STANOWISKO DS. UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY ROWEROWEJ I DRÓG W REFERACIE DROGOWYM W WYDZIALE KOMUNALNYM Kołobrzeg oferta pracy Urząd Miasta Kołobrzeg

Stanowisko: STANOWISKO DS. UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY ROWEROWEJ I DRÓG W REFERACIE DROGOWYM W WYDZIALE KOMUNALNYM

Wynagrodzenie: 2 500 - 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracyWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 31 sierpnia 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13

Data publikacji: 2017-07-24

Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Kołobrzeg

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. UTRZYMANIA INFRASTRUKTURY ROWEROWEJ I DRÓG W REFERACIE DROGOWYM W WYDZIALE KOMUNALNYM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista administracji publicznej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.09.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (wymagany staż - lata: 3)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność obsługi komputera w zakresie: pakiet biurowy Microsoft Office (Word, Exel),znajomość przepisów prawnych

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Kołobrzeg

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Adres pracodawcy:
Ratuszowa 13, 78-100 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście, pocztą elektroniczną na adres biurokadr (at) um.kolobrzeg.pl w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektrycznego lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem:- dotyczy naboru na urzędnicze stanowisko- Stanowisko ds. Utrzymania Infrastruktury Rowerowej i Dróg w Referacie Drogowym w Wydziale KomunalnymTermin składania ofert: do dnia 31 sierpnia 2017 r.Miejsce składania ofert: Biuro Kadr i Płac p. nr 4, Urząd Miasta Kołobrzeg, ul. Ratuszowa 13Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie

Powiat pracodawcy: kołobrzeski

Gmina pracodawcy: Kołobrzeg

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kołobrzeg

Adres strony pracodawcy: www.kolobrzeg.pl

Ulica pracodawcy: Ratuszowa

Numer budynku pracodawcy: 13

Profil działalności pracodawcy: jednostka samorządowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista administracji publicznej

Data dodania oferty pracy: 24.07.2017

Oferta pracy ważna do: 31.08.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SZWACZKA MASZYNOWA - od 13,7 PLN

Przygotowywanie stanowiska pracy, obsługa maszyn szyjących płaskich, słupkowych, ramiennych, jedno i wieloigłowych, kontrolowanie pracy obsługiwanej maszyny, czyszczenie i konserwowanie obsługiwanych maszyn, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy, czytanie obcojęzycznych dokumentacji związanych z produkcją
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Pawłowice (lubelskie)

STANOWISKO PRACY DS. REALIZACJI ZADAŃ OBRONNYCH I OBRONY CYWILNEJ W WYDZIALE BEZPIECZEŃSTWA I ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku realizować będzie zadania obronne, obrony cywilnej, a także zarządzania kryzysowego, wynikające z Ustawy o powszechnym obowiązku obrony Rzeczpospolitej Polskiej, Ustawy o zarządzaniu kryzysowym, ustaw powiązanych oraz aktów wykonawczych do tych ustaw.Ważniejsze zadania:Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: opracowywanie oraz prowadzenie i aktualizowanie: planu obrony cywilnej miasta; planu organizacji i funkcjonowania Zespołów Zastępczych Miejsc Szpitalnych; wieloletniego planu działania szefa obrony cywilnej miasta w zakresie obrony cywilnej; planów ochrony zabytków na wypadek konfliktu zbrojnego i sytuacji kryzysowych; planu operacyjnego funkcjonowania miasta w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny; corocznego planu realizacji zadań obronnych; koncepcji wykonywania zadań obronnych w czasie pokoju; planu przygotowań podmiotów leczniczych na terenie miasta Słupska na potrzeby obronne państwa; planu działania Prezydenta Miasta Słupska na głównym stanowisku kierowania w dotychczasowym miejscu pracy w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny; planu technicznego przystosowania oraz przemieszczenia Prezydenta Miasta Słupska na główne stanowisko kierowania w zapasowym miejscu pracy w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny; regulaminu funkcjonowania Urzędu Miejskiego w Słupsku w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny; dokumentacji Systemu Stałego Dyżuru Miasta; dokumentacji "HNS" miasta; dokonywanie oceny stanu przygotowania obrony cywilnej na terenie miasta; prowadzenie właściwej gospodarki sprzętu i materiałów obrony cywilnej, realizowanie przedsięwzięć popularyzujących idee obrony cywilnej; ocena dokumentacji, stanu technicznego oraz prowadzenie ewidencji budowli ochronnych miasta; uczestniczenie w opracowywaniu umów i porozumień z zakresu obrony cywilnej; określanie potrzeb świadczeń na rzecz obrony w zakresie realizacji zadań obronnych i obrony cywilnej; uczestniczenie w kontrolach jednostek organizacyjnych miasta oraz innych podmiotów w zakresie realizacji zadań dotyczących zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i zadań obronnych, opracowywanie projektów zarządzeń i wytycznych Prezydenta Miasta oraz Prezydenta Miasta Szefa Obrony Cywilnej Miasta; sporządzanie rocznych planów przygotowania i realizacji przedsięwzięć obrony cywilnej oraz zarządzania kryzysowego przewidzianych do realizacji na terenie miasta oraz nadzorowanie ich realizacji; przygotowanie i prowadzenie programu oraz planów szkolenia obronnego miasta, a także dokumentacji szkoleniowej i sprawozdawczej w tym zakresie; przygotowywanie i uczestniczenie w ćwiczeniach obronnych, treningach i szkoleniach obronnych; planowanie szkoleń oraz prowadzenie dokumentacji z zakresu obrony cywilnej; pełnienie dyżurów w Centrum Zarządzania Kryzysowego, zgodnie z opracowanym harmonogramem pracy w celu zapewnienia przepływu informacji na potrzeby zarządzania kryzysowego oraz uzupełniających w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzenie stanów nadzwyczajnych oraz osiągania stanów gotowości obronnej państwa; udział w rozwinięciu i zabezpieczeniu rozijanych elementów logistycznych w przypadku sytuacji kryzysowych, wprowadzenie stanów nadzwyczajnych oraz osiągania stanów gotowości obronnej państwa; nadzorowanie funkcjonowania systemu wykrywania i alarmowania oraz systemu wczesnego ostrzegania ludności miasta; udział w dokonywaniu oceny zdarzeń kryzysowych na miejscu ich wystąpienia w zakresie propozycji podejmowanych działań; udział w opracowywaniu analiz, statystyk, opracowań w zakresie spraw prowadzonych przez wydział.Zgodnie z § 1 oraz 2 pkt 1 lit. e rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 29 marca 2005 r. w sprawie stanowisk uznanych za równorzędne z odbywaniem służby w obronie cywilnej (Dz. U. z 2005 r. Nr 60, poz. 519), powyższe stanowisko jest uznawane za równorzędne z odbywaniem służby w obronie cywilnej.Zgodnie z § 1 ust. 1 oraz ust. 2 pkt 5 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 5 czerwca 2007 r. w sprawie stanowisk pracy związanych z obronnością kraju w administracji publicznej (Dz. U. z 2007 r. Nr 106, poz. 724), powyższe stanowisko jest stanowiskiem pracy związanym z obronnością kraju, na którym zakres czynności pracownika obejmuje realizację zadań obronnych, w tym dotyczących planowania i realizacji pozamilitarnych przygotowań obronnych w państwie oraz zarządzania kryzysowego.Zgodnie z art. 119 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2003 r. o służbie wojskowej żołnierzy zawodowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 173), żołnierz zwolniony z zawodowej służby wojskowej z powodu, o którym mowa w art. 111 pkt 3,8, pkt 9 lit. b i pkt 10 oraz art. 112 ust. 1 pkt 3-5, który pełnił zawodową służbę wojskową co najmniej przez dziesięć lat, ze względu na szczególny charakter wykształcenia, doświadczenia wojskowego i wiedzy specjalistycznej, korzysta z pierwszeństwa w zatrudnieniu na stanowiskach związanych z obronnością kraju w administracji publicznej. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku na piętrze bez windy.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-06-11 - Słupsk (pomorskie)

DYŻURNY RUCHU - od 2 900 PLN

- Prowadzenie ruchu kolejowego na bocznicach kolejowych. - Wynagrodzenie: 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 6:00-6:00. Wymagania: wykształcenie średnie. Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne. Zdany egzamin kwalifikacyjny na stanowisko dyżurnego ruchu (możliwość przeszkolenia przez pracodawcę). Bardzo dobry stan zdrowia (m.in. I kat. wzroku i słuchu). Możliwość przeszkolenia na stanowisko dyżurnego ruchu przez pracodawcę. Kontakt telefoniczny (32-358-78-80) lub e-mail: rekrutacja (at) pkpcs.pl, lub aplikowanie poprzez zakładkę na stronie: www.pkpcs.pl/kariera
PKP CARGO SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Katowice (śląskie)

TELEFONICZNY DORADCA KLIENTA - od 13 PLN

Telefoniczna obsługa klientów sieci Orange
kontakt przez OHP - 2017-08-01 - Opole (opolskie)

PRACOWNIK E-COMMERCE - od 2 500 PLN

obsługa klienta, rejestracja zwrotów, prowadzenie korespondencji oraz rozmów telefonicznych z klientami, pozyskiwanie nowych klientów - głównie rynek wschodni, tłumaczenie z języka rosyjskiego, ukraińskiego, angielskiego
Internet Savers s.c. - 2018-06-22 - Zielonka (mazowieckie)

STANOWISKO DS. PROJEKTOWANIA I WYKONYWANIA PROJEKTÓW WG WYTYCZNYCVH - od 2 800 PLN

wykonywanie, realizowanie projektów wg. wytycznych + rysunek techniczny, elementów maszyn drogowych
STRASSMAYR POLSKA Sp. z o.o. - 2016-12-02 - Wysogotowo (wielkopolskie)

TRAKTORZYSTA - OPERATOR PRASY SILOSUJĄCEJ -1286 - od 4 210 PLN

obsługa i eksploatacja zespołu narzędzi, maszyn i urządzeń rolniczych, obsługa prasy silosującej..
Kombinat Rolny Świdnica Sp. z o.o. - 2018-08-30 - Pszenno (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCHW SAMODZIELNYM REFERACIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 500 - 2 700 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka:Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz prowadzenie analityki na potrzeby Referatu.Ważniejsze zadania: przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; rejestrowanie i przechowywanie dokumentacji z zakresu postępowań; współpraca z wydziałami merytorycznymi oraz jednostkami organizacyjnymi w trakcie przygotowywania i prowadzenia postępowań; przygotowywanie sprawozdań i analiz; opracowywanie standardów, przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w ramach zakupów wspólnych.4. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi, wymuszona pozycja ciała, długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Wynagrodzenie zasadnicze 2500 -2700 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-08-17 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO ELEKTRODIAGNOSTYKI I ELEKTROSTYMULACJI - od 1 850 PLN

Przeprowadzanie elektrokardiograficznej próby wysiłkowej pacjenta oraz interpretacja jej wyników. Kwalifikowanie pacjenta kardiologicznego o okreslonego modelu usprawniania fizjoterapeutycznego. Przeprowadzanie badania holterem ekg, 24-godzinna rejestracja pracy serca oraz interpretacja wyników badania. Przeprowadzanie badania holterem ciśnieniowym, 24-godzinna rejestracja ciśnienia krwi. Przeprowadzanie elektrostymulacji osłabionych mięśni. Prowadzenie dokumentacji medycznej procesu usprawniania i sprawozdawczość na rzecz NFZ.
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Łódź (łódzkie)

STANOWISKO DS. GEODEZJI I SPRZEDAŻY GRUNTÓW - od 1 850 PLN

1. Prowadzenie spraw związanych z podziałami, rozgraniczeniami oraz scaleniami nieruchomości;2. Reprezentowanie gminy Ustka w procedurze wskazania granic działek wchodzących w skład gminnego zasobu nieruchomości oraz wskazywanie granic nabywcom nieruchomości;3. Przygotowywanie przetargów na sprzedaż nieruchomości z gminnego zasobu mienia komunalnego, zgodnie z procedurą przetargową i obowiązującymi przepisami oraz przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do zawarcia aktów notarialnych;4. Przygotowywanie planu sprzedaży nieruchomości i harmonogramu przetargów oraz prowadzenie rejestru mienia gminnego wraz z jego bieżącą aktualizacją;5. Prowadzenie obsługi klienta w zakresie sprzedaży nieruchomości, udostępnianie materiałów i informacji, publikacja na gminnych serwisach internetowych;6. Przygotowywanie materiałów promocyjnych dotyczących terenów inwestycyjnych gminy Ustka oraz udział w imprezach i targach dotyczących promocji terenów inwestycyjnych Gminy;7. Udział w komisji przetargowej na zbywanie nieruchomości stanowiących własność gminy Ustka;8. Prowadzenie rejestru aktów notarialnych wraz z ewidencją podatku od czynności cywilnoprawnych.9. Nadawanie nazw ulic i placów oraz prowadzenie spraw związanych z numeracją budynków wraz z prowadzeniem i bieżącą aktualizacją numerycznej bazy dot. nazewnictwa ulic i numeracji budynków.10. Prowadzenie spraw związanych z wyłączeniem gruntów z użytkowania rolnego i leśnego oraz ze zmianą klasyfikacji gruntów;11. Nadzór nad zleconymi pracami geodezyjnymi oraz nad sprawami zleconymi do Wydziału Geodezji i Kartografii Starostwa Powiatowego w Słupsku, jak również zlecanie i nadzór nad umowami dotyczącymi wycen nieruchomości;12. Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowań dotyczących przetargów na prace geodezyjne.
Urząd Gminy Ustka - 2016-03-03 - Ustka (pomorskie)

ELEKTRYK - od 18 PLN

montaż instalacji elektrycznych, prefabrykacja rozdzielni
ELEKTROBUD INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-11 - Kwidzyn (pomorskie)

STANOWISKO DS. TECHNICZNYCH - do 2 600 PLN

Zapewnienie właściwego stanu technicznego urządzeń i instalacji; obsługa eksploatacyjna obiektów wystawienniczych, monitorowanie pracy urządzeń grzewczo wentylacyjnych, wykonywanie czynności wspomagających pracę obiektów wystawienniczych w zakresie, organizacji spotkań, funkcjonowania ekspozycji, zmian w wyposażeniu, nadzór nad wykonywaniem prac konserwacyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-02-03 - Gdańsk (pomorskie)

REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH - od 1 850 PLN

Prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych, prowadzenie części spraw księgowych jednostki, sporządzanie sprawozdań księgowych oraz różnego rodzaju analiz, prowadzenie sekretariatu.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi - 2016-07-14 - Lubomia (śląskie)

STANOWISKO Z KWIATAMI I PAPIEROSAMI - od 1 850 PLN

Sprzedaż kwiatów i artykułów tytoniowych
HANDEL ART. ROLNO-SPOŻ. I WYR. TYTONIOWYMI, MIROSŁAW NADUK - 2016-04-08 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - od 2 200 PLN

Praca z dziećmi w grupie 5 - latków
J & J s.c. / Niepubliczne Przedszkole "Przy Lesie" - 2016-02-15 - Rajszew (mazowieckie)

SPRZEDAWCA OFPR/17/1106 - od 2 000 PLN

Sprzedaż akcesoriów do produkcji balustrad nierdzewnych i kutych - stanowisko samodzielne
MARCIN WOJTAS Firma P.H.U. LIMSTAL - 2017-04-27 - Limanowa (małopolskie)

MONTER KONSTRUKCJI - od 2 500 PLN

Pomoc w zakresie montaż konstrukcji, remonty w zakładzie produkcyjnym pod okiem doświadczonego majstra, dajemy możliwość rozwoju w zakresie prac monterskich i spawalniczych.Realizujemy też kontrakty zagraniczne, na które potrzebne są osoby z nieco większym doświadczeniem
kontakt przez OHP - 2018-09-03 - Lublin (lubelskie)

PRACOWNIK BIUROWY DPC ALG - od 2 500 PLN

prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Wiśniewko (wielkopolskie)

PRACOWNIK DO SPRAW SPRZEDAŻY (S) - 997,4 PLN

1. Analizowanie rynku pracy i ofert konkurencji.2. Pozyskiwanie nowych klientów.3. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.4. Analizowanie wyników sprzedaży.5. Tworzenie ofert handlowych.6. Negocjowanie umów i warunków handlowych.7. Realizowanie planów sprzedażowych.8. Reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych.9. Proponowanie działań usprawniających sprzedaż.10. Sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Tarnów (małopolskie)

MURARZ - od 2 000 PLN

Praca na budowie.
ZAKŁAD BUDOWLANY REM-BUD-Skierski Remigiusz - 2015-12-18 - Podańsko (zachodniopomorskie)

SPRZEDAWCA - KELNER - 1 017,4 PLN

Sprzedaż ciast , lodów obsługa klienta kelnerska, przygotowywanie kaw, drinków.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Rawa Mazowiecka (łódzkie)

KASJER - 997,4 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)

SEKRETARKA/KADROWA - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Przytok (lubuskie)

POZOSTALI PRACOWNICY OBSŁUGI BIUROWEJ - od 2 500 PLN

obsługa biura, wykonywanie prostych czynności księgowych i kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Zaniemyśl (wielkopolskie)

PAKOWACZ - od 2 500 PLN

PAKOWANIE ASORTYMENTU W KARTONY, ROZDZIELANIA ASORTYMENTU, ETYKIETOWANIE, WYMAGANIAWYKSZTAŁCENIE PODSTAWOWOE ,ZAWODOWE - PREFEROWANE, KSIĄZECZKA ZDROWIA DO CELÓW SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNYCH, DOŚWIADCZENIE MILE WIDZIANE
ANIMEX FOODS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA ODDZIAŁ W SZCZECINIE - 2017-03-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

BU/MURARZ-TYNKARZ -BRUKARZ - 2 000 - 2 500 PLN

prace murarskie, tynkarskie oraz brukarskie
Zakład Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. - 2016-05-25 - Boguszów-Gorce (dolnośląskie)

OPERATOR WTRYSKARKI - 2 400 - 2 700 PLN

- obsługa maszyny - wtryskarki, - odbiór elementów z maszyny, - kontrola jakości wyrobów, - pakowanie wyrobów gotowych, - raportowanie wyników. Praca w godz.: 7-15, 15-23, 23-7. Oferta dostępna w sali B, F. Kontakt z pracodawcą - tel.: 798 385 650, e-mail: rekrutacja (at) plastmer.com.pl
Plastmer Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-08-25 - Smolec (dolnośląskie)

INSTALATOR SYSTEMÓW ALARMOWYCH - od 1 900 PLN

obsługa stacji monitorowania alarmów i drobne prace elektromonterskie
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Częstochowa (śląskie)


Wybierz powiat