STANOWISKO KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I DS. ZGODNOŚCI Puck oferta pracy Bank Spółdzielczy w Pucku

Stanowisko: STANOWISKO KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I DS. ZGODNOŚCI

Wynagrodzenie: od 4 500 PLN

Zakres obowiązków: wykonywanie kontroli oraz sporządzanie raportów, sporządzanie rocznego planu kontroli oraz pracy komórki ds. zgodności, sporządzenie i wdrożenie matrycy funkcji kontroli i ewidencji kluczowych mechanizmów kontrolnych

Data publikacji: 2020-12-01

Lokalizacja: Puck (pomorskie)

Pracodawca: Bank Spółdzielczy w Pucku

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
generała Józefa Hallera 3, 84-100 Puck, powiat: pucki, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wykonywanie kontroli oraz sporządzanie raportów, sporządzanie rocznego planu kontroli oraz pracy komórki ds. zgodności, sporządzenie i wdrożenie matrycy funkcji kontroli i ewidencji kluczowych mechanizmów kontrolnych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO KONTROLI WEWNĘTRZNEJ I DS. ZGODNOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Puck

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pucki

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2211

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Puck

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista bankowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: Prawo, Bankowość

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Nazwa pracodawcy: Bank Spółdzielczy w Pucku

danePracodawcy_nip: 5870201541

danePracodawcy_regon: 000496076

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku

Adres pracodawcy:
generała Józefa Hallera 3, 84-100 Puck, powiat: pucki, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22

Powiat pracodawcy: pucki

danePracodawcy_kodPowiatu: 2211

Gmina pracodawcy: Puck

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Puck

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0934636

Ulica pracodawcy: generała Józefa Hallera

Numer budynku pracodawcy: 3

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pucku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|241304

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista bankowości

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211

Data dodania oferty pracy: 01.12.2020

Oferta pracy ważna do: 31.01.2021

Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 01.12.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?b902ba70b3e32b00ca984cfe448622dc

Podobne oferty pracy

MECHANIK MASZYN I URZĄDZEŃ - od 2 000 PLN

przygotowywanie i wydawanie sprzętu, sprawdzanie stanu technicznego, naprawa, wykonywanie przeglądów technicznych oraz napraw, obsługa komputera
"IMPEKS" Józef Szymańki w Ciechanowie - 2017-02-06 - Ciechanów (mazowieckie)

STANOWISKO D.S. PŁAC - od 2 730 PLN

naliczanie wynagrodzeń i sporzadzanie listy płac dot. pracowników samorzadowych i oswiaty. prowadzenie dokumentacji, rozliczeń, korespondencji z ZUS, US, PEFRON, naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego dla pracowników, rozliczanie informacji podatkowych
Urząd Gminy Strzelce - 2019-04-02 - Strzelce (łódzkie)

NAUCZYCIEL - od 2 600 PLN

Nauczyciel wychowawca w oddziale zerówkowym
Niepubliczne Przedszkole TYGRYSEK w Rzeszowie - 2020-11-16 - Rzeszów (podkarpackie)

ASYSTENT RODZINY - od 2 250 PLN

Pełna treść ogłoszenia znajduje się na stronie https://gopsstegna.bip.gov.pl/ w zakładce praca
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej Stegna - 2019-01-04 - Stegna (pomorskie)

TECHNIK GEODETA - od 2 100 PLN

Obsługa niwelatora, teodolitu, prowadzenie wymaganej dokumentacji geodezyjnej. Praca przy maszynach torowych w delegacji.
Przedsiębiorstwo Robót Torowych TORREMS Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Brody Małe (lubelskie)

KELNER - od 2 250 PLN

Obsługa klientów, przykmowanie zamówień, zmywanie naczyń, prace porządkowe, przyjmowanie opłat, obsluga kasy fiskalnej.
TJ Uzdrowiskowa Sp. z o. o. - 2019-03-11 - Świeradów-Zdrój (dolnośląskie)

ASYSTENT W DZIALE ZAKUPÓW ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 4 000 PLN

utrzymanie kontaktów z dostawcami, prowadzenie negocjacji cenowych, kontraktowych, kontrola dokumentacji zakupowych, prowadzenie dokumentacji jakościowej produktów
FRUCTOFRESH GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-21 - Czarnowice (lubuskie)

ASYSTENT PROJEKTANTA - 1 017,4 PLN

Projektowanie wnętrz, tworzenie dokumentacji, kosztorysowanie, dobór materiałów, zamówienia materiałów, nadzór nas wykonaniem projektu, kontakt z wykonawcami, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2019-02-14 - Rumia (pomorskie)

STANOWISKO DS. EGZEKUCJI(NR 0215) - od 2 600 PLN

Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2020-01-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

F-WULKANIZATOR - od 1 850 PLN

wg stanowiska pracy
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Michów (dolnośląskie)

KLASYFIKATOR GRZYBÓW - od 17 PLN

ocena jakości grzybów świeżych, rozróżnianie grzybów wg rozmiaru, segregacja i klasyfikacja
kontakt przez PUP - 2019-12-17 - Tuliłów (lubelskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE PODINSPEKTORA W BIURZE PROMOCJI MIASTA W URZĘDZIE MIEJSKIM W OSTROWIE WIELKOPOLSKIM - 2 000 - 3 400 PLN

szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip-ostrow-wielkopolski.um.gov.pl oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Miejskim na parterze budynku
Urząd Miejski Ostrów Wielkopolski - 2017-11-27 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ELEKTRYK + UPRAWNIENIA SEP - od 2 100 PLN

Zakładanie instalacji elektrycznych w budynkach.Wynagrodzenie do uzgodnienia
Elektro-Mar Kompleksowe Usługi Elektroinstalacyjne Mariusz Sołtysiak - 2018-04-20 - Gutowo Małe (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH - od 2 000 PLN

rekrutacja pracowników, wyszukiwanie firm,kontakt telefoniczny z klientem, obsługa komputera i Internetu
kontakt przez PUP - 2016-12-09 - Lubin (dolnośląskie)

BARMANKA - 14 - 15 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe mile widziane; książeczka sanepidowska; komunikatywność, umiejętność pracy w zespole; dbanie o porządek w miejscu pracy; umowa o pracę na okres próbny; miejsce pracy Sośnicowice;
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE "FUTURE" JANUSZ BIERNACKI - 2017-01-18 - Sośnicowice (śląskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 400 PLN

Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze - 2019-01-31 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO DS. BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY W WYMIARZE 1/2 ETATU - od 1 500 PLN

1)organizowanie okresowych przeglądów warunków pracy na wszystkich stanowiskach pracy w Urzędzie,2)przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk pracy, na których są zatrudnione kobiety w ciąży lub karmiące dziecko piersią, niepełnosprawni, pracownicy wykonujący pracę zmianową, w tym pracujący w nocy, oraz osoby fizyczne wykonujące prace na innej podstawie niż stosunek pracy w zakładzie pracy lub w miejscu wyznaczonym przez pracodawcę,3)sporządzanie i przedstawianie pracodawcy, co najmniej raz w roku, okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy zawierających propozycje przedsięwzięć technicznych i organizacyjnych mających na celu zapobieganie zagrożeniom życia i zdrowia pracowników oraz poprawę warunków pracy,4)udział w opracowywaniu planów modernizacji i rozwoju zakładu pracy oraz przedstawienie propozycji dotyczących uwzględnienia w tych planach rozwiązań techniczno-organizacyjnych zapewniających poprawę stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,5)udział w ocenie założeń i dokumentacji dotyczących modernizacji zakładu pracy albo jego części, a także nowych inwestycji, oraz zgłaszanie wniosków dotyczących uwzględnienia wymagań bezpieczeństwa i higieny pracy w tych założeniach i dokumentacji,6)udział w opracowywaniu regulaminu pracy, wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bhp oraz w ustaleniu osób kierujących pracownikami w zakresie bhp,7)opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach,8)udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków oraz zachorowań na choroby zawodowe, a także kontrola realizacji tych wniosków,9)prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentacji dotyczących wypadków przy pracy, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, a także przechowywanie wyników badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku pracy,10)doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bhp,11)udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywana pracą,12)współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymi lub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewnienia odpowiedniego poziomu szkoleń w dziedzinie bhp oraz zapewnienia właściwej adaptacji zawodowej nowo zatrudnionych pracowników,13)współpraca z laboratoriami upoważnionymi, zgodnie z odrębnymi przepisami, do dokonywania badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia lub warunków uciążliwych, występujących w środowisku pracy, w zakresie organizowania tych zadań i pomiarów oraz sposobów ochrony pracowników przed tymi czynnikami lub warunkami,14)współdziałanie z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników,15)współdziałanie ze społeczną inspekcja pracy oraz z zakładowymi organizacjami związkowymi przy:a) podejmowaniu przez nie działań mających na celu przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, w trybie i w zakresie ustalonym w odrębnych przepisach,b) podejmowanych przez pracodawcę przedsięwzięciach mających na celu poprawę warunków pracy,16)uczestniczeniu w konsultacjach w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, a także w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy oraz innych zakładowych komisji zajmujących się problematyką bezpieczeństwa i higieny pracy, w tym zapobieganiem chorobom zawodowym i wypadkom przy pracy,17)inicjowanie i rozwijanie na terenie zakładu pracy różnych form popularyzacji problematyki bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ergonomii,18)sporządzenie dokumentacji zamówień publicznych w zakresie realizowanych zadań.
Urząd Miasta Chełm - 2019-03-21 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DO SPRAW OBRONNYCH - od 1 700 PLN

1. Prowadzenie spraw obronnych
Zakład Karny w Garbalinie - 2020-04-07 - Garbalin (łódzkie)

STANOWISKO DS. KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI - od 3 000 PLN

czynności związane ze sprzedażą produktów bankowych i obsługą kredytów
Bank Spółdzielczy Sztumie - 2019-06-17 - Sztum (pomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

- wystawianie faktur- rozliczanie czasu pracy pracowników- wysyłanie korenspondencji- przyjmowanie zleceń od klientówOferta dla osoby do 30 r.ż.
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

POMOC TECHNICZNA/POMOCNIK KONSERWATORA-PRACA WAKACYJNA DLA MŁODZIEZY - od 1 300 PLN

wykonywanie prac konserwatorskich, drobnych napraw ślusarskich, stolarskich, elektrycznych i hydraulicznych oraz malowanie. Dodatkowo prace porządkowe na terenie bazy, pomoc dla bloku porządkowego.
kontakt przez OHP - 2017-05-08 - Kluczbork (opolskie)

TECHNIK ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)

HYDRAULIK - od 3 000 PLN

Hydraulika, centralne ogrzewanie, wod-kan, miejsce wykonywania pracy : teren województwa śląskiego
DANIEL HOJAN KRONOS - 2020-09-18 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

KONSERWATOR DRÓG - od 2 600 PLN

praca na drogach pod ruchem związana z bieżącym utrzymaniem dróg
ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH KROSNO ODRZAŃSKIE - 2018-06-20 - Sękowice (lubuskie)

SEKRETARKA MEDYCZNA - 1 033,7 PLN

przygotowanie i wydawanie próbkobiorcom sprzętu i pojemników do pobierania próbek, przyjmowanie i rejestrowanie próbek, prowadzeni dokumetacji związanej z przyjmowaniem próbek do badań, wypisywanie sprawozdań z badań
kontakt przez PUP - 2020-02-04 - Leszno (wielkopolskie)

STRAŻNIK PAŃSTWOWEJ STRAŻY ŁOWIECKIEJ(NR 4524) - od 2 250 PLN

Główne obowiązki:- prowadzenie postępowań przygotowawczych związanych z naruszeniem przepisów karnych z ustawy prawo łowieckie i kodeksu karnego,- prowadzenie patroli na terenach obwodów łowieckich,- ochrona zwierzyny, zwalczanie kłusownictwa i szkodnictwa łowieckiego,- zapobieganie, ujawnianie oraz zwalczanie przestępstw i wykroczeń w zakresie łowiectwa,- kontrolowanie legalności skupu i obrotu zwierzyną,- planowanie oraz przeprowadzanie kontroli przedsiębiorców wykonujących działalność gospodarczą w zakresie obrotu zwierzyną żywą oraz obrotu tuszami zwierzyny i ich częściami dotyczącej prowadzenia ewidencji skupu w każdym punkcie skupu,- planowanie i udział w działaniach prewencyjnych na terenach obwodów łowieckich we współpracy z innymi służbami (Policją, Strażą Leśną, Strażą Łowiecką, Strażą Miejską/Gminną, Strażą Rybacką).Warunki pracy:Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz typowych urządzeń biurowych, - wykonywanie zadań w siedzibie urzędu oraz, z uwagi na udział w kontrolach, poza siedzibą urzędu, również w porze nocnej i w dni ustawowo wolne od pracy i święta - w terenie podczas akcji prewencyjnych na terenach obwodów łowieckich, - zagrożenia biologiczne typowe dla działań w terenie otwartym i leśnym oraz podczas kontaktu ze zwierzętami, jak również z ludźmi oraz dla pracy z dokumentacją archiwalną; zmienne warunki atmosferyczne, kontakt z materiałem biologicznym, możliwość ukąszeń przez owady,Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: Stanowisko pracy zlokalizowane w piwnicy w pokoju biurowym (budynek A, wejście od ul. Jagiellońskiej 3 nie posiada podjazdu dla osób niepełnosprawnych, brak windy, toaleta odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy schodołazu.
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy - 2019-08-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSLUGI KORESPONDENCJI - 997,4 PLN

rejestrowanie pism wychodzących i przychodzących zgodnie z instrukcją kancelaryjną i procedurami dot. obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Piła (wielkopolskie)

PRZECIERANIE SUROWCA TARTARCZNEGO - od 15 PLN

praca w tartaku z możliwością wykonywania pracy poza tartakiem bądź w delegacji
kontakt przez PUP - 2019-06-10 - Wójtowo (warmińsko-mazurskie)