STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Gdynia oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia


Największy wybór odzieży

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: 2 000 - 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń

Data publikacji: 2017-01-13

Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Władysława IV 24, 81-353 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2000 - 2200 zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik prac biurowych*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, administracyjne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_1:
wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: prawo

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane min.1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi.Wymagania dodatkowe: znajomość przepisów Ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych.Znajomość przepisów ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego. Znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych, znajomość zasad zwrotu nadpłat płatnikom składek.Umiejętność obsługi pakietu MS Office.Terminowość, rzetelność, samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów, umiejętność poprawnego przekazywania informacji pisemnych i ustnych, umiejetność stosowania przepisów.Aplikować mogą osoby niepełnosprawne.

Nazwa pracodawcy: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Gdynia

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Adres pracodawcy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny z zaznaczeniem stanowiska o jakie ubiega się kandydat. Odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji.Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie.Termin składania dokumentów 25 styczeń 2017r.Miejsce składania dokumentów:Zakład Ubezpieczeń SpołecznychOddział w GdańskuWydział Spraw Pracowniczychul. Chmielna 27/3380-748 Gdańsk

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Chmielna

Numer budynku pracodawcy: 27

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.01.2017

Data dodania oferty pracy: 12.01.2017

Oferta pracy ważna do: 25.01.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 12.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 12.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. ZABEZPIECZEŃ I SANKCJI - od 2 500 PLN

Zapewnienie zabezpieczanie należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowanie sankcji i środków dyscyplinujących
kontakt przez PUP - 2019-03-28 - Gdynia (pomorskie)

PORTIER DOZORCA - od 2 000 PLN

Ochrona i dozór obiektu budowlanego. Oferta dostępna w sali A. Oferta skierowana do osób z orzeczeniem o niepelnosprawności. Kontakt z pracodawcą - tel.: 693 370 237.
P.P.H.U. SPECJAŁ Sp. z o.o. - 2017-10-06 - Wrocław (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI BUDŻETU WYDZ. FIN.-KSIĘGOWY + ST FP (M) - 1 033,7 PLN

-porządkowanie,wpinanie w odpowiednie miejsca i archiwizacja dokumentów księgowych-przepisywanie zredagowanych pism-kserowanie dokumentów-zapoznanie się z aktami prawnymi dotyczącymi zagadnień finansowo-księgowych ( ustawa o finansach publicznych, ustawa o rachunkowości), regulacjami wewnętrznymi, planem kont i polityką rachunkowości
kontakt przez PUP - 2019-11-19 - Łódź (łódzkie)

ELEKTROMECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - 997,4 PLN

Konserwacja, montowanie i demontowanie urzadzeń elektrycznych.Obsługa programów diagnostycznych.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Stalowa Wola (podkarpackie)

SERWISANT URZĄDZEŃ BIUROWYCH - od 1 850 PLN

Serwis urządzeń biurowych - kopiarki, drukarki, niszczarki, faksy, ocenia stanu technicznego, diagnozowanie usterek, konserwacje, naprawy ww. urządzeń.
kontakt przez PUP - 2016-06-10 - Kalisz (wielkopolskie)

ŚLUSARZ - od 1 900 PLN

wykonywanie prac ślusarskich
PPUH "INTERRAM" Romuald Kubiczek - 2016-02-16 - Ogrodzieniec (śląskie)

SPRZĄTACZKA - od 925 PLN

Oferta pracy dostępna dla osób niepełnosprawnych. Mile widziane doświadczenie. Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
EXPRES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Rybnik (śląskie)

SPRZEDAWCA / KASJER - od 3 050 PLN

-Praca na terenie sklepów Biedronka w Tczewie-Godziny pracy 6-14:30, 14-22,-Wynagrodzenie od 3.000,00 zł brutto miesięcznie + premie,-Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji WYŁĄCZNIE PRZEZ STRONĘ INTERNETOWĄ: https://karierawjm.pl/praca-w-sklepie-biedronka/Kontakt telefoniczny: 728-444-825.
JERONIMO MARTINS POLSKA S.A. - 2019-10-30 - Tczew (pomorskie)

REFERENT BUDOWNICTWA - 997,4 PLN

-zapoznanie się ze stanowiskiem pracy, ze statutem Gminy, regulaminem pracy i organizacyjnym Urzędu, zapoznanie się z przepisami obowiązującymi na stanowisku pracy-obsługa urządzeń biurowe-prowadzenie spraw związanych z ochroną środowiska i kształtowanie terenów zielonych, prowadzenie ewidencji pojemników przyrody, okresowa ocena działalności środowiskowej gminy-prowadzenie ewidencji dróg, dbanie o prawidłową organizację ruchu na drogach gminnych, wydawanie decyzji o zajęciu pasa drogowego, naliczanie opłat za zajęcie pasa drogowego-monitorowanie strategii rozwoju gminy, ocena skutków planu zagospodarowania przestrzennego, prowadzenie rejestrów planów miejscowych oraz wniosków i ich sporządzanie i zmianę -gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy, prowadzenie ewidencji gruntów należących do Gminy, prowadzenie ewidencji mienia komunalnego, prowadzenie egzekucji w sprawach lokalowych-prowadzenie spraw w zakresie rolnictwa, współpraca z instytucjami działającymi na rzecz rolnictwa indywidualnego-ewidencja działalności gospodarczej-prowadzenie rejestru wydanych decyzji w sprawie lokalizacji inwestycji-koordynowanie i nadzór na Gminną ewidencją zabytków
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Szczaniec (lubuskie)

KIEROWCA Z PRAWEM JAZDY KAT. B - od 6 500 PLN

Transport towarów, rozładunek i załadunek - praca na terenie Unii Europejskiej.
Denkar Sp. z o. o. - 2017-12-14 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 000 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-11-21 - Żary (lubuskie)

STANOWISKO DS. WSPARCIA OBSŁUGI SPRAW EMERYTALNO-RENTOWYCH R6/3650-1327/17 - od 2 000 PLN

Zapewnia wsparcie w zakresie obsługi spraw emerytalno-rentowych, pozarentowych i korespondencji oraz właściwy obieg dokumentacji emerytalno-rentowej.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2017-09-01 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. REJESTRACJI POJAZDÓW W WYDZIALE - CENTRUM OBSŁUGI MIESZKAŃCÓW - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: praca związana z obsługą interesantów, rejestracja pojazdów w systemie POJAZD.Ważniejsze zadania:1.rejestracja pojazdów;2.wydawanie wtórnika dowodu rejestracyjnego, karty pojazdu, nalepki kontrolnej, nowych znaków legalizacyjnych;3.przyjmowanie od właściciela zawiadomienia o zbyciu pojazdu;4.wyrejestrowanie pojazdu na wniosek właściciela;5.wydawanie zaświadczeń potwierdzających dane zawarte w zagubionym dowodzie rejestracyjnym lub karcie pojazdu;6.zwracanie dowodów rejestracyjnych właścicielom pojazdów po ustaleniu przyczyn zatrzymania.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-09-06 - Słupsk (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - do 4 000 PLN

- opieka nad klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów- prezentacja oferty handlowej firmy- kreowanie pozytywnego wizerunku firmy- realizacja celów handlowych.
DECOPLAST HUBERT PIĘTKA - 2016-10-05 - Wola Rafałowska (mazowieckie)

POMOC KUCHENNA - od 2 250 PLN

Lepienie pirogów. Wyrabianie ciasta. Utrzymywanie porządku na miejscu pracy.
MORALES GROUP Sp. z o. o. - 2019-02-13 - Zielonka (mazowieckie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ - od 2 300 PLN

Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2018-02-22 - Żary (lubuskie)

TECHNIK HANDLOWIEC - 1 017,4 PLN

prace porządkowe, obsługa klienta, obsługa dostaw towaru, przyjęcie i układanie towaru
kontakt przez PUP - 2019-01-17 - Żuromin (mazowieckie)

LEKTOR JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 1 850 PLN

nauczanie języka angielskiego w grupach
Centrum języków Obcych i Edukacji POLIGLOTUS Tomasz Górski - 2016-09-20 - Cieszyn (śląskie)

SPRZĄTACZKA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ( 241 J) - od 1 125 PLN

Sprzątanie pomieszczeń biurowych (odkurzanie, ścieranie kurzy, mycie powierzchni płaskich).
ZAKŁADY USŁUGOWE "WSCHÓD" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-20 - Otwock (mazowieckie)

STANOWISKO DS. REALIZACJI INWESTYCJI MIASTA W WYDZIALE INWESTYCJI I ROZWOJU - 2 800 - 3 500 PLN

Praca w Kołobrzegu w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl -> BIP -> REKRUTACJA -> Aktualne oferty pracy
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2019-06-03 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. WERYFIKACJI OPRACOWAŃ GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH W REFERACIE DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ WYDZIAŁU GEODEZJI I KATASTRU - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się m.in. prowadzeniem weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności ich wykonania z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Zadaniami uzupełniającymi na tym stanowisku jest prowadzenie postępowań administracyjnych powiązanych z zadaniem podstawowym, rozgraniczanie nieruchomości, prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych oraz porządkowanie zasobu geodezyjnego i kartograficznego.Ważniejsze zadania:1.prowadzenie weryfikacji zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki prac geodezyjnych i kartograficznych pod kątem zgodności z przepisami prawa obowiązującymi w geodezji i kartografii, przed ich przyjęciem do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;2.przyjmowanie do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego oraz ewidencjonowanie zbiorów danych i innych materiałów powstałych w wyniku zgłoszonych prac geodezyjnych i kartograficznych w przypadku pozytywnego wyniku weryfikacji po przeprowadzeniu pozytywnej weryfikacji lub odbiorze przedmiotu zamówienia publicznego;3.uwierzytelnianie dokumentów opracowanych przez wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych na potrzeby postępowań administracyjnych, postępowań sądowych lub innych czynności cywilnoprawnych;4.wydawanie kopii materiałów dokumentów wchodzących w skład operatów technicznych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;5.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnionych materiałów państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego;6.wydawanie licencji określających zakres wykorzystania udostępnianych kopii materiałów zasobu;7.przygotowanie decyzji administracyjnych w sprawach odmowy przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego zbiorów danych i innych materiałów stanowiących wyniki zgłoszonych prac geodezyjnych;8.prowadzenie postępowań administracyjnych rozgraniczania nieruchomości;9.prowadzenie spraw ochrony znaków geodezyjnych;10.udział w pracach komisji ds. oceny przydatności użytkowej materiałów zasobu geodezyjnego i kartograficznego Miasta Słupska w celu wyłączenia z zasobu materiałów, które utraciły przydatność użytkową;11.udział w pracach komisji przetargowych, kontroli i odbioru prac geodezyjnych i kartograficznych zlecanych przez wydział lub za pośrednictwem wydziału;12.realizacja zadań obronnych w ramach przydzielonych przedsięwzięć, wynikających z obowiązujących na terenie miasta planów obronnych oraz w ramach zleconych przez Wojewodę Pomorskiego pozamilitarnych przygotowań obronnych;13.wykonywanie innych czynności związanych z zakresem działania wydziału zleconych przez Dyrektora Wydziału i Kierownika Referatu.Warunki pracy na stanowisku:1.uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Wysokość wynagrodzenia 2400 zł brutto, w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji. Umowa na czas określony 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-08-25 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. EDUKACJI W WYDZIALE EDUKACJI - od 2 250 PLN

Szczegóły ogłoszenia znajdują się na stronie:https://bip-v1-files.idcom-jst.pl/sites/3051/wiadomosci/490902/files/ogloszenie_o_naborze_organizacja.pdfWymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Tczewie lub pocztą na adres Urzędu 83-110 Tczew Plac Marszałka Józefa Piłsudskiego 1, z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. edukacji w Wydziale Edukacji Urzędu Miejskiego w Tczewie w terminie do dnia 28 października 2019 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru zostanie zamieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.tczew.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miejskiego w Tczewie w budynku przy Placu Marszałka Józefa Piłsudskiego 1.
URZĄD MIEJSKI W TCZEWIE - 2019-10-23 - Tczew (pomorskie)

NAUCZYCIEL BIOLOGII / WYCHOWAWCA ŚWIETLICY - od 2 019 PLN

Nauczanie biologii w klasach gimnazjalnych - druga i trzecia oraz prowadzenie zajęć w świetlicy szkolnej
ZESPÓŁ SZKÓŁ W OTOROWIE - 2017-10-09 - Otorowo (wielkopolskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH OFPR/19/2043 - od 2 250 PLN

naprawa samochodów osobowych, dostawczych, cieżarowych
MIECZYSŁAW BODZIONY "EURO-BUS" - 2019-09-30 - Świdnik (małopolskie)

OPIEKUNKA ŚRODOWISKOWA - od 2 500 PLN

1. Zaspokajanie codziennych potrzeb życiowych, a w szczególności:• Utrzymywanie czystości w pomieszczeniach osoby wymagającej opieki,• Zmiana bielizny osobistej i pościelowej,• Zakup artykułów spożywczych i przemysłowych potrzebnych w gospodarstwie domowym za pieniądzepodopiecznego,• Pomoc przy spożywaniu posiłków,• Pranie bielizny osobistej i pościelowej,• Przygotowanie i przynoszenie opału oraz palenie w piecu,• Wynoszenie nieczystości.2. Opieka higieniczno - sanitarna, a w szczególności:• Mycie i kąpiel podopiecznego,• Układanie chorego w łóżku,• Pomoc przy załatwianiu potrzeb fizjologicznych,• Zapobieganiu powstawaniu odleżyn i odparzeń,• Sprawowanie opieki nad podopiecznym niedołężnym podczas wizyty u lekarza,• Wezwanie lekarza, pielęgniarki środowiskowej.
Gminny Ośrodek Pomocy Społęcznej - 2019-06-19 - Pszczółki (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA ŁADUNKÓW - od 18 PLN

- załadunek i rozładunek - rozdział przesyłek gabarytowych- załadunek i rozładunek przedmiotów, ładunków- praca w systemie 3-zmianowym w godz. 6-14, 14-22, 22-6- zatrudnienie w ramach umowy zlecenia - wynagrodzenie 18 zł/h Miejsce wykonywania pracy: Łódź, Al. Włókniarzy 227 oraz ul. Św. Teresy 105
kontakt przez PUP - 2018-09-19 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR Z JĘZYKIEM UKRAIŃSKIM - od 1 125 PLN

specjalista do spraw kadr realizuje zgodną z przepisami prawa pracy politykę kadrową organizacji u krórej jest zatrudniony . prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy, zatrudnia obywateli Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-11-26 - Rzeszów (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 900 PLN

Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecz. O/Gdańsk Inspektorat Gdynia - 2019-06-19 - Gdynia (pomorskie)