STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R56/2487-846/17 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

papierniczy sklep

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R56/2487-846/17

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Data publikacji: 2017-06-13

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wolności 18/19, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R56/2487-846/17

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 21.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe: ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia, minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, terminowość, rzetelność, nastawienie na wyniki, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych, poprawne przekazywanie informacji pisemnych

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2016 r. poz. 922)", kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości. Dokumenty należy złożyć do 20.06.2017 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Spraw Pracowniczych, pokój 225. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- dokumenty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane,- do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 33-39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 13.06.2017

Oferta pracy ważna do: 20.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

GRAFIK KOMPUTEROWY - 997,4 PLN

wykonywanie i projektowanie reklam, banerów, montaż krótkich filmów prezentacyjnych, obróbka zdjęć, obsługa sklepu internetowego, projektowanie stoiska wystawienniczego, projektowanie etykiet, strony www, kontakt z redakcjami gazet
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Żory (śląskie)

ŚLUSARZ-SPAWACZ - od 3 000 PLN

Spawanie konstrukcji według zamówień, Wykonywanie napraw i przeglądów konserwacyjnych urządzeń dźwignicowych, Wykonywanie prac ślusarskich, Dbałość o park maszynowy oraz narzędzia niezbędne do wykonywania pracy, Gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski.
PS Logistics Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Racot (wielkopolskie)

KONSULTANT DS.FUNDUSZY UNIJNYCH - 1 850 - 3 000 PLN

doradztwo w zakresie pozyskiwania funduszy na obszarach wiejskich,doradztwo rolnicze,wypełnianie dokumentacji,wnioow/biznes-planów,inne
Agnieszka Linkowska Agroexpert - 2016-02-17 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 000 PLN

umiejętność gotowania
Wynajem Pokoi/Jadłodajnia T.Szymański w Chłapowie - 2017-09-19 - Chłapowo (pomorskie)

POZOSTALI DRUKARZE - od 1 850 PLN

naświetlanie kliszy i przygotowywanie do wydruku kalki ceramicznej, mieszanie farb i past ceramicznychwykształcenie min. zawodoweorzeczenie o st. niepełnosprawnościprof. II lub PP, rej. na dzień 09.11.2016
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

GLAZURNIK - od 1 280 PLN

praca w zawodzie
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Kraków (małopolskie)

KELNER/KA - BARMAN/KA - od 2 400 PLN

Przyjmowanie zamówień, rozliczenie, obsługa baru. Praca sezonowa (do 31.08.2016 r.) na umowę zlecenie w godz. 7-15, 9-17 w Ustroniu Morskim. Pracodawca zapewnia zakwaterowanie i wyżywienie.
Trymas Wczasy Tomasz Rymaszewski - 2016-06-13 - Ustronie Morskie (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. WDRAŻANIA, MONITOROWANIA I PROMOCJI PROCESU REWITALIZACJI MIASTA W WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI - od 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: Osoba na ww. stanowisku będzie zajmowała się monitorowaniem i koordynowaniem procesu rewitalizacji, promocją działań rewitalizacyjnych podejmowanych przez Miasto Słupsk oraz wdrażaniem i aktualizacją Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Słupska oraz monitorowaniem realizacji celów w nim określonych.Ważniejsze zadania: 1.współpraca z wydziałami, jednostkami organizacyjnymi miasta oraz innymi instytucjami w zakresie pozyskiwania danych i informacji na temat aktualnie prowadzonych i planowanych prac w zakresie rewitalizacji obszarów problemowych miasta;2.promocja działań rewitalizacyjnych, w tym projektów współfinansowanych ze środków UE bezpośrednio lub pośrednio związanych z procesem rewitalizacji miasta;3.współtworzenie i realizacja programów wspomagających program rewitalizacji miasta, w tym rozpowszechnianie informacji i koordynowanie projektów związanych z rewitalizacją miasta;4.współtworzenie wniosków o dofinansowanie z zakresu rewitalizacji obszarów zdegradowanych;5.monitorowanie, aktualizacja i wdrażanie Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta.Warunki pracy na stanowisku: 1.uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym;2.długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;3.wymuszona pozycja ciała;4.budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.Umowa na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wysokość wynagrodzenia 2800 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-06-08 - Słupsk (pomorskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

Sprzedaż towaru, obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)

ŚLUSARZ NARZĘDZIOWY - do 19 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem.
PRZEDSIĘBIORSTWO OLIMP ZBIGNIEW ŚWIĘCICKI - 2016-09-21 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

-Obsługa kadrowa szkół w Tczewie,-Sporządzanie sprawozdań GUS: Z-03, Z-06,-Sporządzanie deklaracji miesięcznych i rocznych PFRON,-Osoby zainteresowane prosimy o dostarczenie CV i listu motywacyjnego na adres: Centrum Usług Wspólnych Gminy Miejskiej Tczew, ul. Kołłątaja 9, 83-110 Tczew lub przesłanie na adres e-mail: sekretariat (at) cuw.tczew.pl w terminie do dnia 10.05.2017 r. do godz. 15.00Prosimy o dołączenie do CV klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)".
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY MIEJSKIEJ TCZEW - 2017-05-04 - Tczew (pomorskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI - od 2 000 PLN

Terminowa realizacja zleceń produkcyjnych, zgodnie z obowiązującymi instrukcjami, obsługa maszyn i urządzeń produkcyjnych, prace pomocnicze
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2017-05-30 - Koszalin (zachodniopomorskie)

STOLARZ - od 1 850 PLN

szlifowanie, malowanie, frezowanie, łączenie drewnianych elementów,montaż
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Serock (kujawsko-pomorskie)

STANOWISKO DS. ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI (INSPEKTOR NADZORU) - od 2 200 PLN

utrzymanie i użytkowanie obiektów w Oddziale i podległych terenowych jednostkach organizacyjnych. Umowa o pracę wymiarze 0,5 etatu. Okres próbny 3 miesiące, z możliwością przedłużenia. Szczegóły oferty na stronie internetowej: www.zus.pl, BIP- zakładka oferty pracy
Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 2017-07-27 - Słupsk (pomorskie)

POMOC ADMINSTRACYJNA - od 2 100 PLN

- pomoc w sprawach administracyjnych (zameldowanie, wymeldowanie)- prowadzenie rejestru wyborców- pomoc przy wydawaniu decyzji
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Niechlów (dolnośląskie)

STANOWISKO DO SPRAW ODPADÓW I GOSPODARKI ŚCIEKOWEJ W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ W URZĘDZIE GMINY HAŻLACH - OFERTA KONKURSOWA - od 2 100 PLN

realizacja zadań określonych w ogłoszeniu o naborze na stanowisko do spraw odpadów i gospodarki ściekowej w Referacie Gospodarki Komunalnej w Urzędzie Gminy Hażlach dostępnym na stronie internetowej urzędu: hazlach.samorzady.pl
Urząd Gminy Hażlach - 2018-08-03 - Hażlach (śląskie)

STANOWISKO PRACY DS. OCHRONY POWIETRZA, OCHRONY PRZED HAŁASEM I POLAMI ELEKTROMAGNETYCZNYMI W REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA WYDZIAŁU GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 400 PLN

Ogólna charakterystyka: Realizacja zadań dotyczących ochrony powietrza, ochrony przed hałasem i polami elektromagnetycznymi.Ważniejsze zadania: 1. przygotowywanie projektów pozwoleń na wprowadzanie gazów lub pyłów do powietrza; 2. przygotowywanie projektów pozwoleń zintegrowanych dla instalacji, której funkcjonowanie ze względu na rodzaj i skalę prowadzonej w niej działalności może powodować znaczne zanieczyszczenie poszczególnych elementów przyrodniczych dla środowiska jako całości; 3. przyjmowanie zgłoszeń instalacji, z których emisja nie wymaga uzyskania pozwolenia; 4. przygotowywanie projektów decyzji o dopuszczalnym poziomie hałasu; 5. przygotowywanie projektów decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach oraz o przeniesieniu ich na inny podmiot jak również prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 6. przygotowywanie projektów decyzji nakazującej osobie fizycznej, eksploatującej instalację w ramach zwykłego korzystania ze środowiska lub eksploatującej urządzenie, wykonanie w określonym czasie czynności zmierzających do ograniczenia ich negatywnego oddziaływania na środowisko; 7. wstrzymywanie w drodze decyzji użytkowania instalacji, z której emisja nie wymaga pozwolenia, prowadzonej przez osobę fizyczną w ramach zwykłego korzystania ze środowiska w przypadku naruszenia warunków decyzji określającej wymagania dotyczące eksploatacji instalacji; 8. przygotowywanie projektów decyzji o obowiązku wykonania przeglądu ekologicznego; 9. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony środowiska, w tym stosowanie sankcji administracyjnych w odniesieniu do osób fizycznych oraz podmiotów korzystających ze środowiska negatywnie na nie oddziałujących; 10. nadzór nad realizacją Programu Ochrony Środowiska w zakresie prowadzonych spraw oraz prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie; 11. realizacja, nadzór nad wykonaniem, sprawozdawczość w zakresie zadań uwzględnionych w Programie Ochrony powietrza w części dotyczącej miasta Słupska; 12. nadzór nad realizacją zadań z zakresu realizowanych zagadnień, objętych Wieloletnim Programem Inwestycyjnym, za wykonanie których odpowiedzialny jest Wydział oraz podległe mu jednostki organizacyjne.Warunki pracy na stanowisku: 1. uciążliwość pracy przy monitorze ekranowym; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno sanitarne przystosowane do osób niepełnosprawnych.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużena na czas nieokreślony. wynagrodzenie od 2400 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2018-02-02 - Słupsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ I PRZEDSZKOLNEJ - od 1 850 PLN

prowadzenie zajęć opiekuńczych, artystycznych
Stowarzyszenie "Wystarczy Jeden Uśmiech" - 2016-06-23 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

KIEROWCA BUSA - od 2 500 PLN

przewóz osób
TOMASZ GOŁBA G.T."TRANS" - 2015-11-25 - Oświęcim (małopolskie)

OGRODNIK - od 1 850 PLN

pielęgnacja terenów zieleni, ogrodów
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Różanki (lubuskie)

POMOCNIK -MONTER ELEMENTÓW KAMIENNYCH - od 13,7 PLN

sklejanie, cięcie, formowanie kamienia
kontakt przez PUP - 2018-02-28 - Oświęcim (małopolskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ - 2 600 - 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:- Prowadzenie księgowości budżetowej zgodnie z wymogami zakładowego planu kont w zakresie dochodów i wydatków jednostki. - Dekretowanie dowodów księgowych. - Prowadzenie ewidencji i księgowości w zakresie dochodów, kontrola realizacji i prowadzenie sprawozdawczości w tym zakresie. - Uzgadnianie prawidłowości zapisów na kontach. - Sprawdzanie rachunków i faktur pod względem kompletności i zgodności z założeniami przyjętymi do budżetu. - Przygotowywanie przelewów i ich realizacja. - Bieżące przygotowywanie dokumentów finansowych do zapłaty.- Dekretowanie wyciągów bankowych z rachunku jednostki w zakresie dochodów i wydatków. - Sporządzanie zestawień obrotów i sald, analiza i kontrola kont analitycznych. -Bieżące prowadzenie ewidencji zmian w budżecie w zakresie dochodów i wydatków. - Prowadzenie ewidencji środków trwałych i naliczanie umorzeń oraz sporządzanie inwentaryzacji środków trwałych i sprawozdań z nimi związanych. -Sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych. - Współpraca przy opracowywaniu projektu budżetu. - Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami -Wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Wójta i Skarbnika.
URZĄD GMINY DĄBIE - 2018-09-12 - Dąbie (lubuskie)

Doradca klienta-sprzedawca - -

Media Expert kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
pomoc Klientom w załadunku towaru
Media Expert - 2016-02-26 - Kozienice (mazowieckie)

SPRZĄTACZKA BIUROWA K/M - od 1 850 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)

KUCHARZ - od 2 100 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-08-24 - Sanok (podkarpackie)

STANOWISKO DS. OBSLUGI KLIENTA (DWIE ZMIANY, PRACA W GODZINACH 7:00-21:30) - od 2 300 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedażusług i towarów handlowych, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanych usług
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-08-01 - Warszawa (mazowieckie)

OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ/MONTER, PAKOWACZ - od 2 025,6 PLN

praca przy produkcji części gumowych do samochodów: obsługa maszyn, dokonywanie kontroli wyrobów, montaż komponentów.
WORK SERVICE SA WROCŁAW - 2017-03-01 - Częstochowa (śląskie)


Wybierz powiat