STANOWISKO DS. WYWŁASZCZEŃ I ZWROTÓW NIERUCHOMOŚCIW WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGO Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. WYWŁASZCZEŃ I ZWROTÓW NIERUCHOMOŚCIW WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGO

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: 1)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,2)ustalanie i wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,3)ustalanie i wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,4)prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,5)zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu, ograniczeniu prawa własności,6)rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,7)wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sadowego,8)kompletowanie i analiza dostępnej dokumentacji archiwalnej dla potrzeb Komisji Regulacyjnych w sprawach regulacji majątkowych kościołów i związków wyznaniowych,9)ustanawianie na wniosek podmiotów zainteresowanych służebności przesyłu na gruntach stanowiących własność Miasta Chełm,10)współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,11)dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,12)współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych,

Data publikacji: 2017-06-07

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie wywłaszczeń nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa i gminy,2)ustalanie i wypłata odszkodowań za wywłaszczone nieruchomości,3)ustalanie i wypłata odszkodowań za grunty zajęte pod drogi publiczne,4)prowadzenie postępowań o ograniczenie prawa własności do nieruchomości w związku z budową przesyłowych urządzeń podziemnych i nadziemnych,5)zlecanie wycen nieruchomości podlegających wywłaszczeniu, ograniczeniu prawa własności,6)rozpatrywanie roszczeń o zwrot nieruchomości wywłaszczonych lub wykupionych, a niewykorzystywanych na cel zgodny z wywłaszczeniem,7)wnioskowanie do Sądu Rejonowego w Chełmie o wyrażenie zgody na złożenie kwoty odszkodowania do depozytu sadowego,8)kompletowanie i analiza dostępnej dokumentacji archiwalnej dla potrzeb Komisji Regulacyjnych w sprawach regulacji majątkowych kościołów i związków wyznaniowych,9)ustanawianie na wniosek podmiotów zainteresowanych służebności przesyłu na gruntach stanowiących własność Miasta Chełm,10)współdziałanie w sporządzaniu sprawozdań rocznych z gospodarowania mieniem komunalnym i Skarbu Państwa,11)dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej,12)współdziałanie w innymi referatami w Wydziale oraz z innymi Wydziałami Urzędu w sprawach merytorycznych,

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. WYWŁASZCZEŃ I ZWROTÓW NIERUCHOMOŚCIW WYDZIALE GEODEZJI, KARTOGRAFII I MIENIA KOMUNALNEGO

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Specjalista administracji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), prawnicze

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Geodezja

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_2: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
1.Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie wyższe na kierunku prawo lub administracja lub geodezja,6) co najmniej 3-letni staż pracy w administracji.2.Wymagania dodatkowe:1) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,2) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,3) znajomość kodeksu cywilnego,4) znajomość ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne,5) znajomość przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami,6) znajomość obsługi komputera,7) umiejętność dobrej organizacji pracy.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 27 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. wywłaszczeń i zwrotów nieruchomości w Wydziale Geodezji, Kartografii i Mienia Komunalnego w terminie do dnia 19 czerwca 2017 roku.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016r. , poz. 922) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 902).PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA DOSTĘPNA NA STRONIE INTERNETOWEJ URZĘDU MIASTA CHEŁM: http://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly_zal&p2=14357

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów),4)kwestionariusz osobowy,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia, studia podyplomowe),6)referencje (kserokopia),7)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za ścigane z oskarżenia publicznego i umyślnie popełnione przestępstwo lub przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,8)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,9)dokumenty potwierdzające staż pracy w administracji,10)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,11)kserokopia dowodu osobistego,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 07.06.2017

Oferta pracy ważna do: 19.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 07.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 07.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO PRACY DS. ZARZĄDZANIA ENERGIĄW WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Odpowiedzialność za wdrażanie i monitoring standardów zarządzania energią, podejmowanie działań zmierzających do osiągnięcia oszczędności energii w sektorze publicznym, wykorzystanie OZE, podnoszenie efektywności energetycznej oraz planowanie i opiniowanie działań inwestycyjnych pod względem energetycznym.Ważniejsze zadania: tworzenie miejskiego systemu informacyjnego zawierającego dane na temat zużycia energii na terenie Miasta, a także zarządzanie i aktualizacja systemu; nadzorowanie realizacji polityki energetycznej na obszarze Miasta określonej w Założeniach do planu zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe dla Miasta Słupsk; koordynowanie i monitorowanie realizacji planu gospodarki niskoemisyjnej; organizowanie i monitorowanie procesu wyboru podmiotów mających świadczyć różnego rodzaju usługi (konsultacyjne, nadzorcze) oraz wyboru projektów z zakresu efektywności energetycznej (m.in. w budownictwie, transporcie, przemyśle, turystyce, handlu) i wykorzystania odnawialnych źródeł energii, które zostaną zrealizowane w Mieście; opiniowanie uzgadnianie dla odbiorców energii wyboru nośnika do celów grzewczych dla nowych inwestycji i dla obiektów modernizowanych; opiniowanie audytów energetycznych i części energetycznych wniosków o dofinansowanie; przygotowywanie planów termomodernizacyjnych; uzgadnianie zakresu prac remontowych oraz modernizacyjnych na urządzeniach, instalacjach i sieciach energetycznych, w obiektach Miasta oraz udział w odbiorach tych robót; inicjowanie działań modernizacyjnych istniejącego oświetlenia ulicznego i oświetlenia wewnętrznego; opiniowanie rozwiązań przewidzianych do uwzględnienia w miejscowych planach zagospodarowania przestrzennego w zakresie zaopatrzenia w ciepło, energię elektryczną i paliwa gazowe; podejmowanie działań zmierzających do oszczędności w zakresie zużycia energii w sektorze publicznym Miasta, w tym m.in.: koordynacja prac związanych z utworzeniem, prowadzeniem Słupskiej Grupy Zakupowej zawiązanej w celu wspólnego zakupu energii elektrycznej; analiza i aprobata umów na dostawę ciepła, energii elektrycznej i gazu; analizowanie zapotrzebowania placówek gminnych w media, w celu prawidłowego doboru taryfy, optymalizacji zużycia, mocy zamówionych oraz usunięcia nieprawidłowości w systemie; monitoring i analiza zużycia energii w obiektach Miasta (bieżący rejestr kosztów i wielkości energetycznych, informacja ogólna o obiektach); monitorowanie budowlanych zmian termomodernizacyjnych i związanych z sieciami energetycznymi w miejskich obiektach publicznych; zapewnienie udziału Miasta w unijnych i międzynarodowych programach i projektach z zakresu efektywnego wykorzystania energii, wody oraz ochrony środowiska; współpraca z krajowymi i zagranicznymi organizacjami propagującymi racjonalne użytkowanie i zarządzanie energią; rozpowszechnienie dobrych praktyk, informacji na temat wdrażanych zadań i projektów, w tym: propagowanie pro-energetycznych i pro-ekologicznych zachowań wśród nie-energetyków, w szczególności propagowanie oszczędzania energii i odnawialnych źródeł energii na terenie gminy, wdrażanie i propagowanie nowych sposobów oszczędności energii w tym między innymi merytoryczny nadzór i konsultacje programów o tematyce energetycznej. terminowe sprawdzanie faktur pod względem merytorycznym i przekazywanie ich do księgowości; bieżąca kontrola wykonania będącej w dyspozycji części budżetu, po stronie dochodów i wydatków, w celu niedopuszczenia do naruszenia dyscypliny finansów publicznych; prowadzenie sprawozdawczości w zakresie prowadzonych spraw.Wynagrodzenie od 2800 zł brutto - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-03-29 - Słupsk (pomorskie)

ŚLUSARZ - SPAWACZ - od 3 300 PLN

Spawanie -wykonywanie konstrukcji spawanych na podstawie dokumentacji rysunkowej. Kontrola przebiegu procesu.
Zakład Mechaniczno-Handlowy"ZAMEH" Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Łagiewniki (dolnośląskie)

SPAWACZ GAZOWY - 2 500 - 4 000 PLN

Spawanie rur gazowych
TOMASZ KLIMCZAK - 2016-05-23 - Dominikowice (łódzkie)

MENAGER BARU - BARMAN - 1 017,4 PLN

rozmowy z przedstawicielami handlowymi,zamawianie towaru,organizacja imprez okolicznościowych
kontakt przez PUP - 2018-07-26 - Głogów (dolnośląskie)

PRACOWNIK MONTAŻU - do 2 000 PLN

Wykształcenie min. zawodowe; chęci do pracy; dobry wzrok; zdolności manualne do składania, pakowania elementów z tworzyw sztucznych; mile widziani studenci studiów zaocznych; jedna zmiana; umowa zlecenie z możliwością podpisania umowy o pracę po okresie próbnym; miejsce pracy: Pyskowice;
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO USŁUGOWE "REMIX" ANNA WITKOWSKA-PIECH - 2016-01-05 - Pyskowice (śląskie)

WULKANIZATOR K/M - od 1 200 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-09-08 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWCA MECHANIK - od 2 177 PLN

przrewóz towarów w transporcie międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Łuków (lubelskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

Profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych. Aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym. Bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego. Sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Poczta Polska Spółka Akcyjna - 2018-09-14 - Mielno (zachodniopomorskie)

TRAKTORZYSTA - od 2 000 PLN

wg stanowiska
Ferma drobiu Krzysztof Adamkiewicz - 2017-03-03 - Wojciechowo (wielkopolskie)

SEKRETARKA - KADROWA - od 2 000 PLN

Prowadzenie sekretariatu Spółki, sporządzanie dokumentacji przetargowej, naliczanie wynagrodzeń, ZUS.
PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT ELEKTRYCZNYCH I SANITARNYCH W RZESZOWIE "PREIS" SP. Z O.O. - 2015-12-30 - Rzeszów (podkarpackie)

STANOWISKO DS. ORZECZNICTWA W WYDZIALE UBEZPIECZEŃ I SKŁADEK 1 - od 2 000 PLN

wymagania niezbędne: wyksz. średniepożądane: wyksz. wyższe min. rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi
ZUS Zakład Ubezpieczeń Społecznych o/Ostrów Wlkp. - 2017-05-12 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

ŚLUSARZ - od 2 000 PLN

trasowanie, piłowanie ręczne i maszynowe, cięcie, wiercenie otworów, szlifowanie, gwintowanie, nitowanie, gięcie
kontakt przez OHP - 2017-05-23 - Brzeg (opolskie)

REFERENT DS.ADMINISTRACYJNO BIUROWYCH - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; rok doświadczenia zawodowego; znajomość procedur administracyjnych; znajomość języka angielskiego na poziomie średnim; obsługa urządzeń biurowych; znajomość programu Word,Excel; prowadzenie dokumentacji; redagowanie pism urzędowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Gliwice (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 600 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów w drodze bezpośredniego kontaku. Do głównego obowiązku pracownika będzie należało pozyskanie z terenu powiatu 90 nowych klientów, którym świadczona ma być usługa nadruku firmowego na kopertach adresowych. Kwota prowizji od każdego pozyskanego klienta to 40 zł brutto. Czas realizacji umowy to 2 miesiące. Umowa po przedłużeniu będzie stałą umową o pracę z prowizyjnym systemem wynagrodzenia. Pracodawca przekaże pracownikowi listę branż do których adresowana jest oferta handlowa.
STUDIO GRAFIKI I OBRAZU SIERMIX RAFAŁ FURMAŃCZYK - 2018-08-09 - Knapy (łódzkie)

ŁADOWACZ ODPADÓW STAŁYCH (O) - do 2 000 PLN

załadunek odpadów
CONTEKO Sp. z o.o. - 2016-12-16 - Radłów (małopolskie)

MAGAZYNIER - od 2 775 PLN

jw.
Praxis Invent Sp. z o.o. Sp.K - 2018-02-07 - Warszawa (mazowieckie)

BUKMACHER - od 2 000 PLN

porzyjmowanie zakładów bukmacherskich
Star-Typ Sport Sp z o. o. - 2017-09-07 - Cieszyn (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. INFORMATYCZNYCH- ADMINISTRATOR SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH W REFERACIE INFORMATYCZNYM W WYDZIALE ORGANIZACJI URZĘDU - od 3 500 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. realizacją zadań merytorycznych polegających na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:1.pełnienie obowiązków Administratora Systemów Informatycznych;2.wsparcie użytkowników i obsługa Help Desk;3.administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu;4.zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku;5.zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku;6.pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania;7.analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku;8.nadzorowanie wykonania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi;9.współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.;10.zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego i oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku;11.dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne;12.prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;13.prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji;14.zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji;15.nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym ;2.wymuszona pozycja ciała;3.zagrożenia wynikające z pracy na stanowiskach decyzyjnych i związanych z odpowiedzialnością;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 3500 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-11-15 - Słupsk (pomorskie)

BRUKARZ - 1 850 - 2 200 PLN

Wykształcenie zawodowe; doświadczenie zawodowe na budowie: 2 lata; zakres obowiązków: układanie kostki brukowej, krawężników, budowa dróg i chodników; umowa zlecenie; miejsce pracy: Knurów + woj. Śląskie;
ZPUH "MULTIDOMEX" J.CULIC-A.TYBURCZY SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-19 - Knurów (śląskie)

ELEKTRYK - od 2 350 PLN

wykonywanie instalacji elektrycznych, montaż tras kablowych, montaż oświetlenia, montaż alarmów
kontakt przez PUP - 2017-12-21 - Piaseczno (mazowieckie)

KIEROWCA KAT. C+E - od 3 500 PLN

Transport towarów po krajach : Słowacja, Węgry, Rumunia. Praca od poniedziałku do piątku.
RUMA-TRANS MACIEJ RUCKI - 2017-07-06 - Tuszyma (podkarpackie)

PIELĘGNIARKA - 997,4 PLN

Zakres obowiązkó zgodny z Programem Stażu dołączonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Żywiec (śląskie)

KRAWCOWAI - 997,4 PLN

szycie miarowe
kontakt przez PUP - 2017-02-04 - Tłuszcz (mazowieckie)

STANOWISKO DS.WIDYKACJI ST FP (M) - 997,4 PLN

przygotowywanie projektów pism;wykonywanie zadań pomocniczych;pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2018-09-06 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS ZAMÓWIEŃ - od 1 950 PLN

- kompletacja towaru zgodnie ze złożonymi zamówieniami - wypisywanie zamówień na dzień kolejny - sporządzanie grafiku produkcji - rozliczanie kierowców - zapewnienie właściwego stanu surowców - kontakt telefoniczny z klientami
PIEKARNIA BIAŁY KRUK Sylwia i Paweł Dańko s.c. - 2016-05-04 - Września (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH - 2 800 - 3 500 PLN

nadzór nad stanem technicznym nieruchomości, a w szczególności instalacjiwewnętrznych c.o. i wod.-kan., udział w komisjach odbioru robótremontowych, sporządzanie dokumentacji technicznej, weryfikacjakosztorysów robót budowlanych, prowadzenie książek obiektówbudowlanych, zlecanie napraw i konserwacji, praca w godz. 7,30-15,30
Opolska Spółdzielnia Mieszkaniowa "Przyszłość" - 2017-11-06 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

wprowadznie danych do programów komputerowych, przyjmowanie zamówień
JERZY GAŁCZYŃSKI FIRMA PRODUKCYJNO-HANDLOWA "NEW MEN" ZAKŁAD PRACY CHRONIONEJ - 2017-02-14 - Kraków (małopolskie)