SPECJALISTA - INSPEKTOR NADZORU DS. ELEKTRYCZNYCH ZESPOŁU PLANOWANIA, NADZORU I ROZLICZEŃ SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA Chełm oferta pracy Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Stanowisko: SPECJALISTA - INSPEKTOR NADZORU DS. ELEKTRYCZNYCH ZESPOŁU PLANOWANIA, NADZORU I ROZLICZEŃ SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA

Wynagrodzenie: od 2 739 PLN

Zakres obowiązków: - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)- Rozliczanie wykonywanych robót budowlanych- Sprawdzanie dokumentacji technicznej- Kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych- Udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów

Data publikacji: 2017-05-26

Lokalizacja: Chełm (lubelskie)

Pracodawca: Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru na budowach (w sensie samodzielnej funkcji technicznej)- Rozliczanie wykonywanych robót budowlanych- Sprawdzanie dokumentacji technicznej- Kosztorysowanie przygotowywanych do realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych- Udział w komisjach przetargowych, w przygotowywaniu planów inwestycyjnych i remontowych oraz w przeglądach technicznych obiektów

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 739 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA - INSPEKTOR NADZORU DS. ELEKTRYCZNYCH ZESPOŁU PLANOWANIA, NADZORU I ROZLICZEŃ SEKCJI BUDOWNICTWA I OBSŁUGI NIERUCHOMOŚCI WYDZIAŁU TECHNIKI I ZAOPATRZENIA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: inspektor nadzoru budowlanego

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 739 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), elektryczne

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
uprawnienia budowlane do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi

wymagania_wymaganiaPozadane_zawody_0: Inspektor nadzoru budowlanego

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE- Wykształcenie wyższe elektryczne- Posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi - Doświadczenie zawodowe w obszarze kierowania i nadzoru nad wykonywaniem robót budowlanych (w sensie prawa budowlanego)- Samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych przy realizacji robót- Posiadanie obywatelstwa polskiego- Korzystanie z pełni praw publicznych- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWE- Dyspozycyjność, komunikatywność, systematyczność- 1-3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu (nadzorze) robotami budowlanymi- Doświadczenie zawodowe w pracy w administracjiTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 05.06.2017 r.Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu.Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm.INNE INFORMACJEW miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze.Proponowane wynagrodzenie zasadnicze: ok. 2739,- zł + dodatek za wysługę lat.Planowana data zatrudnienia: ok. 01.07.2017 r.Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Złożonych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: adres e-mail i nr telefonu. Osoby zostaną powiadomione telefonicznie/mailowo o wyniku weryfikacji formalnej aplikacji oraz o terminie kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego.Techniki/metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna.Dane osobowe zawarte w ofertach będą gromadzone wyłącznie w celu przeprowadzenia rekrutacji. Osoby aplikujące mają prawo dostępu do treści swoich danych i możliwości ich poprawiania.Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (82) 568-50-91.Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne.PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej: http://www.nadbuzanski.strazgraniczna.pl/nos/komenda/praca-w-nosg/pracownicy-cywilni/22418,specjalista-inspektor-nadzoru-ds-elektrycznych-Zespolu-Planowania-Nadzoru-i-Rozl.html

Nazwa pracodawcy:
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Adres pracodawcy:
Trubakowska 2, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Życiorys/CV i list motywacyjny- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie uprawnień budowlanych do kierowania (nadzorowania) robotami budowlanymi- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego w obszarze kierowania i nadzoru nad wykonywaniem robót budowlanych- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwa- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w kierowaniu (nadzoru) robotami budowlanymi- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego w administracji

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Chełm

Gmina pracodawcy: Chełm

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Chełm

Ulica pracodawcy: Trubakowska

Numer budynku pracodawcy: 2

Profil działalności pracodawcy: obrona narodowa

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: inspektor nadzoru budowlanego

Data dodania oferty pracy: 26.05.2017

Oferta pracy ważna do: 05.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

OPERATOR-FREZER CNC - od 2 100 PLN

zgodnie ze stanowiskiem,III zmiany 6.00-22.00
HANYANG ZAS sp. z o.o. - 2017-06-13 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie nowych dostawców(głównie jabłek), budowanie bazy kontrahentów, zakup owoców i warzyw, podtrzymywanie kontaktów z obecnymi dostawcami, kontrola jakości towarów, współpraca z działem sprzedaży
PRIMA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-07 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA ANGIELSKIEGO - od 2 100 PLN

obsługa obecnych klientów, tworzenie i negocjacja ofert handlowych, realizacja zadań sprzedażowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-01-22 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI SKLEPU INTERNETOWEGO - 1527 - 2 500 - 4 000 PLN

wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych, uprzejma i fachowa obsługa klientów mailowo oraz telefonicznie, inne zadania związane z funkcjonowaniem firmy i biura.
"JUST-MEBLE" - SPÓŁKA CYWILNA - 2017-09-26 - Namysłów (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

aktywne pozyskiwanie klientów poprzez aktywne i skuteczne oferowanie produktów firmy, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych, budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji nowo pozyskanych klientów
J. CHODACKI, A MISZTAL "MEDICA" SPÓŁKA JAWNA ODDZIAŁ "MEDICA FINANSE" W LUBINIE - 2017-01-31 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI I OBSŁUGI WIDZA - od 2 300 PLN

Współpraca z mediami, promocja medialna i wizualna wydarzeń kulturalnych wraz z prowadzeniem strony internetowej i portali społecznościowych, przygotowywanie tekstów do materiałów promocyjnych i informacyjnych oraz efektywne budowanie wizerunku instytucji, redagowanie tekstów dla potrzeb instytucji, organizacja dystrybucji i sprzedaży biletów oraz pozostałej oferty WCK, obsługa widza, praca przy organizacji wydarzeń kulturalnych i realizacji projektów artystycznych, prowadzenie i sprzedaż powierzchni reklamowej, współtworzenie projektów i wniosków o dofinansowanie imprez kulturalnych organizowanych przez WCK oraz pomoc w ich rozliczeniu, opracowanie strategii, wybór narzędzi oraz realizacja działań związanych z promocją WCK, pozyskiwanie i dbałość o kanały komunikacji z widzem i mediami, prowadzenie konferansjerki podczas wydarzeń kulturalnych organizowanych przez WCK, ścisła współpraca ze Specjalistą ds. marketingu i obsługi widza.Wymagania: udokumentowane doświadczenie w pracy w promocji i sprzedaży produktów kulturalnych, wykształcenie wyższe, biegła obsługa programów MS Office oraz biegła umiejętność wprowadzania informacji na stronę internetową, portale społecznościowe, itp. znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, doświadczenie w redagowaniu tekstów promocyjnych i informacyjnych (szczególnie promowana branża artystyczno-kulturalna), prawo jazdy kategorii B, mile widziane doświadczenie w pracy z fotografią, samodzielność, kreatywność, bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, zdolności interpersonalne.
Wejherowskie Centrum Kultury - 2016-01-05 - Wejherowo (pomorskie)

SPECJALISTA SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 448,42 PLN

Kontakt telefoniczny oraz osobisty z klientami. Sprzedaż usług marketingu internetowego.
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 3 500 PLN

aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz pomoc w rozwiązywaniu zaistniałych problemów, realizacja indywidualnych planów sprzedażowych i marketingowych oraz udział w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
KASPA GROUP Paweł Knopczyński - 2015-11-12 - Oborniki (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-OFERTA STAŻU DLA OSOBY BEZROBOTNEJ/SEMA-GROUP SP. ZO.O., UL. RZEMIEŚLNICZA 7 , INOWROCŁAW (NR 1625) - 997,4 PLN

obsługa klienta, pozyskiwanie klientów, oferty handlowe, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA IT / WDROŻENIOWIEC - od 2 500 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:- WDROŻENIA ROZWIĄZAŃ TELEINFORMATYCZNYCH W ZAKRESIE INSTALACJI I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ,- REALIZOWANIE ZLECEŃ INTERWENCYJNYCH U KLIENTÓW (IDENTYFIKOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW),- PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OBSŁUGI SYSTEMÓW,- SPORZĄDZANIE INSTRUKCJI I DOKUMENTACJI POWYKONAWCZYCH,- STAŁA OBSŁUGA FIRM I INSTYTUCJI,
VEGACOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-30 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTARCYJNO - KSIĘGOWYCH - od 2 489 PLN

wystawianie faktur sprzedaży oraz wszelkich dokumentów księgowych, rejestracja faktur kosztowych, weryfikacja należności i zobowiązań, przygotowywanie raportów do płatności, sporządzanie zestawień, raportów na rzecz księgowości i Zarządu, obsługa administarcyjna biura, telefoniczna współpraca z Klentami i dostawcami
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kraków (małopolskie)

SPRZEDAWCA/KASJER - od 2 200 PLN

Obsługa klienta, rozładunek dostaw, wykładanie na półki i ekspozycja towaru, dbałość o czystość.
Jeronimo Martins Polska Spółka Akcyjna - 2018-02-14 - Nowy Targ (małopolskie)

PRACOWNIK/ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 1 750 PLN

Praca w obrębie magazynu i na terenie hurtowni. Wykonywanie prac porządkowych oraz prostych prac naprawczych w budynku i wokół budynku. Wymagane wykształcenie podstawowe/gimnazjalne, umiejętności porządkowe/naprawcze.
ATEST Krzysztof Biernat i Dariusz Kobierski SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-20 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW R46/1638-490/17 - 3 000 - 4 000 PLN

- Negocjacje warunków współpracy z dostawcami.- Analiza i optymalizacja kosztów.- Sporządzanie analiz obrazujących ruchy cenowe materiałów strategicznych.- Dokonywanie kwartalnej oceny dostawców.- Analiza terminowości i kompletności dostaw.- Kontrola zakupów pod względem merytorycznym, jakościowym i cenowym.- Koordynacja dostaw i odbiorów zamówionych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.- Utrzymanie poprawnych relacji z dostawcami.- Prowadzenie negocjacji handlowych.- Poszukiwanie dostawców alternatywnych celem podnoszenia efektywności, wprowadzenie innowacyjnych materiałów i towarów.- Prowadzenie rozmów z dostawcami celem wdrażania usprawnień technologicznych kupowanych materiałów i towarów.- Wystawianie zamówień do dostawców.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2017-04-14 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. CONTROLLINGU I BUDŻETOWANIA - od 3 400 PLN

Sporządzanie sprawozdań z realizacji planów, raportów o wynikach ekonomicznych, opracowanie analiz ekonomicznych itp.
"FABIOS" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-13 - Białka (małopolskie)

SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ - 997,4 PLN

sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

aktywne pozyskiwanie nowych klintów w zakresie instalacji automatycznych systemów nawadniania,przygotowywanie ofert handlowo-technicznych,wycen systemu nawadniania oraz prowadzenie negocjacji handlowych,realizacja założonej polityki sprzedażowej firmy,budowanie trwałych relacji z klientami
"IRS Polska"Rafał Starzec - 2017-01-20 - Sochaczew (mazowieckie)

SPECJALISTA TECHNICZNO-HANDLOWY - od 1 850 PLN

poszukiwanie nowych klientów, doradztwo specjalistyczne, sporządzanie ofert, przyjmowanie zamówień
SYLWIA RETKOWSKA ASR - 2016-02-23 - Płońsk (mazowieckie)

SPECJALISTA OPIEKI ŚRODOWISKOWEJ - od 18 PLN

wizytowanie podopiecznych w domu, uzupełnianie dokumentów
Polski Komitet Pomocy Społecznej - 2018-01-23 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 000 PLN

Pozyskiwanie klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne.
P.H.U. Mosey Marzena Kawczyńska - 2017-02-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI PERSONALNEJ - 2 100 - 3 000 PLN

Pozyskiwanie pracowników dla firmy
Zakład Rem-Bud. "GIPS-SERVICE" - Gracjan Robert Staniszewski - 2018-03-06 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA ROZLICZEŃ - od 2 774,95 PLN

Ścisła współpraca z firmami ubezpieczeniowymi, weryfikacja formalno- rachunkowa dokumentów ubezpieczeniowych. Sporządzanie raportów, prowadzenie pełnej obsługi w obszarze należności firmy. Weryfikacja polis i zestawień finansowych.
F.H.U. Avant Ewa Obrycka - 2017-08-01 - Łomża (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW TWORZENIA BIZNES PLANÓW - od 2 500 PLN

opracowywanie biznes planów, analiza sprawozdań finansowych
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)

SZWACZKA - od 2 000 PLN

obsługa maszyn szwalniczych. Szycie poszyć tapicerskich i cholewek do butów.
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Zakrzewo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 1 850 PLN

Praca w salonie PLAY.
F.H.U."PLAYMAX" MARIUSZ TYLUTKI - 2016-01-21 - Kolbuszowa (podkarpackie)