STANOWISKO PRACY DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM Słupsk oferta pracy Urząd Miejski w Słupsku


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO PRACY DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: 1. prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; 2. udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; 3. sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT, PT); 4. współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; 5. opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; 6. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; 7. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; 8. dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; 9. dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; 10. bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; 11. przygotowanie wniosków do WPI i WPF; 12. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; 4. okresowa praca przy odbiorach na rusztowaniach. Umowa na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Data publikacji: 2019-07-15

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: Urząd Miejski w Słupsku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań remontowo - inwestycyjnych.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie:zapewnienie realizacji zadań z zakresu inwestycji zgodnie z planami inwestycyjnymi i planowanymi wydatkami bieżącymi, określonymi w uchwale budżetowej Miasta Słupska, w tym: 1. prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji, prac remontowych i modernizacyjnych, odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakresie określonym w obowiązujących przepisach; 2. udział w przekazywaniu placów budów i w odbiorze robót; 3. sporządzanie dokumentów dotyczących zakończonych inwestycji i dokonywanie odpowiednich uzgodnień z zapisami księgowymi ( sporządzanie OT, PT); 4. współdziałanie z właściwymi organami samorządu wojewódzkiego, powiatowego oraz innymi instytucjami oraz przygotowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów koniecznych do uzyskania wymaganych przepisami zgód, uzgodnień, pozwoleń budowlanych; 5. opracowywanie programów i planów inwestycji, wnioskowanie o ujęcie ich w budżecie, sporządzanie okresowych sprawozdań z ich realizacji; 6. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu w zakresie finansowania i rozliczania inwestycji; 7. współdziałanie z właściwymi wydziałami Urzędu przy opracowywaniu materiałów analitycznych do budżetu; 8. dokonywanie przeglądów okresowych budynków i pomieszczeń, nadzór nad ich przeprowadzaniem, sporządzanie protokołów z przeglądów oraz ustalanie na tej podstawie zakresu remontów i bieżących napraw; 9. dokonywanie aktualizacji wpisów w księgach obiektów budowlanych, nieruchomości będących na stanie Wydziału AT; 10. bieżąca aktualizacja dokumentacji technicznej budynków i budowli będących w administrowaniu Wydziału AT; 11. przygotowanie wniosków do WPI i WPF; 12. przygotowanie i przeprowadzenie wszystkich czynności związanych z udzieleniem zamówienia publicznego w zakresie realizowanych zadań na stanowisku pracy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością; 4. okresowa praca przy odbiorach na rusztowaniach. Umowa na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2500 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO PRACY DS. INWESTYCJI I REMONTÓW W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 02.09.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie wyższe inżynierskie o specjalności: budownictwo lub architektura; 4. minimum 3 -letni staż pracy potwierdzający wykonywanie zadań w zakresie realizacji inwestycji; 5. znajomość oraz umiejętność właściwej interpretacji i stosowania przepisów z zakresu:1) Ustawy Prawo budowlane i rozporządzeń wykonawczych,2) Ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami i rozporządzeń wykonawczych,3) Ustawy Prawo zamówień publicznych i rozporządzeń wykonawczych,4) Ustawy o finansach publicznych; 6. umiejętność sporządzania i analizowania dokumentacji technicznej oraz kosztorysowej; 7. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 8. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 9. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej.Wymagania dodatkowe: 1. łatwość komunikacji; 2. odporność na stres i działanie pod presją czasu; 3. umiejętność ustalania priorytetów; 4. umiejętność dotrzymywania terminów oraz planowania i koordynowania pracy własnej.

Nazwa pracodawcy: Urząd Miejski w Słupsku

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1. życiorys (CV); 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany 3 letni staż pracy potwierdzający wykonywanie zadań inwestycyjnych lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; lub inne dokumenty potwierdzające wykonywanie w/w zadań. 5. kwestionariusz osobowy; 6. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nie skazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o nieposzlakowanej opinii, o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb tej rekrutacji; 7. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.);Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru.Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk albo przesłać pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. inwestycji i remontów w Wydziale Administracyjno - Technicznym,w terminie do dnia 31 lipca 2019 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej(http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny lub CV powinny być opatrzone klauzulą : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku przez okres 8 miesięcy od dnia upowszechnienia informacji o wyniku naboru. W okresie tym kandydaci będą mogli dokonywać odbioru swoich dokumentów. Urząd Miejski w Słupsku nie odsyła dokumentów kandydatom. Po upływie tego okresu nieodebrane przez kandydatów dokumenty zostaną protokolarnie zniszczone. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Zwycięstwa

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 15.07.2019

Oferta pracy ważna do: 31.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 15.07.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?307724e9a34bc64797eb073e3d54ffaf

Podobne oferty pracy

PRACOWNIK BIUROWY - od 1 850 PLN

wyszukiwanie, nawiązywanie kontaktów, podpisywanie umów (stoiska gastronomiczne)
SEIT 74 PIOTR KSIĄŻCZYK - 2016-03-01 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

INŻYNIER BUDOWY/TECHNIK BUDOWY - od 3 500 PLN

Czytanie projektu, przygotowywanie ofert, przygotowywanie protokołu rozliczeń, obsługa dokumentacji technicznej, projektowej, przygotowanie obmiarów do wyceny
Transport Ciężarowy Mariusz Grzyb - 2018-02-16 - Oleśnica (dolnośląskie)

PRACOWNIK BIUROWY Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM - od 2 600 PLN

Załatwianie spraw administracyjnych związanych z bieżącą obsługą pracowników tymczasowych. Prace administracyjno-biurowe w tym m.in.: prowadzenie rozmów telefonicznych, przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnianiem i dalszą pracąpracowników tymczasowych oraz sprawdzanie ich poprawnościoraz uzupełnianie braków. Badanie potrzeb Klienta, badanie poziomu zadowolenia Klienta, tworzenie raportów i zestawień.Budowanie bazy kandydatów, wsparcie rekrutacji i selekcji pracowników.
AXELL POLSKA 2004 SP. ZO.O. - 2019-02-08 - Siedlce (mazowieckie)

KIEROWCA KAT. C - od 2 000 PLN

- Załadunek i rozładunek towaru;- Rozwożenie towaru do klientów.
Waldemar Borucki Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "BEERTIMEX" - 2017-08-31 - Chodzież (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 000 PLN

obsługa klienta na sali oraz w kasie, rozliczenie powierzonej gotówki, wykładanie towarów
Netto Sp z o.o. - 2017-03-03 - Kościan (wielkopolskie)

STOLARZ MEBLOWY - od 2 500 PLN

Produkcja mebli
MEBLE BUSS Mariusz Buss - 2019-06-26 - Wola Malowana (łódzkie)

MONTER INSTALACJI - od 2 900 PLN

Monter.
Now Instal Mariusz Nowicki - 2018-09-18 - Śliwniki (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. ARCHIWIZACJI I ZAŚWIADCZEŃ (WYDZ. SKŁ. AKT) + ST FP (K) - 997,4 PLN

zapoznanie się z topografią archiwum;przestrzeganie procedur archiwizacji dokumentów;współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w sprawie przekazywania dokumentacji do Składnicy Akt;sprawdzanie segregatorów przekazywanych z poszczególnych komórek organizacyjnych Urzędu;kserowanie dokumentów;pomoc w przygotowaniu procesu brakowania dokumentacji niearchiwalnej.
kontakt przez PUP - 2018-07-10 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 3 000 PLN

Samodzielne prowadzenie spraw księgowych. Praca w pon., śr. i czw. w godz. 8-15, wt. w godz. 8-17, pt. w godz. 7-14. Wynagodzenie 3000 zł brutto + premia. Docelowo umowa o pracę na czas nieokreślony.
TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KRAK-SYSTEM" S.A. - 2018-10-08 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - od 2 250 PLN

Przyjmowanie, opracowanie i ekspediowanie przesyłek w palcówce pocztowej, ewidencjonowanie przesyłek w sytemie informatycznym, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług.
"POCZTA POLSKA" S.A. - 2018-06-18 - Łęknica (lubuskie)

STANOWISKO DS. WYMIARU PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI OD OSÓB PRAWNYCH W WYDZIALE FINANSOWYM - od 2 000 PLN

1) dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości od osób prawnych,2) dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości dla nieruchomości stanowiących współwłasność z osobą prawną,3) bieżąca aktualizacja danych w ewidencji podatkowej,4) prowadzenie akt podatników,5) egzekwowanie obowiązku składania przez podatników deklaracji oraz dokonywanie analizy tych deklaracji,6) prowadzenie postępowania podatkowego w sprawie określenia wysokości zobowiązania podatkowego,7) sporządzanie decyzji administracyjnych w sprawach podatkowych oraz prowadzenie rejestru w tym zakresie,8) prowadzenie rejestru ulg i zwolnień podatkowych,9) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,10) sprawdzanie dokumentów dotyczących wymiaru podatku pod względem merytorycznym i formalno - rachunkowym,11) dokonywanie kontroli powszechności opodatkowania podatkiem od nieruchomości od osób prawnych poprzez przeprowadzanie kontroli w terenie, będącej jednym z elementów kontroli zarządczej,12) uczestnictwo w rozprawach przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym,13) przekazywanie dowodów księgowych do księgowości syntetycznej, dotyczących wymiaru podatku za każdy miesiąc,14) dokonywanie uzgodnień na koncie 221 - Należności z tytułu dochodów budżetowych z księgowością syntetyczną,15) przestrzeganie przepisów ustawy Ordynacja podatkowa oraz ustawy o podatkach i opłatach lokalnych i innych przepisów prawa podatkowego,16) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości dla prowadzenia ewidencji podatków i opłat dla organów podatkowych,17) załatwianie interesantów, udzielanie im niezbędnych informacji i wyjaśnień zgodnie ze zgłoszonymi potrzebami w zakresie stanowiska pracy,18) stosowanie i przestrzeganie przepisów w sprawach dotyczących pomocy publicznej,19) ochrona bazy danych w ewidencji podatkowej
Urząd Miasta Chełm - 2017-01-31 - Chełm (lubelskie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 000 PLN

- załadunek i rozładunek towaru
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Rymanów (podkarpackie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - od 2 250 PLN

obsługa tartaku, pilarek
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA "LEMARK" MATEUSZ BALUL - 2019-02-18 - Lubomino (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 000 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-04-14 - Żary (lubuskie)

INFORMATYK-FAKTURZYSTA - od 1 986 PLN

Wprowadzanie faktur do programu, tworzenie plakatów i etykiet, przeprowadzanie inwentaryzacji.
FUKSJA SP. Z O.O. - 2016-01-22 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU INTERNETOWEGO - od 2 500 PLN

obsługa portalu internetowego w zakresie promocji i mediachspołecznościowych , mailing,obsługa newsletera.
DAV Danuta i Andrzej Vogel S.C - 2016-07-26 - Opole (opolskie)

INSTRUKTOR W DZIALE LITERACKIM - 2 200 - 2 600 PLN

Redagowanie i korekta tekstów. Tworzenie aplikacji sponsorskich .Współpraca przy organizacji wydarzeń kulturalnych.
Polkowickie Centrum Animacji - 2018-11-23 - Polkowice (dolnośląskie)

POZOSTALI ROBOTNICY WYKONUJĄCY PRACE PROSTE W PRZEMYŚLE - od 2 080 PLN

Wykonywanie prostych określonych czynności, prace proste produkcyjne, pakowanie, drobne prace magazynowe i porządkowe.
kontakt przez PUP - 2017-11-24 - Suwałki (podlaskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ W INSPEKTORACIE ZUS W INOWROCŁAWIU (NR 1854) - od 2 250 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na II piętrze (brak windy), - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-03-29 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 2 600 PLN

OBSŁUGA KLIENTÓW Z RYNKU UZBECKIEGO, POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW, WERYFIKACJA CZĘŚCI PRZEZNACZONYCH NA EXPORT,KOORDYNACJA ROZŁADUNKÓ I ZAŁADUNKÓW
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Skierniewice (łódzkie)

OPIEKUN W DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ - 2 000 - 2 200 PLN

Pełnienie funkcji pracownika pierwszego kontaktu. Udział w przyjęciu nowegomieszkańca do DPS i pomoc w jego adaptacji do nowego otoczenia.Utrzymanie w czystości pomieszczeń DPS, dbałość o ich estetykę imikroklimat. Stosowanie się do wymagań sanitarno - epidemiologicznych przywykonywaniu swoich obowiązków. Pomoc mieszkańcowi w zaspokojeniu jegopotrzeb biologicznych oraz psychospołecznych, praca w godz.7-19, 19-7
Dom Pomocy Społecznej dla Kombatantów - 2016-12-29 - Opole (opolskie)

MONTER ELEKTRONIKI SAMOCHODOWEJ R125/0774-246/16 - od 1 850 PLN

montaż elektroniki w pojazdach samochodowych
AUTO SERWIS TOMASZ NOWAK - 2016-02-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

BETONIARZ - od 1 850 PLN

roboty żelbetowe i posadzkarskie żelbetowe
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Górki Małe (śląskie)

STEWARD (MISTRZOSTWA ŚWIATA FIFA U20) - 15 - 30 PLN

Ochrona obiektow w trakacie mistrzostw świada w piłce nożnej U20 maj/ czerwiec 2019 (Pracodawca zapewnia transport z Chorzowwa i Katowic na mecze do Bielska Białej)
BIURO STEWARD SECURITY GRUP SP Z O O - 2019-04-04 - Bielsko-Biała (śląskie)

SPRZEDAWCA TELEFONICZNY - od 1 200 PLN

sprzedaż produktów wietnamskich przez telefon, informowanie o produktach firmy, obsługa pocczty elektronicznej w języku wietnamskich
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK KANCELARYJNY- PRACOWNIK BIUROWY - 997,4 PLN

-przyjmowanie korespondencji oraz przesyłek,-prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej,-rozdzielanie i doręczanie korespondencji do właściwych pracowników kancelarii-uzupełnianie bazy elektronicznego systemu dokumentów-wysyłanie korespondencji oraz przesyłek- organizowanie stanowiska pracy zgodnie z zasadami BHP, ochrony PPOŻ, ochrony środowiska i wymaganiami ergonomii
kontakt przez PUP - 2017-02-03 - Sosnowiec (śląskie)