STANOWISKO DS. GRAFIKI KOMPUTEROWEJ Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKO DS. GRAFIKI KOMPUTEROWEJ

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: 1)Kreowanie pozytywnego wizerunku Miasta Chełm poprzez tworzenie atrakcyjnych wizualnie i wysokiej jakości materiałów promocyjnych.2)Opracowanie materiałów o charakterze inforamacyjno-promocyjnym (katalogi branżowe, informatory, analizy, broszury, foldery itp.).3)Opracowywanie systemów identyfikacji wizualnej, projektowanie logotypów, ulotek, katalogów, opakowań, kart okolicznościowych, teczek reklamowych, kalendarzy i innych tego typu materiałów.4)Redakcja graficzna i skład miejskiego biuletynu Kredą pisane.5)Tworzenie graficznych materiałów reklamowych na potrzeby prasy innych mediów,6)Przygotowywanie materiałów do druku (DTP).7)Opracowywanie graficzne wszelkich kampanii promocyjnych UM Chełm (projektowanie materiałów outdoorowych, materiałów na potrzeby mediów społecznościowych, do Internetu itd.).8)Opracowywanie materiałów graficznych na stronę internetową UM Chełm.9)Graficzna obróbka zdjęć na potrzeby działań promocyjnych Urzędu.10)Współdziałanie ze wszystkimi Departamentami w zakresie tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w Internecie.11)Współpraca z pracownikami ds. obsługi marketingowej i prasowej w zakresie public ralations Miasta oraz przygotowywania materiałów graficznych na potrzeby oficjalnych profili na portalach społecznościowych.12)Wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy zleconych przez przełożonego.

Data publikacji: 2020-05-25

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1)Kreowanie pozytywnego wizerunku Miasta Chełm poprzez tworzenie atrakcyjnych wizualnie i wysokiej jakości materiałów promocyjnych.2)Opracowanie materiałów o charakterze inforamacyjno-promocyjnym (katalogi branżowe, informatory, analizy, broszury, foldery itp.).3)Opracowywanie systemów identyfikacji wizualnej, projektowanie logotypów, ulotek, katalogów, opakowań, kart okolicznościowych, teczek reklamowych, kalendarzy i innych tego typu materiałów.4)Redakcja graficzna i skład miejskiego biuletynu Kredą pisane.5)Tworzenie graficznych materiałów reklamowych na potrzeby prasy innych mediów,6)Przygotowywanie materiałów do druku (DTP).7)Opracowywanie graficzne wszelkich kampanii promocyjnych UM Chełm (projektowanie materiałów outdoorowych, materiałów na potrzeby mediów społecznościowych, do Internetu itd.).8)Opracowywanie materiałów graficznych na stronę internetową UM Chełm.9)Graficzna obróbka zdjęć na potrzeby działań promocyjnych Urzędu.10)Współdziałanie ze wszystkimi Departamentami w zakresie tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w Internecie.11)Współpraca z pracownikami ds. obsługi marketingowej i prasowej w zakresie public ralations Miasta oraz przygotowywania materiałów graficznych na potrzeby oficjalnych profili na portalach społecznościowych.12)Wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy zleconych przez przełożonego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 0.75

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 30

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska: STANOWISKO DS. GRAFIKI KOMPUTEROWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: grafik komputerowy dtp

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.06.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Grafik komputerowy DTP

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0:
zaawansowane umiejętności w zakresie projektowania graficznego na potrzeby druku (plakaty, ulotki, foldery itp.) oraz na potrzeby Internetu (strony www, Google AdWordsy, social media)

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2: umiejętność tworzenia identyfikacji wizualnych

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość kodeksu postępowania administracyjnego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
zaawansowane umiejętności w zakresie projektowania graficznego na potrzeby druków wielkoformatowych (billboardy, siatki, roll-upy, city light itp.)

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_5:
biegła znajomość oprogramowania graficznego typu: Adobe CC (Photoshop, illustrator, inDesign) oraz Corel Draw

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_6:
kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, zdyscyplinowanie

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_7:
zaawansowane umiejętności w zakresie składu publikacji o charakterze gazetowym

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_8:
znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_9: umiejętność graficznej obróbki zdjęć

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_10: umiejętność tworzenia infografik

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_11: umiejętność interpretacji przepisów prawa

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_12:
umiejętność tworzenia nowoczesnych prezentacji biznesowych

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_5: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_6: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_7: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_8: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_9: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_10: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_11: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_12: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: praca od godz. 7.30; wtorek: praca od godz. 8.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY stanowisko ds. grafiki komputerowej w wymiarze 3/4 etatu w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.46.20201.Wymagania niezbędne :1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: wyższe,6) portfolio minimum 5 projektów graficznych w formacie pdf lub jpg dostarczonych na pendrive (pamięć przenośna USB).2. Wymagania dodatkowe :1) wykształcenie wyższe kierunkowe, związane z grafika,2) biegła znajomość oprogramowania graficznego typu: Adobe CC (Photoshop, illustrator, inDesign) oraz Corel Draw,3) zaawansowane umiejętności w zakresie projektowania graficznego na potrzeby druku (plakaty, ulotki, foldery itp.) oraz na potrzeby Internetu (strony www, Google AdWordsy, social media),4) zaawansowane umiejętności w zakresie projektowania graficznego na potrzeby druków wielkoformatowych (billboardy, siatki, roll-upy, city light itp.),5) zaawansowane umiejętności w zakresie składu publikacji o charakterze gazetowym,6) umiejętność graficznej obróbki zdjęć,7) umiejętność tworzenia nowoczesnych prezentacji biznesowych,8) umiejętność tworzenia identyfikacji wizualnych,9) umiejętność tworzenia infografik,10) umiejętność interpretacji przepisów prawa,11) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej,12) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej,13) znajomość kodeksu postępowania administracyjnego,16) kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, zdyscyplinowanie.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :1)Kreowanie pozytywnego wizerunku Miasta Chełm poprzez tworzenie atrakcyjnych wizualnie i wysokiej jakości materiałów promocyjnych.2)Opracowanie materiałów o charakterze inforamacyjno-promocyjnym (katalogi branżowe, informatory, analizy, broszury, foldery itp.).3)Opracowywanie systemów identyfikacji wizualnej, projektowanie logotypów, ulotek, katalogów, opakowań, kart okolicznościowych, teczek reklamowych, kalendarzy i innych tego typu materiałów.4)Redakcja graficzna i skład miejskiego biuletynu Kredą pisane.5)Tworzenie graficznych materiałów reklamowych na potrzeby prasy innych mediów,6)Przygotowywanie materiałów do druku (DTP).7)Opracowywanie graficzne wszelkich kampanii promocyjnych UM Chełm (projektowanie materiałów outdoorowych, materiałów na potrzeby mediów społecznościowych, do Internetu itd.).8)Opracowywanie materiałów graficznych na stronę internetową UM Chełm.9)Graficzna obróbka zdjęć na potrzeby działań promocyjnych Urzędu.10)Współdziałanie ze wszystkimi Departamentami w zakresie tworzenia projektów graficznych na potrzeby druku i publikacji w Internecie.11)Współpraca z pracownikami ds. obsługi marketingowej i prasowej w zakresie public ralations Miasta oraz przygotowywania materiałów graficznych na potrzeby oficjalnych profili na portalach społecznościowych.12)Wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy zleconych przez przełożonego.4. Warunki pracy na stanowisku :1) praca w systemie jednozmianowym,2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku,3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym,4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi : 6,55 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne :1)życiorys (CV),2)portfolio minimum 5 projektów graficznych w formacie pdf lub jpg dostarczonych na pendrive (pamięć przenośna USB),3)list motywacyjny,4)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. grafiki komputerowej w wymiarze etatu w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 02 czerwca 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wynikach naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru : Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. grafiki komputerowej w wymiarze etatu w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 22 maja 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282).Chełm, dnia 2020-05-22KLAUZULA INFORMACYJNA DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁMZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. grafiki komputerowej w wymiarze etatu w Departamencie Promocji i Kultury w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 22 maja 2020 r., prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/upload/pliki//WOA-I.2110.46.2020.pdf

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)portfolio minimum 5 projektów graficznych w formacie pdf lub jpg dostarczonych na pendrive (pamięć przenośna USB),3)list motywacyjny,4)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),5)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,6)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|216601

Zawód wykonywany przez pracownika: grafik komputerowy dtp

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 25.05.2020

Oferta pracy ważna do: 02.06.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 25.05.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fc7f496294dc0ff64cc3a1eb7d154aaf

Podobne oferty pracy

1836U HANDLOWIEC - od 1 850 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Radom (mazowieckie)

OPERATOR MASZYN - 3 300 - 3 800 PLN

- obsługa maszyn,- dbanie o porządek w miejscu pracy
Addeco Poland Sp. z o.o. /MBP P.T. - 2018-08-01 - Ozorków (łódzkie)

MAGAZYNIER - od 3 100 PLN

wykształcenie min. zawodowemile widziane doświadczenie w pracy na magazynieuprawnienia na wózek widłowyprawo jazdy kat. Bwymagana znajomość gospodarki magazynowejumiejętność pracy z dokumentami magazynowymiPrzygotowywanie i wydawanie towaru gotowego, przyjmowanie i przygotowywanie surowców niezbędnych do produkcji. Oznaczanie wyrobów gotowych produktów, współpraca z produkcją, pomoc przy obsłudze pieca do wypalania porcelany.1 zmiana - 3 tygodnie2 zmiany - 1 tydzień w miesiącuwynagrodzenie: od 3100 zł brutto + premia uznaniowa
PPH WAZA s.c. Ewa Kijowska, Zenon Kijowski - 2019-06-27 - Wysocko Małe (wielkopolskie)

POKOJOWA - 1 033,7 PLN

Pokojowa
kontakt przez PUP - 2019-06-04 - Śrem (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. WSPÓŁPRACY Z KLIENTEM INDYWIDUALNYM WYDZ. MON. POM. PUBLIC. + ST FP (M) - 1 017,4 PLN

-Prace pomocnicze związane z prawidłowym funkcjonowaniem Wydziału,- Segregowanie korespondencji,- Wysyłanie korespondencji,- Archiwizowanie dokumentów,- Wykonywanie innych czynności zleconych przez Kierownika Wydziału.
kontakt przez PUP - 2019-05-28 - Łódź (łódzkie)

OPERATOR SPYCHARKI (NR 1020) - od 2 250 PLN

-wykonywanie prac ziemnych-obsługa spycharki zgodnie z zasadami bezpieczeństwa-współpraca z zespołem realizującym projekt,Miejsce wykonywania pracyBUDOWA DROGI S-5, ROGOWO
TRANSPOL LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-19 - Rogowo (kujawsko-pomorskie)

BROKER INFORMACJI - od 14 PLN

pozyskiwanie danych ze źródeł informacji, sporządzanie raportów i baz danych klientów wietnamskich, obsługa relacji z obecnymi i potencjalnymi klientami wietnamskimi, obsługa poczty elektronicznej w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2018-07-12 - Jabłonowo (mazowieckie)

MONTER KONSTRUKCJI DREWNIANYCH - 997,4 PLN

Kompletowanie, pakowanie i montowanie konstrukcji drewnianyc
kontakt przez PUP - 2016-05-05 - Żary (lubuskie)

PRACOWNIK BIUROWY - od 2 000 PLN

prace biurowe
Dunster Polska Sp. z o.o. - 2017-03-02 - Suliszewice (zachodniopomorskie)

SPRZĄTACZKA - do 948 PLN

Wykształcenie średnie; mile widziane doświadczenie; utrzymanie czystości w biurach i budynkach na terenie GAPR-u; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
FIRMA SPRZĄTAJĄCA NITOR KOŹLUK ANDRZEJ - 2016-11-24 - Gliwice (śląskie)

TECHNIK INFORMATYK (STAŻ) - 1 440 PLN

zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2020-09-30 - Krosno (podkarpackie)

STANOWISKO DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA - od 2 275 PLN

1) profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych,2) aktywna sprzedaż towarów handlowych w urzędzie pocztowym,3) bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,4) sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
Poczta Polska S.A. - 2020-03-04 - Gdańsk (pomorskie)

STANOWISKO DS. EKSPEDYCYJNO-ROZDZIELCZYCH - od 1 345 PLN

przyjmowanie, opracowywanie i ekspediowanie przesylek w placówce pocztowej; ewidencjonowanie przesyłek rejestrowanych i przekazów pocztowych; rozliczanie z pobranych do doręczenia przesyłek, sporządzanie dokumentacji ekspedycyjnej; obsługa komputera i programów ekspedycyjnych
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-04-04 - Mieszkowice (zachodniopomorskie)

ASYSTENT KSIĘGOWOŚCI - od 2 600 PLN

wystawianie faktur, sporządzanie płac, prowadzenie rozrachunków firm, znajomość programu Sage Symfonia FK
kontakt przez PUP - 2020-07-29 - Łódź (łódzkie)

REKRUTER - od 2 200 PLN

Rekrutacja pracowników z Ukrainy, weryfikacja kandydatów.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SALES COORDINATOR - do 8 300 PLN

Stały monitoring sprzedaży na rynku rosyjskim, współpraca ze sklepami oraz kierownikami regionalnymi na rynku rosyjskim, analiza wyników sprzedażowych oraz dostosowanie oferty sprzedażowej do rynku rosyjskiego.
LPP S.A. - 2019-04-11 - Gdańsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL WYCHOWANIA PRZEDSZKOLNEGO - od 2 775 PLN

Praca na stanowisku nauczyciel przedszkola. Praca w godz. 6-18 wg grafiku. Miejsce pracy ul. Świętojańska 5 oraz ul. Katowicka 17, Rumia.
Przedszkole Niepubliczne PUCHATEK Elżbieta Muszyńska - 2018-08-28 - Rumia (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 2 000 PLN

wykonywanie prostych prac porządkowych, sprzątanie odpadów i opróżnianie koszy na śmieci
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "MLEKS" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-09-14 - Wyszków (mazowieckie)

TECHNIK UTRZYMANIA RUCHU - KONSERWATOR - od 2 000 PLN

Zakres obowiązków:- utrzymanie techniczne nieruchomości,- eksploatacja infrastruktury technicznej nieruchomości i nadzór nad nią,- utrzymanie czystości terenu zewnętrznego,- drobne bieżące naprawy i konserwacja,- drobne prace ogólnobudowlane
UNIMEX sp. z o. o. - 2020-01-30 - Częstochowa (śląskie)

KIEROWCA AUTOBUSU - od 1 850 PLN

kierowanie autobusami na terenie krajow UE, dbałość o porządek w miejscu pracy.
Firma Usługowo - Handlowa Piotr Ossowski w Kondrajcu Szlacheckim - 2016-04-11 - Kondrajec Szlachecki (mazowieckie)

CHŁODNIARZ - od 20 PLN

- montaż instalacji elektrycznych i chłodniczych- podłączanie i uruchamianie urządzeń i maszyn- nadzór nad instalacją sprężonego powietrza- utrzymywanie w sprawności technicznej i konserwacja instalacji i urządzeń elektrycznych i chłodniczych- usuwanie awarii instalacji i urządzeń elektrycznych i chłodniczych;godz. pracy 7-18 (równoważny system czasu pracy)
MORPOL - 2017-11-08 - Duninowo (pomorskie)

KONSERWATOR MASZYN - 2 000 - 2 500 PLN

serwis i naprawa maszyn i urządzeń
ALBA - SOKOŁOWSKI ZPCH SPÓŁKA KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2017-01-24 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)

STOLARZ - od 2 192 PLN

Obsługa obrabiarki CNC, cięcie i obróbka - obsługa maszyn stolarskich, przygotowanie elementów do lakierowania, składanie okleiny i formatek, trasowanie i ręczna obróbka, przecinanie, struganie, dłutowanie, wiercenie, klejenie, okleinowanie, montowanie, wykańczanie wyrobów, właściwy dobór narzędzi stolarskich do wykonania prac stolarskich i umiejętność posługiwania się tymi narzędziami.
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Częstochowa (śląskie)

MONTER ELEMENTÓW SPRĘŻYSTYCH - od 13 PLN

Montaż drobnych elementów sprężystych
kontakt przez OHP - 2017-10-25 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

STANOWISKO DS.WINDYKACJI (NR 0958) - od 2 800 PLN

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje między innymi:windykacja należności z tytułu nałożonych opłat dodatkowych za jazdę bez ważnego biletu środkami komunikacji publicznej w Bydgoszczy, w tym:1) prowadzenie korespondencji z osobami fizycznymi, organami egzekucyjnymi oraz innymi jednostkami zewnętrznymi w sprawach z zakresu nałożonych opłat dodatkowych,2) rozpatrywanie wniosków dotyczących ulg w postaci rozłożenia zadłużenia na raty i umarzania należności,3) przygotowywanie projektów decyzji Dyrektora o umorzeniu z urzędu spraw wcześniej umorzonych decyzją komornika, w związku ze zgonem dłużnika lub w wyniku bezskutecznej egzekucji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,4) zgłaszanie wierzytelności należnych od upadłego do masy upadłości,5) bieżąca współpraca z Zespołem Radców Prawnych w zakresie spraw objętych egzekucją sądową i komorniczą,6) ewidencjonowanie dokumentacji wpływającej od organów egzekucyjnych w systemie informatycznym oraz bieżąca ewidencja zdarzeń w programie informatycznym,Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:usytuowanie stanowiska pracy: przy ulicy Toruńskiej 174a, budynek wielopiętrowy, schody i winda, obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe, bezpośredni kontakt z klientem zewnętrznym.
Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy - 2020-03-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ELEKTRYK - od 2 100 PLN

montaż, instalacja i naprawa instalacji elektrycznych, uruchamianie, konserwowanie maszyn i urządzeń elektrycznych; godziny pracy 6-14, 14-22
ZREMB POLAND Sp. z o.o. Międzyrzec Podl. - 2018-12-12 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)

SPEDYTOR - od 2 000 PLN

Organizowanie przewozu ładunków, przeładunek towarów
SPEED TRANS LOGISTIC - 2015-11-30 - Puławy (lubelskie)

SPRZEDAWCA - od 2 100 PLN

obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-11-15 - Sanok (podkarpackie)

KOSMETOLOG - do 1 125 PLN

Wykonywanie zabiegów z zakresu kosmetologii. Umowa na czas nieokreślony. Praca na 1/2 etatu. Proponowany okres zatrudnienia: nieokreślony. Oferta dostępna w sali H
kontakt przez PUP - 2019-01-31 - Wrocław (dolnośląskie)