SPECJALISTA HACAP Węgorzewo oferta pracy Bartosz Milewski "Róża Wiatrów" Biuro Turystyki Żeglarskiej Łodź
Stanowisko: SPECJALISTA HACAP
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Dokonywanie zamówień towarowych; dbanie o terminowość zamówień; dbanie o świeżość produktów; efektywna gospodarka magazynowa
Data publikacji: 2017-04-12
Lokalizacja: Węgorzewo (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Bartosz Milewski "Róża Wiatrów" Biuro Turystyki Żeglarskiej Łodź
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wodociągowa 1, 11-600 Węgorzewo, powiat: węgorzewski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Dokonywanie zamówień towarowych; dbanie o terminowość zamówień; dbanie o świeżość produktów; efektywna gospodarka magazynowa
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA HACAP
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Węgorzewo
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: węgorzewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Węgorzewo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: intendent
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.04.2017
Data zakończenia pracy: 31.12.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dobry stan zdrowia
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
Bartosz Milewski "Róża Wiatrów" Biuro Turystyki Żeglarskiej Łodź
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie
Adres pracodawcy:
Wodociągowa 1, 11-600 Węgorzewo, powiat: węgorzewski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: węgorzewski
Gmina pracodawcy: Węgorzewo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Węgorzewo
Ulica pracodawcy: Wodociągowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Węgorzewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: intendent
Data dodania oferty pracy: 12.04.2017
Oferta pracy ważna do: 11.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie: mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; uprawnienia VT2, MT2, PT, dodatkowym atutem będą uprawnienia UT; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-12 - Gliwice (śląskie)
•Planowanie, koordynacja i kontrola realizacji zleceń produkcyjnych,•Nadzorowanie aktualnego stanu magazynowego, stanu zamówień, utrzymanie optymalnego stanu magazynowego,•Obsługa zamówień produktów niezbędnych do prowadzenia procesów produkcyjnych,•Współpraca z dostawcami usług logistycznych, •Przygotowanie dokumentów transportowych,•Prowadzenie reklamacji transportowych,
PRO-COUNSEL KATARZYNA KALISZ - 2017-02-07 - Lublin (lubelskie)
m.in.:prowadzenie akt osobowych, postepowań administracyjnych w sprawach osobowych, ewidencji etatowej i kadrowej (sporządzanie raportów), prowadzenie ewidencji urlopów i zwolnień i inne.
KOMENDA POLICJI - 2015-12-18 - Łęczna (lubelskie)
Prowadzenie sklepu internetowego
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Stary Sącz (małopolskie)
Zapewnienie sprawnego przepływu informacji i komunikacji wewnętrznej, dbanie o właściwy obieg dokumentacji i korespondencji wewnętrznej oraz zewnętrznej. Planowanie pracy własnej. Realizowanie zamówienia z zakresu materiałów pomocniczych, środków czystości i materiałów biurowych. Rozpatrywanie ofert niezwiązanych z produkcją i składanie właściwych zamówień. Współpracowanie z firmami zewnętrznymi w zakresie dostaw mediów i usług. Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Dyrektora. Organizacyjne wspieranie realizacji bieżących zadań Dyrektora. Ewidencjonowanie i sprawowanie nadzoru nad odpadami produkcyjnymi i komunalnymi powstającymi w Zakładzie. Organizacja i obsługa spotkań służbowych. Prowadzenie teczek osobowych i rozliczanie czasu pracy. Sporządzanie dokumentacji związanej z ochroną środowiska oraz raportowanie do właściwych jednostek nadzorujących. Prowadzenie centralnego rejestru umów. Reprezentowanie firmy w kontaktach z pracownikami, interesantami i podmiotami zewnętrznymi. Wspieranie zespołu zarządzającego w czynnościach administracyjnych. Bieżąca obsługa sekretariatu.
Zakład Farmaceutyczny AMARA Sp. z o.o. - 2017-08-07 - Pieńków (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji kosztowo-ofertowej, rysowanie w AutoCAD
kontakt przez PUP - 2017-08-29 - Tarnów (małopolskie)
wystawianie faktur, kontakt z klientem, współpraca z działem produkcji i magazynem, do podstawy wynagrodzenia doliczana jest premia uznaniowa
ZAKŁAD PRODUKCJI MATERIAŁOW INSTALACYJNYCH "GORGIEL" JAN GORGIEL Wolsztyn - 2017-06-22 - Karpicko (wielkopolskie)
udostępnianie lokalu klientom zainteresowanych zakupem; prowadzenie spraw związanych z obsługą klienta; sporządzanie umów sprzedaży; kompletowanie dokumentów formalnoprawnych według potrzebGodziny pracy: od 9.00 do 17.00
Przedsiębiorstwo Budownictwa Ogólnego Ekobud Sp. z o. o. - 2018-07-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa i nadzór linii rozlewczej; obsługa i nadzór linii etykietującej; czyszczenie maszyn i urządzeń zgodnie ze standardami; serwis i naprawa drobnych urządzeń rozlewniczych i etykietujących; serwis i obsługa drobnego sprzętu IT; prowadzenie dokumentacji serwisowych i technicznych urządzeń; dbałość o powierzony sprzęt.
ORGANIQUE Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-05-10 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
Pozyskiwanie nowych kontrahentów do współpracy. Prowadzenie dokumentacji Klientów. Prowadzenie Bazy Potencjalnych Klientów. Analiza stanu należności oraz ich windykacja.
Firma Kulik M. Kempa Sp. j. - 2018-04-18 - Trzebnica (dolnośląskie)
Obsługa przychodzących zapytań od klientów w języku francuskim oraz angielskim (telefonicznych, e-mailowych, korzystanie z narzędzia do zarządzania zapytaniami), analiza sprawozdań i przypomnień, analiza głównych przyczyn problemów, eskalacja do innych grup (departamentów, jednostek biznesowych i interesariuszy), współpraca z innymi działami firmy, dostawcami i intersariuszami
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)
Wsparcie działu handlowego i zarządu, obsługa administracyjno - biurowa, obsługa reklamacji.
POLGARD S.C. - 2018-08-30 - Stare Babice (mazowieckie)
Wysyłanie ofert klientom, realizacja zamówień, rozliczanie wpłat.
LIDER-POLKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-27 - Sygneczów (małopolskie)
-
Wólczanka Shirts Manufactoring Sp. z o.o. - 2017-05-25 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Poznawanie metod badawczych w laboratorium chemicznym - pobieranie próbek , badania terenowe , analityka
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-04-14 - Częstochowa (śląskie)
opieka nad 15 osobową grupa uczestników obozu socjoterapeutycznego w Krynicy Zdroju
kontakt przez OHP - 2018-06-27 - Krynica-Zdrój (małopolskie)
obsługa kasy biletowej Muzeum,· obsługa systemu sprzedaży i rezerwacji biletów,· obsługa systemu sprzedaży internetowej,· obsługa terminali płatniczych,· tworzenie raportów kasowych i statystyk sprzedaży,· rozliczanie z gotówki,· udzielanie informacji gościom o podstawowej działalności Muzeum,· dbanie i ochrona powierzonego mienia.
Muzeum Emigracji w Gdyni - 2018-03-21 - Gdynia (pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-18 - Bielsko (wielkopolskie)
kontrola zbieżności i geometrii pojazdów ciężarowych
KRZYSZTOF GUSZPIT KMG - 2018-02-05 - Zielona Góra (lubuskie)
Obsługa kanału sprzedaży bezpośredniej i internetowej, obsługa urządzeń biurowych, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zagadki (łódzkie)
- Obsł. klienta,- Sprzedaż towarów handlowych,- Obsł. komputera.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Łódź (łódzkie)
w programie stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Cieszków (dolnośląskie)
Naprawa ciągników i maszyn rolniczych
Rol - Mech Grażyna i Jan Grześko Spółka z o.o. - 2018-04-30 - Szczucin (małopolskie)
bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego; promowanie produktów; dbanie o relacje z klientami; kształtowanie dobrego wizerunku firmy; pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-23 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie zajeć z dziećmi i młodzieżą, realizacja projektów edukacyjnych, artystycznych warsztatów, plenerów, wystaw i pokazów plenerowych.
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Płock (mazowieckie)
Obsłga SPA, zakwaterowanie, sprzedaż produktów i usług.
Centrum Apiterapii APIBAŁT Sp. z o.o. - 2018-03-07 - Bałtów (świętokrzyskie)
MONTAZ, NAPRAWA I SERWISOWANIE URZĄDZEŃ ELEKTRONICZNYCH I KOMPUTEROWAYCH, ŚWIADECTWO KWLAIFIKACYJNE W ZAKRESIE OBSŁUGI I EKSPLPATACJI URZĄDZEŃ ELEKTRYCZNYCH, KIEROWANIE POJAZDEM SERWISOWYM, STEROWANIE PODNOŚNIKIEM KOSZOWYM, PRACA NA WYSOKOŚCI, ZNAJOMOŚĆ PODSTAWOWYCH UKŁDÓW ELEKTRONICZNYCH CYFROWYCH I ANALOGICZNYCH.
P.H.U. TELSAT - 2017-03-02 - Gryfice (zachodniopomorskie)
- Samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników. Ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych. Sporządzanie deklaracji podatkowych do Urzędu Skarbowego oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS. Tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami. Bieżąca współpraca z działem księgowości oraz innymi działami spółki. Dbałość o prawidłową ewidencję i dokumentację powstającą w ramach wykonywanych obowiązków oraz jej archiwizowanie.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Wymagane umiejętności: tworzenie raportów i analiz związanych z zatrudnieniem i wynagrodzeniami; sporządzanie deklaracji podatkowych do URZĘDU SKARBOWEGO oraz dokumentów rozliczeniowych do ZUS; ewidencja i rozliczanie absencji chorobowych; samodzielne wykonywanie listy płac dla około 200 pracowników i współpracowników; samodzielne prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla około 200 pracowników. Wymagana znajomość MS OFFICE, SAP, PŁATNIK. Kontakt wstępnie telefoniczny (9:00-16:00) (Tel 32-205-48-18) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Ordona 7, 40-164 Katowice).
"BINGO CENTRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Katowice (śląskie)
rekrutacja kandydatów, poszukiwanie pracowników, współpraca z agencjami pracy tymczasowej
kontakt przez PUP - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)