STANOWISKO DS. ZABEZPIECZEŃ I SANKCJI R94/2141-900/19 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Stanowisko: STANOWISKO DS. ZABEZPIECZEŃ I SANKCJI R94/2141-900/19

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie zabezpieczenia należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowania sankcji i środków dyscyplinujących.

Data publikacji: 2019-06-25

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
PŁOCKA 167, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie zabezpieczenia należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowania sankcji i środków dyscyplinujących.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ZABEZPIECZEŃ I SANKCJI R94/2141-900/19

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 08.07.2019

Data zakończenia pracy: 31.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, inne

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych (wymagany staż - lata: 1)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe: ekonomia, nauki społeczne, prawo, gospodarka, administracja; minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, rzetelność, nastawienie na wyniki, terminowość, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych i pisemnych

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości. Dokumenty należy złożyć do 08.07.2019 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 203, 225. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- oferty złożone lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane, - dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wymaganą wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną,- do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 33-39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy do spraw świadczeń społecznych

Data dodania oferty pracy: 25.06.2019

Oferta pracy ważna do: 08.07.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 25.06.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?785dc512247348258860dbf44d851fe5

Podobne oferty pracy

OPERATOR MASZYN CZYSZCZĄCYCH - OSOBA SPRZĄTAJACA - od 2 250 PLN

sprzątanie akademików za pomocą maszyny czyszczącej
IMPORT-EXPORT ANDRZEJ GRYGIEL - 2019-04-03 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO MASAŻU LECZNICZEGO ORAZ NIEKONWENCJONALNYCH METOD LECZENIA - od 1 850 PLN

- Masaż leczniczy. Stawianie baniek leczniczych. Akupresura. Zabiegi moksy termopunktura.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagany certyfikat ukończonego kurs Chiropraktyki upoważniający do masażu leczniczego zgodnie ze stanowiskiem pracy. Wymagane umiejętność związane z opisanym zakresem obowiązków.
kontakt przez PUP - 2016-11-23 - Katowice (śląskie)

SPRZEDAWCA-KASJER - od 2 250 PLN

Opis zadań: Będziesz odpowiedzialny/na za: rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie lub obsługę Klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługę kasy fiskalnej.
Jeronimo Martins Polska - 2019-01-23 - Cieszyn (śląskie)

STANOWISKI DS. KONTA UBEZPIECZONEGO - 997,4 PLN

Zapoznanie się z podstawowymi aktamni prawnymi. Prace pomocnicze w zakresieudzielania odpowiedzi. Przygotowanie korespondencji do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)

SPRZEDAWCA - 1 017,4 PLN

Wykonywanie prac porządkowo organizacyjnych na stanowisku pracy.Obsługa klientów.Przyjmowanie i zwrot towaru.Przeprowadzanie inwentaryzacji.Obsługa komputera.Obsługa klientów.
kontakt przez PUP - 2019-01-15 - Wieluń (łódzkie)

NALEWACZKA (793J) - od 2 300 PLN

Nalewanie chemii gospodarczej.
Zakłady Wytwórcze Agro Chemat ZPCH - 2016-09-12 - Wiązowna (mazowieckie)

PRACOWNIK GOSPODARCZY - OFERTA DLA OSÓB Z ORZECZONYM ST. NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI - do 2 000 PLN

Wykształcenie: brak wymagań; doświadczenie zawodowe mile widziane; chęci do pracy; utrzymanie czystości w obiektach biurowo - produkcyjnych, mycie podłóg, mycie toalet, szatni, pomieszczeń socjalnych; jedna zmiana od 14:00; miejsce pracy: Gliwice;
ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ "MEGAN" BANIA ZIELIŃSKA SPÓŁKA JAWNA - 2017-03-10 - Gliwice (śląskie)

SEKRETARKA - od 2 080 PLN

wykonywanie prac administracyjnych związanych z obsługą sekretariatu tj. prace administracyjno biurowe, zarządzanie obiegiem dokumentów, obsługa gości na spotkaniach biznesowych oraz redagowanie pism
Stalkon Sp. z o. o. - 2017-02-08 - Police (zachodniopomorskie)

RECEPCJONISTA - 2 400 - 3 200 PLN

kontakt bezpośredni, telefoniczny i mailowy z klientami firmy, odbieranie i nadawanie korespondencji, robienie zamówień, wpisywanie usterek pokojowych, zbieranie faktur i zapisy w programie exell, ścisła współpraca z Kierownikiem Ośrodka
CHRIS TURYSTYKA I REKREACJA MAGDALENA ALCHIMOWICZ - 2016-06-30 - Radków (dolnośląskie)

PRACOWNIK DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 250 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:Prowadze4nie akt osobowych pracowników, przygotowywanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, wystawianie zaświadczeń, przygotowywanie raportów i zestawień, nadzór nad szkoleniami bhp, badaniami lekarskimi, rozliczaniem czasu pracy pracowników, sporządzaniemdeklaracji, przygotowywanie dokumentacji związanych z zatrudnianiem cudzoziemców.WYMAGANIA:mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, samodzielność, terminowość, systematyczność, umiejkętność pracy w zespole, znajomość przepisów z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
kontakt przez PUP - 2018-12-03 - Boronów (śląskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 13,7 PLN

Dla osób z orzeczeniem umowa o pracę
Solid Security Sp Zo.o - 2018-09-11 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 995 PLN

- profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, - aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, - bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, - sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Poczta Polska S. A. - 2018-12-07 - Morawica (świętokrzyskie)

KIEROWCA - od 2 000 PLN

dostarczanie towarów do punktów sklepowych i kontrahentów firmy
"CREO" JAN DOBOSZ - 2017-07-04 - Kwidzyn (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 2 050 PLN

Wykształcenie średnie; doświadczenie zawodowe mile widziane; umiejętność profesjonalnej obsługi klienta; umiejętność obsługi komputera, w tym podstawowej znajomości pakietu MS Office, wysoka orientacja na klienta, skuteczność w dążeniu do rezultatów; komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej; zakres obowiązków: profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż usług i towarów handlowych; udzielanie informacji o świadczonych usługach, kształtowanie pozytywnego wizerunku Poczty Polskie S.A., w tym dbałość o estetykę stanowiska pracy; umowa na zastępstwo; miejsce pracy Gliwice;
Poczta Polska Dyrekcja Generalna Poczty Polskiej - 2016-08-01 - Gliwice (śląskie)

TERMOIZOLER - od 2 250 PLN

prace tynkarskie, prace związane z termoizolacją, montaż parapetów
kontakt przez PUP - 2019-05-22 - Gniezno (wielkopolskie)

OPERATOR ŁADOWARKI - od 1 850 PLN

Obsługa ładowarki
kontakt przez PUP - 2016-08-23 - Świerzenko (pomorskie)

TECHNIK FARMACEUTYCZNY - od 1 850 PLN

obsługa pacjenta,
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Prabuty (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - WYDZIAŁ ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH - 1 017,4 PLN

ZAPOZNANIE SIĘ ZE SCHEMATEM ORGANIZACYJNYM ODDZIAŁU ZUS W OPOLU, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O EMERYTURACH I RENTACH Z FUS, ZAPOZNANIE SIĘ Z USTAWĄ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z SYSTEMAMI KOMPUTEROWYMI EKSPLOATOWANYMI W ZUS, ZAPOZNANIE SIĘ ZE SPOSOBEM WYKONYWANIE POWIERZONYCH ZADAŃ OBJĘTYCH PROGRAMEM STAŻU, SUMIENNYM I STARANNYM STOSOWANIEM SIĘ DO POLECEŃ PRACODAWCY I UPOWAŻNIONYCH PRZEZ NIEGO OSÓB, ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI REALIZOWANYMI PRZEZ WYDZIAŁ ŚWIADCZEŃ EMERYTALNO-RENTOWYCH W ZAKRESIE: PRZYZNAWANIA PRAWA DO ŚWIADCZEŃ, ZMIAN W WYSOKOŚCI ŚWIADCZEŃ, OBSŁUGI POSTĘPOWAŃ NA WNIOSEK STRONY LUB Z URZĘDU, PRZYGOTOWANIE KORESPONDENCJI DO BIEŻĄCEJ WYSYŁKI, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM, PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH, WPROWADZANIE, PRZEGLĄDANIE DANYCH W SYSTEMIE KSI W ZAKRESIE WYNIKAJĄCYM Z ZADAŃ PRZYDZIELONYCH DO REALIZACJI
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI ZAPLECZA - od 1 406,25 PLN

przyjmowanie, opracowywanie przesyłek i ekspediowanie przesyłek w placówce pocztowej, ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych, rozliczanie z pobranych do doręczenia przesyłek, rozliczanie placówek pocztowych z przyjętych przesyłek, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-09-21 - Koszalin (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 200 PLN

prowadzenie negocjacji z dostawcami odzieży, w tym wietnamskimi, przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W BIURZE KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ W DEPARTAMENCIE FINANSÓW - od 2 400 PLN

1) prowadzenie ksiąg rozrachunkowych na podstawie prawidłowych i rzetelnych dowodów księgowych bezbłędnie, sprawdzalnie i na bieżąco,2) sprawdzanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym,3) dekretacja, dokonywanie zapisów w urządzeniach księgowych faktur i innych dokumentów księgowych od dostawców z tytułu inwestycji oraz dokonywanie zapłaty (w tym inwestycji realizowanych ze środków zewnętrznych),4) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych rachunków bankowych utworzonych w celu realizacji zadań inwestycyjnych,5) prowadzenie ewidencji wartości niematerialnych i prawnych oraz długoterminowych aktyw finansowych,6) prowadzenie księgi inwentarzowej pozostałych środków trwałych podlegających ewidencji ilościowej oraz rozliczanie inwentaryzacji w tym zakresie,7) dokonywanie weryfikacji sald kont inwestycji (środki trwałe w budowie) z Departamentem Inwestycji i Rozwoju,8) dokonywanie księgowania na kontach 011, 071 na podstawie informacji otrzymywanych z Departamentu Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa oraz uzgadnianie sald kont z ewidencją szczegółową,9) prawidłowe prowadzenie ewidencji zaciągniętych przez miasto kredytów, pożyczek oraz wyemitowanych obligacji, terminowe regulowanie zobowiązań z tym związanych,10) przygotowywanie postępowań w zakresie zaciągania zobowiązań długoterminowych i umów na prowadzenie rachunku bankowego,11) przygotowywanie danych do sprawozdania: zestawienie zmian w funduszu jednostki,12) sporządzanie jednostkowych sprawozdań Urzędu Miasta Chełm Rb-Z, Rb-UZ,13) dokonywanie terminowych rozliczeń z kontrahentami oraz weryfikacja sald na kontach jednostki: 020, 030, 080, 072, 139,201,240-7, 400, 800, 810 (środki inwestycyjne),14) dokonywanie weryfikacji sald na kontach organu: 133, 134, 260, 240-3,15) dokonywanie weryfikacji sald na kontach pozabilansowych: 090, 091,16) sporządzanie sprawozdania do Urzędu Statystycznego SG-01 w zakresie zadań realizowanych przez Departament Finansów,17) sprawdzanie wyciągów bankowych w ramach rachunku podstawowego oraz rachunku gospodarowanie odpadami komunalnymi pod względem formalno-rachunkowym,18) rozdysponowywanie wpłat na poszczególne podatki i opłaty oraz przekazywanie właściwym pracownikom (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),19) dokonywanie dekretacji i księgowania powyższych wyciągów bankowych z podziałem na konta jednostki i budżetu (realizowanie zadania podczas nieobecności pracownika właściwego lub dużej ilości pozycji w wyciągach bankowych),20) dokonywanie zwrotów niewłaściwie wpłaconych kwot,21) przekazywanie informacji właściwym departamentom Urzędu Miasta o wpływach dotacji oraz innych środków pieniężnych,22) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych w ramach rachunków utworzonych w celu realizacji projektów,23) księgowanie wyciągów bankowych w ramach środków z PFRON oraz dokonywanie zapłat na podstawie dyspozycji,24) dekretacja i księgowanie wyciągów bankowych dotyczących prowizji bankowych,25) potwierdzanie sald z kontrahentami w ramach zakresu czynności,26) prawidłowe i terminowe archiwizowanie dokumentów,27) samodzielne podejmowanie wszystkich czynności przygotowawczych i organizacyjno-technicznych w ramach powierzonych obowiązków,28) dokonywanie samokontroli na stanowisku pracy,29) sporządzanie danych do celów sprawozdawczych,30) przestrzeganie przepisów ustawy o rachunkowości,31) przestrzeganie przepisów w sprawie zasad rachunkowości i planu kont,32) przestrzeganie innych przepisów mających zastosowanie w pracy biura,33) wykonywanie innych zadań zleconych przez zwierzchników,34) przestrzeganie zasad tajemnicy skarbowej,35) przestrzeganie przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy, a także przepisów przeciwpożarowych,36) przestrzeganie przepisów regulujących wewnętrzne sprawy Urzędu, a w szczególności: a) regulaminu organizacyjnego Urzędu Miasta Chełm, b) regulaminu pracy, c) instrukcji kancelaryjnej.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-16 - Chełm (lubelskie)

STANOWISKO DO SPRAW ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK WYDZIAŁ ROZLICZEŃ KONT PŁATNIKÓW SKŁADEK - 997,4 PLN

POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ ZUS. ZAPOZNANIE Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH. POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ WYDZIAŁU REALIZACJI DOCHODÓW . ZAPOZNANIE Z ZAKRESEM OBOWIĄZKÓW PRACOWNIKA ZAJMUJĄCEGO SIĘ DOKONYWANIEM ZABEZPIECZEŃ NALEŻNOŚCI I WYMIERZANIEM SANKCJI, ZAPOZNANIE Z WYBRANYMI ZAGADNIENIAMI USTAWY O POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM W ADMINISTRACJI A TAKŻE PRZEPISAMI WYKONAWCZYMI DO TEJ USTAWY W CZĘŚCI DOTYCZĄCEJ ZUS, ZAPOZANIE ZE WZORAMI ROZSTRZYGNIĘĆ ORGANU EGZEKUCYJNEGO W ADMINISTRACYJNYM POSTĘPOWANIU EGZEKUCYJNYM
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

TERAPEUTA - do 1 500 PLN

Terapeuta zajęciowy
FUNDACJA IM. BRATA ALBERTA ŚWIETLICA TERAPEUTYCZNA - 2019-04-04 - Otłoczyn (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym ramach kanałów elektronicznych.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2019-06-25 - Iława (warmińsko-mazurskie)

AGENT UBEZPIECZENIOWY - od 3 000 PLN

Obsługa klienta. System wynagradzania: miesięczny + prowizja. Miejsce wykonywania pracy siedziba firmy + teren Łodzi. Zgłoszenia cv na email.
AMCORE sp. z o.o. - 2016-06-21 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. OBRONNYCH I ARCHIWUM - do 1 800 PLN

Prowadzenie spraw obronnych i archiwum
Zakład Karny w Garbalinie - 2019-04-26 - Garbalin (łódzkie)

STANOWISKO DS. FINANSOWO - ROZLICZENIOWYCH - od 2 000 PLN

szczegółowy zakres obowiązków podany jest w Ogłoszeniu o otwartym naborze na wolne stanowisko urzędnicze w Zarządzie Nieruchomości Wojewódzkich w Lublinie stanowisko ds. finansowo-rozliczeniowych, symbol oferty KO.111.1.2017.AB, zamieszczonym na stronie internetowej www.znw.bip.lubelskie.plDo zakresu obowiązków między innymi należy: wystawianie faktur sprzedaży na podstawie umów najmu, dzierżawy oraz porozumień zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi oraz ustawą o rachunkowości; wystawianie faktur dotyczących rozliczeń mediów technicznych zgodnie z zawartymi umowami i porozumieniami; wystawianie obciążeń za bezumowne korzystanie z lokali zgodnie z obowiązującymi przepisami; dekretowanie dokumentów sprzedaży i sprawdzanie ich poprawności; prowadzenie rejestru sprzedaży VAT zgodnie z wymaganiami ustawy o podatku od towarów i usług; dekretowanie wpłat na wyciągach bankowych; księgowanie wpłat w zakresie kontrahentów użytkujących lokale, dzierżawiących grunty, itp. zgodnie z kwotami ujętymi na wyciągach bankowych; nadzorowanie płatności, uzgadnianie sald i wystawianie wezwań do zapłaty dotyczących bieżących zaległości; prowadzenie ewidencji syntetycznej i analitycznej rozrachunków z kontrahentami użytkujących lokale, dzierżawiących grunty, itp.; bieżące uzgadnianie zapisów prowadzonych kont analitycznych z ewidencją syntetyczną; prowadzenie spraw kontrahentów użytkujących lokale, dzierżawiących grunty, itp.; naliczanie odsetek za zwłokę, wystawianie oraz księgowanie not odsetkowych w terminie dokonania wpłaty należności oraz na koniec każdego kwartału w zakresie dłużników użytkujących lokale, dzierżawiących grunty, itp.; rozliczanie rozrachunków z kontrahentami w programie Finansowo-Księgowym;
ZARZĄD NIERUCHOMOŚCI WOJEWÓDZKICH W LUBLINIE - 2017-02-14 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK PORZADKOWY-1108 - od 2 000 PLN

zamiatanie powierzchni niezabudowanych- chodniki, podwórka, zamiatanie i mycie klatek schodowych na wybranych wspólnotach mieszkaniowych, grabienie skoszonej trawy.
Zakład Usług Porządkowych "Jedynka" Świdnica - 2017-07-21 - Świdnica (dolnośląskie)


Wybierz powiat