SPECJALISTA ELEKTRYK Opole oferta pracy HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA ELEKTRYK
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -okablowywanie maszyn i urządzeń -utrzymanie ruchu -analiza błędów,sprawdzanie elementów i szaf sterowniczych -budowa szaf,okablowywanie według planu, usuwanie błędów -montaż orazpodłączanie elektryczne elementów budowlanych i podzespołów wedługplanu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
Data publikacji: 2017-03-09
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Technologiczna 2/a, 45-839 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-okablowywanie maszyn i urządzeń -utrzymanie ruchu -analiza błędów,sprawdzanie elementów i szaf sterowniczych -budowa szaf,okablowywanie według planu, usuwanie błędów -montaż orazpodłączanie elektryczne elementów budowlanych i podzespołów wedługplanu -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA ELEKTRYK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: elektryk*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-znajomość zagadnień związanych z branżą -wykształcenie min średnie techniczne; min doświadczenie - 2 lata na podobnym stanowisku
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Technologiczna 2/a, 45-839 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV w języku polskim
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godz. 9-14 lub e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Technologiczna
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: elektryk*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.03.2017
Data dodania oferty pracy: 08.03.2017
Oferta pracy ważna do: 31.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 08.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Profesjonalna obsługa Klientów. Umiejętność analizy i rozwiązywania problemów. praca na systemach operacyjnych Windows (ze znajomością OS X mile widziane) szczególnie w kontekście konfiguracji połączeń sieciowych, szerokopasmowych, dial-up, instalacji sprzętu.
kontakt przez OHP - 2018-01-04 - Łódź (łódzkie)
nadzór nad zapewnieniem sprawnego funkcjonowania biura, kontakt z przedstawicielami handlowymi, przygotowywanie zamówień, koordynowanie przepływu korespondencji
kontakt przez PUP - 2018-03-27 - Guzice (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień; Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; Odpowiedzi na zapytania klientów; Promowanie i sprzedaż produktów; Dbanie o relację z klientami; Kształtowanie dobrego wizerunku firmy; Pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb; Administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-01-20 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, obsługa telefoniczna klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Lublin (lubelskie)
Dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczących produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów w oparciu o dostępne zasoby zarządzania wiedzą Amway. Aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu. Wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych. Tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta. Wsparcie pozostałych członków zespołu w wykorzystaniu i rozwijaniu swoich możliwości i potencjału.
AMWAY BUSINESS CENTRE-EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-01 - Zabierzów (małopolskie)
wykonanie form montażu na stołach; włożenie w formy zbrojenia i zamontowanie wbudowanych elementów; zabetonowanie i obróbka betonu; kosmetyka wykonanych elementów; terminowa realizacja budowy zgodnie z jej harmonogramem, miejsce pracy Niemcy
G+P IZOMONT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-13 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Moszczany (podkarpackie)
prowadzenie numeracji i ewidencji obiektów mostowych, przygotowywanie danych do projektów planów rocznych, ...wykształcenie średnie techniczneprawo jazdy kat. BMS Officeznajomość zagadnień prawa administracyjnegoprzepisów prawnych z zakresu ustawy o drogach publicznychKPA
Wielkopolski Zarząd Dróg Wojewódzkich Poznań - 2017-09-01 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
obsługa i nadzór projektów marketingowych; wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wymagane jest doświadczenie w pracy na ww stanowiskuwykonywanie posadzek przemysłowych myjni bezdotykowych1 zmianawynagrodzenie: 3000 zł bruttopraca w delegacji
EKOSERW S.J. - 2017-06-30 - Rososzyca (wielkopolskie)
kompleksowe przygotowywanie ofert w przetagrach publicznych, zapytaniach ofertowych i zapytaniach o cenę na terenie całego kraju przygotowywanych na podstawie przepisów Prawa Zamówień Publicznych, Kodeksu Cywilnego i Prawa Oświatowego, samodzielne sporządzanie dokumentacji odwoławczej do Krajowej Izby Odwoławczej, prowadzenie monitoringu popstępowań przetargowych, prowadzenie bazy danych postępowań i raportowanie wyników, sporządzanie opinii prawnych
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Poznań (wielkopolskie)
Prowadzenie spraw kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Kraków (małopolskie)
pomoc organizacyjna dla działu kadr, czynności związane z obsługą sekretariatu, czynności organizacyjne w ramach wybranych relacji z podmiotami zewnętrznymi; umowa na czas określony 36 miesięcy; godziny pracy: 7.00- 15.00; wysokość wynagrodzenia : płaca zasadnicza plus premia uznaniowa
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-10-08 - Słupsk (pomorskie)
Wspieranie zespołu aby świadczył obsługę klientów na wysokim poziomie oraz zapewniał realizację celów firmy, towarowanie sklepu zapewniające dostępność i prawidłową ekspozycję produktów zgodnie ze standardami firmy, koordynowanie rutynowych działań handlowych obowiązujących w firmie, zarządzanie zespołem.
TESCO (POLSKA) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-22 - Kęty (małopolskie)
Kontakt z klientem, przygotowywanie ofert handlowych
B.O.B. Aleksandra Grądziel - 2018-02-01 - Lipiny (łódzkie)
-obliczanie zobowiazań wobec pracowników z tytułu umowy o prace,sporzadzanie listy płac,deklaracji PIT,ZUS i PFRON. Obsługa programu finansowo-księgowego
KARKONOSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W JELENIEJ GÓRZE - 2017-12-28 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa programu kadrowo-płacowego, naliczanie i rozliczanie urlopów, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, list obecności, przygotowywanie umów, świadectw pracy itp.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2018-03-19 - Poznań (wielkopolskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
wykładanie towaru, przyjmowanie towaru, obsługa klientów i kasy fiskalnej, obsługa krajalnicy, współpraca z pzredstawicielami handlowymi, zapoznanie z systemem komputerowym Small-Business
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
1.Podstawowe obowiązki:1)pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;2)zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Zarządzie;3)prowadzenie szkoleń podstawowych i uzupełniających w zakresie ochrony informacji niejawnych;4)opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;5)prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;6)realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dotyczących zlecania przedsiębiorcy wykonania umów lub zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych- wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek za staż pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13", wypłacamy nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie różnych rodzajów ofert, wycen i kosztorysów w zależności od celu i funkcji w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych, systemów telewizji dozorowej, kontroli dostępu oraz instalacji elektrycznych
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-16 - Katowice (śląskie)
Według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Kraków (małopolskie)
wykonywanie makijażu, dobieranie fryzur itp.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Oleśnica (dolnośląskie)
WSPÓŁPRACA Z PARTNERAMI MEDIALNYMI, ORGANIZACJE WYSTAW W GALERIACH HANDLOWYCH, PRZYGOTOWYWANIE INDYWIDUALNYCH OFERT,OPRACOWYWANIE MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH ORAZ PRZYGOTOWYWANIE AKCJI PROMOCYJNYCH.
LEMARPOL SP. Z O.O. - 2016-08-29 - Zator (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
wykonywanie zabiegów usprawniających zgodnie zzaleceniami lekarza
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Zgierz (łódzkie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie wyższe; doświadczenie w zakresie zakupów; znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2; prawo jazdy kat. B; umiejętność radzenia sobie z trudnymi pytaniami i obiekcjami klientów; Zakres obowiązków: rozbudowywanie baz dostawców poprzez aktywne jej wyszukiwanie, uczestnictwo w spotkaniach biznesowych z dostawcami zróżnicowanych komponentów, negocjowanie warunków handlowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Gliwice (śląskie)
pOZYSKIWANIE KLIENTÓW NA TERENIE nIEMIEC, KONTAKT Z DOTYCHCZASOWYMI KLIENTAMI, SPRZEDAŻ NA TERENIE NIEMIEC JAJ, KLIENCI ROZMAWIAJA W JĘZYKU TURECKIM I ANGIELSKIM
PPH KAYIK SP. Z O.O. - 2017-01-25 - Trzebiechów (lubuskie)