SPECJALISTA W PUNKCIE INFORMACYJNYM Lądek-Zdrój oferta pracy UZDROWISKO LĄDEK - DŁUGOPOLE SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA W PUNKCIE INFORMACYJNYM
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż produktów i usług Spółki, udzielanie informacji dotyczącej działalności Spółki.
Data publikacji: 2021-05-12
Lokalizacja: Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Pracodawca: UZDROWISKO LĄDEK - DŁUGOPOLE SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż produktów i usług Spółki, udzielanie informacji dotyczącej działalności Spółki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Różne godziny rozpoczynania pracy.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W PUNKCIE INFORMACYJNYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lądek-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 02
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0208
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lądek-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: recepcjonista
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała, praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Orzeczenie lekarskie dla celów sanitarno – epidemiologicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: Komunikatywność, wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: UZDROWISKO LĄDEK - DŁUGOPOLE SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 8810002259
danePracodawcy_regon: 00028828300000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Wolności 4, 57-540 Lądek-Zdrój, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 02
Powiat pracodawcy: kłodzki
danePracodawcy_kodPowiatu: 0208
Gmina pracodawcy: Lądek-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lądek-Zdrój
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0984203
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|422602
Zawód wykonywany przez pracownika: recepcjonista
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data dodania oferty pracy: 12.05.2021
Oferta pracy ważna do: 31.05.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2e0dca817e7bbffd3a1163afd9d38f25
Podobne oferty pracy
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Bezpośrednia ochrona fizyczna; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, mile widziane doświadczenie w ochronie fizycznej, aktualne orzeczenie o stopniu niepełnosprawności; MIEJSCE PRACY: Lubliniec - Blachownia
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "CZA-TA" NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-17 - Lubliniec (śląskie)
prowadzenie archiwum zakładowego
Izba Celna w Białej Podlaskiej - 2016-03-18 - Biała Podlaska (lubelskie)
prace na magazynie, układanie, wydawanie,rozładunek i załadunek wózkiem widłowym
P.U.H. TOMWIT Witek,Witek S.J. - 2017-08-02 - Młoszowa (małopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych, socjalnych, ciągów komunikacyjnych oraz sanitatriatów.Miejsce pracy: Wrocław ul. Poznańska lub ŚwiabodzkaKontakt kandydatów z pracodawcą: 660-49-68-19 ( z kandydatami do pracy spotkamy się na obiekcie po wczesniejszym umówieniu. Praca w godzinach 16-20 1/2 etatuOferta w sali: B,A
BLICHAR SEBASTIAN "SPEC" - 2019-01-09 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym i formalnym, wystawianie not korygujących, prowadzenie rozrachunków, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, nadzór nad dokumentacją importowo-eksportową, przygotowywanie dokumentacji przekazywanej do biura rachunkowego, pisanie pism związanych z bieżącą działalnościa firmy, wprowadzanie dokumentów magazynowych do systemu. Praca w programie PRESTIŻ.
Dolnośląskie Zakłady Techniki Odwodnieniowej HYDRO-TOP - 2016-04-06 - Kożuchów (lubuskie)
- TYPOWE OBOWIĄZKI PRACOWNIKA FIZYCZNEGO NA BUDOWIE,- DBANIE O PORZĄDEK W MIEJSCU PRACY,- POMOC W PRZYGOTOWANIU STANOWISK PRACY,- ROZŁADUNEK I ZAŁADUNEK MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH,
PHU KAMA Małgorzata Janicka - 2020-03-04 - Pniewy (wielkopolskie)
UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W PRZYDZIELONYM REJONIE, MYCIE OKIEN, DYŻURY W SZATNI, KOMPLEKSOWE SPRZĄTANIE W CZASIE WAKACJI;PRACA W GODZINACH OD 07:00 DO 15:00, 16:00-20:00MOŻLIWOŚĆ PRACY NA PEŁEN ETATA- 2.300,00 ZŁ LUB 1/2 ETATU- 1.150,00 ZŁ
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 - 2018-08-06 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Golenie brody, strzyzenie maszynką i nożyczkami, umawianie klientów na wizyty.
kontakt przez PUP - 2020-01-24 - Kraków (małopolskie)
1. prowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego z młodzieżą w Szkołach itp.2. Udział w organizowanych ewentualnych Targach Pracy.3. Prace biurowe na terenie jednostki, wyznaczone przez Dyrektora bądź opiekuna praktyki.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2019-01-28 - Legnica (dolnośląskie)
Prowadzenie zajęć z uczestnikami domu na sali fizjoteraputycznej, wykonywanie zabiegów.
Stowarzyszenie "Ostoja Warmińska" - 2019-02-27 - Żelazna Góra (warmińsko-mazurskie)
wywóz nieczystości na terenie gminy Piwniczna
kontakt przez PUP - 2018-04-16 - Piwniczna-Zdrój (małopolskie)
pobieranie prób laboratoryjnych
DARIUSZ KOTOWSKI "KAWER" - 2017-06-08 - Kolczyn (lubelskie)
Ochrona i hodowla lasu, pielęgnacja upraw, prace związane ze szkółką leśną i inne prace leśne.
kontakt przez PUP - 2019-11-29 - Lipinki (lubuskie)
Proste prace na budowie w tym np.:- noszenie cegieł i zaprawy murarskiej na budowie,- wykonywanie prac pomocniczych przy wykonywaniu szalowań i rusztowań,- mieszanie, wylewanie i rozpościeranie materiałów,- rozpościeranie piasku, ziemi, żwiru i podobnych materiałów,- ładowanie i rozładowywanie materiałów budowlanych.
MW METAL SP. Z O.O. SP.K. - 2020-12-01 - Chojęcin-Parcele (wielkopolskie)
Przyjmowanie, rejestracja materiału do badań, przyjmowanie i wydawanie materiałów magazynowych, rozliczanie kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2021-04-30 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Naprawa samochodów osobowych, wymiana części zamiennych, olejów, filtrów. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
MECHANIKA POJAZDOWA RAF-SERWIS RAFAŁ PIAZDECKI - 2021-04-21 - Rybnik (śląskie)
Prowadzenie testów, szkoleń i prezentacji aplikacyjnych, udział w procesie reklamacyjnym
Swisspor Polska Sp.z o.o. - 2016-01-12 - Międzyrzecz (lubuskie)
sprzedaż lodów, gofrów, napoje
MAŁA GASTRONOMIA ROBERT SZPAK - 2016-07-07 - Polańczyk (podkarpackie)
sprzątanie klas, korytarzy, łazienek
Zespół Szkół nr 83 - 2019-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie, rejestracja materiału do badań, przyjmowanie i wydawanie materiałów magazynowych, rozliczanie kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2021-04-30 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie prac porządkowych i gospodarczych.
kontakt przez PUP - 2018-11-13 - Narol (podkarpackie)
Do obowiązków Pracownika ds. usuwania pojazdów i zarządzania ruchem należy:1. Wykonywanie zadań organu zarządzającego ruchem, a w szczególności:1) zatwierdzanie i opiniowanie projektów i koncepcji organizacji ruchu,2) opiniowanie projektów w zakresie geometrii drogi,3) wyznaczanie miejsc przeznaczonych do parkowania pojazdów których kierowcy posiadają kartę parkingową osoby niepełnosprawnej w tym wyznaczanie zastrzeżonych stanowisk postojowych (tzw. kopert) w celu korzystania z nich na prawach wyłączności w określonych godzinach lub cało-dobowo,4) opracowywanie i przedkładanie do podpisu zezwoleń na przejazd pojazdów nienormatywnych - realizacja art.64 do 64i, ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym,5) prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach w zakresie wprowadzania oznakowania pionowego, poziomego, sygnalizacji świetlnej i dźwiękowej oraz urządzeń bezpie-czeństwa ruchu,6) wykonywanie nadzoru nad zarządzaniem ruchem, opracowywaniem, zatwierdzaniem projektów oznakowania dróg i oznakowania prowadzonych robót oraz dokonywanie oceny organizacji ruchu w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami oraz bezpieczeństwa ruchu drogowego,7) opracowywanie lub zlecanie do opracowania projektów organizacji ruchu z uwzględnieniem wniosków wynikających z przeprowadzonych analiz organizacji i bezpieczeństwa ruchu,8) współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzają-cymi ruchem, zarządami dróg i kolei, Policją oraz innymi jednostkami, w tym uczestnictwo w pracach komisji, powołanej w celu szczegółowego rozpatrzenia wniesionych opinii lub wątpliwości związanych z organizacją ruchu drogowego,9) przechowywanie projektów organizacji ruchu i prowadzenie ich ewidencji,10) przeprowadzanie kontroli prawidłowości zastosowania, wykonania, funkcjonowania i utrzyma-nia wszystkich znaków drogowych, urządzeń sygnalizacji świetlnej, urządzeń sygnalizacji dźwięko-wej oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego umieszczonych na drogach oraz ich zgodno-ści z zatwierdzoną organizacją ruchu,11) przeprowadzanie kontroli wykonania zadań technicznych wynikających z realizacji projektu organizacji ruchu,12) udział w pracach związanych z wykonywaniem dokumentacji technicznej związanej z zadaniami inwestycyjnymi.2. Wykonywanie zadań związanych z transportem publicznym, a w szczególności wykonywanie zadań związanych z usuwaniem pojazdów zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym:1) analiza uregulowań prawnych dotyczących usuwania i przechowywania pojazdów oraz wnioskowanie w sprawach koniecznych zmian w tym zakresie,2) coroczne przygotowywanie projektu uchwały Rady Miasta Chełm w sprawie wysokości opłat, o których mowa w art.130a, ust. 5c ustawy Prawo o ruchu drogowym,3) organizacja, przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia do postępowań przetargowych związanych z wyborem jednostki na wykonanie usługi usuwania, przemieszczania i holowania pojazdów na parking strzeżony, wyceny pojazdów, ustalaniu kosztów przechowywania i holowania,4) prowadzenie spraw związanych z przechowywaniem usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym,5) rozliczanie umów i zleceń związanych z usuwaniem i przechowywaniem usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym,6) kompletowanie dokumentacji związanej z usuniętymi pojazdami,7) współpraca z Policją i Strażą Miejską w zakresie spraw związanych z usuniętymi pojazdami na podstawie art.130a i art.50a ustawy Prawo o ruchu drogowym,8) przygotowywanie projektów decyzji o zapłacie oraz naliczanie kosztów w związku z usuwaniem, przechowywaniem, oszacowaniem, sprzedażą lub zniszczeniem pojazdu powstałe od momentu wydania dyspozycji jego usunięcia do zakończenia postępowania,9) przygotowywanie projektów postanowień o zapłacie wynagrodzenia dozorcy na podstawie ustawy o postępowaniu egzekucyjnym,10) przygotowywanie projektów postanowień i decyzji na podstawie Kodeksu postępowania administracyjnego,11) przygotowywanie wezwań do zapłaty kosztów związanych z wydaniem dyspozycji usunięcia pojazdu,12) przygotowywanie pism wzywających lub informujących o brakach formalnych oraz o toczącym się postępowaniu w sprawie,13) współpraca i przekazywanie kompletnej dokumentacji do komórki organizacyjnej zajmującej się obsługą prawną w celu skierowania wniosków do sądu o orzeczenie przepadku pojazdu,14) wykonywanie czynności związanych z wyrejestrowaniem pojazdów przejętych na podstawie prawomocnego postanowienia sądu,15) współdziałanie ze Strażą Miejską i Policją w usuwaniu pojazdów z ulic Miasta Chełm, spełniających przesłanki art.50a ustawy Prawo o ruchu drogowym,16) prowadzenie spraw w zakresie przejmowania na własność wraków pojazdów mechanicznych w trybie art. 50a ustawy Prawo o ruchu drogowym,17) prowadzenie rejestru spraw, nadzór i kontrola nad terminami związanymi z przechowywaniem pojazdów na parkingu strzeżonym usuniętych z dróg na podstawie art.50a i art.130a,18) czynności związane z wycofaniem pojazdów z eksploatacji, określone w art. 18-20 ustawy o recyklingu w celu przekazania pojazdów do demontażu, przekazywanie wraków pojazdów mechanicznych przejętych przez Miasto Chełm do stacji demontażu,19) prowadzenie postępowań w zakresie uzyskania z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dofinansowania w zakresie zbierania porzuconych pojazdów wycofanych z eksploatacji.3. Przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych, wnioski Komisji Rady Miasta, Przewodniczących Rad Osiedli i mieszkańców miasta dotyczące realizacji zadań Departamentu Inwestycji i Rozwoju Urzędu Miasta Chełm z zakresu organizacji ruchu drogowego.4. W zakresie planowania budżetu Departamentu Inwestycji i Rozwoju:1) szacowanie wartości zamówień na usługi i dostawy zgodnie z obowiązującymi przepisami,2) przedkładanie propozycji części opisowej zadań inwestycyjnych, zgłaszanych do projektu uchwały budżetowej Miasta Chełm lub innych materiałów planistycznych i sprawozdawczych.5. W zakresie powierzonych spraw:1) terminowe i staranne rozpatrywanie oraz prowadzenie powierzonych spraw aż do ich zakończenia, w tym przygotowywanie projektów korespondencji, protokołów i notatek, redagowanie dokumentów sprawy oraz ich archiwizowane zgodnie z obowiązującą Instrukcją Kancelaryjną,2)prowadzenie powierzonych spraw z dołożeniem należytej staranności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i poleceniami przełożonego,3) wykonywanie innych prac poleconych przez przełożonego, o ile dotyczą treści danego stosunku pracy i nie są sprzeczne z prawem.6. Wykonywanie innych zadań i prac na rzecz innych komórek Urzędu Miasta Chełm w ramach powierzonego stanowiska pracowniczego-wyłącznie w uzgodnieniu z bezpośrednim przełożonym.7. W zakresie współpracy w Wydziale Inwestycji i Dróg oraz w stosunku do pracowników Departamentu Inwestycji i Rozwoju a także innych komórek Urzędu Miasta Chełm:1) zastępowanie innych pracowników Wydziału Inwestycji i Dróg w czasie ich nieobecności,2) przestrzeganie zasad współżycia społecznego,3) przestrzeganie postanowień Kodeksu Etyki pracowników samorządowych Urzędu Miasta Chełm.
Urząd Miasta Chełm - 2019-07-16 - Chełm (lubelskie)
1. Ręczne sortowanie, układanie i pakowanie produktów (płyty MDF/HDF) 2. Prace pomocnicze w dziale produkcyjnym
HR MOTIVES 1 SP. Z O.O. - 2021-04-23 - Karlino (zachodniopomorskie)
Sprzątanie klatek schodowych (Dąbrowa Górnicza - Centrum, godz. pracy: 6:00 - 14:00).
PUNKT CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-11-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Utrzymanie czystości i porządku w pomieszczeniach biurowych, socjalnych, sanitariatach, utrzymanie w należytym stanie sprzętów i urządzeń biurowych oraz uzupełnianie środków higienicznych, utrzymanie czystości w bezpośrednim otoczeniu sprzątanego budynku.
kontakt przez PUP - 2020-05-15 - Józefów (mazowieckie)
Zgodny, praca w Łasinie
Kujawsko-Dobrzyńska Spółdzielnia Handlowa w Rypinie - 2017-11-30 - Łasin (kujawsko-pomorskie)
1. Ręczne sortowanie, układanie i pakowanie produktów (płyty MDF/HDF) 2. Prace pomocnicze w dziale produkcyjnym
HR MOTIVES 1 SP. Z O.O. - 2021-04-23 - Karlino (zachodniopomorskie)
sprzątania, konserwacja terenów miasta Piotrkowa Tryb.
DAMIAN KARLIŃSKI 1. FOTOGRAFIA 2. LIMBIO - 2017-04-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Przyjmowanie, rejestracja materiału do badań, przyjmowanie i wydawanie materiałów magazynowych, rozliczanie kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2021-04-30 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
-Świadczenie usług psychologicznych dla mieszkańców DPS, uczestnictwo w tworzeniu, realizacji indywidualnych planów wsparcia, prowadzenie niezbędnej dokumentacji,-Kontakt telefoniczny 58-536-16-59-Wysokość wynagrodzenia i godziny pracy do uzgodnienia.
DPS dla Dzieci i Młodzieży Niepełnospra. Intelektualnie Prowadzony przez Zgromadz. Sióstr Benedyktynek Samaryta K.Chry. - 2017-06-12 - Bielawki (pomorskie)