STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO

Wynagrodzenie: od 2 400 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba na wymienionym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę administracyjno biurową Wydziału, pomoc w przygotowaniu projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta, przy tworzeniu analiz i sprawozdań z wykonania budżetu, pomoc przy tworzeniu projektu budżetu Miasta Słupska.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. obsługa sekretariatu Wydziału; 2. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Data publikacji: 2018-04-09

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba na wymienionym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę administracyjno biurową Wydziału, pomoc w przygotowaniu projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta, przy tworzeniu analiz i sprawozdań z wykonania budżetu, pomoc przy tworzeniu projektu budżetu Miasta Słupska.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. obsługa sekretariatu Wydziału; 2. przygotowywanie projektów uchwał Rady Miejskiej i zarządzeń Prezydenta Miasta; 3. tworzenie analiz i sprawozdań z wykonania budżetu; 4. tworzenie projektu budżetu Miasta Słupska.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka przystosowana dla osób z niepełnosprawnością.Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA BUDŻETU W REFERACIE PLANOWANIA I KONTROLINGU FINANSOWEGO W WYDZIALE PLANOWANIA, RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ I KONTROLINGU FINANSOWEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.04.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe lub średnie z 3 - letnim stażem pracy; 4. dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. mile widziana praca w administracji publicznej lub jednostkach samorządu terytorialnego; 4. odpowiedzialność; 5. zaangażowanie; 6. łatwość komunikacji; 2. umiejętność argumentowania; 3. dyspozycyjność; 4. umiejętność pracy w zespole; 5. odporność na stres; 6. umiejętność pracy pod presją czasu; 7. bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy, a w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; 7. oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz oświadczenie o niekaralności; 8. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); 9. w przypadku osoby niepełnosprawnej, kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność; 10. dokument potwierdzający znajomość języka polskiego dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego (określony w załączniku nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej). Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie unieważnić procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku, pok. 100, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:Nabór na stanowisko ds. planowania budżetu w Referacie Planowania i Kontrolingu Finansowego w Wydziale Planowania, Rachunkowości Budżetowej i Kontrolingu Finansowego w terminie do dnia 16 kwietnia 2018 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych.Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres dwóch lat w Wydziale Zarządzania Kadrami Urzędu Miejskiego w Słupsku.Po upływie tego okresu dokumenty kandydatów zostaną przekazane do archiwum zakładowego w trybie i na warunkach określonych w instrukcji archiwalnej (rozporządzenie Prezesa RM z dnia 18.01.2011 r.). Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami.Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił 6,14 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 10.04.2018

Oferta pracy ważna do: 16.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 10.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BUDOWLANY - od 2 000 PLN

Wykończenie wnętrz, szpachlowanie, malowanie itp. I zmiana 8.00-16.00
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 1 850 PLN

Asystentka stomatologiczna
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Waksmund (małopolskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 000 PLN

Praca na terenie woj. Podkarpackiego.Aktywne pozyskiwanie nowych klientów , utrzymywanie stałych relacji z kontrahentami , współtworzenie i realizacja planów sprzedażowych , przygotowywanie ofert handlowych.
ZAKŁAD DYSTRYBUCJI GAZU PŁYNNEGO MPGK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS.OCHRONY ŚRODOWISKA - 3 000 - 3 800 PLN

Obsługa klientów dostarczających odpady w zakresie dokumentacji i ewidencji odpadów. Wystawianie dokumentów ważenia odpadów, ewidencjonowanie odpadów. Wystawianie kart przekazania odpadów. Sprawozdawczość z zakresu gospodarowania odpadami.
PORT SERVICE Sp. z o. o. - 2018-06-13 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. UTRZYMANIA I SERWISU MASZYN I URZĄDZEŃ - od 2 600 PLN

utrzymanie i konserwacja maszyn i urządzeń, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie przeglądów i diagnozy sprawności technicznej, dokonywanie wymiany lub naprawy uszkodzonych elemntów maszyn i urządzeń, monitorowanie pracy zautomatyzowanych maszyn, prowadzenie wymaganej dokumentacji technicznej, wnioskowanie o zakup materiałów i części
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-04-05 - Komorniki (wielkopolskie)

ASYSTENT DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI - 997,4 PLN

Pomoc przy kompletowaniu, segregowaniu i klasyfikacji dokumentów księgowych.Pomoc przy sporządzaniu dekretacji.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Stalowa Wola (podkarpackie)

STOLARZ MEBLOWY - od 2 700 PLN

Produkcja mebli
ARTBUD ALICJA WĄSIK - 2018-07-20 - Klikawa (lubelskie)

STANOWISKO PRZETARCIA SUROWCA ŚREDNIOWYMIAROWEGO - od 1 850 PLN

przecieranie surowca średniowymiarowego, paczkowanie powstałych wyrobów.
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Warlubie (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. REALIZACJI PROJEKTU CASYPOT W WYDZIALE EDUKACJI - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za sprawy związane z realizacją projektu CaSYPot.Ważniejsze zadania: 1.koordynowanie i zarządzanie realizacją projektu;2.raportowanie w systemie SL2014;3.komunikacja z partnerami;4.badania transgraniczne (przeprowadzanie ankiet wśród młodzieży szkół).Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.wymuszona pozycja ciała;3.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Umowa na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia do 30.06.2019 roku, tj. do czasu trwania projektu pt. CaSYPot; wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-30 - Słupsk (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 350 PLN

sporządzanie oraz prowadzenie korespondencji biurowej w języku angielskim i pendżabskim, wykonywanie obliczeń oraz tworzenie baz danych, obsługa programów oraz urządzeń biurowych, sporządzanie rzeczowego wykazu akt, porządkowanie i przechowywanie akt, organizowanie pracy biura lub sekretariatu, w tym kompletowanie materiałów i aktów prawnych niezbędnych do pracy, udzielanie informacji telefonicznych, znajomość rynku azjatyckiego
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Piaseczno (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - do 2 300 PLN

- przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. - przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych. Praca na dwie zmiany (popołudniowa i nocna); Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 25-08-2018 r. Sala E, H, C, G.
Poczta Polska S.A. - 2018-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 1 850 PLN

sprzedaż towarów , obługa kasy fiskalnej
Centrum Handlowe "PANORAMA" M. Grzybowska w Ciechanowie - 2016-08-31 - Ciechanów (mazowieckie)

OPIEKUN FINANSOWY - od 2 000 PLN

wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych, aktywne pozyskiwanie klienta, obsługa kasowo-dysponencka, udział w działaniach marketingowychsprzedaż produktów finansowych
SKOK UNII LUBELSKIEJ - 2017-09-01 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

drobne prace manualne, montaż drobnych elementów, obsługa maszyn potrzebnych w procesie produkcji, skręcanie drowbnych elementów- silniczków do bram i rolet
MANPOWER GROUP Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Niepołomice (małopolskie)

OPIEKUN- WYCHOWAWCA ( STAŻ EFS DLA OSÓB DO 29 R.Ż.) - 997,4 PLN

nauka organizowania działań edukacyjnych z dziećmi do lat 3
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 100 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-01-10 - Żary (lubuskie)

KIEROWCA KAT. B - 2 000 - 3 000 PLN

dbanie o pwierzone mienie, sumienne wykonywanie poleceń
MarQs - Usługi Autokarowe - 2016-10-25 - Topola Królewska (łódzkie)

TŁUMACZ PRZEZ TELEFON - od 25 PLN

Tłumaczenie rozmów z klientami, obsługa poczty w języku arabskim, dbanie o relacje z klientami
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW - do 2 300 PLN

praca w systemie równoważnym w godzinach od 07:00 do 15:00 lub od 22:00 do 06:00; przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Dworcowa 20 / Mierzyn, ul. Welecka 2A
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-21 - Stargard (zachodniopomorskie)

MECHANIK URZĄDZEŃ CHŁODZACYCH I KLIMATYZACYJNYCH - 2 500 - 3 000 PLN

kontrola poprawności działania instalacji klimatyzacyjnych, chłodniczych zgodnie z harmonogramem wykonywania konserwacji, przeglądów instalacji klimatyzacyjnych, chłodniczych zgodnie z harmonogramem, wykonywanie napraw, wymian i modernizacji instalacji klimatyzacyjnych, chłodniczych, rekomendowanie zakupu części zamiennych do instalacji klimatyzacyjnych, chłodniczych, sporządzanie raportów z przeprowadzanych prac.
Maintpartner Asi Sp. z o.o. - 2017-06-12 - Świdnik (lubelskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - 997,4 PLN

- kontrola jakości procesów produkcyjnych na poszczególnych etapach,- planowanie terminów realizacji powierzonych zadań,- obsługa magazynu kontroli,- przyjmowanie, przechowywanie i wydawanie towaru,- odpowiedzialność za prawidłowe wystawianie dokumentów oraz zgodność ze stanem,- ostateczna kontrola przed wysyłką produktów oraz opakowań.
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Młodojewo-Parcele (wielkopolskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 500 PLN

obsługa wózka widłowego-przewóz szkła
"PROMETEUSZ" Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Sandomierz (świętokrzyskie)

ŚLUSARZ - od 2 700 PLN

Praca na wiertarkach, szlifowanie detali; godziny pracy: 6.00- 22.00
Obróbka Metali Mieczysław Mielnik - 2017-07-15 - Włynkówko (pomorskie)

STANOWISKO DS. POZYSKIWANIA PROJEKTÓW ROZWOJOWYCH - od 5 000 PLN

Realizowane zadania:• definiowanie możliwych źródeł finansowania projektów i programów Uczelni,• stały monitoring dostępnych funduszy krajowych i europejskich,• skuteczne pozyskiwanie środków finansowych na potrzeby realizowanych przez Uczelnię działań,• współpraca z działami merytorycznymi przy tworzeniu koncepcji merytorycznych projektów,• uczestniczenie w tworzeniu budżetów i harmonogramów realizacji projektów,• inicjowanie oraz wspieranie inicjowania nowych projektów, w tym poprzez pozyskiwanie wsparcia z zewnętrznych instrumentów finansowych,więcej informacji na stronie: http://www.bip.uph.edu.pl/22299,26784/26784/art21625.html
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach - 2017-08-04 - Siedlce (mazowieckie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 500 PLN

prace ogólnobudowlane
kontakt przez PUP - 2017-03-22 - Urzędów (lubelskie)