STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Lublin oferta pracy WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI

Stanowisko: STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Wynagrodzenie: od 4 100 PLN

Zakres obowiązków: ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:znajduje się w załączniku Oferta Pracy 7/2020 nabór na stanowisko ds. administracyjnych i zamówień publicznych 1. Kompleksowa realizacja zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującymi procedurami, w tym:a) sporządzanie planu zamówień publicznych,b) określanie wartości i trybu zamówień publicznych,c) przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych,d) prowadzenie postępowań zamówień publicznych,e) prowadzenie ewidencji zamówień publicznych w postaci rejestrów,f) udział w komisjach ds. zamówień publicznych, g) sprawozdawczość w zakresie zamówień publicznych,2. Przygotowywanie projektów umów cywilno-prawnych a także prowadzenie i aktualizacja rejestru podpisanych umów.3. Prowadzenie spraw związanych z zamawianiem, ewidencją oraz likwidacją pieczęci i stempli.4. Prowadzenie spraw administracyjnych w zakresie przekazania materiałów do archiwum zakładowego.5. Przygotowanie projektów regulaminów w zakresie zamówień publicznych i kontrola stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.6. Planowanie, realizowanie i rozliczanie inwestycji oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.7. Udział w różnego rodzaju komisjach powoływanych dla potrzeb jednostki.8. Zastępstwo w obowiązkach innych pracowników Działu administracyjno-gospodarczego zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych w okresie ich nieobecności.9. Realizacja innych zadań Działu Administracyjno-Gospodarczego, zgodnie z zakresem zadań działu wynikających z regulaminu organizacyjnego, powierzonych okresowo przez Kierownika Działu.10. Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Dyrektora WBG w Lublinie.11. Udzielanie informacji i przygotowywanie materiałów z zakresu zamówień publicznych dla Wykonawców i do Biuletynu Informacji Publicznej oraz do Biuletynu Zamówień Publicznych;12. Prowadzenie teczek rzeczowych zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.13. Przygotowywanie teczek zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przekazywanie akt do archiwum zakładowego. 14. Przygotowywanie umów, okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań zgodnie z zakresem czynności.15. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowej realizacji przydzielonych zadań.wszelkie informacje dotyczące składania dokumentów aplikacyjnych znajdują się na-------------------------------------------------------------------------https://wbg.bip.lubelskie.pl/index.php?id=61&p1=szczegoly&p2=10246-------------------------------------------------------------------------

Data publikacji: 2020-10-21

Lokalizacja: Lublin (lubelskie)

Pracodawca: WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
UNIWERSYTECKA 4, 20-029 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:znajduje się w załączniku Oferta Pracy 7/2020 nabór na stanowisko ds. administracyjnych i zamówień publicznych 1. Kompleksowa realizacja zamówień publicznych, zgodnie z obowiązującymi procedurami, w tym:a) sporządzanie planu zamówień publicznych,b) określanie wartości i trybu zamówień publicznych,c) przygotowywanie dokumentacji zamówień publicznych,d) prowadzenie postępowań zamówień publicznych,e) prowadzenie ewidencji zamówień publicznych w postaci rejestrów,f) udział w komisjach ds. zamówień publicznych, g) sprawozdawczość w zakresie zamówień publicznych,2. Przygotowywanie projektów umów cywilno-prawnych a także prowadzenie i aktualizacja rejestru podpisanych umów.3. Prowadzenie spraw związanych z zamawianiem, ewidencją oraz likwidacją pieczęci i stempli.4. Prowadzenie spraw administracyjnych w zakresie przekazania materiałów do archiwum zakładowego.5. Przygotowanie projektów regulaminów w zakresie zamówień publicznych i kontrola stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.6. Planowanie, realizowanie i rozliczanie inwestycji oraz prowadzenie dokumentacji w tym zakresie.7. Udział w różnego rodzaju komisjach powoływanych dla potrzeb jednostki.8. Zastępstwo w obowiązkach innych pracowników Działu administracyjno-gospodarczego zatrudnionych na stanowiskach urzędniczych w okresie ich nieobecności.9. Realizacja innych zadań Działu Administracyjno-Gospodarczego, zgodnie z zakresem zadań działu wynikających z regulaminu organizacyjnego, powierzonych okresowo przez Kierownika Działu.10. Wykonywanie innych czynności powierzonych przez Dyrektora WBG w Lublinie.11. Udzielanie informacji i przygotowywanie materiałów z zakresu zamówień publicznych dla Wykonawców i do Biuletynu Informacji Publicznej oraz do Biuletynu Zamówień Publicznych;12. Prowadzenie teczek rzeczowych zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.13. Przygotowywanie teczek zgodnie z instrukcją kancelaryjną i przekazywanie akt do archiwum zakładowego. 14. Przygotowywanie umów, okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań zgodnie z zakresem czynności.15. Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie prawidłowej realizacji przydzielonych zadań.wszelkie informacje dotyczące składania dokumentów aplikacyjnych znajdują się na-------------------------------------------------------------------------https://wbg.bip.lubelskie.pl/index.php?id=61&p1=szczegoly&p2=10246-------------------------------------------------------------------------

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|11

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 100 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKO DS. ADMINISTRACYJNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 100 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2020

Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw zamówień publicznych

wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: ekonomia, prawo, administracja

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera(MS OFFICE,EXCEL,WORD)

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wszelkie informacje dotyczące składania dokumentów aplikacyjnych znajdują się nahttps://wbg.bip.lubelskie.pl/index.php?id=61&p1=szczegoly&p2=10246Doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na stanowisku ds. zamówień publicznych lub administracyjnymZnajomość następujących przepisów: Ustawa Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych do ustawy, -Ustawa o finansach publicznych,-Ustawa o pracownikach samorządowych, -Kodeks postępowania administracyjnego, wiedza z zakresu zasad sporządzania dokumentacji przetargowej oraz weryfikacji i oceny składanych ofert.obsługa komputera i programów WORD i EXCELData rozpoczęcia pracy od 01.12.2020r. lub od 01.01.2021r. do uzgodnienia

Wymagania odnośnie stażu pracy: [cbop.i18n.stazSerializer.lata]: 2

Nazwa pracodawcy: WOJEWÓDZKIE BIURO GEODEZJI

danePracodawcy_nip: 7123235796

danePracodawcy_regon: 060659264

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Adres pracodawcy:
UNIWERSYTECKA 4, 20-029 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wszelkie informacje dotyczące składania dokumentów aplikacyjnych znajdują się nahttps://wbg.bip.lubelskie.pl/index.php?id=61&p1=szczegoly&p2=10246Wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Wojewódzkiego Biura Geodezji w Lublinie przy ul. Uniwersyteckiej 4, 20-029 Lublin lub przesłać pocztą (decyduje data wpływu do siedziby WBG w Lublinie).

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: inny - https://wbg.bip.lubelskie.pl/index.php?id=61&p1=szczegoly&p2=10246

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Lublin

danePracodawcy_kodPowiatu: 0663

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Lublin

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700

Ulica pracodawcy: UNIWERSYTECKA

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|242225

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 21.10.2020

Data dodania oferty pracy: 21.10.2020

Oferta pracy ważna do: 29.10.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 21.10.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 21.10.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0a20d7e1ae0ef063ee36dd895ce979ee

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OPRACOWANIA DECYZJI I KORESPONDENCJI - od 2 900 PLN

Opracowanie spraw emerytalno-rentowych z ubezpieczeń społecznych, kapitału początkowego i innych świadczeń, w tym zleconych Zakładowi do realizacji oraz korespondencji.
Zakład Ubezpieczeń Społecz. O/Gdańsk Inspektorat Gdynia - 2019-06-19 - Gdynia (pomorskie)

STANOWISKO DS. OPRACOWYWANIA PRZESYŁEK - od 2 300 PLN

przyjmowanie i opracowanie przesyłek, rozdział przyjętego ładunku i przekazanie do dalszego opracowania, zapewnienie bezpieczeństwa przesyłek i ładunków, prowadzenie dokumentacji
POCZTA POLSKA S.A. - 2017-11-06 - Komorniki (wielkopolskie)

STANOWISKO DS. KSIĘGOWOŚCI BUDŻETOWEJ I PŁAC - od 2 300 PLN

1)księgowanie wydatków Urzędu Gminy wraz z zaangażowaniem,2)księgowanie oraz uzgadnianie rozliczenia dotacji udzielonej z budżetu gminy na podstawie sprawozdań złożonych przez pracowników merytorycznych, nadzór nad prawidłowością przekazywania dotacji,3)prowadzenie ewidencji analitycznej w zakresie wydatków z udziałem środków zewnętrznych,4)sporządzanie sprawozdań w zakresie wydatków Urzędu Gminy, 5)sporządzanie list płac i wypłat, 6)naliczanie składek ZUS i naliczanie świadczeń ZUS od wynagrodzeń, 7)prowadzenie kartotek wynagrodzeń osobowych i zasiłków, 8)wykonywanie wszystkich czynności związanych z systemem płatnik (zgłaszanie pracowników do ubezpieczeń, sporządzanie raportów miesięcznych dotyczących rozliczeń z ZUS oraz przekazywanie ich w wyznaczonym terminie),9)naliczanie i rozliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie deklaracji w tym zakresie.Warunki pracyMiejsce pracy: praca w budynku Urzędu Gminy Damnica.Budynek nie posiada windy. Praca na pełen etat, 40 godzin tygodniowo, 8 godzin dziennie.Stanowisko pracy: związane jest z pracą przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.Umowa na 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 2300 zł do 4200 zł (w zależności od doświadczenia zawodowego i kwalifikacji)Szczegóły na stronie http://ug.damnica.ibip.pl/public/?id=201301
Urząd Gminy w Damnicy - 2017-12-13 - Damnica (pomorskie)

SPEDYTOR - od 2 500 PLN

obsluga gieldy transportowej
KENO-TRANS Krzysztof Złoch - 2018-07-24 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)

POZOSTALI ASYSTENCI NAUCZYCIELI - od 1 850 PLN

pomoc w opiece nad dziećmi
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Orneta (warmińsko-mazurskie)

SPRZEDAWCA INTERNETOWY - od 1 850 PLN

sprzedaż internetowa produktów na rynek niemiecki
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Brzeszcze (małopolskie)

MALARZ BUDOWLANY - od 2 100 PLN

MALOWANIE ŚCIAN I SUFITÓW WALKIEM MALARSKIM I AGREGATEM MALARSKIM ORAZ GRUNTOWANIE PODŁOŻAWYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, DYSPOZYCYJNOŚĆ, PRACA W DELEGACJI, 3 LATA DOŚWIADCZENIA W MALOWANIU, MILE WIDZIANY JĘZYK ROSYJSKI, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, BRAK PRZECIWWSKAZAŃ LEKARSKICH
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. ADMINISTRACYJNO TECHNICZNYCH W REFERACIE ADMINISTRACYJNO - TECHNICZNYM W WYDZIALE ADMINISTRACYJNO -TECHNICZNYM - od 1 250 PLN

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:Ogólna charakterystyka: osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację zadań administracyjnych.Ważniejsze zadania prowadzenie całokształtu spraw związanych z: 1. przeprowadzaniem postępowań na zakup drobnych usług, dostaw, robót budowlanych związanych z bieżącym utrzymaniem budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku; 2. zapewnieniem łączności telefonicznej: stacjonarnej, komórkowej pracownikom Urzędu poprzez wybór operatora oraz bieżącą realizację umowy; 3. wyborem wykonawcy na dostawę paliw oraz bieżąca realizacja umowy; 4. wyborem wykonawcy na dostawę kwiatów oraz bieżąca realizacja umowy; 5. wyborem wykonawcy na usługę niszczenia dokumentów oraz bieżąca realizacja umowy; 6. zapewnieniem właściwej informacji wizualnej w budynkach Urzędu Miejskiego w Słupsku; 7. zapewnieniem dozoru budynków Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez wybór wykonawcy oraz bieżącą realizację umowy.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. wymuszona pozycja ciała; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda oraz łazienka dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnością;Zatrudnienie na czas określony 6 mies. z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Wynagrodzenie od 1250 zł - w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-07-29 - Słupsk (pomorskie)

MECHANIK NARZĘDZIOWY - od 2 200 PLN

- Zarządzanie zasobami narzędziowymi - wydawanie, przyjmowanie na stan narzędzi. Znakowanie narzędzi, sprawdzanie pod względem technicznym narzędzi, przeglądy okresowe, konserwacja i naprawa bieżąca. Zlecanie i udział w odbiorach technicznych przez Urząd Dozoru Technicznego.- Wynagrodzenie: od 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 + czasami soboty. Wymagane wykształcenie min. zawodowe elektryczne. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku. Znajomość programów PWSK "Narzędziownia". Znajomość zagadnień technicznych z zakresu procesów technologicznych w budownictwie elektroenergetycznym. Prawo jazdy min. kat. "B". Uprawnienia elektryczne do naprawy i konserwacji urządzeń elektrycznych. Kontakt WSTĘPNIE e-mailowy w celu przesłania CV: pracowniczy (at) elbud.katowice.pl -lub- osobisty w celu pozostawienia CV (ul. Ks. bpa Herberta Bednorza 19, 40-384 Katowice). Pracodawca po rozpatrzeniu CV skontaktuje się z wybranymi kandydatami. Można również kontaktować się telefonicznie w celu uzyskania dodatkowych informacji (8:00-15:00) (Tel. 32-606-56-00 w. 5660, 5662).
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWNICTWA ELEKTROENERGETYCZNEGO ELBUD W KATOWICACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-12 - Katowice (śląskie)

KSIĘGOWY - od 1 850 PLN

według załącznika
POWIATOWY URZĄD PRACY W OBORNIKACH - 2016-01-04 - Oborniki (wielkopolskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - od 1 850 PLN

wykonywanie prac kancelaryjno-biurowych
Ośrodek Pomocy Społecznej w Myśliborzu - 2016-07-25 - Myślibórz (zachodniopomorskie)

GG/ KUCHARZ - od 2 200 PLN

Praca na samodzielnym stanowisku pracy polegająca na przygotowaniu potraw, dbaniu i porządek na stanowisku pracy, tworzenie zamówień i receptur dań.
PENSJONAT "LORIEN" Sp. z o.o. - 2015-11-16 - Szczawno-Zdrój (dolnośląskie)

MECHANIK - od 2 300 PLN

realizowanie w prawidłowy sposób wszelkich operacji z zakresu obsługi, naprawy, regulacji oraz diagnostyki pojazdów samochodowych, posiadanie stosownych uprawnień do kierowania pojazdami samochodowymi, prowadzenie weryfikacji poprawności naprawy pojazdu samochodowego i jego poszczególnych elementów, wykorzystywanie przyrządów diagnostycznych w celu ustalenia przyczyn niesprawności w działaniu mechanizmów, układów oraz podzespołów pojazdu, ocena i weryfikacja części mechanicznych z zastosowaniem specjalistycznego sprzętu, ocena i kontrola stanu technicznego samochodu oraz jego poszczególnych podzespołów, estymacja zapotrzebowania na materiały i serwisowe części zamienne, określanie zużycia płynów eksploatacyjnych pojazdu, smaru, układu hamulcowego i stanu ogumienia, konserwacja i zabezpieczenie
kontakt przez PUP - 2019-06-24 - Okrzeszyn (mazowieckie)

STANOWISKO DS. BEZPRZETARGOWEJ SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI I PRZEKSZTAŁCEŃ PRAWA UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO WE WŁASNOŚĆ W WYDZIALE GOSPODARKI NIERUCHOMOŚCIAMI - 2 800 - 3 200 PLN

Celem wykonywanej pracy jest zbywanie nieruchomości gminnych na rzecz wnioskodawców w trybie bezprzetargowym, zbywanie nieruchomości gminnych oddanych w użytkowanie wieczyste na cele usługowe , na rzecz użytkowników wieczystych, ropzatrywanie wniosków dotyczących zajęcia gruntów miejskich pod przesyłową infrastrukturę techniczną, regulacja stanu prawnego istniejących sieci przesyłowych w gruntach miejskich i generowanie dochodów budżetowych z powyższych tytułów.Więcej informacji nt. oferty znajduje się na stronie internetowej: www.kolobrzeg.pl ->BIP ->REKRUTACJA ->Aktualne oferty pracy ->Praca na umowę o pracę w godz. 7.30-15.30 w Kołobrzegu.
Urząd Miasta Kołobrzeg - 2017-11-24 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

NAUCZYCIEL CHEMII - od 500 PLN

Nauczanie klas I- III gimnazjum. 4/18 etatu
Zespół Szkół w Nakli - 2016-08-25 - Nakla (pomorskie)

KSIĘGOWA - 1 017,4 PLN

- Uczestnictwo przy przyjmowaniu dokumentów księgowych, kadrowo- płacowych i innej korespondencji do biura,- Obsługa komputera, programu głównego OPTIMA (księga przychodów i rozchodów, reguły VAT, księgi handlowe i zbiory kadrowo- płacowe),- Wprowadzanie danych do programu- głównie (faktury zakupu, sprzedaży, dowody wewnętrzne otrzymane od innych osób jak i przychodów własnych),- Przygotowanie do sporządzenia deklaracji podatkowej VAT, PIT,- Sporządzanie prawidłowości zapisów w systemie komputerowym z oryginałami dokumentów.Staż w godzinach 8.00-16.00POWER
kontakt przez PUP - 2018-07-24 - Płock (mazowieckie)

DORADCA KLIENTA - 1 017,4 PLN

Zgodnie z programem stażu.
kontakt przez PUP - 2019-01-24 - Grajewo (podlaskie)

PRACOWNIK OCHRONY - od 3 000 PLN

Ochrona powierzonego mienia, kontrolowanie ruchu osobowego.
Mark2 Corporation FM poland sp. zoo - 2018-10-02 - Niepołomice (małopolskie)

STANOWISKO DS. INFORMACJI OGÓLNEJ R90/1753-697/19 - od 2 500 PLN

Zapewnia udzielanie ogólnej informacji klientom ZUS oraz kierowanie ich na stanowiska merytoryczne właściwe do rozpatrzenia spraw.
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W TORUNIU - 2019-05-24 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

EKSPEDIENTKA - do 1 850 PLN

sprzedaż, handel, praca w sklepie, miła i kulturalna obsługa klienta, utrzymanie proządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Łęczyca (łódzkie)

ELEKTRYK - KONSERWATOR(NR 0390) - 2 800 - 3 500 PLN

kontrola stanu technicznego maszyn i urządzeń, wykonywanie zlecanych przez przełożonych drobnych napraw lub remontów zgodnie z procedurami panującymi wewnątrz firmy, usuwanie usterek oraz wykonywanie prac konserwatorskich, przeprowadzenie bieżących konserwacji urządzeń
ERPLAST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-01-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK - 20 - 24 PLN

- Obsługa i naprawa silników- Pracę przy elektronice i elektryce silników- Inne prace mechaniczne- Wynagrodzenie od 14,00 zł netto za godzinę- Miejsce pracy: Wiślinka- Kontakt telefoniczny 603-420-028, - Kontakt e-mail: rekrutacja.tczew (at) toolip.pl Biuro w Tczewie, ul. Gdańska 32 czynne w każdą środę w godz. 8:00-16:00
TOOLIP HR SPÓŁKA Z O.O. - 2018-07-10 - Wiślinka (pomorskie)

PRACOWNIK DO PRAC PROSTYCH DORYWCZYCH - od 1 200 PLN

prace proste w hotelarstwie, przemyśle i gastronomii (sprzątanie pomieszczeń, przygotowywanie posiłków, mycie samochodów, czynności konserwacyjne budynków)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO - USŁUGOWE "KOS" SEBASTIAN KOSSAKOWSKI - 2017-08-21 - Swolszewice Duże (łódzkie)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ROLNICTWA, GOSPODARKI I OCHRONY GRUNTÓW ORAZ OCHRONY ŚRODOWISKA - od 2 500 PLN

wszelkie informacje dotyczące procedury naboru znajdują się na stronie internetowej http://bip.kolno-gmina.pl/ w zakładce konkursy i nabory na stanowiska
Urząd Gminy Kolno - 2018-08-29 - Kolno (warmińsko-mazurskie)

NAUCZYCIEL PRZEDSZKOLA - 2 782 - 3 817 PLN

Prowadzenie zajęć w oddziale przedszkolnym
SZKOŁA PODSTAWOWA W SMOLNEJ - 2020-07-07 - Smolna (dolnośląskie)

ŚLUSARZ REMONTOWY - od 21 PLN

jw.
WEST Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Warszawa (mazowieckie)

KIEROWCA KAT. B/DOSTAWCA PIZZY - od 2 000 PLN

Rozwożenie zamówień do klienta.
Pizzeria "Da Vinci" - 2017-06-20 - Golkowice (małopolskie)

STANOWISKO D/S KSIĘGOWYCH - od 2 800 PLN

praca biurowa
Spółka Wodna "ŁEBA" - 2018-06-08 - Łeba (pomorskie)