STANOWISKA DS. BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Chełm oferta pracy Urząd Miasta Chełm

Stanowisko: STANOWISKA DS. BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Wynagrodzenie: od 2 600 PLN

Zakres obowiązków: 1.sprawdzanie dokumentacji architektonicznobudowlanej w zakresie:a)zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;b)zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;c)kompletności projektu budowlanego i posiadania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;d)wykonania sprawdzenia projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu.2.sprawdzanie i przygotowywanie do zatwierdzenia projektów budowlanych.3.przygotowywanie decyzji - pozwoleń na budowę.4.przenoszenie pozwoleń na budowę na rzecz innego podmiotu.5.zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.6.przygotowywanie postanowień o uzgodnieniu rozwiązań projektowych w zakresie:a)linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych;b)przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego.7.wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, do budynku lub lokalu - w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych.8.przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.9.przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy, robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.10.przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego.11.wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego.12.udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych.13.wydawanie dziennika budowy.14.wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia faktu albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.15.wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali.16.wydawanie zaświadczeń dotyczących poświadczenia powierzchni użytkowej lokalu.17.prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę.18.prowadzenie ewidencji zgłoszeń na wykonanie prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.19.koordynowanie działań związanych z budową pomników na terenie Miasta we współpracy z wnioskodawcami i właściwymi jednostkami Urzędu.20.prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem i archiwizacją wydawanych decyzji.21.współpraca i zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.22.prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazywaniem danych statystycznych wg obowiązujących przepisów.23.wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.24.zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji o dokonaniu zgłoszenia budowy oraz o jego rozstrzygnięciu.25.ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem26.wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.

Data publikacji: 2020-04-16

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Urząd Miasta Chełm

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
1.sprawdzanie dokumentacji architektonicznobudowlanej w zakresie:a)zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;b)zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;c)kompletności projektu budowlanego i posiadania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;d)wykonania sprawdzenia projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu.2.sprawdzanie i przygotowywanie do zatwierdzenia projektów budowlanych.3.przygotowywanie decyzji - pozwoleń na budowę.4.przenoszenie pozwoleń na budowę na rzecz innego podmiotu.5.zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.6.przygotowywanie postanowień o uzgodnieniu rozwiązań projektowych w zakresie:a)linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych;b)przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego.7.wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, do budynku lub lokalu - w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych.8.przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.9.przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy, robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.10.przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego.11.wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego.12.udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych.13.wydawanie dziennika budowy.14.wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia faktu albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.15.wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali.16.wydawanie zaświadczeń dotyczących poświadczenia powierzchni użytkowej lokalu.17.prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę.18.prowadzenie ewidencji zgłoszeń na wykonanie prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.19.koordynowanie działań związanych z budową pomników na terenie Miasta we współpracy z wnioskodawcami i właściwymi jednostkami Urzędu.20.prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem i archiwizacją wydawanych decyzji.21.współpraca i zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.22.prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazywaniem danych statystycznych wg obowiązujących przepisów.23.wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.24.zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji o dokonaniu zgłoszenia budowy oraz o jego rozstrzygnięciu.25.ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem26.wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: (do uzgodnienia)

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1

Nazwa stanowiska:
STANOWISKA DS. BUDOWNICTWA I INFRASTRUKTURY W WYDZIALE ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW DEPARTAMENCIE GEODEZJI, KARTOGRAFII, NIERUCHOMOŚCI, ARCHITEKTURY I BUDOWNICTWAW URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0662

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 25.05.2020

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, budowlane

wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0:
Pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

wymagania_wymaganiaPozadane_zawodySzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: budownictwo lub architektura lub gospodarka przestrzenna

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: umiejętność interpretacji przepisów prawa

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1:
znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_2:
kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej, lojalność, zdyscyplinowanie

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_3:
znajomość i umiejętność stosowania przepisów z zakresu Prawa budowlanego, architektury, planowania i zagospodarowania przestrzennego

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_4:
umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_0: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_1: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_2: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_3: Array

wymagania_wymaganiaPozadane_umiejetnosciSzczegoly_4: Array

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Godziny pracy: poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.30-15.30; wtorek: 8.30-16.30.PREZYDENT MIASTA CHEŁM OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY2 stanowiska ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm, 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65WOA-I.2110.31.20201. Wymagania niezbędne:1) obywatelstwo polskie,2) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,3) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,4) nieposzlakowana opinia,5) wykształcenie: średnie budowlane,lub wyższe na kierunku budownictwo lub architektura lub gospodarka przestrzenna.2. Wymagania dodatkowe:1) znajomość i umiejętność stosowania przepisów z zakresu Prawa budowlanego, architektury, planowania i zagospodarowania przestrzennego,2) umiejętność obsługi komputera w tym: edytora tekstów, arkusza kalkulacyjnego, systemu informacji o terenie GEO-Map,3) umiejętność interpretacji przepisów prawa,4) znajomość przepisów z zakresu administracji samorządowej5) kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy własnej , lojalność, zdyscyplinowanie.3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:1.sprawdzanie dokumentacji architektonicznobudowlanej w zakresie:a)zgodności projektu budowlanego z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;b)zgodności projektu zagospodarowania działki lub terenu z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi;c)kompletności projektu budowlanego i posiadania wymaganych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, a także zaświadczenia potwierdzającego wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;d)wykonania sprawdzenia projektu przez osobę posiadającą wymagane uprawnienia budowlane i legitymującą się aktualnym zaświadczeniem w przypadku obowiązku sprawdzenia projektu.2.sprawdzanie i przygotowywanie do zatwierdzenia projektów budowlanych.3.przygotowywanie decyzji - pozwoleń na budowę.4.przenoszenie pozwoleń na budowę na rzecz innego podmiotu.5.zamieszczanie w publicznie dostępnych wykazach wniosków o pozwolenie na budowę, decyzji o pozwoleniu na budowę oraz decyzji o pozwoleniu na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego, dotyczących przedsięwzięć mogących znacząco oddziaływać na środowisko.6.przygotowywanie postanowień o uzgodnieniu rozwiązań projektowych w zakresie:a)linii zabudowy oraz elewacji obiektów budowlanych, projektowanych od strony dróg, ulic, placów i innych miejsc publicznych;b)przebiegu i charakterystyki technicznej dróg, linii komunikacyjnych oraz sieci uzbrojenia terenu, wyprowadzonych poza granice terenu zamkniętego, a także podłączeń tych obiektów do sieci użytku publicznego.7.wydawanie decyzji zezwalających na wejście na teren sąsiedniej nieruchomości, do budynku lub lokalu - w celu wykonania prac przygotowawczych lub robót budowlanych.8.przyjmowanie zgłoszeń na zmianę sposobu użytkowania obiektu budowlanego.9.przyjmowanie zgłoszeń o zamiarze przystąpienia do budowy, robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.10.przyjmowanie zgłoszeń o rozbiórce obiektu budowlanego.11.wydawanie pozwoleń na rozbiórkę obiektu budowlanego.12.udzielanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno budowlanych.13.wydawanie dziennika budowy.14.wydawanie zaświadczeń dotyczących potwierdzenia faktu albo stanu prawnego, wynikających z prowadzonej przez organ ewidencji, rejestrów bądź innych danych znajdujących się w jego posiadaniu.15.wydawanie zaświadczeń dotyczących samodzielności lokali.16.wydawanie zaświadczeń dotyczących poświadczenia powierzchni użytkowej lokalu.17.prowadzenie rejestru wniosków o pozwolenie na budowę i rejestru decyzji o pozwoleniu na budowę.18.prowadzenie ewidencji zgłoszeń na wykonanie prac budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę.19.koordynowanie działań związanych z budową pomników na terenie Miasta we współpracy z wnioskodawcami i właściwymi jednostkami Urzędu.20.prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem i archiwizacją wydawanych decyzji.21.współpraca i zapewnienie wykonywania określonych w ustawach zadań przez Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego.22.prowadzenie prac związanych z przygotowaniem i przekazywaniem danych statystycznych wg obowiązujących przepisów.23.wydawanie aktów administracyjnych z zakresu ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych.24.zamieszczanie w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta Chełm informacji o dokonaniu zgłoszenia budowy oraz o jego rozstrzygnięciu.25.ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem26.wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.4. Warunki pracy na stanowisku: 1) praca w systemie jednozmianowym, 2) praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3) praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4) obsługa komputera, faxu, kserokopiarki.5.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 6,55 %.6. Wymagane dokumenty aplikacyjne:1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 20 kwietnia 2020 r.Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 09 kwietnia 2020 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm.Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).Chełm, dnia 2020-04-09KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH W PROCESIE REKRUTACJIZgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy, iż:1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta Chełm z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65, adres e-mail: info (at) umchelm.pl, tel. 82 565 20 70.2.Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania danych osobowych w zakresie działania Urzędu Miasta Chełm, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, można skontaktować się z Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie: tel. 82 565 26 06, adres e-mail: iod (at) umchelm.pl .3.Dane osobowe kandydatów, są przetwarzane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko ds. budownictwa i infrastruktury w Wydziale Architektury i Budownictwa w Departamencie Geodezji, Kartografii, Nieruchomości, Architektury i Budownictwa w Urzędzie Miasta Chełm ogłoszonej dnia 09 kwietnia 2020 r. , prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm.4.Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych są:1)art. 6 ust 1 lit. C RODO w zw. z:a)art. 22 (1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy,b)Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika,2)art. 6 ust. 1 lit. a RODO w stosunku do danych osobowych, co do których brak jest obowiązku ich przetwarzania, przewidzianego w przepisach prawnych (np. zainteresowania itp.).5.Pani/Pana dane osobowe nie będę przekazywane żadnym odbiorcom danych.6.Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.7.Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane:1)w przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Państwa zgody do momentu jej cofnięcia, lub2)przez okres niezbędny, wynikający z przepisów prawa (kat. A).8.Przysługuje Pani/Panu prawo do:1)dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,2) przenoszenia danych,3)wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu ochrony Danych Osobowych;4)pisemnego, umotywowanego żądania zaprzestania przetwarzania Pani/Pana danych ze względu na Pani/Pana szczególną sytuację;5)wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych gdy Administrator zamierza je przetwarzać w celach marketingowych lub wobec przekazywania Pani/Pana danych osobowych innemu administratorowi danych.9.Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest:1)obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;2)dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Pani/Pana zgody.10.Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.11.Informujemy ponadto, iż w stosunku do danych osobowych które są przetwarzane na podstawie Pani/Pana zgody ma Pani/Pan prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Wycofanie zgody może zostać dokonane w takiej samej formie, w jakiej została udzielona zgoda.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=9812

Nazwa pracodawcy: Urząd Miasta Chełm

danePracodawcy_nip: 5630016442

danePracodawcy_regon: 000594100

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
1)życiorys (CV),2)list motywacyjny,3)kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom),4)kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,5)inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia),6)kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń,7)referencje (kserokopia),8)oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie,9)oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,10)oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,11)oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,12)kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia),13)zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06

Powiat pracodawcy: m. Chełm

danePracodawcy_kodPowiatu: 0662

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134

Miejscowość pracodawcy: Chełm

danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0929902

Ulica pracodawcy: Lubelska

Numer budynku pracodawcy: 65

Profil działalności pracodawcy: działalność publiczna

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|441990

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali pracownicy obsługi biura gdzie indziej niesklasyfikowani

pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212

Data dodania oferty pracy: 16.04.2020

Oferta pracy ważna do: 20.04.2020

Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2020

Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2020

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

kodJezyka: pl

tekstNieDotyczy: nie dotyczy

tekstNie: NIE

tekstTak: TAK

link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ce20395185756dd9b34b4c45c686ee89

Podobne oferty pracy

STANOWISKO DS. OPŁAT PARKINGOWYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 800 - 3 100 PLN

a) organizowanie przetargów na zadania przewidziane do realizacji przez Wydział Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska m.in.:dostawę materiałów budowlanych,-remont cząstkowy nawierzchni ulic,-opróżnianie koszy ulicznych z nieczystości,-oznakowanie poziome,-prowadzenie parkingów strefa płatnego parkowania,-dostawę energii elektrycznej na potrzeby miasta,-administrację cmentarza komunalnego,-odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Chełmno oraz zorganizowanie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych,-zimowe utrzymanie dróg,-modernizację dróg i chodników,-inne zadania przewidziane do realizacji,b)udział w komisjach przetargowych,c)przygotowywanie projektów zarządzeń Kierownika Urzędu dot. komisji przetargowej,d)sporządzanie sprawozdań z zakresu udzielonych zamówień,e)publikacja ogłoszeń o zamówieniach na BIP, Biuletynie Zamówień Publicznych, Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej,f)współpraca z firmą obsługującą strefę płatnego parkowania w Chełmnie,g)obsługa programu SYSTEmEG:a)systemy egzekucyjne, b)wprowadzanie wezwań do baz danych, c)wprowadzanie anulacji i weryfikacja wezwań,h)generowanie upomnień i tytułów wykonawczych za nieuiszczenie opłaty za postój pojazdu w strefie płatnego parkowania,i)prowadzenie egzekucji administracyjnych za nieopłacony postój,j)sporządzanie sprawozdań miesięcznych z realizacji dochodów SPP,k)wystawianie rachunków za wykupiony abonament parkingowy w strefie płatnego parkowania,l)prowadzenie rozliczeń finansowych z firmą obsługującą strefę płatnego parkowania w Chełmnie,m)kontrola i egzekwowanie postanowień umowy zawartej z firmą prowadzą strefę płatnego parkowania,n)przygotowywanie projektu uchwały dotyczącej strefy płatnego parkowania,o)obsługa interesantów w zakresie SPP oraz zamówień publicznych WGMOŚ,p)prowadzenie dziennika korespondencji WGMOŚ,q)archiwizacja dokumentów;
Urząd Miasta Chełmna - 2019-06-18 - Chełmno (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA CIĄGNIKA (TEREN POWIATU) - od 1 850 PLN

zrywka drzewa przyczepa nasiebierną
ZAKŁAD USŁUG LEŚNYCH "SKRZAT" KONIECZKO EMIL - 2016-09-09 - Bobrzany (lubuskie)

MANAGER - od 3 500 PLN

jw.
MANAGER AUTO SP. Z O. O. - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY - od 1 050 PLN

Sprzatanie pomieszczeń biurowych, magazynowych, produkcyjnych oraz pomieszczeń socjalnych i toalet, bieżące uzupełnianie materiałów i środków w pomieszczeniach, inne dodatkowe prace porządkowe w tym mycie okien.
MASTERS SP. Z O.O. - 2018-08-09 - Straszyn (pomorskie)

STANOWISKO DS. PRZYZNAWANIA I WYPŁAT ZASIŁKÓW (NR 1577) - od 2 250 PLN

Zapewnia opracowanie decyzji dotyczących przyznania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład. Warunki pracyZakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Wyposażenie stanowiska pracy:- sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy:- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.,- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych,- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 4 piętrze, - miejsce pracy dostosowane do osób poruszających się przy pomocy wózka inwalidzkiego,- wejście do budynku jest zorganizowane z poziomu chodnika,- przy wejściu do budynku znajduje się pochylnia,- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy,- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy - 2019-03-19 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

PRACOWNIK OGÓLNOBUDOWLANY - od 2 100 PLN

Szpachlowanie, malowanie, układanie płytek, prace porządkowe.
GPBUD PATRYK STACHOWSKI - 2018-05-07 - Wieliczka (małopolskie)

GLAZURNIK - od 2 100 PLN

Przygotowywanie ścian pod układanie glazury lub innych płytek,wykonywanie cokolików z płytek
kontakt przez PUP - 2018-03-15 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

PALACZ - od 1 000 PLN

palenie w piecach, utrzymywanie w czystości pomieszczeń kotłowni
DROPAK PRODUKCJA OPAKOWAŃ KARTONOWYCH PIOTR KRZYWIŃSKI - 2017-09-08 - Marcinki (wielkopolskie)

KUCHARZ (KUCHNIA TURECKA) - od 1 200 PLN

j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Warszawa (mazowieckie)

STANOWISKO URZĘDNICZE W STRAŻY MIEJSKIEJ - do 2 700 PLN

Szczegółowe informacje: http://sm.bip.gliwice.eu/ogloszenia/naboryUkończone 21 lat; dobra znajomość obsługi komputera; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej; sprawność pod względem fizycznym i psychicznym; dobra znajomość topografii miasta Gliwice; umowa na czas określony z możliwością pracy na czas nieokreślony
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH - 2020-06-09 - Gliwice (śląskie)

STANOWISKO DS. OBSŁUGI RACHUNKÓW BIEŻĄCYCH I DEPOZYTÓW - od 2 500 PLN

1.Otwieranie, obsługa i monitorowanie rachunków depozytowych, oszczędnościowo-rozliczeniowych i bieżących złotowych;2.Przyjmowanie depozytów pieniężnych, terminowych i płatnych na żąda¬nie;3.Przyjmowanie, kontrola merytoryczna i formalno-rachunkowa dyspozycji pieniężnych od klientów Banku oraz ich realizacja;4.Bieżące wykonywanie dyspozycji klientów w zakresie obrotu oszczędnościowego oraz rozliczeń pieniężnych;5.Przyjmowanie wpłat na rachunki własne i innych banków;6.Sporządzanie wyciągów wraz z załącznikami i przekazywanie ich klientom;7.Realizacja ustawowych zadań z zakresu przeciwdziałania procederowi prania pieniędzy oraz finansowania terroryzmu w odniesieniu do Banku.
Bank Spółdzielczy w Poddębicach - 2019-03-05 - Zadzim (łódzkie)

HYDRAULIK - 6 - 15 PLN

Prace hydrauliczne i elektryczne. Wymagania: doświadczenie w zawodzie, mile widziane prawo jazdy. Kontakt tel. 600-160-888. Miejsce pracy: Wejherowo, Trójmiasto.
FANTASTYCZNE OGRODY - 2016-06-23 - Wejherowo (pomorskie)

STANOWISKO DS. UZGODNIEŃ INFRASTRUKTURY - 3 000 - 3 500 PLN

Realizacja zadań wynikających z Ustawy o drogach publicznych i Prawa budowlanego, prowadzenie postępowań administracyjnych dotyczących: uzgodnień z zakresu lokalizacji wjazdów, zjazdów z dróg gminnych na działki budowlane, projektowanych sieci w pasie drogowym drogi gminnej w oparciu o przepisy Ustawy o drogach publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, Kodeksu postępowania cywilnego oraz Prawa budowlanego, prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych, prowadzenie rejestrów, statystyk i sprawozdań dotyczących wydawanych uzgodnień i opinii, prowadzenie korespondencji z instytucjami i urzędami w zakresie dróg gminnych z Instytucjami samorządowymi i poza samorządowymi, uzgodnienie i opiniowanie projektów budowlanych, planów zagospodarowania przestrzennego i decyzji o warunków zabudowy w zakresie dróg gminnych, obsługa interesantów referatu inwestycji i remontów, nadawanie kategorii drogi publicznej w oparciu o przepisy prawa, a także: przygotowanie, prowadzenie i nadzorowanie inwestycji gminnych infrastrukturalnych we współpracy z wydziałami, referatami i jednostkami organizacyjnym Gminy, udział w opracowaniu założeń programowo-funkcjonalnych i technicznych inwestycji gminnych infrastrukturalnych wraz określeniem szacunkowych kosztów zadań, przygotowywanie umów z wykonawcami gminnych zadań inwestycyjnych oraz egzekwowanie prawidłowości i rzetelności realizacji umów wraz z rozliczeniem prowadzonych inwestycji, współpraca w zakresie zamówień publicznych na zadania inwestycyjne oraz współpraca w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych do realizacji zadań inwestycyjnych, sprawowanie nadzoru nad wykonaniem zadań inwestycyjnych pod względem zgodności z przepisami Prawa budowlanego, finansowym oraz merytorycznym.
Urząd Gminy w Kolbudach - 2016-04-04 - Kolbudy (pomorskie)

STANOWISKO WYDAWANIA/PRZYJMOWANIA WARTOŚCI - od 2 100 PLN

Wydawanie i przyjmowanie wartości.
kontakt przez PUP - 2018-09-27 - Gdańsk (pomorskie)

SPRZĄTACZKA - od 1 850 PLN

zg
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Łysomice (kujawsko-pomorskie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - od 18 PLN

naprawa pojazdów samochodowych
GT SERVICE TOMASZ GRABKA - 2016-04-04 - Ścinawa (dolnośląskie)

POMOCNIK LAKIERNIKA - od 2 000 PLN

Pakowanie elementów pomalowanych, przygotowanie elementów do lakierowania, utrzymanie porządku na stanowisku pracy
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Łomianki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW BHP - od 2 000 PLN

Obsługa firm w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)

KELNER - 11 - 17 PLN

obsługa gości kawiarni, przygotowanie deserów, gofrów, kawy, herbaty, dbanie o czystość w kawiarni
PHU "AG-MA" Augustyna Mandziej - 2016-03-23 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)

STANOWISKO DS OBSŁUGI KLIENTA - od 2 723 PLN

profesjonalna obsługa klientów w zakresie usług pocztowych i finansowych, aktywna sprzedaż towarów handlowychw urzędzie pocztowym, bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego, sporządzanie dokumentacji w zakresierealizowanej sprzedaży.
Poczta Polska SA - 2020-10-27 - Świnoujście (zachodniopomorskie)

STANOWISKO PRACY DS. NADZORU ROBÓT BUDOWLANYCH I DROGOWYCH W REFERACIE PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI W WYDZIALE INWESTYCJI - od 3 400 PLN

Ogólna charakterystyka: pracownik zatrudniony na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za prawidłową realizację robót branży budowlanej zadań prowadzonych przez Wydział Inwestycji oraz za prowadzenie przeglądów gwarancyjnych i egzekwowanie usuwania usterek.Dopuszcza się wykonywanie obowiązków w trybie zadaniowego czasu pracy.Do ważniejszych czynności na zajmowanym stanowisku należeć będzie: 1. analiza i weryfikacja projektów budowlanych branży budowlanej na etapie przygotowania dokumentacji i realizacji robót; 2. nadzór techniczny nad realizowanymi robotami; 3. organizacja i udział w naradach inwestycyjnych dotyczących prowadzonych zadań; 4. koordynowanie robót na budowie; 5. kontrola terminowości prac, ich jakości i rodzaju materiałów, kosztów inwestycji; 6. rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych; 7. organizowanie przeglądów gwarancyjnych.Warunki pracy na stanowisku: 1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi; 2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej; 3. okresowa praca na wysokości przy nadzorze; 4. praca w budynku, w którym znajduje się winda.Atrakcyjne warunki zatrudnienia. Możliwość zatrudnienia w systemie zadaniowego czasu pracy. Nabór dotyczy zatrudnienia: na czas określony 6 miesięcy z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. wynagrodzenie od 3400 zł brutto w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji
Urząd Miejski w Słupsku - 2019-10-07 - Słupsk (pomorskie)

ZBROJARZ (J.ROSYJSKI) - od 2 600 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Warszawa (mazowieckie)

OPERATOR KOPARKI - 20 - 26 PLN

Obsługa na terenie budowy dróg. Praca w godz. 7-15Kontakt z pracodawcą: kadry (at) beregrbau.pl lub 713566833
BERGER BAU POLSKA SP. Z O.O. - 2021-03-02 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 1 017,4 PLN

wykonanie dokumentacji systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2019-05-21 - Obrzycko (wielkopolskie)

OPERATOR URZĄDZEŃ DO PRODUKCJI WYROBÓW CUKIERNICZYCH FŚW - od 2 100 PLN

obsługa urządzeń do składania kartonów, nadruk informacji, wożenie, pakowanie
Zakłady Przemysłu Cukierniczego Śnieżka S.A - 2018-01-24 - Świebodzice (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA - od 1 850 PLN

- przyjmowanie dostaw towarów- przygotowywanie produktów do sprzedaży i ich wyeksponowanie- pomoc nabywcy przy wyborze produktu- inkasowanie należności za sprzedane produkty- dbanie o czystość i estetykę miejsca sprzedaży- przestrzeganie warunków sanitarnych sprzedaży
CUKIERNIA - CUKRUŚ Tomasz Bartkowski Sieraków - 2016-05-12 - Sieraków (wielkopolskie)