SPECJALISTA/INŻYNIER JAKOŚCI Bolesławiec oferta pracy BADER Polska Spółka z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA/INŻYNIER JAKOŚCI

Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN

Zakres obowiązków: Opracowanie PPAP lub PPF, nadzór nad IMDS, opracowanie Flow Chartu, uzupełnianie portalów klienta w zakresie PPAP lub PPF, uczestnictwo w spotkaniach otwierających (znajomość norm wytycznych klienta), opracowanie FMEA (zwołanie teamu), opracowanie CP, wspólne z DTP opracowanie wytycznych dotyczących sposobów kontroli wyrobu oraz ich częstotliwości, dobór urządzeń pomiarowych i kontrolnych, MSA, badanie zdolności maszyn i procesu, analiza danych statystycznych procesów. Tworzenie wizualizacji do problemów wewnętrznych, walidacja wyrobów i procesów.

Data publikacji: 2017-01-16

Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)

Pracodawca: BADER Polska Spółka z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Opracowanie PPAP lub PPF, nadzór nad IMDS, opracowanie Flow Chartu, uzupełnianie portalów klienta w zakresie PPAP lub PPF, uczestnictwo w spotkaniach otwierających (znajomość norm wytycznych klienta), opracowanie FMEA (zwołanie teamu), opracowanie CP, wspólne z DTP opracowanie wytycznych dotyczących sposobów kontroli wyrobu oraz ich częstotliwości, dobór urządzeń pomiarowych i kontrolnych, MSA, badanie zdolności maszyn i procesu, analiza danych statystycznych procesów. Tworzenie wizualizacji do problemów wewnętrznych, walidacja wyrobów i procesów.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA/INŻYNIER JAKOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista kontroli jakości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 16.01.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne kierunkowe, doświadczenie 2 letnie na pokrewnym lub tożsamym stanowisku. Obsługa komputera - Ms Office, Visio, AutoCad. Uprawnienia audytora zewnętrznego systemów jakości - mile widziane, analityczne myślenie, kreatywność, umiejętność pracy w zespole. Samodzielne podejmowanie decyzji. Biegła znajomość języka niemieckiego i/lub angielskiego zarówno w piśmie jak i wmowie - warunek konieczny.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy: BADER Polska Spółka z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Adres pracodawcy:
Mostowa 1, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty i telefoniczny w godzinach 7-15. Telefon 757346628.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 7-15

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: bolesławiecki

Gmina pracodawcy: Bolesławiec

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec

Ulica pracodawcy: Mostowa

Numer budynku pracodawcy: 1

Profil działalności pracodawcy: ankieta/2010

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości

Data dodania oferty pracy: 16.01.2017

Oferta pracy ważna do: 16.02.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 16.01.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 16.01.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 2 300 PLN

Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-12-14 - Kęty (małopolskie)

SPECJALISTA DS. EXPORTU I IMPORTU - od 2 396 PLN

Przygotowanie dokumentacji celnej w exporcie i imporcie.Prowadzenie rozmów z dostawcami, kontrahentami.Organizowanie transportu.
"TEAMDRESS DRAWA" Sp. z o. o. - 2018-04-06 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 100 PLN

Przygotowanie dokumentacji kadrowo-płacowej , naliczanie wynagrodzeń, składek ZUS.
"FENIKS" ZAKŁAD PRODUKCJI MEBLI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-20 - Wolny Dwór (pomorskie)

SPECJALISTA UTRZYMANIA RUCHU W BRANŻY ELEKTRYCZNEJ JANIKOWO/INOWROCŁAW (NR 3428) - od 2 000 PLN

Zarządzanie utrzymaniem ruchu i remontów w ramach branży elektrycznej w powierzonym obszarze- organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu zapewnienia realizacji zadań planowych; Planowanie zadań i kosztów w obszarze utrzymania ruchu i remontów (łącznie z inwestycjami odtworzeniowymi); Podejmowanie bieżących działań naprawczych i korygujących wynikających z funkcjonowania systemu jakości, a także w przypadkach stwierdzonych niezgodności; Opracowywanie planów remontów instalacji technologicznych, urządzeń technicznych oraz innych obiektów dla instalacji będących w zakresie obowiązków w zgodności z obowiązującymi przepisami; Zapewnienie sprawności aparatów, urządzeń i instalacji oraz ich ciągłości produkcyjno- ruchowej z zapewnieniem bezpieczeństwa eksploatacyjnego i bezpieczeństwa obsługi; Nadzorowanie realizacji zadań i ich rozliczania dla powierzonego obszaru; Stosowanie i ciągłe doskonalenie rozwiązań przyjętych w ramach wdrożonych i wdrażanych w firmie systemów zarządzania
CIECH Soda Polska s.a. - 2017-09-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRZYGOTOWANIA I REALIZACJI INWESTYCJI - 2 100 - 5 000 PLN

przygotowanie i uzgadnianie zapotrzebowania materiałowego, sporządzanie dokumentacji powykonawczej,weryfikacja dokumentacji projektowej, przygotowanie zapytań i zbieranie ofert, przygotowanie umów, zamówień, zleceń, negocjowanie cen i umów z podwykonawcami
INVESTMIL Grzegorz Chilimoniuk - 2018-04-05 - Parczew (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI RYNKU BENGALSKIEGO - od 15 PLN

planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem bengalskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami bengalskimi, obsługa mailingu z klientami Bangladeszu, budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku bengalskim
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPAWACZ K/M - od 18 PLN

jw.
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I SPEDYCJI - do 2 100 PLN

pozyskiwanie i obsługa klientów, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy, branża kosmetyczna - urządzenia kosmetyczne, wymagana wiedza techniczna o urządzeniachpraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
"ELZET" Andrzej Sierżęga - 2018-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC(NR 8385) - od 2 500 PLN

obsługa kadrowo-płacowa pracowników, obsługa programu Płatnik
KANCELARIA KSIĘGOWO-FINANSOWA ACCOUNT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI - od 2 000 PLN

prace biurowe, zamieszczanie ogłoszeń, weryfikacja aplikacji, praca w godz. 8-16
Iflexs Sp. z o.o. - 2016-06-13 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - od 27 PLN

realizacja zadań w obszarze księgi głównej oraz związanych z zamknięciem miesiąca, przygotowywanie raportów i analiz (np. bilans, rachunek zysków i strat, przepływy gotówki, wyciągi bankowe, uzgodnienia, sprawozdania ze zmian sytuacji finansowej), identyfikacja błędów, wdrażanie technik księgowych oraz praktycznych standardów klasyfikacji oraz przeprowadzania transakcji finansowych w celu rozwiązywania nietypowych problemów, wsparcie testów w obszarze kontroli wewnętrznej oraz przygotowywanie odpowiedniej dokumentacji, współuczestnictwo w udoskonalaniu i wdrażaniu procesów oraz procedur, wsparcie kadry zarządzającej wiedzą merytoryczną z zakresu finansów w obszarach finansowania projektów oraz ocenie ryzyka
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR - od 1 831,83 PLN

1) Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników2) Przygotowywanie od strony formalno- prawnej dokumentów dotyczących zatrudnienia. rozwiązywania umów o pracę, zaszeregowania, przeniesień, urlopów i innych spraw wynikających ze stosunku pracy.3) Przygotowywanie i prowadzenie spraw dotyczących awansu zawodowego nauczycieli.4) Wypisywanie zaświadczeń dla pracowników szkoły dotyczących zatrudnienia.5) Przygotowywanie, przechowywanie i prowadzenie: ewidencji zwolnień lekarskich, ewidencji nieobecności usprawiedliwionych i nieusprawiedliwionych, ewidencji czasu pracy.6) Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, SIO, PEFRON7) Współpracowanie i udzielanie pomocy pracownikom w zakresie składania wniosków o renty i emerytury do organu rentowego.8) Prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych.9) Przygotowywanie umów zleceń i umów o dzieło.10) Sporządzanie wymaganych przez Urząd Miasta Legiopnowo analiz zatrudniania oraz wszelkich danych potrzebnych do sprawozdawczości.
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 W LEGIONOWIE - 2018-03-02 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - 1 017,4 PLN

Przygotowywanie kalkulacji cenowych oraz ofert dla klientów, bieżąca obsługa klientów. Przygotowywanie rysunków technicznych dla produkcji, nadzór nad terminowym wykonywaniem prac. Oferta stażu skierowana dla osób długotrwale bezrobotnych.
kontakt przez PUP - 2018-09-05 - Brzesko (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW OBSŁUGI KLIENTA PORTUGALSKOJĘZYCZNEGO - od 3 500 PLN

dbanie o dobry wizerunek wśród klientów portugalskojęzycznych i anglojęzycznych zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA TECHNICZNO-HANDLOWY - od 2 000 PLN

Główne:- przygotowywanie ofert handlowych;- przygotowywanie i prowadzenie prezentacji;- utrzymywanie relacji i obsługa po-sprzedażowa klientów;Dodatkowe:- instalacje i wdrożenia oferowanych systemów- montaż podzespołów w urządzeniach elektronicznych- testowanie i uruchamianie zmontowanych podzespołów oraz urządzeń- testowanie oprogramowania- udzielanie wsparcia technicznegoOferujemy:- pracę na pełny etat;- stabilne warunki pracy;- wynagrodzenie podstawowe oraz premie uznaniowe;- pracę w młodym, dynamicznym zespole;- możliwość zatrudnienia na umowę o pracę.Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV w formacie .pdf z klauzulą dot. zgody na przetwarzanie danych osobowych.
Scooter Sp. z o.o. - 2017-10-13 - Bytom (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 13 PLN

koordynowanie przyjazdów i wyjazdów pracowników, praca na terenie całego kraju
Dreman Sp. z o.o. - 2017-04-18 - Krapkowice (opolskie)

DORADCA KLIENTA - od 1 900 PLN

pracownik biurowy; obsługa klienta w biurze i w terenie; reprezentowanie firmy u potencjalnych klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 400 PLN

utrzymywanie kontaktów z klientami, głównie wietnamskimi, prowadzenie badań i gromadzenie informacji sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH - 3 200 - 5 000 PLN

-prowadzenie i koordynacja procesów rekrutacji i selekcji pracowników,-współpraca i wsparcie dla pracowników we wszystkich sprawach personalnych,- realizacja procesów HR-owych-udział w projektowaniu oraz realizacji programów szkoleniowych i rozwoju pracowników,-współpraca przy tworzeniu biuletynu informacyjnego,-przygotowywanie niezbędnych raportów, analiza, sprawozdań,-organizację spotkań i imprez dla pracowników i ich rodzin,-udział w innych projektach realizowanych przez Dział Personalny,-współpraca z innymi działami Spółki
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-02-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)

SPECJALISTA DZIAŁU BHP - od 1 850 PLN

kontrola i nadzór nad bezpieczeństwem w firmie, kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP, formułowanie oraz wdrażanie nowych, innowacyjnych zmian w zakresie BHP, wdrażanie regulaminów, instrukcji oraz standardów postepowań w zakresie BHP, dokonywanie okresowych analiz stanu BHP, współudział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy, nadzór nad ważnością badań lekarskich zatrudnionych pracowników
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-07 - Mława (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 3 500 PLN

Sporządzanie planów produkcyjnych, przygotowywanie dokumentacji prpjektowej, inne prace zlecone.
Bad Element Polska Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Rakowice Małe (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA W BRANŻY SPOŻYWCZEJ - od 2 000 PLN

Sprzedaż art. spożywczych
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Bychawa (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 900 - 3 770 PLN

prowadzenie rejestrów i ewidencji zgodnie z przepisami wewnętrznymi, opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, a w tym udzielanie informacji co do trybu postępowań,przyjmowanie wniosków, weryfikacja i opiniowanie dokumentów, wybór trybuoraz przedkładanie wniosku władzom Uczelni, przygotowywanie i prowadzeniepostępowań o udzielenie planowanie zamówień publicznych w Uczelni i analizyw zakresie merytorycznym stanowiska, a w tym sporządzanie planu zamówieńpublicznych i planu postępowań, przygotowanie i przekazanie informacji zprowadzonych postępowań niezbędnych do sporządzenia sprawozdań z zakresuzamówień publicznych, współudział w przygotowaniu projektów aktów prawawewnętrznego, których przedmiotem jest udzielanie zamówień publicznych, praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-10-20 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA SYBASE K/M - 4 500 - 9 000 PLN

jw
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - od 1 850 PLN

Praca biurowa polegająca na bieżącej aktualizacji aktów prawnych związanych z ochroną środowiska, sporządzanie pism, wniosków, sprawozdań, kontakt z urzędami i firmami, wizyty u klienta, analiza dokumentów.
AURA Centrum Doradztwa Ekologicznego Katarzyna Bakalarz - 2016-02-02 - Bolesławiec (dolnośląskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 1 850 - 2 550 PLN

Obsługa zamówień ze strony sklepu internetowego, przyjmowanie zamówień telefonicznych oraz e-mail, fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej, pakowanie. Minimum rok stażu.
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Złocieniec (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA ZARZĄDZANIA INFORMACJĄ - od 1 850 PLN

wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Ostrołęka (mazowieckie)


Wybierz powiat