SPECJALISTA ONLINE NA RYNEK BIAŁORUSKI I UKRAIŃSKI Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA ONLINE NA RYNEK BIAŁORUSKI I UKRAIŃSKI
Wynagrodzenie: od 6 000 PLN
Zakres obowiązków: j.w.
Data publikacji: 2018-06-11
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: j.w.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 6 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA ONLINE NA RYNEK BIAŁORUSKI I UKRAIŃSKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista analizy i rozwoju rynku
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 6 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista analizy i rozwoju rynku
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne, kierunek: marketing
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe, kierunek/specjalność: marketing, umiejętności analityczne, umiejętność pozyskiwania informacji z Internetu i ich analizowania, biegła znajomość w mowie i w piśmie j. rosyjskiego oraz biegła znajomość w mowie i w piśmie j. angielskiego. Obowiązki: zarządzanie kampaniami online. Tworzenie social media kampanii w języku rosyjskim. Monitorowanie ROI i KPI.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skier., św. pracy
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista analizy i rozwoju rynku
Data dodania oferty pracy: 11.06.2018
Oferta pracy ważna do: 18.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 11.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 11.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Złotów (wielkopolskie)
Budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2b, , kontakty zagraniczne, rozbudowa portfela dostawców/odbiorców,monitoring rynku branżowego, bieżące sporządzanie ofert negocjacje,analiza zapotrzebowania rynkowego oraz zarzadzanie stokiempojazdów, praca w godz. 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-04-26 - Opole (opolskie)
- realizacja przedsięwzięć związanych z utrzymywaniem na wysokim poziomie wskaźnika sprawności technicznej w brygadzie- kontrola sprzętu informatycznego użytkowników systemów teleinformatycznych pod kątem przestrzegania zasad eksploatacji sprzętu- wsparcie Administratora Sieci Informatycznej w obsłudze terminali oraz kont użytkowników sieci MILNET-Z i MILNET-Iumowa o pracę na okres próbny 3 mc z możliwością dalszego zatrudnienia na czas określonypraca od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 - 15.30 oraz zgodnie z harmonogramem powoływania żołnierzy OT na szkolenia
8 Kujawsko-Pomorska Brygada Obrony Terytorialnej - 2018-06-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa klientów reklamodawców, wystawianie faktur, sprzedaż powierzchni reklamowej, przygotowywanie ofert.
ENERNET Tomasz Miecznik - 2016-12-14 - Płock (mazowieckie)
Zakres obowiązków: nadzór nad pracami konserwacyjnymi i remontowymi w zakresie robót budowlanych, przygotowywanie materiałów przetargowych, ocena techniczna zasobów Spółdzielni, przygotowywanie opinii i analiz, prowadzenie korespondencji w zakresie powierzonych spraw. Gwarantujemy atrakcyjne wynagrodzenie, pakiet świadczeń socjalnych, pracę w miłej atmosferze.Osoby zainteresowane prosimy o składanie aplikacji (cv, kopie dokumentów potwierdzających: posiadane wykształcenie, staż, uprawnienia i dodatkowe kwalifikacje) wraz z podpisaną zgodą na przetwarzanie danych osobowych do dnia 17.03.2017r., w zamkniętej kopercie z napisem Specjalista ds. budowlanych w Biurze Podawczym Spółdzielni. Nadesłanych ofert nie zwracamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. Odpowiemy tylko na wybrane oferty.Informacja - pok. 101, tel. (71) 356-48-08.
Spółdzielnia Mieszkaniowa NOWY DWÓR - 2017-03-10 - Wrocław (dolnośląskie)
Obowiązki i odpowiedzialność: zapewnienie realizacji zobowiązań przedsiębiorstwa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska wynikających z obowiązujących przepisów prawnych, prowadzenie szkoleń z zakresu BHP zapewnienie pracownikom odpowiedniej odzieży roboczej oraz środków ochrony indywidualnej, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień), sporządzanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego oraz instrukcji bezpieczeństwa, nadzór nad systemem PPOŻ. współpraca z publicznymi organami kontroli, ciągły nadzór nad ogólnym stanem bezpieczeństwa w zakładzie oraz zarządzanie projektami w zakresie ograniczenia ryzyka zawodowego.Zastrzegamy sobie możliwość kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
POLSKIE FABRYKI PORCELANY "ĆMIELÓW" I "CHODZIEŻ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-13 - Ćmielów (świętokrzyskie)
sprawdzanie przesylek przychodzących i wychodzących pod wzgledem jakościowym i ilościowym; sprawdzanie zgodności produktów pod względem spełniania RMI oraz norm z zakresu drogownictwa i kolejnictwa z uwzględnieniem FPC; eliminacja produktów wadliwych; dostosowanie produktów do potrzeb klienta z uwzględnieniem norm EU; prowadzenie dokumentacji produktów oraz ich rejestrowanie w systemie linii Insert GT; prowadzenie kompletacji dostaw; zglaszanie zapotrzebowania oraz prowadzenie zamówień towarów;
Spinnea Sp.z o.o. - 2016-04-11 - Masów (opolskie)
Wsparcie sprzedaży przy produktach bankowych oraz ubezpieczeń.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa klienta, prace fizyczne polegające na utrzymaniu porządku na placu, rozwożenie towaru,sprawna realizacja zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Jerzmanowice (małopolskie)
Wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowej firmy, kreowanie wizerunku firmy oraz jej produktów, wspieranie sprzedaży, nawiązywanie kontaktów z nowymi potencjalnymi klientami, zbieranie ofert, negocjacje z kontrahentami.
GMK ŁOBEZ Spółka Akcyjna - 2018-07-02 - Łobez (zachodniopomorskie)
Dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych, rozliczanie kosztów wg MPK, ,
Analiza zamówień kosztowych i odchyleń kosztów, w tym ich raportowanie,
Rozliczanie rozrachunków handlowych, inwentaryzacji, podatków,
Sporządzanie wg potrzeb cyklicznych raportów księgowych i statystycznych,
Zapewnianie odpowiedniej autoryzacji dokumentów zgodnie z procedurami firmy,
Media Expert - 2015-11-16 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych rynków zbytu owoców i ich sprzedaż, prowadzenie rozmów z odbiorcami w języku ukraińskim, eksport na wschód
kontakt przez PUP - 2017-01-25 - Majdany (lubelskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów. Pomoc w tworzeniu harmonogramu realizacji projektów rekrutacyjnych. Przygotowywanie i publikacja ogłoszeń o pracę oraz selekcja napływających aplikacji. Budowanie profili osobowościowych. Systematyczne zamieszczanie ofert pracy oraz ich efektywne pozycjonowanie. Planowanie, organizacja wyjazdów opiekunek do Niemiec. Powadzenie, organizacja biura w Katowicach. Sporządzanie umów cywilnoprawnych. Prowadzenie kursów języka niemieckiego- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na czas nieokreślony. - Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie BEZ znaczenia. Doświadczenie NIE jest wymagane. Komunikatywny język niemiecki. Wymagana bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-16:30) (Tel. 32-456-07-70) lub e-mail: rybnik (at) royaljob.pl
ROYAL JOB AGENCJA PRACY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Katowice (śląskie)
nadzór nad bieżącą eksploatacją i utrzymaniem lokomotyw, monitoring i rozliczanie usług przewozów kolejowych
ZPNTMiU"Tabor" M. Dybowski Sp.J. - 2016-11-10 - Dębica (podkarpackie)
Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych na budowie. Sporządzanie kosztorysów ofertowych - wycen. Sporządzanie dokumentacji odbiorowej itp., wniosów, protokołów.
ANNA OSTASZEWSKA-JUREWICZ ARCHI-GRAFIK - 2017-03-01 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
- Sporządzanie dokumentacji pracowniczej (umowy, aneksy, świadectwa pracy itp.), - Sporządzanie umów cywilno-prawnych, - Wprowadzanie danych pracowniczych do systemu kadrowo-płacowego, - Przygotowywanie skierowań na badania lekarskie, kontrola terminowości badań, - Prowadzenie spraw z zakresu emerytur, rent, świadczeń rehabilitacyjnych, - Ustalanie uprawnień do odpraw i nagród jubileuszowych, - Udział w bieżących projektach działu, - Sporządzanie raportów i sprawozdań. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: e.krauz (at) dolkom.pl
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2018-09-05 - Wrocław (dolnośląskie)
-
KARO CONCEPT S.C. - 2017-05-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
aktywne poszukiwanie nowych klientów poprzez kontakty telefoniczne i w trakcie wyjazdów służbowych, przesyłanie ofert handlowych, wycena i nadzór nad bieżącymi projektami
INEX Systems Sp. z o.o. - 2017-01-27 - Jasin (wielkopolskie)
Zawieranie umów z klientami i ich pozyskiwanie
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Kielce (świętokrzyskie)
- Rejestracja klientów, informowanie klientów o terminach realizacji zamówień. Informowanie o cenach, warunkach technicznych i wykonaniu. Prowadzenie wstępnych rozmów na temat ralizacji zleceń. Opracowywanie atestów.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (ekonomiczne, techniczne). Doświadczenie nie jest wymagane. Mile widziani absolwenci. Prawo jazdy kat. B. Znajomość obsługi systemu Symfonia. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (32-244-70-48, 602-493-786) w godzinach: 07:00-15:00.
OCYNKOWNIA POKÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Ruda Śląska (śląskie)
prowadzenie akt osobowych, szkolenia BHP, badania lekarskie, sporządzanie umów o pracę, nalicznie godzin pracy, ZUSpraca w kuchni- pomoc
Agencja Pracy Job Support Center Beata Drozdowska - 2016-04-20 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa klientów francuskojęzycznych oraz arabskojęzycznych, księgowanie faktur, sald rachunków klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie materiałów reklamowych i promocyjnych, aktywne pozyskiwanie klientów, organizowanie pobytu w Pensjonacie klientów indywidualnych i grupowych.
POMORSKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "POMERANIA" - 2017-03-23 - Czerwony Bór (podlaskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie dokumentacji płacowej i kadrowej. Rozliczanie zwolnień lekarskich, urlopów, godzin nadliczbowych i innych składowych wynagrodzeń. Kontrola ważności zaświadczeń lekarskich i szkoleń BHP. Tworzenie sprawozdań PEFRON i GUS, Naliczanie i księgowanie wynagrodzeń oraz sporządzanie kompletnej listy płac. Tworzenie sprawozdań do ZUS, US, oraz innych instytucji zewnętrznych. Udzielanie informacji pracownikom w zakresie kadrowo płacowym. Wdrażanie korporacyjnych projektów kadrowych w zakresie rekrutacji, selekcji i szkolenia pracowników. Pracodawca zapewnia: zatrudnienie na umowę o pracę, uczestnictwo w szkoleniach, możliwość dofinansowania "Wczasów pod gruszą", pracę w przyjaznym środowisku.
OERLEMANS FOODS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-02-07 - Siemiatycze (podlaskie)
– PRZEPROWADZANIE POSTĘPOWAŃ W RAMACH USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, – KOMPLEKSOWA OBSŁUGA ZAMAWIAJĄCEGO POD WZGLĘDEM FORMALNYM I PRAWNYM (W POROZUMIENIU Z KANCELARIĄ PRAWNĄ ZAMAWIAJĄCEGO) W ZAKRESIE WYMAGANYM PRZEZ USTAWĘ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH.
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-11-06 - Rzeszów (podkarpackie)
współpraca z handlowcami, przygotowywanie ofert sprzedażowych, zamówień, kontakt telefoniczny z klientami i dostawcami, obsługa programu magazynowo-księgowego
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Łomianki (mazowieckie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych.Utrzymanie klienta.Szkolenia z zakresu ubezpieczeń.Dbałość o czystość w biurze.Pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Swarzędz (wielkopolskie)
- Rekrutacja i selekcja uczestników, rozmowy rekrutacyjne, udział w komisji rekrutacyjnej, organizacja spotkań rekrutacyjnych, umiejętność nawiązywania kontaktów. -Wynagrodzenie: 11,56 zł brutto/godz. Praca na umowę zlecenie 01.09.2016 -31.10.2016r. Praca 80 godzin miesięcznie.- Wymagane min 2- letnie doświadczenie w realizacji projektów EFS na podobnym stanowisku. Kontakt wyłącznie e-mail: studium (at) business-school.pl
"BUSINESS SCHOOL"HANNA POLAK,MARCIN POLAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-19 - Katowice (śląskie)
Nadzór techniczny nad systemami informatycznymi wykorzystywanymi w wydziałach merytorycznych oraz programami wykorzystywanymi w oddziałach, między innymi finansowo-księgowymi, kadrowymi, gospodarczymi i inwestycyjnymi, pomoc w nadzorze technicznym nad pracą systemów serwerowych i sieciowych, w tym dokonywaniu konfiguracji i aktualizacji, kontrolowanie terminowości oraz warunków licencji na zainstalowane oprogramowanie zgodnie z zawartymi umowami, sprawowanie technicznego nadzoru nad bezpieczeństwem i prawidłowoscią przesyłania informacji za pośrednictwem Internetu oraz sieci resortowej, określanie podstawowych warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych, opracowywanie procedur dopuszczenia osób niebędących pracownikami sądu, przygotowywanie do przetargów pod względem merytorycznym specyfikacji technicznych dotyczących sprzętu komputerowego, nadzór nad przeprowadzanymi wideokonferencjami, szkolenie pracowników obsługujących sprzęt komputerowy oraz uczestniczenie w prezentacjach nowego oprogramowania, testowanie i opiniowanie oprogramowania otrzymywanego z Ministerstwa Sprawiedliwości. Szczegółowe informacje na stronie www.koszalin.so.gov.pl sygn. Nr K-110-7/16
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)