STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI I SPRAWOZDAWCZOŚCI W REFERACIE RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ MIASTA W WYDZIALE BUDŻETU MIASTA Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku

Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na lustra łazienkowe.

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI I SPRAWOZDAWCZOŚCI W REFERACIE RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ MIASTA W WYDZIALE BUDŻETU MIASTA

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za sporządzanie sprawozdań o dotacjach/wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jst (Rb 50), analizę finansową otrzymywanych sprawozdań jednostkowych, sporządzanie zbiorczego sprawozdania z urzędów skarbowych (Rb-27), przekazywanie sprawozdawczości zbiorczej do Regionalnej Izby Obrachunkowej, analizę konta 224 w zakresie poszczególnych urzędów skarbowych, współpracę przy sporządzaniu zbiorczego sprawozdania finansowego składającego się z bilansów jednostek budżetowych, zestawienia zmian funduszu jednostki, rachunku zysku i strat, informacji dodatkowej, sporządzanie bilansu skonsolidowanego, sporządzanie zbiorczych bilansów instytucji kultury.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. sporządzanie sprawozdań o dotacjach/wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jst (Rb 50); 2. sporządzanie zbiorczego sprawozdania z urzędów skarbowych (Rb-27); 3. analiza konta 224 w zakresie poszczególnych urzędów skarbowych; 4. sporządzanie zbiorczego sprawozdania finansowego składającego się z bilansów jednostek budżetowych, zestawienia zmian funduszu jednostki, rachunku zysku i strat, informacji dodatkowej; 5. sporządzanie bilansu skonsolidowanego; 6. sporządzanie zbiorczych bilansów instytucji kultury.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Zatrudnienie na czas określony 6 mies. z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Data publikacji: 2019-07-29

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za sporządzanie sprawozdań o dotacjach/wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jst (Rb 50), analizę finansową otrzymywanych sprawozdań jednostkowych, sporządzanie zbiorczego sprawozdania z urzędów skarbowych (Rb-27), przekazywanie sprawozdawczości zbiorczej do Regionalnej Izby Obrachunkowej, analizę konta 224 w zakresie poszczególnych urzędów skarbowych, współpracę przy sporządzaniu zbiorczego sprawozdania finansowego składającego się z bilansów jednostek budżetowych, zestawienia zmian funduszu jednostki, rachunku zysku i strat, informacji dodatkowej, sporządzanie bilansu skonsolidowanego, sporządzanie zbiorczych bilansów instytucji kultury.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. sporządzanie sprawozdań o dotacjach/wydatkach związanych z wykonywaniem zadań z zakresu administracji rządowej i innych zleconych jst (Rb 50); 2. sporządzanie zbiorczego sprawozdania z urzędów skarbowych (Rb-27); 3. analiza konta 224 w zakresie poszczególnych urzędów skarbowych; 4. sporządzanie zbiorczego sprawozdania finansowego składającego się z bilansów jednostek budżetowych, zestawienia zmian funduszu jednostki, rachunku zysku i strat, informacji dodatkowej; 5. sporządzanie bilansu skonsolidowanego; 6. sporządzanie zbiorczych bilansów instytucji kultury.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Zatrudnienie na czas określony 6 mies. z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. KSIĘGOWOŚCI I SPRAWOZDAWCZOŚCI W REFERACIE RACHUNKOWOŚCI BUDŻETOWEJ MIASTA W WYDZIALE BUDŻETU MIASTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 14.08.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne z 3- letnim stażem pracy; 4. dobra znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego; 5. znajomość przepisów:1) Ustawy o finansach publicznych;2) Ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego;3) rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych;4) rozporządzenia w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych; 6. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 7. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 8. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. praca w administracji publicznej, jednostkach samorządu terytorialnego - mile widziana; 2. odpowiedzialność; 3. zaangażowanie; 4. łatwość komunikacji; 5. umiejętność argumentowania; 6. dyspozycyjność; 7. umiejętność pracy w zespole; 8. odporność na stres; 9. umiejętność pracy pod presją czasu; 10. bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących 3- letni staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia średniego lub zaświadczenie o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. księgowości i sprawozdawczości w Referacie Rachunkowości Budżetowej Miasta w Wydziale Budżetu Miasta, w terminie do dnia 12 sierpnia 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 30.07.2019

Oferta pracy ważna do: 12.08.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 30.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 29.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?d92c0899bd78a6177efeaef92d40c0eb

Podobne oferty pracy

POZOSTALI PRACOWNICY WYKONUJĄCY PRACE DORYWCZE PROSTE - od 1 200 PLN

praca fizyczna dorywcza : sprzątanie toalet i pomieszczeń socjalnych, usuwanie nieczystości, dezynfekcja pomieszczeń, sortowanie odpadów, sprzątanie ulic.
kontakt przez PUP - 2017-05-09 - Częstochowa (śląskie)

ASYSTENTKA STOMATOLOGICZNA - od 2 000 PLN

Pomoc przy obsłudze pacjentów.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Lublin (lubelskie)

SPAWACZ TWORZYW SZTUCZNYCH - od 2 100 PLN

staranne wykonywanie poleconych zadań, umiejętność wykonywania pracy wg schematów, doświadczenie, dyspozycyjność częste wyjazdy w delegacje
TECHNOLOGIE I TECHNIKI PROCESOWE 3 AQUA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Marki (mazowieckie)

KSIĘGOWY - od 1 900 PLN

prowadzenie ksiąg rachunkowych, rozliczanie ZUS, prowadzenie rozliczeń z US
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W ZESPOLE FINANSOWO-KSIĘGOWYM - do 2 800 PLN

KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej http://cpz.bip.gliwice.eu/ogloszenia/nabory,879Wykształcenie: minimum średnie; co najmniej roczne udokumentowane doświadczenie zawodowe w obszarze księgowości w przypadku wykształcenia średniego. Znajomość ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (t.j. Dz. U. z 2018 nr 395, 398). Znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. 2017 r. poz.2077, z 2018 r. poz. 62 z późn.zmianami). Znajomość ustawy z dnia 17 grudnia 2005 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1458 z późn.zmianami). Biegła znajomość programów komputerowych Windows, Office oraz obsługi urządzeń biurowych; zakres zadań: prowadzenie ewidencji księgowej jednostek budżetowych: domów dziecka zwanych dalej jednostkami. Przygotowywanie niezbędnych danych do sporządzania planów, sprawozdań budżetowych, sprawozdań z operacji finansowych, rocznych sprawozdań finansowych, innych raportów, analiz o charakterze finansowym. Dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji finansowych i gospodarczych (w tym zgodności z planami finansowymi jednostek). Przygotowywanie przelewów w systemie bankowym. Obsługa procesów płacowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
CENTRUM PIECZY ZASTĘPCZEJ I WSPIERANIA RODZINY - 2019-04-10 - Gliwice (śląskie)

MAGAZYNIER - PRACOWNIK DO ROZŁADUNKU - 2 100 - 5 500 PLN

- prace magazynowe i rozładunek
Zakłady Mięsne WYSZYŃSCY Mirosław Wyszyński - 2018-06-07 - Kostry-Śmiejki (podlaskie)

MENAGER RESTAURACJI - od 2 000 PLN

Menager restauracji - Duchówka
Restauracja Duchówka Patrycja Piotrowska - 2016-02-25 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW - od 2 300 PLN

Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH - 2018-01-10 - Kalisz (wielkopolskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - od 2 350 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: praca w grupie przedszkolnej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe- wychowanie przedszkolne, mile widziane doświadczenie
Przedszkole u Cioci Mariolki - 2017-08-25 - Koszęcin (śląskie)

BRUKARZ - od 2 250 PLN

do uzgodnienia
DADO MATEUSZ PRASEK - 2018-11-28 - Radom (mazowieckie)

TYNKARZ - od 2 200 PLN

Umiejętne czytanie rysunku technicznego, tynkowanie ścian i sufitów.
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Pogorzelec (mazowieckie)

STANOWISKO BUDOWLANE - ZBROJARZ - od 1 850 PLN

Prace zbrojarskie wykonywane na budynkach.Praca na terenie woj. pomorskiego.
USŁUGI REMONTOWO BUDOWLANE Sławek Wesołowski - 2016-01-29 - Kleszczewo Kościerskie (pomorskie)

STANOWISKO DO PROMOCJI (PRACOWNIK BIURA REKTORA) - od 2 200 PLN

pomoc w realizacji działań promujących Uczelnię, np.: udział w targach, obsługa portali społecznościach, dokumentowanie wydarzeń akademickich; godziny pracy: 7.30- 15.30
Akademia Pomorska w Słupsku - 2017-03-14 - Słupsk (pomorskie)

SZWACZKA - 2 300 - 2 500 PLN

Szycie materiałów lekkich i średnich na stebnówce. Jedna zmiana 8:00-16:00, umowa na okres próbny.Miejsce pracy: ul. Klimasa 6 Wrocławkontakt z pracodawcą: gosia (at) arwfocus.pl
ARW FOCUS KRZYSZTOF WOJTIUK SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-15 - Wrocław (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - 997,4 PLN

obsługa klientadbałość o miejsce pracypozanie zasad i obowiazków w mijecu pracydbałość o powierzony towarprzyjmowanie towaru
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK DO PRAC WYKOŃCZENIOWYCH - od 25 PLN

Czyszczenie barierek i schodów, uzupełnianie punktowe ścian akrylem, szpachlowanie rys, czyszczenie klatekWynagrodzenie 25 zł/h. Pracodawca oferuje zakwaterowanie. Praca w Warszawie i PruszkowieN aspotkanie z pracodawcą należy umówić się telefonicznie (509 496 429)
ASEKURACJA PRACE WYSOKOŚCIOWE TECHNIKĄ ALPINISTYCZNĄ-USŁUGI BUDOWLANE ROSIAK PAWEŁ - 2016-09-20 - Płońsk (mazowieckie)

STANOWISKO URZĘDNICZE D/S GOSPODARKI PASEM DROGOWYM - od 2 000 PLN

Praca w Referacie Gospodarki Miejskiej i Inwestycji- szczegóły na stronie BIP Łeba: http: // bibleba.nv.pl/Article/get/id.30636.html
Urząd Miejski w Łebie - 2016-09-29 - Łeba (pomorskie)

STANOWISKO DS. WYPŁAT I STATYSTYKI - od 2 200 PLN

Zapewnienie przygotowania dokumentacji dotyczącej wypłaty, oraz dokumentacji statystycznej świadczeń emerytalno-rentowych z ubezpieczenia społecznego oraz innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku - 2016-06-22 - Gdańsk (pomorskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - 997,4 PLN

zapoznanie się z terminologią związaną z archiwizacją, segregowanie dokumentacji,opisywanie teczek aktowych, zapoznanie się z obiegiem dokumentów w Wydziale Architektury i Budownictwa
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Białystok (podlaskie)

STANOWISKO DS. ORGANIZACJI I ANALIZ - 2 000 - 2 200 PLN

Zapewnia projektowanie i utrzymanie optymalnej struktury organizacyjnej oddziału oraz podległych terenowych jednostek organizacyjnych TJO.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk - 2017-03-16 - Gdańsk (pomorskie)

MAGAZYNIER - od 2 600 PLN

przygotowanie i realizacja wysyłek, rozładunek i załadunek towaru, zapewnienie obiegu dokumentów
DP PLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-18 - Kwidzyn (pomorskie)

KOMINIARZ - od 1 750 PLN

Prace kominiarskie, możliwość przyuczenia
MISTRZ KOMINIARSKI USŁUGOWY ZAKŁAD KOMINIARSKI - 2015-11-05 - Łódź (łódzkie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Obsługa kasy fiskalnej, obsługa Klientów sklepu, realizowanie planu sprzedażowego
kontakt przez OHP - 2016-05-13 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR (OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 2 200 PLN

- Gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych, kompletowanie akt osobowych. - Wynagrodzenie: 2200 zł brutto. Praca na umowę o pracę na okres próbny do 3 miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 9:00-17:00. Wymagania: wykształcenie średnie (kierunek dowolny). Wymagane doświadczenie zawodowe na w.w. stanowisku. Wymagana znajomość kodeksu pracy. Wymagana znajomość programu GOFIN. Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 505-274-517) w godz.: 10:00-15:00 lub e-mail: foxsecurity (at) o2.pl
FOX SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-12 - Katowice (śląskie)

OPERATOR MASZYN (O) - 2 344,51 - 2 774,98 PLN

branża szklarska
IN - VENTO Spółka Cywilna B. Frysztak, S. Witek - 2017-11-17 - Wola Rzędzińska (małopolskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 850 PLN

Kucharz małej gastronomii, fast-food, pizza, obsługa kasy fiskalnej
Spółka Komandytowa - Wiesław Kamiński Gryfino - 2016-05-16 - Rewal (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Z URZĘDEM SKARBOWYM Z TYTUŁU PODATKU VAT W WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 250 PLN

odpowiednie dokumentowanie dokonanych sprzedaży, wystawianie fakur, odliczanie podatku naliczonego zw. z czynnościami opodatkowanymi, przygotowanie aktów prawnych i ich zmian zw. z prowadzeniem rozliczenia podatku VAT przez Powiat Opolski
STAROSTWO POWIATOWE W OPOLU LUBELSKIM - 2019-03-13 - Opole Lubelskie (lubelskie)