STANOWISKO PRACY DS. SPRZEDAŻY MIESZKAŃ W REFERACIE SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH W WYDZIALE POLITYKI MIESZKANIOWEJ Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. SPRZEDAŻY MIESZKAŃ W REFERACIE SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH W WYDZIALE POLITYKI MIESZKANIOWEJ

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań związanych ze sprzedażą komunalnych lokali mieszkalnych..Ważniejsze zadania:1.rejestracja wniosków o sprzedaż mieszkań;2.prowadzenie postępowań przygotowawczych dot. sprzedaży lokali mieszkalnych;3.sporządzanie projektów zarządzeń w sprawie przeznaczenia lokali do sprzedaży;4.przygotowanie ofert i protokołów uzgodnień;5.współpraca z kancelariami notarialnymi;6.zmiany umów sprzedaży lokali;7.współpraca z Referatem Gospodarki Mieszkaniowej w Wydziale Polityki Mieszkaniowej w zakresie prowadzonych spraw i analiz dot. sprzedaży i gospodarowania lokalami mieszkalnymi.Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2017-11-16

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań związanych ze sprzedażą komunalnych lokali mieszkalnych..Ważniejsze zadania:1.rejestracja wniosków o sprzedaż mieszkań;2.prowadzenie postępowań przygotowawczych dot. sprzedaży lokali mieszkalnych;3.sporządzanie projektów zarządzeń w sprawie przeznaczenia lokali do sprzedaży;4.przygotowanie ofert i protokołów uzgodnień;5.współpraca z kancelariami notarialnymi;6.zmiany umów sprzedaży lokali;7.współpraca z Referatem Gospodarki Mieszkaniowej w Wydziale Polityki Mieszkaniowej w zakresie prowadzonych spraw i analiz dot. sprzedaży i gospodarowania lokalami mieszkalnymi.Warunki pracy na stanowisku:1.intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. SPRZEDAŻY MIESZKAŃ W REFERACIE SPRZEDAŻY LOKALI MIESZKALNYCH W WYDZIALE POLITYKI MIESZKANIOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 29.11.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1.obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej;2.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3.wykształcenie wyższe;4.dobra znajomość obsługi komputera;5.znajomość ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy o ochronie praw lokatorów mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie kodeksu cywilnego, ustawy o własności lokali, znajomość kodeksu cywilnego;6.co najmniej 3-letni staż pracy;7.kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;8.pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych;9.dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe:1.mile widziane wykształcenie budowlane;2.mile widziana znajomość języków obcych;3.praca w jednostkach samorządu terytorialnego lub podmiotach zarządzających nieruchomościami mile widziana;4.łatwość komunikacji;5.umiejętności analityczne;6.zaangażowanie;7.odpowiedzialność;8.wnikliwość;9.umiejętność argumentowania;10.kreatywność;11.umiejętność pracy w zespole;12.odporność na stres;

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1.życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej;2.list motywacyjny;3.dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów);4.kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego;5.kwestionariusz osobowy;6.oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności;7.inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);8.w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.9.dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. sprzedaży mieszkań w Referacie Sprzedaży Lokali Mieszkalnych w Wydziale Polityki Mieszkaniowej do dnia 27 listopada 2017 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,20 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 21.11.2017

Oferta pracy ważna do: 27.11.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 21.11.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Częstochowa (śląskie)

FIZJOTERAPEUTA R142/4042-1516/16 - od 1 850 PLN

wykonywanie zabiegów rehabilitacyjnych
WITA KRYSTYNA JABŁOŃSKA USŁUGI REHABILITACYJNE - 2016-10-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPAWACZ - do 2 080 PLN

Remont kontenerów morskich,
BTS SOLUTION Sp. z o.o. - 2017-04-04 - Gdańsk (pomorskie)

INSPEKTOR DS. BHP - od 2 500 PLN

-opracowywanie dokumentów BHP,-prowadzenie szkoleń w zakresie BHP,-przygotowywanie okresowych analiz,-ustalanie okoliczności i przyczyn wypadku przy pracy oraz prowadzenie dokumentacji powypadkowej.
"PIEPRZYK FAMILY" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-03 - Rawicz (wielkopolskie)

POZOSTALI OPIEKUNOWIE DZIECIĘCY - 997,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Kurów (lubelskie)

PRACOWNIK LINII PRODUKCYJNEJ - 2 000 - 3 000 PLN

podstawowa obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych kontrola jakości wyrobu pakowanie wyrobu gotowego
kontakt przez OHP - 2018-01-12 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Asystent ds. księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Padew Narodowa (podkarpackie)

DORADCA KLIENTA/KASJER - od 2 220 PLN

przyjmowanie i realizowanie przelewów, zawieranie polis ubezpieczeniowych, obsługa programów księgowych i platform ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Nowy Dwór Mazowiecki (mazowieckie)

STANOWISKO DO WYDZIAŁU INŻYNIERII RUCHU I EWIDENCJI - od 2 100 PLN

Prowadzenie kompleksowej ewidencji oraz całokształtu zagadnieńi korespondencji związanych z ewidencją oznakowania drogowego, sygnalizacji świetlnej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, ewidencja, analiza i opiniowanie projektów organizacji ruchu, zlecanie robót w zakresie oznakowania poziomego, pionowego i sygnalizacji świetlnej, nadzór i analiza istniejącej organizacji ruchu w zakresie bezpieczeństwa ruchu i jego efektywności, współpraca w zakresie poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami, udział w pracach Zespołu ds. organizacji ruchu oraz Zespołu ds. komunikacji rowerowej, realizowanie zadań w zakresie inżynierii ruchu, w tym spraw związanych z badaniami ruchu i pomiarami ruchu drogowego, pomiarami natężenia hałasu, opracowywanie drobnych projektów w zakresie inżynierii ruchu dla potrzeb MZDiK (w programie typu AutoCAD), przygotowywanie danych i założeń do specyfikacji istotnych warunków zamówienia w zakresie inżynierii i organizacji ruchu, udział w komisjach przetargowych i wykonywanie obowiązków wynikających z regulaminu pracy komisji przetargowej, udział w opracowywaniu planów rozwoju sieci w zakresie inżynierii ruchu.
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG I KOMUNIKACJI W KALISZU - 2018-11-19 - Kalisz (wielkopolskie)

DEKARZ/ BLACHARZ - od 2 000 PLN

prace dekarsko-blacharskie, papa, blacha, dachówka
MUNDEX ZAKŁAD OGÓLNOBUDOWLANY MUŃKO PIOTR - 2017-03-09 - Sulechów (lubuskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - do 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryWykształcenie min. średnie; ukończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice;
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2018-12-06 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - do 2 250 PLN

- przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. Oferta dostepna w sali E, H, C, G. Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) DO DNIA 30-06-2017r.
Poczta Polska S.A. - 2017-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU(NR 2625) - od 2 000 PLN

Zapewnienie sprawnej organizacji i obsługi sekretarsko-biurowej Dyrekcji Oddziału
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2017-04-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT - 997,4 PLN

1. Rejestrowanie akt kontroli, formalna analiza akr kontroli, przygotowanie danych do projektu decyzji pokontrolnej, przygotowanie danych do projektu wniosków do NFZ, przygotowanie dokumentacji do Wydziału Obsługi Prawnej dot. wniesionych odwołań od decyzji wydanych przez KPS, wspólpraca z inspektore, kontrolo Zakładów w zakresie analizy akt kontroli, przygotowywanie i przekazanie akt kontroli do obsługi bieżącej akt.2. Kwalifikacja wpływających wniosków o świadczenia emerytalno-rentowe oraz kapitał poczatkowy, zakładanie akt sprawy w tym zakresie i łaczenie akt spraw, przyjmowanie, kwalifikacja i podział wpływającej korespondnecji, obsługa zwiazana z przyjmowaniem i przekazywaniem korespondencji wynikająca ze współpracy między wydziałami oraz inspektoratami, dołaczanie korespondecji do znajdujacych sie w obiegu bieżących dokumentów, dokonywanie przydziału akt pracownikom poszczególnych wydziałów, wysyłanie akt do oddziałów właścicwych
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Sosnowiec (śląskie)

ELEKTRYK-ZAOPATRZENIOWIEC - 2 200 - 2 500 PLN

dozór i ekspolatacja urządzeń elektroenergetycznych oraz instalacji, zaopatrywanie magazynu
Drew-Holtz Sp.Z.O.O. Spółka Komandytowa - 2017-07-03 - Iława (warmińsko-mazurskie)

KURIER-KIEROWCA - od 2 000 PLN

Doręczanie przesyłek kurierskich.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Stalowa Wola (podkarpackie)

PRACOWNIK OCHRONY OBIEKTU PRZEMYSŁOWEGO - od 1 850 PLN

Kontrola ruchu osobowego i kołowego, prowadzenie dokumentacji służbowej, cykliczne patrolowanie chronionego obszaru
kontakt przez OHP - 2016-12-09 - Stefanów (lubelskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA PRZESYŁEK - od 1 150 PLN

przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienei bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenei dokumentacji eksploatacyjnej
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-09-27 - Komorniki (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ARCHIWIZACJI I ZAŚWIADCZEŃ (WYDZ. SKŁ. AKT) + ST FP (M) - 997,4 PLN

zapoznanie się z topografią archiwum;przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów;współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy Akt;sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;kserowanie dokumentów;pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA (OFERTA PRACY PO STAŻU) - od 2 250 PLN

obsługa klienta, organizacja zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży (czyszczenie, sortowanie)dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Gorlice (małopolskie)

SPRZEDAWCA TELEFONICZNY - od 950 PLN

aktywna, telefoniczna sprzedaż produktów chińskich, telefoniczne udzielanie klientom informacji o produktach, obsługa firmowej poczty elektronicznej w języku chińskim
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Przygotowawcze prace budowlane
Czerw Ewa Projekt REG DOM - 2017-08-17 - Wodzisław Śląski (śląskie)

ŚLUSARZ - od 2 436 PLN

CZYTANIE RYSUNKU TECHNICZNEGOCIĘCIE, ZWIJANIE, SZCZEPIANIE, WIERCENIE, ZAGINANIE, SKRĘCANIE ELEMENTÓW Z BLACH O GRUBOŚCI 1,5 DO 10 MMKontakt z pracodawcą: sekretariat (at) wzrm.com.pl lub 71 7800690
WZRM Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Wrocław (dolnośląskie)

TECHNIK FARMACEUTYCZNY - od 3 350 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
Apteka im. J. Wejhera Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Starogard Gdański (pomorskie)

POMOCNIK MECHANIKA - od 1 050 PLN

pomoc mechanikowi przy naprawie maszyn i urządzeń ogrodniczych i rolniczych
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Raciechowice (małopolskie)

STANOWISKO D.S. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Ostrołęka (mazowieckie)

MONTER MEBLI NA WYMIAR/ZAMÓWIENIE - 2 500 - 4 000 PLN

Montaż stałych zabudów meblowych w domu klienta z materiału powierzonego. Praca wymaga dźwigania cięższych elementów.
Zakład Usług Stolarsko Budowlanych Dawid Bil - 2018-07-18 - Częstochowa (śląskie)

STANOWISKO DS OPRACOWYWANIA ŁADUNKÓW - do 2 150 PLN

Praca fizyczna, rozładunek i załadunek samochodów, sprawdzanie zgodności ładunku z dokumentami zdawczymi.
POCZTA POLSKA S.A. - 2016-10-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

PRACOWNIK OCHRONY FIZYCZNEJ INW31/1156/18 - od 2 100 PLN

ochrona powierzonego mienia na obiekcie handlowym
UMBRELLA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)