SPRZĄTACZKA Słupsk oferta pracy LEANN STAŃCZYK S. A.
Stanowisko: SPRZĄTACZKA
Wynagrodzenie: od 18,3 PLN
Zakres obowiązków: Utrzymanie czystości na hali magazynowej, produkcyjnej, w pomieszczeniach socjalnych i biurowych. Kontrola czystości i sprzątanie pomieszczeń sanitarnych. Utrzymanie w czystości powierzchni szklanych. Umowa zlecenie: 3 miesiące.
Data publikacji: 2021-05-11
Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)
Pracodawca: LEANN STAŃCZYK S. A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:PORTOWA 15/B, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Utrzymanie czystości na hali magazynowej, produkcyjnej, w pomieszczeniach socjalnych i biurowych. Kontrola czystości i sprzątanie pomieszczeń sanitarnych. Utrzymanie w czystości powierzchni szklanych. Umowa zlecenie: 3 miesiące.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|20
Zmianowość pracy: nie dotyczy
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|6
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 18,3 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 18,30
Nazwa stanowiska: SPRZĄTACZKA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 22
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 2263
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: sprzątaczka biurowa
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: B
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 18,3 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: brak lub niepełne podstawowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: dokładność, odpowiedzialność
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Nazwa pracodawcy: LEANN STAŃCZYK S. A.
danePracodawcy_nip: 8393143604
danePracodawcy_regon: 221156343
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Adres pracodawcy:
Portowa 15b, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 22
Powiat pracodawcy: m. Słupsk
danePracodawcy_kodPowiatu: 2263
Gmina pracodawcy: Słupsk
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Słupsk
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0977278
Ulica pracodawcy: Portowa
Numer budynku pracodawcy: 15b
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|911207
Zawód wykonywany przez pracownika: sprzątaczka biurowa
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|212
Data dodania oferty pracy: 11.05.2021
Oferta pracy ważna do: 09.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 11.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?ed2384f7d981dcc953af0f76d5f1c728
Podobne oferty pracy
wg stanowiska
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Darłowo (zachodniopomorskie)
Segregacja odpadów.
Rawsko-Bialska Spółdzielnia Socjalna "Nadzieja i Praca" - 2019-04-09 - Pukinin (łódzkie)
Obsługa urządzeń stanowisk pakowni nawozów w worki 50 i 500 kg,wykonywanie przeładunków towarów sypkich i obsługa przenośników i innych urządzeń transportujących, załadunek i rozładunek samochodów, wagonów kolejowych, cystern samochodowych i kolejowych do magazynów oraz na statki, obsługa wózków widłowych z napędem silnikowym w zakresie przemieszczania ładunków w procesach pakowania nawózów, załadunku/rozładunku naczep samochodów ciężarowych, przemieszczania ładunków materiałów pomocniczych, podstawowych czynności konserwujących
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Gdańsk (pomorskie)
Praca przy produkcjitransformatorów małej mocy. Sprawdzanie poduktów pod względem parametrów elektrycznych nawijanie, lutowanie, pakietowanie.
Zakład Produkcyjno-Handlowy EDEL BEATA PANEK - 2018-01-08 - Domaniew (mazowieckie)
wykonywanie instalacji elektrycznych
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Malbork (pomorskie)
Produkcja mebli
P.P.H.U. "WARS-STOL" Wojciech Siwczyński - 2016-11-25 - Swarzewo (pomorskie)
obsługa klienta, prace porządkowe, zamawianie akcesoriów fryzjerskich
kontakt przez PUP - 2017-10-09 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Wykształcenie zawodowe, podstawowa wiedza instalacji sanitarnej, CO. Charakterystyka pracy: Wykonywanie instalacji sanitarnych oraz grzewczych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny.
INSTAL PERFEKT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-23 - Knurów (śląskie)
obsługa wózków widłowych bocznych z wysokim składem, prace porządkowe na magazynie, kompletowanie zamówień, dbanie o poprawne funkcjonowanie magazynu i distaw
kontakt przez OHP - 2016-02-15 - Mysłowice (śląskie)
Mycie samochodów
P.H.U. "LEGRA" S.C. - Karpińscy Grażyna i Sebastian - 2018-07-12 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wykonywanie prac ślusarskich oraz innych prac zleconych.
Zakład Usług Technicznych "COLECTOR" W.Adamczyk, A.Mazur, K.Górka - 2018-06-22 - Kraków (małopolskie)
Praca na okres świąteczny.Książeczka sanitarno-epidemiologiczna.
Schiever Polska Sp. z o. o. Centrum Handlowe Auchan - 2017-12-12 - Racibórz (śląskie)
prace ogólnobudowlane, wykończenie wnętrz,szpachlowanie, malowanie, montaż suchych tynków, tapetowanie, układanie ściennych i podłogowych, układanie glazury, montaż płyt gipsowo-kartonowych, docielpenie budynków
FIRMA REMONTOWO-BUDOWLANA "POD KLUCZ" WIESŁAW GŁOWIAK - 2019-07-01 - Łukawiec (podkarpackie)
zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, zapewnienie zgodnej ze standardami ekspozycji, organizowanie i nadzorowanie pracy personelu, prowadzenie dokumentacji sklepu, rozliczanie utargów
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Strzegom (dolnośląskie)
wg. stanowiska
Zespół Placówek Opiekuńczo - Edukacyjny "Przystanek malucha" Maja Galińska - 2019-04-03 - Suwałki (podlaskie)
zgodny ze stanowiskiem (praca w Bieruniu lub Lędzinach)
PPHU WA-BI - 2019-11-25 - Bieruń (śląskie)
- pomoc w piekarni
POLNA DMOCHOWSKA SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-11 - Czyżew (podlaskie)
Wymagania: wykształcenie gastronomiczne, mile widziane doświadczenie w żywieniu zbiorowymZakres obowiązków: pomoc w przygotowywaniu posiłków, ustalanie menu
Zespół Szkół Nr 3 - 2017-12-08 - Krotoszyn (wielkopolskie)
przygotowywanie posiłków
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Popkowice (lubelskie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Brzeg (opolskie)
Składanie wniosków, odbiór dokumentów
kontakt przez PUP - 2020-03-20 - Kraków (małopolskie)
Obsługa i potwierdzanie transakcji, monitorowanie powiadomień o transakcjach przychodzących, badanie i eskalacja rozbieżności, wspieranie relacji zewnętrznych z klientami i innymi stronami trzecimi
STATE STREET BANK INTERNATIONAL GMBH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W POLSCE - 2021-06-21 - Gdańsk (pomorskie)
1. Prowadzenie miejskiego zasobu geodezyjnego i kartograficznego dla obszaru miasta Chełm w tym w zakresie:1) części opisowej Ewidencji Gruntów i Budynków,2) rejestru cen i wartości nieruchomości,3) gleboznawczej klasyfikacji gruntów.2. Orzekanie w drodze decyzji o zmianach w operacie ewidencji gruntów i budynków z urzędu i na wniosek osób fizycznych i prawnych.3.Utrzymanie operatu ewidencyjnego w stanie aktualności a także aktualizację i modernizację informacji zawartych w ewidencji gruntów i budynków w drodze zamówień publicznych oraz czynności materialno technicznych na podstawie:1) przepisów prawa,2) wpisów w księgach wieczystych,3) prawomocnych orzeczeń sądu, a w przypadkach dotyczących europejskiego poświadczenia spadkowego orzeczeń sądu,4) ostatecznych decyzji administracyjnych,5) aktów notarialnych,6) aktów poświadczenia dziedziczenia oraz europejskich poświadczeń spadkowych,7) zgłoszeń budowy budynku, zawiadomień o zakończeniu budowy budynku oraz zgłoszeń rozbiórki budynku,8) wpisów w innych rejestrach publicznych,9) wniosku zainteresowanego podmiotu ewidencyjnego i wskazanej w tym wniosku dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.4. Zawiadamianie o dokonanych zmianach w danych ewidencyjnych:1) organów podatkowych w wypadku zmian danych mających znaczenie dla wymiaru podatków: od nieruchomości, rolnego i leśnego2) wydziału ksiąg wieczystych w wypadku zmian danych objętych działem I ksiąg wieczystych,3) jednostki statystyki publicznej w wypadku zmian w cechach adresowych nieruchomości oraz dopisywania i wykreślania budynków,4) właściwych podmiotów ewidencyjnych oraz osób, jednostek organizacyjnych i organów.5. Udostępnianie wypisów z rejestrów, kartotek i wykazów, wyrysów z mapy ewidencyjnej, kopii dokumentów uzasadniających wpisy do bazy danych operatu ewidencyjnego oraz innych informacji zawartych w operacie ewidencyjnym na żądanie:1) właścicieli oraz osób i jednostek organizacyjnych władających gruntami, budynkami lub lokalami, których dotyczy udostępniany zbiór danych lub wypis,2) organów administracji publicznej albo podmiotów niebędących organami administracji publicznej, realizujących, na skutek powierzenia lub zlecenia przez organ administracji publicznej, zadania publiczne związane z gruntami, budynkami lub lokalami, których dotyczy udostępniany zbiór danych lub wypis,3) operatorów sieci w rozumieniu ustawy z dnia 7 maja 2010 r. o wspieraniu rozwoju usług i sieci telekomunikacyjnych innych podmiotów, które mają interes prawny w tym zakresie.6. Naliczanie opłat za:1) sporządzanie i wydawanie wypisów oraz wyrysów i innych dokumentów z operatu ewidencji gruntów i budynków,2) wysłanie materiałów zasobu pod wskazany adres,3) udostępnianie rzeczoznawcom majątkowym do wglądu zbiorów aktów notarialnych oraz orzeczeń sądowych i decyzji administracyjnych będących podstawą wpisów w ewidencji gruntów i budynków.7. Archiwizacja wycofanych danych ewidencyjnych.8. Ochrona danych ewidencyjnych przed ich utratą, zniszczeniem, niepożądaną modyfikacją, nieuprawnionym do nich dostępem i ujawnieniem.9. Okresowa weryfikacja danych ewidencyjnych w zakresie:1) zgodności tych danych z treścią dokumentów źródłowych stanowiących podstawę wpisu do ewidencji,2) zgodności treści mapy ewidencyjnej ze stanem faktycznym w terenie,10. Sporządzanie i przekazywanie marszałkowi województwa zestawień zbiorczych danych objętych ewidencją, zwane dalej na podstawie wykazów gruntów, wykazów budynków i wykazów lokali na dzień 1 stycznia każdego roku.11. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków.12. Przeprowadzanie powszechnej taksacji nieruchomości oraz opracowywanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości.13. Wydawanie zaświadczeń potwierdzających fakt posiadania gospodarstwa rolnego przez osoby fizyczne i prawne.14. Aktualizacja klasyfikacji gleboznawczej gruntów.15. Realizacja zamówień publicznych z zakresu działania Wydziału.16. Ochrona danych EGIB przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem.17. Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.
Urząd Miasta Chełm - 2019-09-04 - Chełm (lubelskie)