STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ Ustka oferta pracy Urząd Gminy Ustka
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na wanny.
Stanowisko: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Zakres zadań:1. Pełna obsługa w zakresie VAT, tj. wystawianie faktur, prowadzenie ewidencji sprzedażyi zakupu dla potrzeb rozliczenia podatku VAT, terminowe sporządzanie deklaracji,sporządzanie wniosku o zwrot VAT, sporządzanie deklaracji podatkowej VAT-7i rozliczanie podatku VAT Urzędu Gminy, ewidencja księgowa podatku VAT i deklaracjiVAT-7 Urzędu Gminy.2. Prowadzenie księgowości analitycznej należności z tytułu dzierżaw, dzierżaw rolnych isprzedaży nieruchomości.3. Egzekucja należności z tytułu dzierżaw i dzierżaw rolnych.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnym etatu,praca biurowa, obsługa komputera, wyjazdy w teren.Okres zatrudnienia 6 m-cy.
Data publikacji: 2019-08-28
Lokalizacja: Ustka (pomorskie)
Pracodawca: Urząd Gminy Ustka
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Dunina 24, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakres zadań:1. Pełna obsługa w zakresie VAT, tj. wystawianie faktur, prowadzenie ewidencji sprzedażyi zakupu dla potrzeb rozliczenia podatku VAT, terminowe sporządzanie deklaracji,sporządzanie wniosku o zwrot VAT, sporządzanie deklaracji podatkowej VAT-7i rozliczanie podatku VAT Urzędu Gminy, ewidencja księgowa podatku VAT i deklaracjiVAT-7 Urzędu Gminy.2. Prowadzenie księgowości analitycznej należności z tytułu dzierżaw, dzierżaw rolnych isprzedaży nieruchomości.3. Egzekucja należności z tytułu dzierżaw i dzierżaw rolnych.4. Warunki pracyPraca w Urzędzie Gminy Ustka, na stanowisku urzędniczym, w wymiarze pełnym etatu,praca biurowa, obsługa komputera, wyjazdy w teren.Okres zatrudnienia 6 m-cy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ustka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: słupski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ustka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.09.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie;2) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;3) wykształcenie średnie ekonomiczne oraz 3-letnie doświadczenie w zakresieprowadzenia księgowości lub wyższe o profilu ekonomicznym,4) znajomość komputera oraz systemów informatycznych;5) znajomość przepisów ustaw, w szczególności: o finansach publicznych, o podatku odtowarów i usług, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawyo sporcie oraz rozporządzeń wykonawczych do tych ustaw;6) kandydat nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślneprzestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarboweoraz powinien cieszyć się nieposzlakowana opinią;7) pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie możewykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanychz zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołującychuzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność.Wymagania dodatkowe:1) mile widziane doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządu terytorialnego,administracji publicznej;2) komunikatywność, kreatywność,3) umiejętność pracy w zespole.
Nazwa pracodawcy: Urząd Gminy Ustka
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Dunina 24, 76-270 Ustka, powiat: słupski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty (własnoręcznie podpisane):1) list motywacyjny,2) kserokopie świadectw lub dyplomów potwierdzających wykształcenie, niezbędne dospełnienia wymagań naboru,3) wypełniony kwestionariusz osobowy ubiegającego się o zatrudnienie, do pobraniana stronie ustka.ug.gov.pl, zakładka: Urząd, Jak załatwić sprawę?, ReferatOrganizacyjny i Spraw Obywatelskich, Różne, zatrudnianie pracowników wurzędzie Gminy Ustka,4) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełnipraw publicznych, oświadczenie o niekaralności,5) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii,6) oświadczenie, że w stosunku do kandydata nie są prowadzone postępowania: karne,w sprawach o wykroczenia oraz karne skarbowe,7) oświadczenie lub w przypadku posiadania zaświadczenie lekarskie o brakuprzeciwwskazań zdrowotnych kandydata do zatrudnienia na w/w stanowisku,8) oświadczenie kandydata lub zaświadczenie dot. biegłej znajomości obsługi komputera,9) ewentualne opinie o kandydacie od poprzednich pracodawców,oraz wymagania RODO:10)Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji iZgoda na przetwarzanie danych - do pobrania na stronie ustka.ug.gov.pl, zakładka:Urząd, Jak załatwić sprawę?, Referat Organizacyjny i Spraw Obywatelskich,Różne, zatrudnianie pracowników w urzędzie Gminy Ustka.7. Termin i miejsce składania dokumentów:Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w kopercie z adnotacją NABÓR NASTANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ w Biurze Obsługi InteresantaUrzędu Gminy w Ustce przy ul. Dunina 24,w terminie do dnia 09 września 2019 roku.W przypadku nadesłania aplikacji drogą pocztową decyduje data wpływu do Urzędu GminyUstka Biuro Obsługi Interesantów.Po tym terminie nastąpi rozstrzygnięcie naboru.Nie dopuszcza się możliwości składania dokumentów aplikacyjnych drogą elektroniczną,w tym poprzez skrzynkę nadawczą e-puap.Ogłoszono w Biuletynie Informacji Publicznej oraz wywieszono na tablicy ogłoszeń UrzęduGminy Ustka.Na stronie internetowej bip.ustka.ug.gov.pl zostanie ogłoszona informacja o ilościkandydatów, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze.Kandydaci, którzy przejdą wstępną selekcję zostaną powiadomieni telefonicznie o terminierozmowy kwalifikacyjnej.Postępowanie zostanie przeprowadzone na podstawie Regulaminu naboru na wolnestanowiska urzędnicze w Urzędzie Gminy Ustka Zarządzenie Nr 0152-1/06 Wójta GminyUstka z dnia 5 stycznia 2006 r. w sprawie ustalenia regulaminu naboru na wolne stanowiskaurzędnicze w Urzędzie Gminy Ustka, zmieniony Zarządzeniem Nr 0152/12/2009 Wójtagminy Ustka z dnia 6 marca 2009 r., dostępne na stronie bip.ustka.ug.gov.pl, zakładka UrządGminy, Nabór na stanowiska urzędnicze.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: słupski
Gmina pracodawcy: Ustka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ustka
Ulica pracodawcy: Dunina
Numer budynku pracodawcy: 24
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 29.08.2019
Oferta pracy ważna do: 09.09.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 29.08.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 28.08.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?a747b084e630f5974777e28246fa7dea
Podobne oferty pracy
obsługa maszyn do obróbki metalu
AGENCJA ZATRUDNIENIA KS SERVICE SP. Z O.O. - 2019-01-17 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Wyrób pizzy
BAR "EGIPCJANKA II" MARCIN ZBROJA - 2016-04-06 - Radomsko (łódzkie)
Praca na maszynie produkującej rolety
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Garwolin (mazowieckie)
prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentacji i korespondecnji wpływającej do KM PSP Sopotobsługa petentów przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacjikompletowanie, rozdzielanie i przechowywanie wpoływającej dokumentacjiprowadzenie spraw w zakresie biurowości obsługa urządzeń biurowychwspółpraca z poszczególnymi wydziałami i jednostką ratowniczo gaśnicząpraca w zakresie archiwizacji dokumnetacji KM PSP
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Sopot (pomorskie)
Obróbka metalu polegająca na krawędziowaniu, wyginaniu, zginanie, cięcie, formowanie, regulowanie maszyn, łączenie i kontrola sztuk, szlifowanie. Znajomość urządzeń pomiarowych i rysunku technicznego. Obsługa maszyn do obróbki metalu. Oznaczanie, ustawianie i łączenie sztuk. Umiejętnośc obsługi piły i szlifierki. Praca 30 godzin tygodniowo w godzinach 6-14 i 14-22.
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Pruszków (mazowieckie)
Zapewnia opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Elblągu - 2016-05-20 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-03-11 - Żary (lubuskie)
Brak danych
Aebi SCHMIDT Polska Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie spraw z zakresu ds. kadr, rozliczeń pracowniczych i podatku VAT, a w szczególności:1) prowadzenie spraw kadrowych Urzędu Gminy, w tym dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz akt osobowych pracowników Urzędu Gminy;2) prowadzenie spraw związanych z wynagrodzeniami pracowników i zleceniobiorców;3) wydawanie zaświadczeń dotyczących wynagrodzeń;4) prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem społecznym pracowników i zleceniobiorców, współpraca w tym zakresie z ZUS;5) prowadzenie spraw dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych (pracowników, zleceniobiorców), współpraca w tym zakresie z urzędami skarbowymi;6) prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych;7) prowadzenie ewidencji środków i przedmiotów nietrwałych;8) rozliczanie podatku od towarów i usług (VAT);9) fakturowanie operacji związanych ze sprzedażą mienia komunalnego i świadczeniem usług;10) sporządzanie sprawozdań statystycznych.Praca na umowę o pracę w Siemyślu.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie:http://bip.siemysl.pl/index.php?id=211049
Urząd Gminy w Siemyślu - 2018-02-12 - Siemyśl (zachodniopomorskie)
poszukiwanie nowych rynków sprzedaży i nowych klientów, obsługa dotychczasowych klientów, realizacja planów sprzedaży, przygotowywanie ofert handlowych, realizacja zamówień klientów, reprezentowanie firmy na podległym terenie i kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, odbywanie częstych podróży służbowych
Zakład Produkcji Doświadczalnej CEBEA - 2016-10-07 - Bochnia (małopolskie)
Wycena planowanych remontów nieruchomości oraz innych prac remontowych w ramach zgłoszonych awarii. Ocena ofert pod względem cenowym oraz zakresu robót. Prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości.
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Pomoc w pracach budowlano-remontowych. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
KASPERCZYK ZBIGNIEW PPUH SAM-BUD - 2018-04-25 - Rybnik (śląskie)
praca jako kierowca na terenie Unii Europejskiej, wyjazdy na 4 tygodnie następnie 7 dni wolnego. Praca na pełen etat 7dni w tygodniu
WOOD & TRANS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-13 - Owczarnia (mazowieckie)
Lokalne jazdy samochodem, bieżące naprawy na terenie firmy.
F.H.U.P. " CONSULT - FOOD" - 2019-01-07 - Stare Czarnowo (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zakres obowiązkówobsługa administracyjna procesów sprzedaży,obsługa sprzedażowa i posprzedażowa klientów w sklepie,telefoniczna sprzedaż usług dla firm (rozmowy wychodzące),aktywne pozyskiwanie klientów biznesowy,aktywne pozyskiwanie zapytań ofertowych,realizacja wyznaczanych celów sprzedażowych,przygotowanie i wysyłanie ofert handlowych. Praca w branży poligraficznej, od pn do pt.
Pieczątkapolska Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
przygotowywanie projektów pism;wykonywanie zadań pomocniczych;pomoc przy rejestrowaniu pism wychodzących;archiwizacja dokumentacji;
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie spraw związanych z obiegiem dokumentacji i korespondencji wpływającej do KM PSP Sopot;obsługa petetntów - przyjmowanie interesantów oraz udzielanie ogólnych informacji; kompletowanie, rozdzielanie i przechowywanie wpływającej dokumentacji; prowadzenie spraw w zakresie biurowości - obsługa urządzeń biurowych; współpraca z poszczególnymi wydziałami i jednostką ratowniczo-gaśniczą; prace w zakresie archiwizacji dokumentacji KM PSP Sopot.
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Sopot (pomorskie)
obsługa klientów, prezentowanie ofert salonu
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Wadowice (małopolskie)
cv
HURTOWNIA RYBEX -PAWEŁ JUREK - 2019-08-14 - Pionki (mazowieckie)
- Więcej informacji na stronie: http://kariera.weindich.pl/- Do naszego Działu Produkcji, Badań i Rozwoju poszukujemy w chwili obecnej osoby na stanowisko Młodszego konstruktora (maszyn i urządzeń). Jest to nowy dział, który zajmuje się m.in. tworzeniem dedykowanych rozwiązań, które usprawniają procesy oraz podnoszą wydajność i efektywność linii technologicznych w zakładach przetwórstwa mięsnego i spożywczego. - Oferujemy:Pracę w dziale badawczo-rozwojowym. Stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, będącej liderem w swojej branży. Konkurencyjne wynagrodzenie. Rzeczywistą możliwość rozwoju zawodowego.- Główne zadania stawiane osobie na tym stanowisku to:Konstruowanie maszyn i urządzeń do przemysłu mięsnego i gastronomii; Pomoc w konstruowaniu linii technologicznych; Wprowadzanie zmian w istniejących projektach; Wprowadzania zmian w istniejących maszynach i urządzeniach; Sporządzanie dokumentacji i specyfikacji projektów zgodnie z obowiązującymi w firmie standardami; Ścisła współpraca z pozostałymi działami w firmie; Podejmowanie działań mających na celu obniżanie kosztów oraz ciągłą poprawę jakości produktów oferowanych przez Spółkę.- Wynagrodzenie: od 2600 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe techniczne (preferowana budowa maszyn lub pokrewne). Wymagana dobra znajomość programów 3D (dodatkowym atutem będzie znajomość Solid Works). Mile widziana znajomość języka angielskiego, pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznych. Samodzielność w działaniu oraz dobra organizacja pracy. Gotowość do ciągłego podnoszenia swoich kwalifikacji. Kreatywność. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) weindich.pl
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2017-08-03 - Chorzów (śląskie)
malowanie ścian, elewacja budynków
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Gołębice (dolnośląskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracyZapewnia zabezpieczenie należności z tytułu składek i nienależnie pobranych świadczeń, a także stosowanie sankcji i środków dyscyplinujących Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 2-piętrowy bez windy oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1piętrze, - wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-10-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2017-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
produkcja sucharów i herbatników oraz konserwowanych wyrobów ciastkarskich i ciastek
SŁAWOMIR SZCZYGIELSKI "SŁAW-POL" PRODUKCJA CUKIERNICZA - 2016-04-27 - Łuków (lubelskie)
sprzedaż, doradztwo, konsultacja
kontakt przez PUP - 2016-06-09 - Zielona Góra (lubuskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: obsługa trzody chlewnej, transport ziarna z pola; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe rolnicze, min. 2 lata doświadczenia w pracy ze zwierzętami, umiejętność pracy przy trzodzie chlewnej w gospodarstwie rolnym, prawo jazdy kat. B
kontakt przez PUP - 2017-11-14 - Woźniki (śląskie)
samochód dostawczy
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "METAL-ROM" Maria Wolska - 2018-04-14 - Rybki (pomorskie)
opieka nad podopiecznym, czynności rutynowe w prowadzenie domu, przygotowanie posiłków
EJ JOB Ewa Jóźwik - 2018-01-23 - Niemcy (Niemcy)
wykonywanie prac ziemnych, kopanie fundamentów, wykopy pod wodociągi i równani eterenu
Zakład Remontowo-Budowlany "MAL-BUD" Marek Bąk - 2019-04-04 - Staszów (świętokrzyskie)