STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R51/1343-522/19 Włocławek oferta pracy ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Stanowisko: STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R51/1343-522/19

Wynagrodzenie: od 2 250 PLN

Zakres obowiązków: Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Data publikacji: 2019-04-15

Lokalizacja: Włocławek (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wolności 18/19, 87-800 Włocławek, powiat: m. Włocławek, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 250 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI R51/1343-522/19

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Włocławek

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Włocławek

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Włocławek

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 250 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 29.04.2019

Data zakończenia pracy: 16.12.2019

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 2)

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)

wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0: znajomość pakietu MS Office

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: wykształcenie średnie; WYMAGANIA POŻĄDANE: wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie, administracja, ubezpieczenia), minimum 2 lata pracy w pionie świadczeń emerytalno-rentowych; WYMAGANIA DODATKOWE: znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych oraz rozporządzeń do tej ustawy, znajomość ustawy o emeryturach i rentach z funduszu ubezpieczeń społecznych i rozporządzeń do tej ustawy, umiejętność obsługi pakietu MS Office, umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych i pracy pod presją czasu, umiejętność współpracy z innymi, umiejętność planowania i organizacji pracy własnej, rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji, komunikatywność, terminowość, rzetelność, nastawienie na wyniki, samodzielność, odpowiedzialność, poprawne przekazywanie informacji ustnych i pisemnych

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Adres pracodawcy:
Mickiewicza 33-39, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- CV,- list motywacyjny ze wskazaniem stanowiska, o które kandydat się ubiega, - odręcznie podpisane oświadczenie zawierające zgodę na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji: Oświadczam, że zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie w procesie rekrutacji podanych przeze mnie dobrowolnie dodatkowych danych osobowych niebędących danymi, których pracodawca może żądać na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach. Jednocześnie informujemy, że klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata w procesie rekrutacji dostępna jest na stronie głównej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce Praca w ZUS. - kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz świadectwo dojrzałości. Dokumenty należy złożyć do 26.04.2019 r. na adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu, 87-100 Toruń, ul. Mickiewicza 33-39, Wydział Kadrowo- Płacowy, pokój 203, 225. Za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu korespondencji w godzinach urzędowania Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Toruniu. - Pracodawca skontaktuje się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne, - nadesłane dokumenty nie będą zwracane,- oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane, - dokumentacja niekompletna nie będzie uwzględniana,- proces rekrutacji przewiduje przeprowadzenie testu wiedzy sprawdzającego wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną, - do składania dokumentów zachęcane są osoby niepełnosprawne.Na kopercie, w której znajduje się oferta pracy należy umieścić dopisek "OFERTA PRACY".

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Toruń

Gmina pracodawcy: Toruń

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Toruń

Ulica pracodawcy: Mickiewicza

Numer budynku pracodawcy: 33-39

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Data dodania oferty pracy: 15.04.2019

Oferta pracy ważna do: 26.04.2019

Data udostępnienia oferty pracy: 15.04.2019

Data przyjęcia oferty pracy: 15.04.2019

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?48c5b004258688f67a68ce60f8482405

Podobne oferty pracy

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - 997,4 PLN

wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Zduńska Wola (łódzkie)

KUCHARZ/PIZZER - 2 100 - 4 500 PLN

Przygotowywanie dań z karty menu.
Wytwarzanie Artykułów z Tworzyw Sztucznych, Corner Pub Wiesław Czerniak - 2018-07-12 - Zamość (lubelskie)

PRACOWNIK PRODUKCJI-CZYŚCICIEL MASZYN - od 1 850 PLN

CZYSZCZENIE MASZYN PO PRODUKCJI PRZETWORÓW RYBNYCH.PRACA W CHŁODNYCH POMIESZCZENIACH, CIĄGŁY KONTAKT Z WILGOTNOŚCIĄ.PRACA W PORACH NOCNYCH.
FUTURE KRZYSZTOF AKONOM - 2016-01-07 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

sprzedaz art. spożywczych
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Bełżyce (lubelskie)

ROBOTNIK BUDOWLANY - do 3 000 PLN

murowanie, tynkowanie, kładzenie płytek, gipsowanie, montaż sprzętu wod. kan
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "GEMINUS" - RYSZARD JANUS - 2018-01-04 - Chorzów (śląskie)

GLAZURNIK - RASZYN - od 1 000 PLN

układanie glazury i terakoty, przygotowanie wyprostowanie ścian i podłóg, praca od poniedziałku do piątku w godz. 6.00-14.00 -1/2 etatu
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Rybie (mazowieckie)

OGRODNIK TERENÓW ZIELENI - od 4 000 PLN

pielęgnacja trawników, nawadnianie, zbieranie śmieci
Centrum FALA 1 Sp. z o.o. - 2019-02-14 - Łazy (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. TURYSTYKI - 997,4 PLN

wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Zielona Góra (lubuskie)

MONTER DŹWIGÓW - od 3 000 PLN

PRACA W SZYBACH WINDOWYCH PRZY MONTAŻU URZĄDZEŃ DŹWIGOWYCH
kontakt przez OHP - 2016-01-05 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI GOTÓWKOWEJ - od 2 300 PLN

Przyjmowanie, wydawanie i przeliczanie gotówki.Prowadzenie dokumentacji.Wprowadzanie danych do systemów informatycznych.
Poczta Polska S.A - 2018-07-09 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KANCELARYJNEJ URZĘDU - 1 017,4 PLN

obsługa kancelarii urzędu, przygotowanie korespondencji wychodzącej celem nadania w Urzędzie Pocztowym, obsługa programu iBiblioteka Akt, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2019-02-28 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)

ŚLUSARZ - od 2 000 PLN

wykształcenie zawodowe - kierunkowe,min. rok stażu pracy,
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO USŁUGOWO HANDLOWE METAL-ZAP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - 997,4 PLN

Opróżnianie skrzynek nadawczych z korespondencji ,licowanie i sortowanie przesyłek wyjętych ze skrzynek, stęplowanie przesyłek, wydawanie przesyłek awizowanych klientom, opracowywanie dowodów odbioru przesyłek, kontrola opłat listów i przekazów pocztowych do kart doręczeń i do zbiorowych dowodów odbioru, wpisywanie paczek do dokumentów oddawczych, dzielenie przesyłek na syrytki pocztowe i na rejony doręczeń, prowadzenie dokumentów ekspedycyjnych, sporządzanie wiązanek listowych bez możliwości kontaktu z pieniędzmi, obsługa systemu Poczta2000.
kontakt przez PUP - 2018-03-13 - Szczecinek (zachodniopomorskie)

LAKIERNIK - POMOC LAKIERNIKA - 2 000 - 2 500 PLN

Szykowanie samochodów do malowania
Usługowy Zakład Mechaniki Pojazdowej Mirosław Pawluk - 2017-04-28 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KORESPONDENCJI W INSPEKTORACIE ZUS W NAKLE(NR 0377) - od 2 250 PLN

Zapewnia obsługę wpływającej i wychodzącej korespondencji, w tym w ramach kanałów elektronicznych.Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność wykonywania pracy poza biurem, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 2-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na parterze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-01-21 - Nakło nad Notecią (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ I OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

- Opis stanowiska: Będziesz odpowiedzialny/a za: aktywne poszukiwanie nowych klientów z wykorzystaniem różnorodnych kanałów komunikacji (telemarketing, mailing), kompleksową obsługę zamówień składanych za pośrednictwem sklepu internetowego, udzielanie klientom informacji na temat sprzedawanych produktów, realizację akcji marketingowych, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, obsługę przed i po sprzedażową, sprzedaż produktów firmy z szeroko rozumianej branży elektronarzędzi / technik zamocowań.- Forma oferuje: stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00. Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę). Pracę w ambitnym zespole. Kontakt z najnowszymi technologiami z branży. Możliwość zdobycia doświadczenia oraz zrobienia kroku naprzód w swojej karierze zawodowej. Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia produktowe i kompetencyjne.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Mile widziane doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta, w telefonicznej sprzedaży bądź pracy w sklepie internetowym. Mile widziane będzie doświadczenie z branżą elektronarzędzi / technik zamocowań. Mile widziana będzie również znajomość programu SUBIEKT GT. Mile widziana umiejętność obsługi sklepu internetowego opartego na oprogramowaniu Sote. Wymagany zapał i determinację do pracy. Komunikatywność i łatwość w nawiązywaniu nowych relacji. Umiejętności negocjacyjne. Wymagana umiejętność szybkiego uczenia się.
BUDOHIT DARIUSZ TYTOŃ - 2017-02-17 - Katowice (śląskie)

CIEŚLA SZALUNKOWY K/M - od 2 500 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Warszawa (mazowieckie)

OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 2 000 PLN

obsługa wózka widłowego
SIL-PACK sp. z o.o - 2017-04-27 - Biłgoraj (lubelskie)

OPIEKUN MEDYCZNY - od 13 PLN

Opieka nad pacjentem w jego domu.Opieka poszpitalna.
MEDICUS Dembs Katarzyna - 2017-04-07 - Gdańsk (pomorskie)

KRAWCOWA- W PRACOWNI SZYCIA FIRAN I ZASŁON - do 2 100 PLN

szycie firan i zasłon,
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Wołomin (mazowieckie)

PIELĘGNIARKA/PIELĘGNIARZ (1125J) - od 3 500 PLN

Wykonywanie czynności pielęgniarskich w Domu Opieki.
CARE EXPERTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-28 - Józefów (mazowieckie)

STOLARZ - od 1 850 PLN

Zbijanie oraz produkcja palet.
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Suliszewo (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. KONSERWCJI I NAPRAW - od 2 750 PLN

złota rączka, rzemieślnik ,obsługa samochodu
kontakt przez PUP - 2018-10-10 - Kraków (małopolskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 000 PLN

Obsługa petentów w Biurze Obsługi Klienta urzęduObowiązkowo należy zapoznać się z ogłoszeniem o naborze na stronie BIP Łeba, w zakładce "Nabór pracowników" - link http://bipleba.nv.pl/umleba/Article/get/id,30752.html
Urząd Miejski w Łebie - 2017-02-01 - Łeba (pomorskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI - od 2 800 PLN

1.przyjmowanie, sprawdzanie i dekretacja dowodów księgowych oraz księgowanie za pomocą programu FK zgodnie z planem kont, klasyfikacją budżetową i przepisami o rachunkowości budżetowej 2. bieżące analizowanie sald na kontach rozrachunkowych, terminowa spłata zobowiązań i egzekwowanie należności 3. sporządzanie przy współpracy z kierownikiem jednostki projektu planu finansowego na rok budżetowy 4. ewidencja analityczna operacji finansowych z zakładowego funduszu socjalnego 5. prowadzenie rozliczeń z pracownikami i kontrahentami 6. sporządzanie sprawozdań finansowych i budżetowych w ustalonych terminach 7.sporządzanie materiałów źródłowych do potrzeb analizy ekonomicznej 8. analizowanie wydatków, opracowywanie wniosków o zmniejszenie lub zwiększenie planu finansowego 9. inne; godz. pracy 7.30-15.30
Gminna Administracja Oświaty - 2016-11-29 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - od 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryUkończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice; umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2019-02-08 - Gliwice (śląskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO - od 2 100 PLN

kurs na przewóz rzeczy
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Radomsko (łódzkie)

KIEROWCA CIĄGNIKA SIODŁOWEGO - od 2 500 PLN

kierowanie pojazdem ciężarowym, transport towarów Europa wschodnia
TOMASZ TYSZKIEWICZ NIP 856-166-10-16 - 2016-09-09 - Kliniska Wielkie (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 100 PLN

prace administracyjno- biurowe.Oferta dlas osób bezrobotnych do 30r życia.
kontakt przez PUP - 2018-08-01 - Nowy Sącz (małopolskie)


Wybierz powiat