STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW Stargard oferta pracy POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW

Wynagrodzenie: do 2 300 PLN

Zakres obowiązków: praca w systemie równoważnym w godzinach od 07:00 do 15:00 lub od 22:00 do 06:00; przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Dworcowa 20 / Mierzyn, ul. Welecka 2A

Data publikacji: 2017-12-21

Lokalizacja: Stargard (zachodniopomorskie)

Pracodawca: POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
praca w systemie równoważnym w godzinach od 07:00 do 15:00 lub od 22:00 do 06:00; przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej; miejsce wykonywania pracy: Szczecin, ul. Dworcowa 20 / Mierzyn, ul. Welecka 2A

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: ruch ciągły

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 300 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stargard

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stargardzki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stargard

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: ekspedient pocztowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 300 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.12.2017

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Ekspedient pocztowy

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wykształcenie zasadnicze zawodowe, podstawowe umiejętności obsługi komputera będą dodatkowym atutem

Nazwa pracodawcy: POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie

Adres pracodawcy:
Niepodległości 41/42, 70-004 Szczecin, powiat: m. Szczecin, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, poczta, Godziny : od 07:00 do 15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: m. Szczecin

Gmina pracodawcy: Szczecin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Szczecin

Ulica pracodawcy: Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 41

Profil działalności pracodawcy:
Działalność pocztowa objęta obowiązkiem świadczenia usług powszechnych (operatora publicznego)

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 8

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: ekspedient pocztowy

Data dodania oferty pracy: 21.12.2017

Oferta pracy ważna do: 19.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 21.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 21.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA FINANSÓW I OBSŁUGI SEKRETARIATU W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za obsługę sekretariatu, obsługę kancelaryjno-biurową oraz obsługę finansową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie sekretariatu i obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału; 2. prowadzenie korespondencji ogólnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obiegiem informacji; 3. prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie przygotowania i opracowania: a. projektu budżetu; b. sprawozdań okresowych oraz sprawozdania rocznego; c. wniosków o zmianę w budżecie; 4. prowadzenie kompleksowej obsługi płatności wydziału tj. obsługa faktur i prowadzenie rejestru faktur; 5. sporządzanie zamówień na materiały biurowe, druki i sprzęt; 6. przygotowywanie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych Wydziału; 7. na wniosek Dyrektora występowanie o nadanie uprawnień i upoważnień dla pracowników Wydziału; 8. przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska; 9. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; 10. publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej: a. zarządzeń Prezydenta Miasta; b. projektów uchwał oraz uchwał Rady Miejskiej w Słupsku; c. procedur i wniosków Wydziału; d. umów; e. wniosków o udzielenie informacji publicznej; 11. przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych i prowadzenie rejestru umów; 12. archiwizowanie dokumentów z zakresu nadzorowanych spraw, oraz przekazywanie zarchiwizowanych dokumentów do archiwum Urzędu Miejskiego w Słupsku.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-09-17 - Słupsk (pomorskie)

LOGOPEDA- 1/4 ETATU - od 750 PLN

praca w świetlicy terapeutycznej z osobami niepełnosprawnymi, praca w godzinach popołudniowych
ŚWIETLICA TERAPEUTYCZNA W LUBINIE - 2017-04-27 - Lubin (dolnośląskie)

STANOWISKO OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

obsługa klientów banku, sprzedaż produktów bankowych
Bank Spółdzielczy w Stegnie - 2017-09-04 - Stegna (pomorskie)

ROBOTNIK DROGOWY - od 14 PLN

prace drogowe na terenie budów
Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe "Maksbud" Sp. z o.o. - 2017-02-15 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

STAŻ - PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

obsługa korespondencji komorniczej, prowadzenie archiwum kancelarii, praca z komputerem, dostarczanie dokumentów do instytucji współpracujących z komornikiem.
kontakt przez PUP - 2017-05-16 - Kalisz (wielkopolskie)

ELEKTROMONTER - od 2 000 PLN

wykonywanie robót kablowych, układanie kabli energetycznych,oświetleniowych, stawianie fundamentów i słupów oświetleniowych, montaż opraw oświetleniowych oraz instalacji wewnętrznych budynku
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Białystok (podlaskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI W WYDZIALE ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH 1 - od 1 860 PLN

wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia społeczne), min. 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowychwymagania dodatkowe: umiejętność obsługi pakietu MS Office, znajomość Ustawy o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność współpracy, gotowość do rozwijania własnej wiedzy i podnoszenia kwalifikacji, komunikatywność, orientacja na klienta, rzetelność, umiejętność planowania i organizowania pracy własnej, umiejętność podejmowania decyzji
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2016-01-20 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

STANOWISKO PRACY DS. WDRAŻANIA, MONITOROWANIA I PROMOCJI PROCESU REWITALIZACJI MIASTA W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI - od 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się monitorowaniem i koordynowaniem procesu rewitalizacji, promocją działań rewitalizacyjnych podejmowanych przez Miasto Słupsk oraz wdrażaniem i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowaniem realizacji celów w nim określonych.Ważniejsze zadania: 1.współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta;2.promocja działań rewitalizacyjnych, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE bezpośrednio lub pośrednio związanych z procesem rewitalizacji miasta;3.współtworzenie i realizacja programów wspomagających program rewitalizacji miasta, w tym rozpowszechnianie informacji i koordynowanie projektów związanych z rewitalizacją miasta;4.współtworzenie wniosków o dofinansowanie z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych;5.monitorowanie, aktualizacja i wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2800 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-08 - Słupsk (pomorskie)

ELEKTRYK/ELEKTRONIK - od 1 850 PLN

Rozprowadzanie instalacji elektrycznej; naprawa i konserwacja maszyn i urządzeń
PPHU TOMPOL TOMASZ PIETRUS - 2016-07-20 - Myjomice (wielkopolskie)

OPERATOR MASZYN BUDOWLANYCH - od 9,39 EUR

Praca w renomowanej firmie w sektorze regionalnej gospodarki odpadami w Dreźnie. Do obowiązków będzie należało: obsługa koparek i ładowarek kołowych, sortowanie, ew. załadowanie odpadów przemysłowych i handlowych.
PUR-Service + Montage GmbH - 2016-05-17 - Niemcy (Niemcy)

ZACIEROWY - od 2 000 PLN

praca w gorzelni, obsługa parnika, kadzi zacierowej
GOSPODARSTWO ROLNE ROLPOL SP ZOO OSTROWITE - 2016-10-21 - Ostrowite (warmińsko-mazurskie)

MONTER - od 2 920 PLN

Montaż pojazdów samochodowych. Praca w godz. 6-14.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. SPRZEDAŻY PRODUKTÓW OSZCZĘDNOŚCIOWYCH I USŁUG BANKOWYCH ORAZ ADMINISTRACJI KREDYTÓW - 997,4 PLN

Wg programu stażu. Staz w godz. 08.00-16.00/09.00-17.00.Miejsce stażu: Oddział w Zawierciu, ul. Paderewskiego 12A
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Zawiercie (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 2 375,08 PLN

sprzedaż usług, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 400 PLN

Sprzedaż produktów i usług bankowych. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie trwałych relacji z aktualnymi klientami. Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez bank.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-30 - Grajewo (podlaskie)

SZWACZKA - od 1 850 PLN

- Szycie toreb i plecaków.- Wynagrodzenie AKORDOWE: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na stanowisku szwaczki lub krawcowej lub na podobnym stanowisku. Wymagana obsługa podstawowej maszyny do szycia. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (7:00-15:00) (Tel. 601-439-645) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Bogucicka 4, 40-226 Katowice) lub e-mail: stemar (at) alpha.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE STEMAR MAREK STĘSZEWSKI - 2016-06-02 - Katowice (śląskie)

NAUCZYCIEL WSPOMAGAJĄCY - 2 417 - 3 317 PLN

Nauczyciel wspomagający w klasie IV integracyjnej.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 81 - 2018-08-03 - Gdańsk (pomorskie)

ELEKTRYK - od 2 489 PLN

Opis stanowiska pracy:• Montaż, instalacja i naprawa maszyn oraz urządzeń elektrycznych;• Usuwanie awarii obsługiwanych maszyn, jeśli usunięcie ich we własnym zakresie jest możliwe;• Obsługa, konserwacja i naprawa urządzeń elektrycznych.
SUNEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-28 - Racibórz (śląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż w markecie przemysłowym
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Leszno (wielkopolskie)

URZĘDNIK UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 997,4 PLN

prace biurowe w Inspektoracie ZUS
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - 2 300 - 2 400 PLN

Pracownik produkcyjny- produkcja okien i drzwi aluminiowych (pracodawca oferuje przez 3 miesiące umowę zlecenie, później umowa o pracę).
Aludoor s. c P. Piątek, A. Orłowski, H. Wiśniewski - 2017-11-14 - Łomża (podlaskie)

FRYZJER - od 2 000 PLN

Fryzjerstwo damsko - męskie
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Nowa Sól (lubuskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ R99/1071-339/18 - od 2 100 PLN

Zapewnia obsługę kont płatników w zakresie rozliczeń.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2018-03-16 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Opracowywanie spraw emerytalno rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju - 2017-05-26 - Biłgoraj (lubelskie)

PIEKARZ - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem pracy
Anita Ewa Fede - Chreścionko - Firma Handlowo-Usługowa PATI - 2018-04-03 - Rypin (kujawsko-pomorskie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA - od 2 300 PLN

sprzątanie biur, sanitariatów, pomieszczeń socjalnych i ciągów komunikacyjnych, fiorma PROBET zapewnia dowóz pracowniczy z Kędzierzyna Koźla, Lublińca, Zawadzkiego; godz. pracy 6:00 do 14:00 lub od 7:00 do 15:00
PROBET SP. Z O.O. CHORZÓW - 2017-02-01 - Strzelce Opolskie (opolskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 850 PLN

realizacja celów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów , obsługa kasowa
CENTRUM FINANSOWE ZBIGNIEW MIKRUT - 2016-06-28 - Głubczyce (opolskie)

KOSMETYCZKA - 997,4 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Głogoczów (małopolskie)

REFERENT DZIAŁU SERWISU - od 2 100 PLN

Doradztwo techniczne nt. obsługi kotła. Wprowadzanie danych do systemu i ich weryfikacja. Kontrola nad pracą Serwisantów.
P.P.H. KOSTRZEWA Sp. Jawna - 2018-04-12 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat