STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ Gdańsk oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk

Stanowisko: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Wynagrodzenie: do 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.

Data publikacji: 2016-11-03

Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)

Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
80-210 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 200 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:- wykształcenie średnie. Wymagania pożądane:- wykształcenie wyższe (nauki społeczne, gospodarka i prawo)- minimum 1 rok pracy związanej z ubezpieczeniami społecznymi- znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych- znajomość kodeksu postepowania administracyjnego, kodeksu cywilnego- znajomość zasad podlegania i ustalania wysokości składek na ubezpieczenia społeczne, zdrowotne, Fundusz Pracy, Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych- znajomość zasad zwrotu nadpłat płatnikom składek- nastawienie na wyniki- terminowość-rzetelność- samodzielność- odpowiedzialność- umiejętność poprawnego przekazywania informacji ustnych- umiejętność podejmowania decyzji- umiejętność rozwiązywania problemów, umiejętność poprawnego przekazywania informacji pisemnych- umiejętność stosowania przepisów- umiejętność obsługi pakietu MS Office.Miejsce pracy: Wydział Rozliczzeń Kont Płatników Składek w Inspektoracie ZUS, Gdańsk - Wrzeszcz. Termin składania dokumentów: 7 listopada 2016 r., miejsce składania dokumentów: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Oddział w Gdańsku, Wydział Spraw Pracowniczych, ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1

Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Gdańsk

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku

Adres pracodawcy:
Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV- list motywacyjny z podaniem stanowiska, o jakie ubiega się kandydat - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji (wzór poniżej w rubryce Wymagana klauzula)- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Gdańsk

Gmina pracodawcy: Gdańsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gdańsk

Ulica pracodawcy: Chmielna

Numer budynku pracodawcy: 27

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej

Data dodania oferty pracy: 03.11.2016

Oferta pracy ważna do: 07.11.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 03.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 03.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

OPIEKUN OSOBY STARSZEJ - od 2 000 PLN

.
PROMEDICA 24 - 2017-04-18 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 000 PLN

sprzedaż asortymentu, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta ( w tym zagranicznego z rynków wschodnich), dbanie o ład i porządek w miejscu pracy
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Chocznia (małopolskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - POŚREDNIK - 997,4 PLN

CV i skierowanie
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Poznań (wielkopolskie)

HNADLOWIEC (DZIAŁ ZAGRANICZNY) - od 2 500 PLN

- Podejmowanie działań handlowych niezbędnych dla utrzymania i zwiększenia sprzedaży,- organizacja oraz aktywny udział w targach i konferencjach stomatologicznych,- prowadzenie analiz sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe "Cerkamed" Wojciech Pawłowski - 2017-02-14 - Stalowa Wola (podkarpackie)

PROGRAMISTA PHP - od 3 400 PLN

do uzgodnienia
NETSPACE. PL Michał Krzebiot - 2017-04-26 - Rzeszów (podkarpackie)

STANOWISKO PRACY DS. KADR I ROZWOJU PRACOWNIKÓW W WYDZIALE ZARZĄDZANIA KADRAMI - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: prowadzenie całokształtu prac związanych z kadrową obsługą pracowników; współtworzenie i wdrażanie systemów zarządzania kadrami.Ważniejsze zadania:W zakresie administracji kadrowej: prowadzenie spraw kadrowych (w tym akt osobowych) pracowników; przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do ubiegania się przez pracowników o świadczenia (w tym: emerytalnej, rentowej i rehabilitacyjnej); dokonywanie odpowiednich zgłoszeń w obowiązujących systemach w przypadku przesunięć pracowniczych; prowadzenie spraw z zakresu ewidencji i rozliczania czasu pracy pracowników; współpraca ze Specjalistą ds. BHP w zakresie obsługi kadrowej pracowników; przeprowadzanie okresowych kontroli w zakresie przestrzegania dyscypliny pracy, ewidencji i rozliczania czasu pracy w wydziałach Urzędu Miejskiego w Słupsku; udzielanie niezbędnych informacji i porad w sprawach pracowniczych; przygotowywanie dokumentów kadrowych na potrzeby innych wydziałów Urzędu Miejskiego.W zakresie zarządzania i rozwoju: współtworzenie, nadzór oraz realizacja polityki i praktyk personalnych; zarządzanie różnorodnością przejawiającą się podejmowaniem działań na rzecz implementowania polityki równego traktowania i prowadzenia edukacji antydyskryminacyjnej wśród wszystkich zatrudnionych, aktywnego przeciwdziałania dyskryminacji i mobbingowi w miejscu pracy (w szczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną); współpraca z kierownictwem w zakresie planowania i wdrażania programów realizujących wymogi kadrowe oraz krótko i długoterminowych potrzeb Urzędu w tym zakresie; współtworzenie i prowadzenie programów bezpieczeństwa, pozytywnych działań i innych programów kształtujących relacje międzyludzkie w zgodzie z przyjętymi wartościami określonymi w strategii rozwojowej; współtworzenie i sprawowanie pieczy nad realizacją programów wynagradzania i świadczeń dodatkowych; współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w Słupsku oraz innymi instytucjami zewnętrznymi w zakresie organizowania staży, robót publicznych i prac interwencyjnych.W zakresie kontrolingu personalnego: przygotowywanie planów etatów oraz wskaźników i parametrów do planu funduszu płac oraz racjonalne gospodarowanie tym funduszem przy współpracy Referatu Wydatków Wydziału Księgowości; prowadzenie badań i analiz ich wyników w celu prowadzenia porównań wynagrodzeń i świadczeń dodatkowych; monitorowanie kosztów programów zarządzania kadrami; prowadzenie analityki i sprawozdań z sytuacji kadrowej w Urzędzie na potrzeby własne oraz instytucji zewnętrznych; analiza zewnętrznego rynku pracy w zakresie trendów wynagrodzeń i benefitów oraz rekomendowanie rozwiązań wewnętrznych w tym zakresie.Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifkacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-07-05 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI - od 2 000 PLN

Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym ramach kanałów elektronicznych
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Biłgoraju Inspektorat Chełm - 2017-03-31 - Biłgoraj (lubelskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - od 13 PLN

praca jednozmianowa w godzinach od 7.00 do 15.00, prace rozbiórkowe, prace remontowo-wykończeniowe
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane "EKO-III" Sp. z o.o. - 2017-11-23 - Stargard (zachodniopomorskie)

MAGAZYNIER/KIEROWNIK PLACU - od 2 500 PLN

przyjmowanie i wydawanie towaru, obsluga komputera
Firma Handlowo - Usługowa "PLON" Andrzej Dadrzyński w Bieńkach - 2016-06-03 - Bieńki-Śmietanki (mazowieckie)

STANOWISKO PRACY DS. GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMIW REFERACIE GOSPODARKI ODPADAMI KOMUNALNYMIW WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: realizacja zadań dotyczących gospodarki odpadami.Ważniejsze zadania: przyjmowanie deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi i weryfikacja danych zawartych w deklaracjach; prowadzenie ewidencji zawartych umów na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości; przygotowywanie projektów decyzji w przypadku nie złożenia deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi przez właściciela nieruchomości, wskazujących wysokość opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi; przygotowywanie projektów decyzji w przypadku, gdy po zawiadomieniu o zmianie stawki opłaty, właściciel nieruchomości nie uiszcza opłaty w wysokości podanej w zawiadomieniu; przygotowanie projektów decyzji ustalających obowiązek ponoszenia opłat na rzecz gminy z tytułu zorganizowania odbierania odpadów komunalnych w przypadku właścicieli nieruchomości, którzy nie zawarli w tym zakresie umów z uprawnionymi podmiotami; przygotowywanie projektów decyzji nakładających kary pieniężne na przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości niezgodnie z zapisami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach; nadzór nad realizacją umowy o świadczeniu usług publicznych (umowy wykonawczej) w zakresie gospodarki odpadami komunalnymi, polegających na zagospodarowaniu odpadów komunalnych pochodzących z terenu Miasta Słupska; prowadzenie spraw, w tym rozpatrywanie skarg i wniosków, związanych z działalnością jednoosobowej Spółki z o.o. Miasta Słupska Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej; prowadzenie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach w zakresie gospodarowania odpadami i utrzymania czystości i porządku; współpraca ze Strażą Miejską oraz innymi podmiotami w zakresie egzekwowania od właścicieli nieruchomości realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz wydanego na jej podstawie Regulaminu; prowadzenie kontroli przedsiębiorców wpisanych do rejestru działalności regulowanej przedsiębiorców odbierających odpady komunalne od właścicieli nieruchomości; prowadzenie kontroli stanu czystości terenów miejskich oraz niezwłoczne zgłaszanie wszelkich uwag jednostkom i podmiotom odpowiedzialnym za ich utrzymanie; opracowywanie dokumentacji w tym aktów prawa miejscowego, regulujących obowiązki gminy, wynikające z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz z aktów wykonawczych; współpraca z przedsiębiorcami i organizacjami ekologicznymi w zakresie wdrażania selektywnej zbiórki odpadów na terenie miasta; nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska i Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego w części dotyczącej spraw z zakresu gospodarki komunalnej.IV. Warunki pracy na stanowisku: intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; wymuszona pozycja ciała; budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz łazienkę dostosowaną do potrzeb osób z niepełnosprawnością.Wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-10-26 - Słupsk (pomorskie)

ZBROJARZ - od 2 200 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
Usługi Ogólnobudowlane Adam Krawczyk - 2016-09-13 - Morąg (warmińsko-mazurskie)

SERWISANT (MONTER / KONSERWATOR INSTALACJI CHŁODNICZYCH I KLIMATYZACYJNYCH DO PRZYUCZENIA) - od 2 000 PLN

Monatrz klimatyzacji, urządzeń chłodniczych, układanie instalacji pod chłodnictwo, zakładanie i czyszczenie klimatyzacji samochodowych
LEWKIEWICZ GRZEGORZ ELEKTROMECHANIKA CHŁODNICZA KLIMATYZACYJNA GRZEGORZ LEWKIEWICZ - 2017-03-23 - Iława (warmińsko-mazurskie)

STANOWISKO GARMAŻERYJNE - od 1 200 PLN

Pomoc przy przygotowaniu ukraińskich dań domowych i garmażeryjnych, potrawy gorące i zimne. Praca na pół etatu w godz. 11-15.
kontakt przez PUP - 2015-12-10 - Wrocław (dolnośląskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 2 100 PLN

według zawodu
WULKAN-MECHAN W.M. Świerszcz - 2016-03-02 - Tuplice (lubuskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI HOTELOWEJ - od 1 900 PLN

sprzatanie gruntowne pokoi po wyjazdach gości, sprzatanie bieżące pokoi podczas pobytu gości, sprzątanie wspólnych części i pomieszczeń pobytowych, sal konferencyjnych, dbałość o otrzymanie odpowiedniego stanu higieniczno-sanitarnego, dbałośc o właściwa jakość, standardy, estetykę w realizacji zadań
Poczta Polska - 2015-12-04 - Szklarska Poręba (dolnośląskie)

PAKOWACZ RĘCZNY - od 1 850 PLN

...
PARTNERS TEAM SP. Z O.O. - 2016-07-13 - Łowicz (łódzkie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 850 PLN

Prace porządkowe
kontakt przez PUP - 2015-12-30 - Łobżenica (wielkopolskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 2 000 PLN

szycie wykrojonych elementow w materiale i skórze
"Lexxit Mebel" sp.z o.o. - 2016-08-23 - Słocin (wielkopolskie)

ASYSTENT DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

pozyskiwanie kontrahentów na rynku wschodnim, podtrzymywanie relacji z klientami, obsługa klienta
ROCKET POLAND SP. Z O.O. - 2016-08-31 - Starogard Gdański (pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 100 PLN

obsługa klientów, utrzymywanie kontaktów handlowych, pozyskiwanie nowych klientów przede wszystkim chińskich lub wietnamskich
kontakt przez PUP - 2016-12-27 - Jabłonowo (mazowieckie)

STANOWISKO DS TECHNICZNYCH - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Mława (mazowieckie)

LAGOWACZ - od 2 000 PLN

OBSŁUGA LAGOWARKI LUB URZĄDZENIADO PRZYGOTOWYWANIA WYKROJÓW
PW Krystian Sp. z o.o. - 2017-11-10 - Przysucha (mazowieckie)

STANOWISKO DS. BUDOWNICTWA I DRÓG - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku ds. budownictwa i dróg należy w szczególności:1) prowadzenie postepowań administracyjnych związanych z realizacją inwestycji zmierzających w kierunku rozwoju infrastruktury gminnej,2) udział w procesie przygotowania planów inwestycyjnych i remontów, w tym prowadzenie wykazu potrzeb inwestycyjnych i remontowych oraz ich realizacji, w tym:a) realizacji projektów i decyzji związanych z procesem budowlano remontowym,b) bieżącej kontroli wykonywanych robót i inwestycji,d) udział w odbiorach częściowych i końcowych zadań inwestycyjnych oraz przekazywania ich do użytkowania,e) rzeczowe i finansowe uzgadnianie i rozliczanie inwestycji przy współpracy z referatem planowania i finansów,3) sporządzanie sprawozdawczości GUS w zakresie inwestycji gminnych, współpraca z innymi jednostkami i komórkami, w tym na szczeblu ponadgminnym, w sprawie środków na realizację zadań z funduszy celowych, kredytów, dotacji itp. oraz współpraca z Referatem ds. Planowania i Finansów przy ich rozliczaniu, prowadzenie spraw w zakresie robót realizowanych w ramach inicjatyw lokalnych, wnioskowanie zadań do budżetu gminy w celu zapewnienia ciągłości realizacji inwestycji,4) współpraca przy przygotowaniu wniosków i ich rozliczeniu, celem pozyskania pozabudżetowych środków finansowych, w tym pochodzących z UE i w ramach partnerstwa publiczno prawnego, przeznaczonych na realizację gminnych inwestycji,a)przeprowadzania procedur i spraw administracyjnych w zakresie pozwoleń na budowę,b)współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu w zakresie stosowania przepisów ustawy o zamówieniach publicznych, opracowywanie SIWZ, udział w pracach komisji5) prowadzenie całokształtu spraw związanych z zarządzaniem drogami gminnymi, a w szczególności:a)zgodności projektowania przebiegu dróg, budowy, modernizacji i ochrony dróg, z obowiązującymi przepisami,b)zarządzania drogami, koordynacji i obsługi współpracy z zarządcami dróg publicznych w tym nadzór nad utrzymaniem i remontem dróg gminnych i lokalnych,c)prowadzenie ewidencji dróg gminnych (publicznych i wewnętrznych)d) prowadzenie spraw z zakresu transportu drogowego, transportu zbiorowego, współpraca z Zielonogórskim Związkiem Powiatowo Gminnym,e)realizacja zadań związanych z organizacją transportu zbiorowego,f)prowadzenie spraw związanych z budową, utrzymywaniem i ewidencją ścieżek rowerowych i tras turystycznychg)określania szczególnego korzystania z dróg, w tym wykorzystywania pasów drogowych na cele niekomunikacyjne, dysponowanie mieniem gminy w zakresie umieszczania, eksponowania reklam oraz wydawania decyzji w sprawie ustalenia opłat z tego tytułu, ustalenie opat za parkowanieh)Prowadzenie zadań związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych, nadzór i kontrola w tym zakresie nad świadczącymi usługami oraz współpraca z innymi zarządcami dróg (powiatowych, wojewódzkich, krajowych), 6) współpraca w Regionalnym Dyrektorem Ochrony Środowiska, Wojewódzkim Inspektorem Ochrony Środowiska, Powiatowym Inspektorem Sanitarnym, PINB, i innymi instytucjami i stanowiskami w zakresie obowiązków realizowanych na stanowisku pracy, 7) sporządzanie raportów, analiz, statystyk, sprawozdań dotyczących zakresu działania stanowiska,8)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla budynków gminnych użyteczności publicznej: świetlice wiejskie, remizy, budynek Urzędu Miejskiego i innych.9)Zlecanie okresowych przeglądów wynikających z przepisów prawa dla dróg gminnych, budowli drogowych.
URZĄD MIEJSKI W NOWOGRODZIE BOBRZAŃSKIM - 2018-02-07 - Nowogród Bobrzański (lubuskie)

FREZER - od 2 850 PLN

zgodnie z charakterystyką pracy
TEKNIA KALISZ SP. Z O.O. - 2017-12-15 - Popówek (wielkopolskie)

TECHNIK SERWISU TURBIN WIATROWYCH - od 5 000 PLN

- Diagnostyka oraz usuwanie bieżących usterek z zakresu elektryki, mechaniki, pneumatyki i hydrauliki turbin wiatrowych;- Wymiana części zamiennych;Sporządzanie dziennych raportów
VESTAS-POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-20 - Wolin (zachodniopomorskie)