STANOWISKO DS. EGZEKUCJI(NR 0215) Bydgoszcz oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Stanowisko: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI(NR 0215)

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Data publikacji: 2020-01-16

Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia dochodzenie należności w ramach prowadzonych postępowań egzekucyjnych i upadłościowych. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 3 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. EGZEKUCJI(NR 0215)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: obsługa pakietu MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracyNiezbędne:- wykształcenie średnie Mile widziane:- wykształcenie wyższe (prawo, administracja, ekonomia, finanse, bankowość, polityka społeczna)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymiWymagania dodatkowe- znajomość zagadnień dotyczących ubezpieczeń społecznych i ubezpieczenia zdrowotnego - znajomość zasad postępowania egzekucyjnego w administracji- umiejętność obsługi pakietu MS Office- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej- komunikatywność

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Adres pracodawcy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty- CV- list motywacyjny ze wskazaniem komórki i stanowiska, o które kandydat się ubiega- odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i doświadczenie zawodoweWymagana klauzulaProsimy na kopercie, w której znajduje się oferta pracy umieścić dopisek "OFERTA PRACY". Uprzejmie przypominamy o konieczności zamieszczenia w swojej ofercie klauzuli następującej treści: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa.Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. Termin, do którego należy składać dokumenty29 stycznia 2020 r.Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Oddziału ZUS w Bydgoszczy. Miejsce składania dokumentówKorespondencyjnie:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w BydgoszczyWydział Kadrowo-Płacowyul. Św. Trójcy 3385-224 Bydgoszczz dopiskiem na kopercie oferta pracyOsobiście:Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczyul. Św. Trójcy 3385-224 BydgoszczSala Obsługi Klientów, Stanowisko informacji ogólnej i dziennika podawczego z dopiskiem na kopercie Oferta pracyDodatkowe informacje- umowa na czas zastępstwa- skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne,- złożonych dokumentów nie zwracamy,- dokumenty złożone po terminie nie będą rozpatrywane- oferta niekompletna, niepodpisana oraz bez wymaganej i podpisanej klauzuli nie będzie uwzględniana- do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz

Gmina pracodawcy: Bydgoszcz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz

Ulica pracodawcy: Świętej Trójcy

Numer budynku pracodawcy: 33

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń

Data dodania oferty pracy: 16.01.2020

Oferta pracy ważna do: 29.01.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?18bead08c669e5512106ff8b85a8c4fa

Podobne oferty pracy

SPRZEDAWCA EKOPRODUKTÓW - do 1 000 PLN

Sprzedaż towarów branży spożywczej, sprzedaż produktów eko, zamawianie towarów, nadzór nad przechowywaniem produktów, obsługa zwrotów.
Jarosław Krakowiak "HERMES" - 2017-06-29 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 600 PLN

szczczegóły dotyczące oferty pod adresem strony: https://www.zus.pl/o-zus/praca-w-zus/aktualne-ogloszenia-o-prace/-/hrlink-job-offers/1/stanowisko-ds_-opracowania-decyzji-i-korespondencji/62440
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2020-07-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - 1 017,4 PLN

WG programu stażu ( 6/3)
kontakt przez PUP - 2019-02-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)

KSIĘGOWY - od 3 780 PLN

Prowadzenie księgi przychodów i rozchodów, rozliczenia z urzędem skarbowym i zakładem ubezpieczeń społecznych
kontakt przez PUP - 2019-06-27 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZARZĄDZANIA ENERGIĄ W WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 500 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie w szczególności za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowania działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzór nad realizacją polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w "Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk"; koordynacja i monitorowanie realizacji planów gospodarki niskoemisyjnej i energetycznej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. W budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych żródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie dla inwestycji miejskich; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: 1) koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; 2) analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; 3) analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; 4) monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); 5) monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; 6) zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; 7) współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; 8) rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro energetycznych i pro ekologicznych zachowań wśród nie energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 m-cy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie brutto 2500 zł- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.Link do naboru: http://bip.um.slupsk.pl/praca/675.html
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-08-13 - Słupsk (pomorskie)

POMOCNICZY PRACOWNIK MAGAZYNU - od 14 PLN

przygotowanie towaru do wysyłek w oparciu o skaner przemysłowy i system komputerowy lub przejęcie towaru pod względem jakościowym i ilościowym w oparciu o system komputerowy
Agencja Zatrudnienia "DK Partner" Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Ołtarzew (mazowieckie)

KIEROWCA MELEKSA - 2 350 - 2 620 PLN

przewożenioe produktów z kuchni do innych punktów gastronomicznych, załadunek i rozładunek, przestrzeganie procedur bhp
Hotel Warszawianka Centrum Kongresowe Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Jachranka (mazowieckie)

STANOWISKO DS OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym,bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
"POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA" - 2020-07-20 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. PLANOWANIA FINANSÓW I OBSŁUGI SEKRETARIATU W WYDZIALE CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie między innymi za obsługę sekretariatu, obsługę kancelaryjno-biurową oraz obsługę finansową Wydziału.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. prowadzenie sekretariatu i obsługa kancelaryjno-biurowa Wydziału; 2. prowadzenie korespondencji ogólnej zgodnie z instrukcją kancelaryjną i obiegiem informacji; 3. prowadzenie dokumentacji księgowej w zakresie przygotowania i opracowania: a. projektu budżetu; b. sprawozdań okresowych oraz sprawozdania rocznego; c. wniosków o zmianę w budżecie; 4. prowadzenie kompleksowej obsługi płatności wydziału tj. obsługa faktur i prowadzenie rejestru faktur; 5. sporządzanie zamówień na materiały biurowe, druki i sprzęt; 6. przygotowywanie dokumentacji dotyczącej spraw kadrowych Wydziału; 7. na wniosek Dyrektora występowanie o nadanie uprawnień i upoważnień dla pracowników Wydziału; 8. przygotowanie projektów zarządzeń Prezydenta Miasta Słupska; 9. przygotowywanie aktów prawnych w postaci elektronicznej, przekazywanie ich do ogłoszenia w Wojewódzkim Dzienniku Urzędowym oraz publikowanie w zbiorze aktów prawa miejscowego; 10. publikacja w Biuletynie Informacji Publicznej: a. zarządzeń Prezydenta Miasta; b. projektów uchwał oraz uchwał Rady Miejskiej w Słupsku; c. procedur i wniosków Wydziału; d. umów; e. wniosków o udzielenie informacji publicznej; 11. przygotowywanie projektów umów cywilnoprawnych i prowadzenie rejestru umów; 12. archiwizowanie dokumentów z zakresu nadzorowanych spraw, oraz przekazywanie zarchiwizowanych dokumentów do archiwum Urzędu Miejskiego w Słupsku.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-09-17 - Słupsk (pomorskie)

OPERATOR MYJNI - od 2 000 PLN

Obsługa klienta. Mycie i czyszczenie aut. Obsługa maszyn myjąco-piorących samochody.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Lublin (lubelskie)

POMOC KUCHENNA - od 2 100 PLN

praca przy przygotowywaniu i rozdzielaniu posiłków
IMPEL FOOD HYGIENE COMPANY Warszawa - 2018-05-10 - Starachowice (świętokrzyskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

sprzedaż odzieży
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Lębork (pomorskie)

ELEKTRONIK-SERWISANT - 2 100 - 2 500 PLN

serwisant urządzeń do fitnessu i wellness
Rollen Polska Studio Figura - 2016-04-14 - Poznań (wielkopolskie)

MURARZ - od 4 500 PLN

-
ATLANT Sp. z o.o. - 2019-06-13 - Gdynia (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

Obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Kielce (świętokrzyskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - do 2 300 PLN

- przyjmowanie i wydawanie gotówki ze skarbca,- sporządzanie zasiłków i opracowywanie nadmiarów kasowych,- prowadzenie stosownej dokumentacji,- wprowadzanie danych do systemów informatycznych,- dbałość o bezpieczeństwo obrotu gotówkowego. - przyjmowanie i przekazywanie wartości pieniężnych. Praca na dwie zmiany (popołudniowa i nocna); Kontakt z pracodawcą: Dokument CV bardzo proszę nadsyłać w formie elektronicznej na adres: (rekrutacja.wroclaw (at) poczta-polska.pl) do dnia 25-08-2018 r. Sala E, H, C, G.
Poczta Polska S.A. - 2018-07-27 - Wrocław (dolnośląskie)

STARSZY SPECJALISTA - KIEROWNIK PSO REFERATU DS. REMONTÓW I OBSŁUGI SEKCJI GOSPODARKI TRANSPORTOWEJ WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA - od 2 750 PLN

Miejsce wykonywania pracy: ul. Dąbrowskiego 2, 47 400 Racibórz.Główne obowiązki:- organizowanie procesu planowania obsług okresowych przez Parkową Stację Obsługi oraz organizowanie planowanych obsługsezonowych i doraźnych;- planowanie pracy pracowników Parkowej Stacji Obsługi, utrzymanie należytej dyscypliny na stanowiskach pracy oraz rozdzielanie prac poszczególnym pracownikom PSO;- przyjmowanie środków transportowych na obsługę okresową lub naprawę bieżącą;- odbiór pracy i kontrola jakości wykonywanych obsług okresowych i napraw bieżących;- osobiste potwierdzanie sprawności technicznej w Karcie Pracy, wyznaczanie stanu licznika lub/i daty do kolejnej obsługi/wymiany oleju/ sprzętu transportowego, zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, instrukcją fabryczną lub przepisami;- przekazywanie środków transportowych po obsługach okresowych lub naprawach bieżących dla przedstawiciela pododdziału;- utrzymywanie stałej sprawności technicznej maszyn, narzędzi i urządzeń obsługowo naprawczych, a także sprawdzaniei organizowanie legalizacji urządzeń warsztatowych podlegających dozorowi technicznemu.Warunki pracy:- warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca w godzinach od 7.30 do 15.30; praca przed monitorem przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy; hałas.- miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe(telefon, fax, kserokopiarka);- możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokośćdrzwi.Wykształcenie: wyższe techniczne.Wymagania niezbędne:- posiadanie prawa jazdy kat. B;- podstawowa znajomość regulacji prawnych z zakresu ochrony danych osobowych i ochrony informacji niejawnych oraz ustawyo Straży Granicznej;- umiejętność obsługi pakietu biurowego Office (arkusz kalkulacyjny, edytor tekstu);- umiejętność analitycznego myślenia, współpracy z pracownikami;- komunikatywność i kreatywność;- umiejętność rozwiązywania problemów i pracy w zespole;- posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy związanej z technologią napraw pojazdów oraz ich eksploatacji;- pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe:-posiadanie wykształcenia z zakresu mechaniki samochodowej, mechaniki i budowy maszyn itp.;- posiadanie przeszkolenia z zakresu technologii napraw pojazdów;- posiadanie uprawnień diagnosty samochodowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2019-04-08 - Racibórz (śląskie)

KIEROWCA C LUB CE - od 2 250 PLN

-prace przy realizacji inwestycji drogowych [drogi, chodniki. rowy, itp.].
Leszek Hofer Usługi maszynami,wykonowstwo robót bud-drog - 2019-07-16 - Majków Duży (łódzkie)

KIEROWNIK MAGAZYNU - od 3 000 PLN

Zarządzanie pracownikami, przyjmowanie i rozładunek towarów, prowadzenie dokumentacji
OLEŚNICADIS Sp. z o.o. - 2019-04-18 - Oleśnica (dolnośląskie)

OSOBA DO WYKONYWANIA CZYNNOŚCI POMOCNICZYCH W ZAK. OBSŁUGI KATERINGU - od 17 PLN

Wykonywanie czynności pomocniczych w zakresie obsługi kateringu
People2Work sp. z o.o. - 2020-03-19 - Gdańsk (pomorskie)

ASYSTENT BROKERA - od 2 100 PLN

obsługa biura kancelarii brokerskiej
kontakt przez PUP - 2016-09-06 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - od 19,86 PLN

pakowanie gotowego produktu, konfekcjnowanie towaru, etykietowanie towaru
kontakt przez PUP - 2020-01-20 - Poznań (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA W SALONIE OPTYCZNYM - 997,4 PLN

- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- obsługa klientów salonu optycznego,- sprzedaż okularów,- obsługa urządzeń biurowych i optycznych,- wydawanie kwitów fiskalnych i obsługa kasy,- przyjmowanie reklamacji,- dbanie o ład i porządek w miejscu pracy, właściwa ekspozycja towarów,- wykonywanie bieżących poleceń pracodawcy związanych ze stanowiskiem.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Ozorków (łódzkie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - do 1 850 PLN

,
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Gródek (podlaskie)

KIEROWCA C/E - od 7 000 PLN

Wymagania: wykształcenie bez znaczenia, wymagane doświadczenie w transporcie międzynarodowym, prawo jazdy kat CE, kurs na przewóz rzeczy. Zakres obowiązków: transport międzynarodowy -zjazd raz na tydzień.
MAREK NALEWAJKO PHU REMZUL - 2018-02-23 - Krotoszyn (wielkopolskie)

STANOWISKO PEDICURE - od 2 100 PLN

Prowadzenie stanowiska pedicure
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Bytów (pomorskie)

POMOC LAKIERNIKA PROSZKOWEGO - od 2 900 PLN

Przygotowywanie detali pod lakierowanie proszkowe
PPHU DANEX Włodzimierz Pietrzak - 2018-08-28 - Zgierz (łódzkie)


Wybierz powiat