SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH Poznań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: kompleksowe przygotowywanie ofert w przetagrach publicznych, zapytaniach ofertowych i zapytaniach o cenę na terenie całego kraju przygotowywanych na podstawie przepisów Prawa Zamówień Publicznych, Kodeksu Cywilnego i Prawa Oświatowego, samodzielne sporządzanie dokumentacji odwoławczej do Krajowej Izby Odwoławczej, prowadzenie monitoringu popstępowań przetargowych, prowadzenie bazy danych postępowań i raportowanie wyników, sporządzanie opinii prawnych
Data publikacji: 2016-08-30
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
kompleksowe przygotowywanie ofert w przetagrach publicznych, zapytaniach ofertowych i zapytaniach o cenę na terenie całego kraju przygotowywanych na podstawie przepisów Prawa Zamówień Publicznych, Kodeksu Cywilnego i Prawa Oświatowego, samodzielne sporządzanie dokumentacji odwoławczej do Krajowej Izby Odwoławczej, prowadzenie monitoringu popstępowań przetargowych, prowadzenie bazy danych postępowań i raportowanie wyników, sporządzanie opinii prawnych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Data zakończenia pracy: 31.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
znajomość z zakresu prawa zamówień publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość serwisu informacji prawniczej LEX
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera - Ms Office
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Czarnieckiego 9, 61-538 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: Czarnieckiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: USŁUGI SZKOLENIOWE
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 30.08.2016
Data dodania oferty pracy: 30.08.2016
Oferta pracy ważna do: 29.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 30.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 30.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PROWADZENIE I PRZYGOTOWANIE POSTĘPOWAŃ O UDZIELANIE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH,PRACE KOMISII PRZETARGOWEJ,PROWADZENIE DOKUMENTACJI,OPRACOWYWANIE UMÓW I SPRAWOZDAŃ
INSTYTUT OGRODNICTWA - 2017-02-03 - Skierniewice (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontakt z kontrahentami z Indii
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- publikacje treći w internecie,- obsługa stron www.,- prace biurowe,- marteting internetowy
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Łódź (łódzkie)
efektywna obsługa i pozyskiwanie klientów (telefon, e-mail), obsługa zamówień, kontrola listy zmaówien i wysyłek, osiąganie założonych celów, budowanie i utrzymywaie pozytywnych relacji z Klientami firmy, aktywna współpraca z przedstawicielami firmy, inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży, aktywny wkład w tworzenei pozytwynego wizerunku firmy na rynku
KELS Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Kicin (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
•budowanie relacji z firmami współpracującymi, mediami oraz instytucjami,•samodzielne prowadzenie wybranych projektów marketingowych, koordynacja przygotowania akcji klienckich•monitorowanie rynku i analiza konkurencji,•koordynowanie akcji marketingowych w social mediach,•zapewnienie wysokiej jakości merytorycznej prowadzonych działań promocyjnych zgodnie z obowiązującymi aktami prawnymi•bieżąca analiza efektywności prowadzonych działań•ścisła współpraca z działem sprzedaży przy zbieraniu i systematyzowaniu informacji płynących z rynku i od klientów w zakresie dotyczącym produktów i rozwiązań,•planowanie działań promocyjnych w kategoriach produktowych;•opracowywanie materiałów informacyjnych, zarządzanie wyprodukowanymi materiałami POS•wsparcie w procesie wprowa
Targi Pomorskie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
praca w salonie handlowym
MET-PRIM Sp. z o. o. - 2017-07-17 - Radomsko (łódzkie)
planowanie i przygotowywanie projektów inwestycyjnych oraz ich prowadzenie i monitorowanie, nadzór nad dokumentacją techniczną
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-05-02 - Zgierz (łódzkie)
Praca w Dziale Obsługi Klienta. Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami. Obsługa zapytań klientów poprzez przygotowywanie, składanie i monitorowanie ofert. Udzielanie informacji oraz wsparcie klientów w dokonywaniu zamówień. Sprzedaż rolet i okien.
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Nowa Sól (lubuskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych i półproduktów na podstawie dokumentacji technicznej.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe ROLTEX Sp. z o.o. - 2016-06-09 - Brzezie k. Sulechowa (lubuskie)
PRACE BIUROWE I OFERTOWANIE
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Jakubowo Lubińskie (dolnośląskie)
Wykonywanie analiz GC,HPLC,IRProwadzenie dokumentacji wykonywanych analiz i badań zgodnie z wymogami GMP.Opracowywanie metod analitycznych.
Nobilus Ent Koźluk Kutno - 2017-08-24 - Kutno (łódzkie)
Pracownik jest zobowiązany do znajomości oraz wykonywania prac usługowych w branży hotelarsko-gastronomicznej, m.in. przyrządzanie potraw kuchni brazylijskiej oraz niemieckiej, obłsuga cateringowa gości, wykonywanie prac z zakresu housekeeping, nadzór i obsługa pralni oraz prasowalni.
kontakt przez PUP - 2017-11-27 - Boża Wola (mazowieckie)
Koordynowanie procesów zaopatrzenia i dystrybucji, współpraca z dostawcami, obsługa transportu, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Olesno (opolskie)
Dbałość o stan techniczny budynków oraz prowadzenie związanej z tym dokumentacji.Nadzór nad pracownikami.Rozliczenie mediów.
Spółdzielnia Mieszkaniowa im.J.I.Kraszewskiego - 2018-02-14 - Sopot (pomorskie)
budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowychb2c,b2b, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca w godzianch 9-17
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2017-05-30 - Opole (opolskie)
POZYSKIWANIE KANDYDATÓW DO PRACYWYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, MILE WIDZIANY WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, PRAWO JAZDY KAT B, 5 LAT DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO, DOBRA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA NIEMIECKIEGO I ROSYJSKIEGOGODZINY PRACY OD 8-17
kontakt przez PUP - 2018-06-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów, zbieranie ofert, tworzenie strategii marketingowej, organizowanie transportu
OM TRIDEV INTERNATIONAL Sp. z o.o. - 2018-09-12 - Ząbki (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-18 - Warszawa (mazowieckie)
Zakres obowiązków obejmuje:sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracownikówprowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe, rozliczenie nadgodzin, praca zmianowa, zadaniowy czas pracy, )przygotowanie list płac dla naszych pracowników (umowy o pracę, cywilnoprawne, sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT, PFRON, GUStworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby zakładu
"VICTORIA CYMES" SP. Z O. O. WAŁCZ - 2018-07-24 - Wałcz (zachodniopomorskie)
sprzedaż produktów bankowych nawiązywanie i utrzymanie relacji z klientem
BANK PKO S.A. I o/Kluczbork - 2018-02-14 - Kluczbork (opolskie)
Analiza rozwiazań systemów ERP, IT oraz wdrażanie w Polsce - projekt zastosowań informatyki. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Ekspertyzy systemów komputerowych. Prace analityczne, badawcze i wdrożeniowe. Diagnoza problemów. Modernizacja projektów i procesu.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Zabierzów (małopolskie)
kierowanie samochodem ciężaqrowym po trasie Polska - Unia Europejska, Polska - Rosja
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Sławacinek Stary (lubelskie)
sporzadzanie i prowadzenie dokumentacji przy zatrudnieniu i zwalnianiu pracowników, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie i rozliczanie składek ZUS, sporzadzanie deklaracji do Urzędu Skarbowego, rozliczanie ewidencji czasu pracy, księgowanie faktur
ORKAN Sp. z o.o. - 2017-05-24 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
-Obsługa klientów, -promowanie i doradztwo w zakresie produktów oferowanych przez portal FinansowySupermarket.pl,- udział w realizacji kampanii sprzedażowych,- udzielanie informacji o aktualnej ofercie produktów i usług, -sprzedaż telefoniczna produktów bankowych
FINANSOWYSUPERMARKET.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-22 - Częstochowa (śląskie)
Wykształcenie wyższe: ekonomiczne, handlowe lub pokrewne. 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze sprzedaży. BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ J. ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE. Znajomość pakietu MS Office, znajomość modułu sprzedażowego SAP, znajomość INCOTERMS
SGL Carbon Polska S.A. - 2017-02-03 - Racibórz (śląskie)
Wykonywanie czynności kancelaryjnych, opracowywanie i redagowanie dokumentów, zapewnienie prawidłowego obiegu informacji i dokumentów, w tym prowadzenie rejestrów, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań do 30.000 euro dla przedszkoli i Zespołu, sporządzanie umów najmu pomieszczeń, umów na roboty budowlane, usługi oraz dostawy dla przedszkoli i Zespołu, rozliczanie projektów unijnych, rozliczanie finansowe stypendiów naukowych oraz wystawianie PIT 8c, rozliczanie wyprawki szkolnej.Zakres odpowiedzialności:-za naruszenie dyscypliny finansów publicznych w odniesieniu do zadań wynikających z zakresu obowiązków, -odpowiedzialność wynikająca z obowiązujących regulaminów.Informacje o warunkach na stanowisku pracy:Miejsce pracy w siedzibie MZEA: biurowiec, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 1, VI piętro. Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno-biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo pożarowe osób przebywających w budynku biurowca niewskazane jest podejmowanie pracy na w/w stanowisku przez osoby niepełnosprawne ze znaczną dysfunkcją układu ruchu.Środowisko pracy oraz stanowisko pracy jest przystosowane dla potrzeb pracownika administracyjno - biurowego. Z uwagi na charakter pracy i bezpieczeństwo poża
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wg wniosku
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Świdnica (dolnośląskie)