SPECJALISTA Wroc艂aw oferta pracy 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA


Najwi臋kszy wyb贸r odzie偶y

Stanowisko: SPECJALISTA

Wynagrodzenie: do 2聽425 PLN

Zakres obowi膮zk贸w: Specjalista ds. ochrony informacji niejawnych realizuje przedsi臋wzi臋cia zwi膮zane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych w obszarze bezpiecze艅stwa osobowego: 1. Udzia艂 w prowadzeniu zwyk艂ych postepowa艅 sprawdzaj膮cych zgodnie z nadanymi uprawnianiami przez pe艂nomocnika ds. OIN, 2. Opracowywanie dokumentacji i pism w zakresie zatrudnienia os贸b z dost臋pem do informacji niejawnych, 3. Prowadzenie analizy dost臋pu do informacji niejawnych na podstawie prowadzonych wykaz贸w, przedstawianie kwartalnych meldunk贸w w tym zakresie do Pe艂nomocnika ds. OIN, 4. Analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu szkolenia podstawowego, uzupe艂niaj膮cego oraz dla os贸b funkcjonuj膮cych z POIN. Nadz贸r nad terminowo艣ci膮 ich realizacji. Wydawanie stosowanych za艣wiadcze艅 oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami. 5. Opracowanie i nadz贸r nad realizacj膮 planu kontroli bie偶膮cych oraz kontroli oceny stanu zabezpieczenia informacji niejawnych, udzia艂 w przeprowadzanych kontrolach. 6. Prowadzenie dokumentacji z obszaru informacji niejawnych: Wykaz os贸b zatrudnionych lub pe艂ni膮cych s艂u偶b臋 w 4 RBLog albo wykonuj膮cych czynno艣ci zlecone, kt贸re posiadaj膮 uprawnienia do dost臋pu do informacji niejawnych oraz os贸b, kt贸rym odm贸wiono wydania po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa lub je cofni臋to, dokumentacji szkoleniowej oraz dokumentacji kontrolnej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami. 7. Prowadzenie postepowa艅 wyja艣niaj膮cych okoliczno艣ci naruszania przepis贸w ochronie informacji niejawnych,. 8. Przygotowanie analiz, ocen, sprawozda艅 oraz wniosk贸w dotycz膮cych przestrzegania przepis贸w o ochronie informacji niejawnych w zakresie sowich kompetencji. 9. Monitorowanie przestrzegania przepis贸w okre艣laj膮cych spos贸b i tryb przetwarzania informacji niejawnych oraz zapewnia bezzw艂oczne wdro偶enie przepis贸w, wytycznych, zalece艅, instrukcji itp. Dotycz膮cych postepowania z informacjami niejawnymi. 10. Okre艣lenie potrzeb materia艂owo-finansowych za zabezpieczenie zada艅 realizowanych przez POIN. 11. Koordynowanie dzia艂a艅 pracownik贸w Pionu Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zada艅 otrzymanych od Pe艂nomocnika ds. OIN, 12. Terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak r贸wnie偶 wykonywanie dokument贸w sprawozdawczych i analitycznych; 13. Opracowanie pism zwi膮zanych z bie偶膮c膮 dzia艂alno艣ci膮 Pionu Ochrony Informacji niejawnych. Oferta dost臋pna w sali E. Kontakt z pracodawc膮 - tel.: 261 651 055.

Data publikacji: 2016-07-05

Lokalizacja: Wroc艂aw (dolno艣l膮skie)

Pracodawca: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA

Ta oferta pracy mo偶e ju偶 nie by膰 aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urz臋du Pracy.

Miejsce pracy:
Pretficza 28, 50-984 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie

Rodzaj obowi膮zk贸w na tym stanowisku pracy: Zakres obowi膮zk贸w

Zakres obowi膮zk贸w:
Specjalista ds. ochrony informacji niejawnych realizuje przedsi臋wzi臋cia zwi膮zane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych w obszarze bezpiecze艅stwa osobowego: 1. Udzia艂 w prowadzeniu zwyk艂ych postepowa艅 sprawdzaj膮cych zgodnie z nadanymi uprawnianiami przez pe艂nomocnika ds. OIN, 2. Opracowywanie dokumentacji i pism w zakresie zatrudnienia os贸b z dost臋pem do informacji niejawnych, 3. Prowadzenie analizy dost臋pu do informacji niejawnych na podstawie prowadzonych wykaz贸w, przedstawianie kwartalnych meldunk贸w w tym zakresie do Pe艂nomocnika ds. OIN, 4. Analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu szkolenia podstawowego, uzupe艂niaj膮cego oraz dla os贸b funkcjonuj膮cych z POIN. Nadz贸r nad terminowo艣ci膮 ich realizacji. Wydawanie stosowanych za艣wiadcze艅 oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami. 5. Opracowanie i nadz贸r nad realizacj膮 planu kontroli bie偶膮cych oraz kontroli oceny stanu zabezpieczenia informacji niejawnych, udzia艂 w przeprowadzanych kontrolach. 6. Prowadzenie dokumentacji z obszaru informacji niejawnych: Wykaz os贸b zatrudnionych lub pe艂ni膮cych s艂u偶b臋 w 4 RBLog albo wykonuj膮cych czynno艣ci zlecone, kt贸re posiadaj膮 uprawnienia do dost臋pu do informacji niejawnych oraz os贸b, kt贸rym odm贸wiono wydania po艣wiadczenia bezpiecze艅stwa lub je cofni臋to, dokumentacji szkoleniowej oraz dokumentacji kontrolnej zgodnie z obowi膮zuj膮cymi przepisami. 7. Prowadzenie postepowa艅 wyja艣niaj膮cych okoliczno艣ci naruszania przepis贸w ochronie informacji niejawnych,. 8. Przygotowanie analiz, ocen, sprawozda艅 oraz wniosk贸w dotycz膮cych przestrzegania przepis贸w o ochronie informacji niejawnych w zakresie sowich kompetencji. 9. Monitorowanie przestrzegania przepis贸w okre艣laj膮cych spos贸b i tryb przetwarzania informacji niejawnych oraz zapewnia bezzw艂oczne wdro偶enie przepis贸w, wytycznych, zalece艅, instrukcji itp. Dotycz膮cych postepowania z informacjami niejawnymi. 10. Okre艣lenie potrzeb materia艂owo-finansowych za zabezpieczenie zada艅 realizowanych przez POIN. 11. Koordynowanie dzia艂a艅 pracownik贸w Pionu Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zada艅 otrzymanych od Pe艂nomocnika ds. OIN, 12. Terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak r贸wnie偶 wykonywanie dokument贸w sprawozdawczych i analitycznych; 13. Opracowanie pism zwi膮zanych z bie偶膮c膮 dzia艂alno艣ci膮 Pionu Ochrony Informacji niejawnych. Oferta dost臋pna w sali E. Kontakt z pracodawc膮 - tel.: 261 651 055.

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋 na czas okre艣lony

Wymiar etatu: 1

Zmianowo艣膰 pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysoko艣膰 wynagrodzenia brutto: do 2聽425 PLN

System wynagradzania pracownik贸w na tym stanowisku: Czasowy ze stawk膮 miesi臋czn膮

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA

Miejscow艣膰, w kt贸rej pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw

Wojew贸dztwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: dolno艣l膮skie

Powiat, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: m. Wroc艂aw

Gmina, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Wroc艂aw

Pa艅stwo, w kt贸rym pracownik b臋dzie pracowa艂: Polska

Zaw贸d:
pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju

Forma zatrudnienia: Umowa o prac臋

Wysoko艣膰 wynagrodzenia i typ stawki: do 2聽425 PLN

Data rozpocz臋cia pracy: 11.07.2016

Wymagany zawody dla kandydat贸w na to stanowisko pracy:
Pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju

Wymagane wykszta艂cenie dla kandydat贸w na to stanowisko: wy偶sze (w tym licencjat)

Dodatkowe informacje odno艣nie wymaga艅 dla kandydat贸w na to stanowisko:
wykszta艂cenie wy偶sze, obywatelstwo polskie, sta偶 pracy: minimum 3 lata na stanowisku administracyjnym, znajomo艣膰 problematyki ochrony informacji niejawnych ze szczeg贸lnym uwzgl臋dnieniem zagadnie艅 zwi膮zanych z bezpiecze艅stwem osobowym, znajomo艣膰 przepis贸w KPA w zakresie wydawania decyzji administracyjnych, bieg艂a znajomo艣膰 obs艂ugi komputera.

Wymagania odno艣nie sta偶u pracy: lata: 3

Nazwa pracodawcy: 4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA

Spos贸b aplikowania: bezpo艣rednio do pracodawcy

Nazwa urz臋du publikuj膮cego og艂oszenie o prac臋: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu

Adres pracodawcy:
Pretficza 28, 50-984 Wroc艂aw, powiat: m. Wroc艂aw, woj: dolno艣l膮skie

J臋zyk aplikacji o prac臋: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: -

Spos贸b przekazania dokument贸w aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Wojew贸dztwo pracodawcy: dolno艣l膮skie

Powiat pracodawcy: m. Wroc艂aw

Gmina pracodawcy: Wroc艂aw

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowo艣膰 pracodawcy: Wroc艂aw

Ulica pracodawcy: Pretficza

Numer budynku pracodawcy: 28

Oferta zg艂oszona przez: Powiatowy Urz膮d Pracy we Wroc艂awiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla os贸b niepe艂nosprawnych: 0

Zaw贸d wykonywany przez pracownika:
pozostali specjali艣ci do spraw administracji i rozwoju

Data dodania oferty pracy: 07.07.2016

Oferta pracy wa偶na do: 03.08.2016

Data udost臋pnienia oferty pracy: 07.07.2016

Data przyj臋cia oferty pracy: 05.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 997,4 PLN

wg programu sta偶u
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Swarz臋dz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI ZARZ膭DCZEJ FUNDUSZY WEWN臉TRZNYCH SEKCJI ANALIZ WYDZIA艁U ANALIZ, INFORMACJI I WSP脫艁PRACY MI臉DZYNARODOWEJ - od 2聽280,46 PLN

-koordynowanie na poziomie Oddzia艂u dzia艂a艅 podejmowanych w ramach kontroli zarz膮dzczej i dokonywanie analizy stanu tej kontroli w celu przedstawienia Komendantowi Oddzia艂u zapewnia o funkcjonowaniu adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarz膮dczej.- koordynowanie na poziomie Odzia艂u wykorzystywanie funduszy zewn臋trznych w celu pozyskiwania 艣rodk贸w zewn臋trznych,-opracowanie zbiorczej informacji na temat stanu realizacji budzetu Oddzia艂u w uk艂adzie zadaniowym wraz z wnioskamidot. dlaszej jego realizacji w celu zapewnieniaprawid艂owej realizacji bud偶etu w uk艂adzie zadaniowym,-organizaowanie i koordynowanie szkole艅 dla funkcjonariuszy i pracownik贸w NoOSG z zakresu bud偶etu zadaniowego i kontroli zarz膮dczej w celu zapoznania z obowi膮zuj膮cymi w tym zakresie przepisami i procedurami.
NADODRZA艃SKI ODDZIA艁 STRA呕Y GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2016-02-19 - Krosno Odrza艅skie (lubuskie)

SPECJALISTA/KA DS. OBS艁UGI KLIENTA-FAKTURZYSTA/KA - od 2聽800 PLN

obs艂uga telefoniczna klient贸w, wystawienie faktur VAT
BAG-POL SP脫艁KA AKCYJNA SP脫艁KA KOMANDYTOWA - 2018-02-02 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS PROCES脫W - od 4聽050 PLN

Pracodawca zapewnia zakwaterowanie, wy偶ywienie, podr贸偶e.Analiza rozwi膮za艅 system贸w ERP,IT oraz ich wdra偶anie w Polsce-projektzastosow艅 informatyki, analiza i ocena projekt贸w przetwarzaniainformacji, ekspertyzy system贸w komputerowych, prace analityczne, badawcze i wdro偶eniowe, diagnoza problem贸w, modernizacja projekt贸w i procesu.
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Zabierz贸w (ma艂opolskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU - od 2聽000 PLN

-nadzorowanie procesu realizacji zam贸wie艅 - bie偶膮ce informowanie Klient贸w o stanie realizacji zam贸wie艅 - wystawianie faktur sprzeda偶owych i monitorowanie p艂atno艣ci - realizowanie bie偶膮cych zada艅 zwiazanych z obs艂ug膮 Klient贸w - wsp贸艂tworzenie i aktualizowanie bazy Klient贸w - tworzenie i aktualizowanie material贸w informacyjnych dotycz膮cych specyfikacji urz膮dze艅 telemetrycznych - leaflety, manuale, filmy - zaopatrywanie handlowc贸w i partner贸w w materia艂y promocyjne i handlowe.
"DOM-EKO-CLIMA" - 2016-09-27 - Cz臋stochowa (艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH - do 2聽500 PLN

Wykszta艂cenie 艣rednie lub wy偶sze techniczne; znajomo艣膰 przepis贸w budowlanych, umiej臋tno艣膰 czytania dokumentacji projektowej, obs艂uga komputera; mile widziane uprawnienia budowlane; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
SP脫艁DZIELNIA MIESZKANIOWA ADS "SO艢NICA" - 2017-05-04 - Gliwice (艣l膮skie)

SPRZEDAWCA PRODUKT脫W 艢WIE呕YCH - 858 - od 2聽250 PLN

obs艂uga klienta przy ladzie mi臋snej, dbanie o prawid艂ow膮 jako艣膰 i ekspozycj臋 towar贸w, dbanie o czysto艣膰 w miejscu pracy. Praca na ul. Rolniczej w 艢widnicy.
"FRAPO-DYSTRYBUCJA" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-06-14 - 艢widnica (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIK脫W - od 1聽850 PLN

samodzielne prowadzeni erekrutacji, zamieszczanie og艂osze艅 w prasie i internecie, prowadzenie rozm贸w kwalifikacyjnych, wykonywanie w/w/ obowi膮zk贸w na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Zambr贸w (podlaskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO - KSI臉GOWYM - od 4聽000 PLN

Prowadzenie rachunk贸w klient贸.Bezpo艣redni kontakt z klientem hiszpa艅skoj臋zycznym
kontakt przez PUP - 2017-01-16 - 艁贸d藕 (艂贸dzkie)

SPECJALISTA DS. ZAKUP脫W - od 3聽000 PLN

prowadzenie procesu udzielania zam贸wie艅 w GK ENEA, zgodnie z obowi膮zuj膮cymi regulacjami w szczeg贸lno艣ci:a.wsp贸艂praca z jednostkami/kom贸rkami organizacyjnymi w procesie wykonywania zam贸wie艅;b.uczestnictwo w pracach komisji przetargowych w charakterze sekretarza komisji przetargowych;c.kompleksowe prowadzenie dokumentacji procesu zakupowego;d.koordynowanie bie偶膮cej wsp贸艂pracy podmiot贸w procesu udzielania zam贸wie艅;e.prowadzenie sprawozdawczo艣ci wewn臋trznej i zewn臋trznej;f.inicjowanie i uczestnictwo w szkoleniach z zakresu problematyki zam贸wie艅;wspomaganie i wsp贸艂praca z jednostkami/kom贸rkami organizacyjnymi w zakresie standaryzacji zakup贸w.
ENEA WYTWARZANIE SP. Z O.O - 2015-11-26 - Jastrowie (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KSI臉GOWO艢CI Z J臉ZYKIEM FRANCUSKIM LUB ANGIELSKIM - 2聽770 - 4聽210 PLN

- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura : odbi贸r poczty, skanowanie dokument贸w, prowadzenie korespondencji mailowej, odbi贸r po艂膮cze艅 telefonicznych od kontrahent贸w / administracji. Wspieranie klienta polskiego oraz zagranicznego w prowadzeniu transakcji mi臋dzynarodowych od strony podatkowej. Prowadzenie rejestr贸w dot. deklaracji VAT za pomoc膮 programu informatycznego (wprowadzanie faktur, sporz膮dzanie tabelek podsumowuj膮cych). - Sporz膮dzanie deklaracji podatkowych i sprawozda艅 dla organ贸w administracji pa艅stwowej (sporz膮dzanie oraz sk艂adanie deklaracji VAT-7 / VAT-UE / Intrastat). Korespondencja telefoniczna, mailowa oraz pocztowa z Urz臋dem Skarbowym (sk艂adanie oraz redagowanie wniosk贸w / pism / wyja艣nie艅). Drobne t艂umaczenia.- Firma oferuje: Ciekaw膮 prac臋 w szybko rozwijaj膮cej si臋 firmie mi臋dzynarodowej. Prac臋 w m艂odym i dynamicznym zespole. Sta艂y kontakt z j臋zykiem francuskim / angielskim. Wynagrodzenie adekwatne do profilu, umiej臋tno艣ci i do艣wiadczenia kandydata. Odpowiednie przygotowanie / szkolenia. - Wynagrodzenie: 2770 do 4210 z艂/brutto (w zale偶no艣ci od kompetencji, do艣wiadczenia i znajomo艣ci j臋zyk贸w). Praca na umow臋 o prac臋 na okres pr贸bny do trzech miesi臋cy, a nast臋pnie umowa na czas nieokre艣lony. Praca w pe艂nym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykszta艂cenie wy偶sze, preferowane kierunki: ksi臋gowo艣膰, rachunkowo艣膰, prawo, ekonomia. Mile widziane do艣wiadczenie zawodowe. Wymagana bardzo dobra organizacja pracy. Znajomo艣膰 narz臋dzi MS Office (Word / Excel) oraz przegl膮darki internetowej. Sumienno艣膰, dok艂adno艣膰 i zaanga偶owanie. Umiej臋tno艣膰 analitycznego my艣lenia. Samodzielno艣膰 i odpowiedzialno艣膰. umiej臋tno艣膰 pracy w zespole. Praktyczna znajomo艣膰 deklaracji VAT-7, VAT-UE, poj臋cie o transakcjach wewn膮trzwsp贸lnotowych oraz do艣wiadczenie na podobnych stanowiskach b臋dzie bardzo cennym atutem. Wymagana znajomo艣膰 j臋zyka francuskiego lub/i angielskiego w stopniu dobrym w mowie i pi艣mie.
A.S.D. WORLD TAX ODDZIA艁 W POLSCE - 2017-09-15 - Katowice (艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. OBS艁UGI KLIENTA - od 2聽000 PLN

organizacja transport贸w drogowych, morskich, lotniczych; obs艂uga klienta, przygotowanie dokumentacji, raportowanie bie偶膮cej dzia艂alno艣ci, j臋zyk korea艅ski, j臋zyk angielski niezb臋dny w kontaktach z klientami korea艅skimi
HANJIN LOGISTICS EUROPE B.V. SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 ODDZIA艁 W POLSCE - 2017-04-20 - 呕ory (艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. OBS艁UGI ZWIEDZAJ膭CYCH - od 2聽300 PLN

-profesjonalna obs艂uga zwiedzaj膮cych w zakresie -sprzeda偶y us艂ug 艣wiadczonych przez Muzeum (m.in. oprowadzanie, organizacja ruchu turystycznego, sprzeda偶 pami膮tek)-wsp贸艂praca w tworzeniu oferty Muzeum oraz organizacji wydarze艅 muzealnych-wsp贸艂praca w dzia艂aniach marketingowych i promocyjnych Muzeum-obs艂uga e-sklepu-wsp贸艂praca z kontrahentami w zakresie sprzeda偶y pami膮tek, przyjmowanie towar贸w-dba艂o艣膰 o estetyk臋 ekspozycji oferty handlowej -monitorowanie i analiza potrzeb zwiedzaj膮cych i klient贸w oraz analiza wynik贸w sprzeda偶y-obs艂uga kasy fiskalnej oraz terminala p艂atniczego.
MUZEUM KULTURY LUDOWEJ - 2018-02-21 - Kolbuszowa (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2聽000 PLN

Prowadzenie spraw marketingowych firmy
PSS SPO艁EM w Lubinie - 2016-01-11 - Lubin (dolno艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 2聽500 PLN

Opis stanowiska:- wspomaganie pracy biura w zakresie obiegu informacji i dokument贸w,- wspomaganie dzia艂u sprzeda偶y w sporz膮dzaniu ofert handlowych,- wspomaganie dzia艂u sprzeda偶y w przyjmowaniu zlece艅 i zam贸wie艅, oraz nadz贸r nad ich terminowym dostarczeniem lub realizacj膮.
ABATEC SP. Z O.O. - 2016-10-04 - S艂upsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS.CEN TRANSFEROWYCH - od 7聽800 PLN

Przygotowywanie dokumentacji dot. rozliczenia z podmiotami powi膮zanymi (z kraj贸w OECD).Interpretacja regulacji dot. cen transferowych w poszczeg贸lnych krajach OECD.Analiza finansowych danych podmiot贸w.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Krak贸w (ma艂opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 5聽500 PLN

wsp贸艂praca z klientami firmy w zakresie wspierania dzia艂a艅 eksportowych, wsp贸艂praca z dzia艂em marketingu, administracji sprzeda偶y, obs艂ugi klienta, zarz膮dem
MQX POLSKA SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2016-02-26 - Toru艅 (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. RELACJI CHI艃SKICH - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chi艅skich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialno艣膰 za utrzymanie porz膮dku w dokumentach chi艅skich kontrahent贸w i dostawc贸w
kontakt przez PUP - 2017-05-10 - W贸lka Kosowska (mazowieckie)

PRACOWNIK OG脫LNOBUDOWLANY - do 2聽000 PLN

prace budowlane, wyko艅czeniowe oraz ziemne
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Chocznia (ma艂opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - do 3聽000 PLN

prowadzwnie spraw w zakresie kadr i p艂ac
"SARPOL" sp. z o.o. - 2017-02-21 - 艢miardowo Z艂otowskie (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KONTROLI FINASOWEJ - od 3聽200 PLN

Analiza finansowa i weryfikacjia projekt贸w. Planowanie oszcz臋dno艣ci. Praca w godz. 7-15.
"ADECCO POLAND" SP脫艁KA Z OGRANICZON膭 ODPOWIEDZIALNO艢CI膭 - 2018-09-17 - P艂ock (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZE艃 PRODUKCJI - od 2聽100 PLN

rozliczanie zlece艅 produkcyjnych, przygotowywanie raport贸w i analiz, prowadzenie i nadz贸r nad prawid艂owym obiegiem informacji produkcyjnej
AUTOLAND Jacek Kisielewski&Jan Mora艅ski S.J. - 2018-08-03 - Paw艂owice (艣l膮skie)

SPECJALISTA DS. ZAM脫WIE艃 PUBLICZNYCH - od 2聽000 PLN

- prowadzenie post臋powa艅 o udzielanie zam贸wie艅 publicznych zgodnie z harmonogramem- ewidencjonowanie zam贸wie艅 publicznych - sporz膮dzanie pism i dokument贸w przetargowych i przek艂adanie ich do akceptacji kierownikowi- udzia艂 w pracach komisji przetargowych
ZESP脫艁 OPIEKI ZDROWOTNEJ W O艢WI臉CIMIU - 2017-03-03 - O艣wi臋cim (ma艂opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 1聽850 PLN

Prowadzenie akt osobowych, przygotowywanie dokument贸w pracowniczych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporz膮dzanie wynagrodze艅, deklaracji ZUS.
Firma Handlowo Us艂ugowa "ILONA & PIOTR" S.C. - 2016-07-13 - Wyszk贸w (mazowieckie)