REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH Lubomia oferta pracy Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi

Stanowisko: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH

Wynagrodzenie: od 1 850 PLN

Zakres obowiązków: Prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych, prowadzenie części spraw księgowych jednostki, sporządzanie sprawozdań księgowych oraz różnego rodzaju analiz, prowadzenie sekretariatu.

Data publikacji: 2016-07-14

Lokalizacja: Lubomia (śląskie)

Pracodawca: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wojciecha Korfantego 71, 44-360 Lubomia, powiat: wodzisławski, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw kadrowo-administracyjnych, prowadzenie części spraw księgowych jednostki, sporządzanie sprawozdań księgowych oraz różnego rodzaju analiz, prowadzenie sekretariatu.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Oferta konkursowa - szczegóły na stronie BIP OPS w Lubomi.Praca od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.00-15.00.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą.Dokumenty należy złożyć osobiście w siedzibie Ośrodka w terminie do 19.08.2016 r.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: REFERENT DO SPRAW KSIĘGOWO-ADMINISTRACYJNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubomia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wodzisławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubomia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
mile widziany staż w zakresie prowadzenia spraw administracyjno-księgowych, mile widziane doświadczenie w pracy na stanowisku księgowego, wymagania dodatkowe: ogólna znajomość ustawy o finansach publicznych, ogólna znajomość rachunkowości, znajomość obsługi programów komputerowych w zakresie kadrowo-księgowym, m.in. płatnik, komunikatywność, kreatywność, umiejętność współpracy, umiejętność analitycznego myślenia

Nazwa pracodawcy: Ośrodek Pomocy Społecznej w Lubomi

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

Adres pracodawcy:
Wojciecha Korfantego 71, 44-360 Lubomia, powiat: wodzisławski, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny oraz inne dokumenty (informacja na stronie BIP OPS w Lubomi)

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: wodzisławski

Gmina pracodawcy: Lubomia

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lubomia

Adres strony pracodawcy: www.ops.lubomia.bip.info.pl

Ulica pracodawcy: Wojciecha Korfantego

Numer budynku pracodawcy: 71

Profil działalności pracodawcy: pomoc społeczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wodzisławiu Śląskim

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości

Data dodania oferty pracy: 15.07.2016

Oferta pracy ważna do: 19.08.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 15.07.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 14.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

REFERENT - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, adm.-biurowe; obsługa urządzeń biurowych; zakres obowiązków: obsługa poczty, programów księgowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, przyg. dok. do dekretacji, sporządzanie i wysyłanie raportów kasowych, przyg. ofert wycieczkowych, pomoc przy org. imprez kult. , przyg. mat. w celu publikacji na stronę internetową; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Toszek
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Toszek (śląskie)

REFERENT DS. BIUROWYCH - 997,4 PLN

Pomoc w wykonywaniu n/w czynności: Przechowywanie i aktualizowanie dokumentacji ogólnej spółki. Dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentacji w oddziale. Opracowywanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej. Sporządzanie pism do kontrahentów. Obsługa klientów firmy. Wspomaganie w czynnościach biurowych pracowników oddziału. Obsługa urządzeń biurowych. Stażysta nie ponosi odpowiedzialności finansowej. Staż odbywać się będzie w dzielnicy Bydgoszcz Wschód.
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. KADROWO - PŁACOWYCH - od 1 850 PLN

Prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Biała Podlaska (lubelskie)

KIEROWCA SAMOCHODU DOSTAWCZEGO - od 2 000 PLN

Prowadzenie pojazdu samochodowego. Załadunek i rozładunek towarów, materiałów. Sprawdzenie stanu technicznego pojazdu, w tym: paliwa i płynów eksploatacyjnych, stanu ogumienia, oświetlenia samochodu, sygnalizacji dźwiękowej samochodu, skuteczności działania hamulców i wyposażenia dodatkowego samochodu, warunkującego bezpieczne wykonywanie zadań przewozowych.Prowadzenie dokumentacji jazdy w zakresie realizacji zadań przewozowych oraz dokumentację związaną z przewożonymi ładunkami.
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Pisz (warmińsko-mazurskie)

REFERENT/KSIĘGOWA - 997,4 PLN

Wprowadzanie tytułów wykonawczych do systemu EGAPOLTAX, wysyłanie przyjętych do tut. urzędu ewidencji tytułów wykonawczych, segregowanie i wpisywanie potwierdzeń odbioru pism dot. zajęć wierzytelności, pieczętowanie i segregowanie dokumentów, przygotowywanie aktu do przekazania do archiwum
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Wodzisław Śląski (śląskie)

REFERENT/PRACOWNIK SOCJALNY - 997,4 PLN

przyjmowanie wniosków od klientów ośrodka, przygotowywanie dokumentów do wypłaty, współdziałanie z innymi wydziałami, przygotowywanie dokumentacji do wysyłki, archiwizowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. UBEZPIECZEŃ - do 2 000 PLN

Obsługa biura, rozliczenia pośredników, zawieranie umów.Jedna zmiana:od 8-16
Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW - 2016-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)

REFERENT DS. INWESTYCJI I REMONTÓW - od 3 000 PLN

https://www.hyzne.pl/14-bip/11224-nabor-na-wolne-stanowiska-urzednicze/11335-nabor-na-stanowisko-mlodszy-referent-ds-inwestycji-i-remontow.html
URZĄD GMINY HYŻNE - 2018-08-13 - Hyżne (podkarpackie)

REFERENT DS KSIĘGOWOŚCI - od 2 000 PLN

dekretacja i księgowanie dokumentów w pełnej księgowości w programie SYMFONIA, sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans rachunek zysków i strat)
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wyszków (mazowieckie)

TECHNIK ADMINISTRACJI - 997,4 PLN

Przygotowanie i obsługa spraw związanych z wydawaniem licencji na transport drogowy, rozpatrywaniem wniosków dotyczących zmian organizacji ruchu drogowego o charakterze czasowym lub stałym, rozpatrywaniem wniosków dotycząccyh wykorzystania dróg w sposób szczególny, archiwizacja dokumentów;
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Tarnowskie Góry (śląskie)

REFERENT W DZIALE KSIĘGOWOŚCI - PRACOWNIK BIURA - od 2 400 PLN

-wykonywanie zadań organizacyjno - administracyjnych-wsparcie organizacyjne dla pracowników firmy-koordynacja obsługi telefonicznej firmy -organizacja oraz rezerwacja spotkań, realizacja zamówień
Starpool - 2018-02-15 - Lewin Brzeski (opolskie)

REFERENT - 997,4 PLN

Prace biuroweStaż odbywać się będzie w dzielnicy: Babia Wieś
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

REFERENT DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 2 000 PLN

Przygotowywanie dokumentacji do realizacji zamówień według ściśle określonych procedur, współpraca z kontrahentami zewnętrznymi oraz z innymi komórkami organizacyjnymi PSSE, obsługa sekretariaru, punktu obsługi klienta
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2017-03-22 - Zielona Góra (lubuskie)

REFERENT ADMINISTRACYJNO-BIUROWY - do 2 000 PLN

prace administracyjno-biurowe
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)

OPERATOR KOPARKI KOŁOWEJ - od 2 000 PLN

Załadunek piasku i ziemi na samochody.Odmulanie rowów.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Gostynin (mazowieckie)

REFERENT W SEKCJI ROZLICZEŃ - od 2 100 PLN

nadzór nad prawidłowością i terminowością fakturowania przychodów ze sprzedaży, prawidłowe rozliczanie i sprawdzanie dokumentacji związanej z usługami wykonywanymi przez podwykonawców krajowych i międzynarodowych, sporządzanie raportów i analiz związanych z pracą sekcji rozliczeń, współpraca z innymi działami Spółki
ADAMPOL S. A. - 2018-04-17 - Małaszewicze (lubelskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI - od 1 850 PLN

Wprowadzanie zleceń wewnętrznych w programie klasy ERP
Tabor Dębica Sp. z o.o - 2016-10-19 - Dębica (podkarpackie)

REFERENT DS. KADR I PŁAC - 997,4 PLN

referent ds. kadr i płac
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

REFERENT DS. SPRZEDAŻY - 775 - od 2 400 PLN

rozliczanie klientów, kierowców; wystawianie faktur, dowodów KP, KW
LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek - 2016-06-03 - Świdnica (dolnośląskie)

REFERENT KSIĘGOWY - od 1 850 PLN

księgowanie dokumentów w programie księgowym
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWOŚCI - 1176 - od 2 800 PLN

księgowanie wyciągów bankowych oraz list płac, weryfikacja, klasyfikacja i wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego, m.in. faktur zakupiu, sprzedaży, wyciągów bankowych, rozliczen pracowniczych, prowadzenie ewidencji środków trwałych, uzgadnianie sald księgowych.
KLINGENBURG INTERNATIONAL SP. Z O. O. - 2018-08-09 - Świdnica (dolnośląskie)

REFERENT DS. KSIĘGOWYCH - 997,4 PLN

segregowanie dokumentów pod względem rodzaju, sprawdzanie pod względem formalno-rachunkowym, wprowadzanie do systemu księgowego dokumntów, wypełnianie formularzy podatkowych i sporządzanie zestawień finansowych na podstawie zapisów w kpir, sporządzanie list płac i deklaracji ZUS w Płatniku, wystawianie zaśwaidczeń i dokumntów zw z wynagrodzeniami, sporządzanie deklaracji podatkowych pod nadzorem księgowej, obsługa programu Płatnik w zakresie ZUS, zapoznanie się z dokumntacją kadrową: akta osobowe, zaświadczenia
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Pszczyna (śląskie)

REFERENT BIUROWY - 997,4 PLN

podstawowe prace biurowe, obsługa sprzętu biurow
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 3 000 PLN

POZYSKIWANIE KONTRACHENTÓW NA TERENIE KRAJU I UE.
FIRMA TRANSPORTOWA "APER" ARKADIA KAZARJAN - 2017-11-21 - Ostojów (świętokrzyskie)

SERWISANT CNC - AUTOMATYK - od 4 000 PLN

praca w utrzymaniu ruchu
P & J Paweł Komenda - 2018-01-09 - Strzelce Opolskie (opolskie)

REFERENT DS. ADMINISTRACJI - od 2 100 PLN

- Prace administracyjne. Rejestracja i opis merytoryczny faktur. Rejestracja i wysyłanie faktur do dostawców. Zamawianie, wydawanie odzieży roboczej. Prowadzenie rejestrów.- Wynagrodzenie: od 2100 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna na czas określony na 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe nie jest wymagane.Mile widziane prawo jazdy kat. B. Obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office (wymagana znajomość Word, Excel), dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność. Kontakt e-mail: monika.mazur (at) remak.com.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
PRZEDSIĘBIORSTWO MODERNIZACJI URZĄDZEŃ ENERGETYCZNYCH "REMAK" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-27 - Łaziska (śląskie)

LAKIERNIK - do 4 000 PLN

Przygotowanie farb i sprzętu do procesu lakierowania. Przygotowanie powierzchni do naniesienia powłok, nanoszenie powłok. Obsługiwanie maszyn i urządzeń lakierniczych, kontrolowanie procesu lakierowania proszkowego. Prace pomocnicze na hali.Szczegóły omawiane są w czasie rozmowy o pracę.
JUSTYNA MROZIŃSKA PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE "JUSTYNA" - 2018-04-24 - Psary (dolnośląskie)

REFERENT - od 2 800 PLN

1. Zapewnienie wsparcia w zakresie rozwiązywania problemów dotyczących sprzętu komputerowego.2. Wykonywanie prac serwisowych w podległych jednostkach.3. Administracja systemami informatycznymi wykorzystywanymi w Banku.
BANK SPÓŁDZIELCZY RZEMIOSŁA W KRAKOWIE - 2017-04-13 - Kraków (małopolskie)