STANOWISKO DS. OBSŁUGI FINANSOWO - KSIĘGOWEJ I PŁAC (NABÓR) Katowice oferta pracy WOJEWÓDZKI OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W KATOWICACH

Stanowisko: STANOWISKO DS. OBSŁUGI FINANSOWO - KSIĘGOWEJ I PŁAC (NABÓR)

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: TREŚĆ OGŁOSZENIA NA STRONIE BIP:http://www.wodgik.katowice.pl/bip/index.php?id_page=30- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicach, ul. Graniczna 29, 40 017 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac w wymiarze 1/2 etatu do 31.12.2016 r., pełny etat od 01.01.2017 r. - liczba kandydatów do wyłonienia: 1.- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych dotyczących operacji finansowych, dokonywanie terminowych rozliczeń finansowych, prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie zagadnień płacowych, rozliczenia z urzędem skarbowym (PIT, VAT) i ZUS, rozliczanie i wycena majątku użytkowanego przez WODGiK, sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych, współpraca przy opracowywaniu projektów planów finansowych. - Warunki pracy: Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to windy i drzwi o odpowiedniej szerokości.-

Data publikacji: 2016-08-03

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: WOJEWÓDZKI OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W KATOWICACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Graniczna 29, 40-017 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
TREŚĆ OGŁOSZENIA NA STRONIE BIP:http://www.wodgik.katowice.pl/bip/index.php?id_page=30- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze: Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicach, ul. Graniczna 29, 40 017 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac w wymiarze 1/2 etatu do 31.12.2016 r., pełny etat od 01.01.2017 r. - liczba kandydatów do wyłonienia: 1.- Zakres wykonywanych zadań na stanowisku: dokonywanie wstępnej kontroli kompletności i rzetelności dokumentów księgowych dotyczących operacji finansowych, dokonywanie terminowych rozliczeń finansowych, prowadzenie ewidencji księgowej, prowadzenie zagadnień płacowych, rozliczenia z urzędem skarbowym (PIT, VAT) i ZUS, rozliczanie i wycena majątku użytkowanego przez WODGiK, sporządzanie sprawozdań finansowych i statystycznych, współpraca przy opracowywaniu projektów planów finansowych. - Warunki pracy: Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Nie istnieją bariery architektoniczne utrudniające wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to windy i drzwi o odpowiedniej szerokości.-

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 0.5

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 20

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2500 + dodatek stażowy + uznaniowa premia kwartalna. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca na 1/2 etatu do 31.12.2016 r., pełny etat od 01.01.2017 r.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. OBSŁUGI FINANSOWO - KSIĘGOWEJ I PŁAC (NABÓR)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie, wykształcenie wyższe, kierunek studiów finanse lub rachunkowość, doświadczenie zawodowe: co najmniej 2 letni staż pracy w zakresie prowadzenia księgowości i płac, w tym co najmniej 1 rok pracy w dziale finansowo - księgowym jednostki sektora finansów publicznych, znajomość przepisów i ustaw z zakresu finansów publicznych i rachunkowości, znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych, brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, zgoda na przetwarzanie danych osobowych. - Wymagania dodatkowe: umiejętność praktycznego stosowania przepisów prawa, zdyscyplinowanie, obowiązkowość, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność planowania i organizowania pracy na zajmowanym stanowisku, dokładność, terminowość, odpowiedzialność.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
WOJEWÓDZKI OŚRODEK DOKUMENTACJI GEODEZYJNEJ I KARTOGRAFICZNEJ W KATOWICACH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Graniczna 29, 40-017 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Wymagane dokumenty: życiorys (CV), list motywacyjny, kopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie i kwalifikacje,w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność, kserokopie świadectw pracy (jeśli dotyczy), kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, oświadczenie: 1. o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,2. o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych,3. o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych.- Przypomina się o tym, iż: odpowiednie dokumenty tj. w szczególności list motywacyjny oraz życiorys zawodowy muszą być opatrzone podpisem kandydata, istnieje możliwość składania dokumentów aplikacyjnych pocztą elektroniczną lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP (dokumenty aplikacyjne przesyłane pocztą elektroniczną lub za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) muszą być uwierzytelnione bezpiecznym podpisem elektronicznym albo podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP), w sytuacji, gdy dokumenty aplikacyjne kandydata są niekompletne lub nie spełniają wszystkich wymagań formalnych, jego kandydatura jest odrzucana i nie podlega kolejnym etapom rekrutacji, dokumenty mogą być składanie w oryginale lub kserokopii,kandydat, który po zakończeniu procedury naboru został wyłoniony do zajmowania danego stanowiska, na które przeprowadzany był nabór, jest obowiązany przed nawiązaniem stosunku pracy do przedłożenia dokumentów w oryginale lub odpisie uwierzytelnionym przez notariusza.- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy: składać w siedzibie Wojewódzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wKatowicach, ul. Graniczna 29, w zamkniętej kopercie z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac (sekretariat pok. 315), przesłać pocztą na adres WODGiK z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac,przesłać pocztą elektroniczną na adres sekretariat (at) wodgik.katowice.pl, w temacie wpisując Dotyczy naboru na stanowisko ds. obsługi finansowo księgowej i płac, przesłać za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) znajdującej się na platformie ePUAP.- Ww. dokumenty należy składać do 19 sierpnia 2016 r. do godz. 1530.- Kandydaci spełniający wymogi formalne będą informowani indywidualnie o terminie testu merytorycznego i rozmów kwalifikacyjnych.- Aplikacje, które wpłyną do WODGiK po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wprzypadku wysłania aplikacji drogą pocztową decyduje data wpływu aplikacji do jednostki a nie data stempla pocztowego.- Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej WODGiK http://www.wodgik.katowice.pl/ oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie WODGiK w Katowicach, ul. Graniczna 29 przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, albo zakończenia procedury naboru w przypadku, gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.- Złożonych dokumentów Wojewódzki Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicach nie zwraca. Oferty niewykorzystane zostaną komisyjnie zniszczone 1 miesiąc po zakończeniu naboru.- Administratorem danych osobowych kandydatów do pracy jest: Dyrektor Wojewódzkiego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Katowicach, ul. Graniczna 29, 40 017 Katowice.- Dane będą przetwarzane do celów rekrutacji pracowników. Udostępnienie danych nie jest przewidywane. Obowiązek podania danych przez osoby ubiegające się o pracę wynika z: ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz 1502 z późn. zm.) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r., poz. 1202).- Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do treści tych danych i ich poprawiania. - Termin rozpoczęcia pracy do ustalenia w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.- załączniki:nr 1 Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,nr 2 Wzory oświadczeń.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: dokumenty należy składać do 19 sierpnia 2016 r. do godz. 15:30, Godziny : 7:30-15:30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.wodgik.katowice.pl

Ulica pracodawcy: Graniczna

Numer budynku pracodawcy: 29

Profil działalności pracodawcy:
KIEROWANIE W ZAKRESIE EFEKTYWNOŚCI GOSPODAROWANIA.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.08.2016

Data dodania oferty pracy: 03.08.2016

Oferta pracy ważna do: 19.08.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 03.08.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 03.08.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 200 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresie realizacji sprzedażyPraca w Brańsku
Poczta Polska S.A. - 2018-03-16 - Brańsk (podlaskie)

SPRZĄTACZKA - 1 575 - 1 761,75 PLN

Sprzątanie pomieszczeń szkolnych.
Szkoła Podstawowa Nr 5 w Redzie - 2018-02-21 - Reda (pomorskie)

MAGAZYNIER - OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO - od 14 PLN

Załadunki, rozładunki, przewożenie i ustawianie towarów, kontrola ilościowa przyjmowanego i wydawanego towaru. Dbałość o bezpieczeństwo i BHP.
GRAHAM PACKAGING POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-02 - Sulejówek (mazowieckie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I ŚRODKÓW TRWAŁYCH - od 2 100 PLN

1)dekretowanie dokumentów księgowych budżetu oraz jednostki budżetowej Gminy zgodnie z obowiązującą klasyfikacją budżetową oraz zakładowym planem kont,2)uzgadnianie zaksięgowanych wpływów dziennie, miesięcznie i narastająco od początku roku,3)bieżące prowadzenie księgowania operacji księgowych w urządzeniach księgowych na poszczególnych kontach zgodnie z wskazaną dekretacją (w dniu otrzymania wyciągu z banku, raportu kasowego i innych dowodów źródłowych),4)uzgadnianie wprowadzonych zapisów w księgach rachunkowych i prowadzonej ewidencji syntetycznej dochodów podatkowych z ewidencją analityczną prowadzoną na poszczególnych kontach podatkowych,5)sporządzanie sprawozdań jednostkowych z dochodów i wydatków Urzędu Gminy,6)prowadzenie podatku VAT; umowa o pracę na czas określony 6 miesięcy, możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony; godz. pracy wt-pt 7.30-15.30, pon. 8.30-16.30
Urząd Gminy Potęgowo - 2018-05-08 - Potęgowo (pomorskie)

STANOWISKO DS. REMONTÓW I INWESTYCJI - od 2 000 PLN

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie zadań remontowych i inwestycyjnych, w tym:- sprawdzanie pod względem merytorycznym dokumentacji technicznych- bezpośredni nadzór nad robotami budowlanymi (uzgodnienia z projektantami, uczestnictwo w odbiorach, podejmowanie decyzji technicznych na budowach, kontrola jakości wykonywanych robót z dokumentacją projektową i zawartą umową)- rozliczenie rzeczowo- finansowe robót (odbiór przedmiotu umowy, ujawnienie na majątku wybudowanych środków trwałych).2.Przygotowanie przedmiarów i obmiarów robót, sprawdzanie oraz opracowywanie kosztorysów, przygotowywanie umów z wykonawcami, wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, opracowywanie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.3.Ocenianie stanu technicznego obiektów w celu podjęcia decyzji o zakresie robót koniecznych do wykonania.4.Przygotowywanie kompletu dokumentacji do opracowania dokumentacji technicznych przez projektantów, oraz materiałów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zadań.5.Uczestnictwo w komisjach przetargowych.6.Przygotowywanie projektów Uchwał Rady Miasta, materiałów sesyjnych, odpowiedzi na wnioski Komisji Rady Miasta, interpelacje radnych, posłów, senatorów, skargi i interwencje mieszkańców.7.Opracowywanie sprawozdań dla innych komórek organizacyjnych urzędu oraz projektów planów remontowych i inwestycyjnych.8.Prowadzenie spraw związanych z wykorzystaniem środków pozabudżetowych, dotacji itp.
Urząd Miasta Płocka - 2017-03-24 - Płock (mazowieckie)

RECEPCJONISTKA - od 1 850 PLN

Przyjmowanie i obsługa gości w zajeździe
AGRO - COMPLEX c.s.r. Stanisław Stelmach - 2016-07-10 - Pułankowice (lubelskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO W RUCHU MIĘDZYNARODOWYM (KAT. C+E) - od 2 600 PLN

- Transport towarów na terenie Unii Europejskiej. Przewóz towaru w relacji Polska -> UE -> Polska.- Wynagrodzenie: od 2600 zł/brutto + diety. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w równoważnym systemie czasu pracy. Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Mile widziane uprawnienia ADR. Wymagane aktualne świadectwo kwalifikacji zawodowej (wpisany kod 95 do Prawa Jazdy - wpis jest ważny 5 lat od daty wystawienia). Kontakt wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-781-83-20) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Roździeńska 41, 40-382 Katowice) lub e-mail: spedycja (at) alcoppertrans.com.pl
ALCOPPER TRANS LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-04 - Katowice (śląskie)

MALARZ - 997,4 PLN

Wykonywanie prac malarskich na zewnątrz i wewnątrz budynku, malowanie powierzchni ścian, sufitów, konstrukcji i elementów metalowych, drewnianych, betownowych, przygotowanie różnych rodzajów podłoży pod malownie, przygotowanie gruntowników i farb, malowanie elementów ozdobnych i innych, wykonywanie drobnych prac zlecownych.
kontakt przez PUP - 2017-05-23 - Oleśnica (dolnośląskie)

BARMAN/KELNER - od 2 000 PLN

Zgodny ze stanowiskiem; dwie zmiany (10-22); kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach (11-15) oraz e-mailowy.
PUG UNI BAR ALBATROS S.C. - 2016-03-08 - Ustka (pomorskie)

KIEROWNIK WYPOCZYNKU/WYCHOWAWCA - od 3 000 PLN

przygotowanie pedagogiczne,uprawnienia kierownika wypoczynku i wychowawcy wypoczynku,mile widziany nauczyciel wychowania fizycznego;turnusy kolonijne: Ostrów Wielkopolski oraz Gdynia
MartaFit.pl - 2018-04-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)

744S ASYSTENTKA - KONSULTANT TELEFONICZNY - 800 - 1 500 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-10-12 - Radom (mazowieckie)

POMCNIK TYNKARZA/POMOCNIK BUDOWLANY - od 2 200 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem; Praca w godz.7.00-15.00;Kontakt z pracodawcą tel.oraz osobisty w godz.8.00-15.00
DAG-BUD Jerzy Kisiel - 2016-05-30 - Ustka (pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

Prace remontowe, porządkowe, inne na terenie Gminy Buczkowice.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Buczkowice (śląskie)

FORMIERZ - od 2 200 PLN

Praca na tym stanowisku polega na przygotowaniu form, służących dowykonywania odlewów. Masy formierskie miesza się w specjalnychurządzeniach, a następnie pracownik formuje z nich docelowy kształt, zuwzględnieniem kanału wlewowego i nadlewów, które pozwolą nazachowanie jednolitego kształtu późniejszego odlewu i uniknięciapowstawania pęcherzy powietrza. Formy, przygotowywane przezformierza podlegają podstawowej obróbce, dzięki której ich powierzchniauzyskuje gładkość, a z ich wnętrza usuwane są wszelkie zanieczyszczenia.Praca na tym stanowisku jest typową pracą fizyczną. Hala produkcyjnabędzie głównym miejscem pracy. Praca na dwie zmiany w godz. 6-14 / 14-22
Huta Małapanew Sp. z o. o. - 2018-04-10 - Ozimek (opolskie)

STANOWISKO DO SPRAW POZYSKIWANIA ŚRODKÓW KRAJOWYCH I UEW WYDZIALE ZARZĄDZANIA FUNDUSZAMI - od 2 650 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka - Pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację projektów infrastrukturalnych i społecznych miasta. Rozliczanie realizowanych projektów współfinansowanych ze środków pozabudżetowych.Ważniejsze zadania:pozyskiwanie środków pozabudżetowych na realizację przedsięwzięć miasta i jego obszaru funkcjonalnego;koordynowanie i nadzór nad prawidłową realizacją zadań dofinansowanych ze środków pozabudżetowych;rozliczanie realizowanych przedsięwzięć współfinansowanych ze środków pozabudżetowych;współudział w opracowywaniu wieloletniego programu inwestycyjnego miasta w zakresie działalności Wydziału Zarządzania Funduszami;przygotowywanie i realizowanie projektów w języku angielskim.Warunki pracy na stanowisku:uciążliwość w pracy przy monitorze ekranowym,wymuszona pozycja ciała, budynek urzędu wyposażony jest w windę oraz pomieszczenie higieniczno - sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-01-22 - Słupsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. ROZLICZEŃ (NR 2713) - od 2 100 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:Zapewnienie obsługi kont płatników w zakresie rozliczeń.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2018-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

TOKARZ W METALU - od 2 000 PLN

operacje na tokarkach ogólnego i specjalnego przeznaczenia do obróbki elementów metalowych zgodnie z dokumentacją techniczną i wykonawczą. Ostrzenie na własne potrzeby noży tokarkich oraz wierteł.
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Myślibórz (zachodniopomorskie)

ROBOTNIK LEŚNY - od 2 192 PLN

sadzenie lasu;miejsce pracy:powiat strzelecko-drezdenecki
Zakład Usługowo Handlowy JANICKI KRZYSZTOF - 2018-03-24 - Drezdenko (lubuskie)

PRACOWNIK BUDOWLANY - 997,4 PLN

wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Gałązczyce (opolskie)

BRYGADZISTA/ELEKTROMONTER - od 4 000 PLN

monotwanie urządzeń chłodniczych
Chłodnictwo - Klimatyzacja Wojciech Sietnik Lubań - 2016-01-20 - Lubań (dolnośląskie)

POMOC KRAWIECKA - od 2 000 PLN

w/g stanowiska
Zakład Produkcyjno-Usługowy "ANNA" - 2017-10-04 - Kielce (świętokrzyskie)

SPAWACZ - 1 850 - 3 000 PLN

Spawacz
EKOMECH-SYSTEM JAROSŁAW HORODECKI - 2016-07-26 - Wałcz (zachodniopomorskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI TECZEK W OBIEGU BIEŻĄCYM - 1 017,4 PLN

ZAPOZNANIE Z TREŚCIĄ USTAWY O OCHRONIE INFORMACJI NIEJAWNYCH ORAZ O OCHRONIE DANYCH OSOBOWYCH, INSTRUKTAŻ WSTĘPNY STANOWISKOWY, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM ORGANIZACYJNYM ZAKŁADU, PRZESZKOLENIE BHP I P.POŻ. , ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ I ZAKRESEM ZADAŃ WYDZIAŁU OBSŁUGI DOKUMENTACJI, ZAPOZNANIE Z REGULAMINEM PRACY I ORGANIZACYJNYM ZUS O/OPOLE ORAZ PRZEPISAMI DOTYCZĄCYMI OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH I INFORMACJI NIEJAWNYCH, ZAPOZNANIE SIĘ Z INSTRUKCJĄ O ORGANIZACJI I ZAKRESIE DZIAŁANIA ARCHIWÓW ZAKŁADOWYCH ZUS ORAZ Z OBIEGIEM DOKUMENTACJI W ODDZIALE, ZAPOZNANIE SIĘ ZE STRUKTURĄ ZAWARTOŚCI TECZEK ŚWIADCZENIOBIORCY, UBEZPIECZONEGO I PŁATNIKA SKŁADEK ORAZ ZASADAMI ICH OBSŁUGI, OBSŁUGA MAGAZYNU TECZEK W OBIEGU BIEŻĄCYM, WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE TECZEK, PROWADZENIE REJESTRU WYPOŻYCZEŃ, PRZYGOTOWYWANIE TECZEK DO PRZEKAZANIA DO INNYCH ODDZIAŁÓW ZUS, UDOSTĘPNIANIE TECZEK PRZECHOWYWANYCH W MAGAZYNACH TECZEK ŚWIADCZENIOBIORCY, PŁATNIKA SKŁADEK I UBEZPIECZONEGO: WYDAWANIE I PRZYJMOWANIE ZAMÓWIONYCH AKT, PROWADZENIE EWIDENCJI WYPOŻYCZEŃ I ZWROTÓW, REJESTRACJA ZAŁOŻONYCH TECZEK, WŁĄCZANIE DOKUMENTACJI AD AKTA DO TECZEK, DOŁOŻENIE SZCZEGÓLNEJ STARANNOŚCI W CELU OCHRONY INTERESU OSÓB, KTÓRYCH DANE OSOBOWE SĄ PRZETWARZANE, W SZCZEGÓLNOŚCI OCHRONA DANYCH PRZED NIEPOWOŁANYM DOSTĘPEM, NIEUZASADNIONĄ MODYFIKACJĄ, ZNISZCZENIEM, NIELEGALNYM UJAWNIENIEM LUB POZYSKANIEM
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

POMOCNICZY ROBOTNIK BUDOWLANY - od 2 100 PLN

Pomocnik murarza, zbrojarza, betoniarza, praca przy rusztowaniu itd.
Firma Handlowo Usługowa Svitlana Kolch - 2018-08-02 - Strzyżowiec (dolnośląskie)

STANOWISKO PRACY DS. ZIELENIW REFERACIE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKAW WYDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA - 2 400 - 2 800 PLN

Zakres wykonywanych zadań na każdym ze stanowisk:Ogólna charakterystyka:Realizacja zadań dotyczących ochrony przyrody.Ważniejsze zadania: planowanie oraz kompleksowy nadzór nad rozwojem zieleni miejskiej poprzez: - opiniowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego pod kątem zachowywania istniejącej zieleni lub tworzenia nowych terenów zieleni, - opiniowanie dokumentacji w zakresie kolizji projektowanych inwestycji z zielenią istniejącą oraz projektów zieleni dla przewidywanych inwestycji, - współpraca z administratorami i zarządcami terenów w zakresie urządzania i utrzymania terenów zieleni, - uzgadnianie zakresu nowych nasadzeń i udział w ich odbiorach na terenach zieleni miejskiej; nadzór merytoryczny w zakresie utrzymania terenów zieleni i cmentarzy nad Zarządem Infrastruktury Miejskiej w Słupsku oraz nad realizacją wydatków i dochodów budżetowych w tym zakresie; przygotowanie opinii dotyczących stanu zdrowotnego drzew i krzewów w toku wybranych postępowań prowadzonych w sprawie ich wycinki; wydawanie zezwoleń na sprowadzenie zwłok i szczątków ludzkich z obcego państwa; dbanie o ochronę terenów zieleni oraz zadrzewień przy współpracy z instytucjami do tego powołanymi; współpraca z organizacjami pozarządowymi, w tym przeprowadzanie konkursów w ramach zadań realizowanych na stanowisku; współpraca merytoryczna z Wydziałem Inwestycji w zakresie zadań inwestycyjnych dotyczących zajmowanego stanowiska; zamawianie, nadzorowanie realizacji oraz rozliczanie usług, dostaw oraz robót w zakresie utrzymania zieleni, będących w kompetencji Wydziału Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska; prowadzenie systematycznych kontroli terenów zieleni miejskiej w zakresie jej prawidłowego utrzymania; prowadzenie spraw związanych z wydawaniem zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów w tym przygotowanie projektów zezwoleń; sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów z zakresu ochrony przyrody, w tym stosowanie sankcji administracyjnych wobec osób fizycznych oraz podmiotów je naruszających; prowadzenie publicznych dostępnych wykazów danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie, podlegających udostępnianiu zgodnie z ustawą o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; prowadzenie spraw związanych z działalnością edukacyjną, informacyjną i promocyjną Miasta w dziedzinie ochrony środowiska, ochrony przyrody, w szczególności ochrony zieleni, w tym współdziałanie z innymi instytucjami i organizacjami w tym zakresie; prowadzenie spraw związanych z utworzeniem i utrzymaniem obszarów i obiektów przyrodniczych podlegających prawnej ochronie, np. pomników przyrody; ustanowienie nowych form ochrony, tj. pomnika przyrody, stanowiska dokumentacyjnego, użytku ekologicznego lub zespołu przyrodniczo-krajobrazowego w drodze uchwały rady gminy, a w razie potrzeby również ich znoszenie.Wynagrodzenie zasadnicze 2400-2800 zł brutto. Szczegóły oferty na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Słupsku.
Urząd Miejski w Słupsku - 2016-11-10 - Słupsk (pomorskie)

MONTER OBUWIA - od 1 850 PLN

Monter obuwia - ćwiekowanie czubków, klejenie spodów, przecieranie i wykańczanie obuwiana szczotkach
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Myszków (śląskie)

KELNER - BARMAN - od 12 PLN

obsługa klienta w lokalu gastronomicznym
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Lubin (dolnośląskie)