rozdział materiałów biurowych i pieczątek dla potrzeb Pionu; przestrzeganie przepisów w zakresie ewidencji i obiegu dokumentów; koordynowanie wykonania części opisowej sprawozdań budżetu zadaniowego realizowanej przez komórki merytoryczne oraz udział w planowaniu i realizacji budżetu zadaniowego; sprawdzanie prawidłowości wypełnienia i naliczania zgodnie z obowiązującymi przepisami wniosków o dopłatę do wypoczynku funkcjonariuszy, wniosków w sprawie wypłaty zryczałtowanego równoważnika pieniężnego w razie niewykorzystania przysługującego przejazdu na koszt właściwego organu Straży Granicznej oraz w sprawie zwrotu kosztów przejazdu środkami publicznego transportu zbiorowego raz w roku do wybranej miejscowości w kraju i z powrotem, nanoszenie ich do programu płacowego po uprzednim ustaleniu przez uprawnionego pracownika kwoty zwolnienia z podatku; sporządzanie list dodatkowych należności oraz zestawień do tych list, kompletowanie dokumentacji do list dodatkowych należności i terminowe przekazywanie do wypłaty; przestrzeganie przepisów dotyczących ochrony tajemnicy państwowej i służbowej; przestrzeganie przepisów bhp i p.poż.; wystawianie zaświadczeń o zarobkach funkcjonariuszom m.in. funkcjonariuszom, którzy starają się o odszkodowanie za utracony zarobek z tytułu zwolnienia lekarskiego oraz sporządzanie kserokopii zwolnień lekarskich i potwierdzanie ich za zgodność z oryginałem.Wykształcenie: średnie.Wymagania niezbędne: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego lub pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno- biurowej, finansowej; umiejętność obsługi pakietu Office ze szczególnym uwzględnieniem programu Excel; posiadanie wiedzy z zakresu podróży służbowych pracowników zatrudnionych w państwowych jednostkach budżetowych; znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-11-03 - Racibórz (śląskie)
przyjmowanie towaru do magazynu, wydawanie towaru zgodnie z dokumentami, układanie towaru, zabezpieczanie towaru, utrzymywanie porządku
MICHALAK MAREK P.P.U.H "WEKTOR" - 2017-06-12 - Świdnica (dolnośląskie)
Praca w drogerii (kosmetyki, chemia gospodarcza). Praca na kasie, obsługa klienta, wykładanie towarów, utrzymywanie czystości wokół stanowiska pracy. Praca od pn do pt w godz. 9.00-17.00, w soboty w godz. 9.00-13.00. Po okresie próbnym istnieje możliwość pracy w wymiarze 3/4 lub pełnego etatu. Praca w drogerii przy ul. Cieszyńskiej 140 w Bielsku-Białej (sporadycznie możliwość pracy również w drogerii, przy ul. Reja lub Piastowskiej w Bielsku-Białej)
"ARLAN" FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA Mariusz Zoń - 2016-03-07 - Bielsko-Biała (śląskie)
Budowa i administracja sieci komputerowych opartych na różnych architekturach, obsługa Active Directory w celu zarzadzania kartami użytkowników i stacji roboczych w administrowanych sieciach, praca z aplikacjami opartymi o technologię SAP, sprawowanie nadzoru nad właściwym użytkowaniem eksploatacyjnym systemów teleinformatycznych. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce, z możliwością dalszego zatrudnienia. Godziny pracy pn. - czw. 07.00 - 15.30, pt. 07.00 - 13.00. Zatrudnienie od kwietnia 2017r.
1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2017-04-07 - Piła (wielkopolskie)
prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Cieszyn (śląskie)
prace biurowe i sprzedaż towarów
Budra Łowicz sp. z.o.o - 2017-04-06 - Łowicz (łódzkie)