SPECJALISTA EKONOMICZNY Gliwice oferta pracy POLITECHNIKA ŚLĄSKA

Stanowisko: SPECJALISTA EKONOMICZNY

Wynagrodzenie: do 2 800 PLN

Zakres obowiązków: Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 3 lata; praktyczna wiedza w zakresie planowania, realizacji i rozliczania budżetów; zaawansowana znajomość programu excel; zakres zadań: opracowywanie założeń do budżetu, analiza kosztów i przychodów, kontroling; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;

Data publikacji: 2017-09-04

Lokalizacja: Gliwice (śląskie)

Pracodawca: POLITECHNIKA ŚLĄSKA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
-, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Szczegóły naboru na stronie www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; doświadczenie zawodowe: 3 lata; praktyczna wiedza w zakresie planowania, realizacji i rozliczania budżetów; zaawansowana znajomość programu excel; zakres zadań: opracowywanie założeń do budżetu, analiza kosztów i przychodów, kontroling; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + premia regulaminowa + dodatek stażowy

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA EKONOMICZNY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera i programów MS Office

Nazwa pracodawcy: POLITECHNIKA ŚLĄSKA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Adres pracodawcy:
Akademicka 2a, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferty zawierające komplet wymaganych dokumentów, należy składać w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: Specjalista ekonomiczny w Dziale Organizacji Zarządzania do dnia 15.09.2017 roku, przy ul. Akademickiej 2A, pokój nr 43 (wejście od biura podróży) lub przesłać na adres Pol. Śl.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Termin: do 15.09.2017r.

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Gliwice

Gmina pracodawcy: Gliwice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Gliwice

Ulica pracodawcy: Akademicka

Numer budynku pracodawcy: 2a

Profil działalności pracodawcy: Szkoły wyższe

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data dodania oferty pracy: 04.09.2017

Oferta pracy ważna do: 15.09.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

BLACHARZ SAMOCHODOWY - od 3 000 PLN

doświadczenie i umiejętności w zawodzie, osoba chętna do pracy, 1 zmiana 8-16, praca w Topoli Małej, wynagrodzenie uzależnione od kwalifikacji i umiejetności
AUTO-TRADE - Marian Glinkowski - 2016-02-12 - Topola Mała (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 1 850 PLN

Obsługa sklepu internetowego oraz platfomy Allegro, dodawanie nowych ofert sprzedaży, wdrażanie nowych kanałów sprzedaży
DAWIKA sp. z o.o. TRADE sp. komandytowa - 2016-11-02 - Koteże (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 13 PLN

rekrutacja pracowników z Polski i Ukrainy
WOJ-KAT Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Jelenia Góra (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. WSPARCIA SPERZEDAŻY - od 2 800 PLN

bieżaca obsługa, sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
Adamczuk Serwis Finansowy - 2017-03-06 - Augustów (podlaskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 1 850 PLN

Obsługa Klientów w sklepie internetowym, (sprzedaż internetowa instalacji grzewczych).WYMAGANIA: wykształcenie średnie, wymagana dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie.KONTAKT Z PRACODAWCĄ: piotr_wolanski1973 (at) wp.pl
HEATING - INSTAL S.C. PIOTR WOLAŃSKI, STANISŁAW WOLAŃSKI, CZESŁAWA WOLAŃSKA - 2016-10-07 - Radymno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH - od 2 500 PLN

- kontakt z pracownikami z Ukrainy, Białorusi, Rosji- prowadzenie dokumentacji- archiwizacja dokumentów- kontakt z urzędami ( PUP, Urząd Wojewódzki )- sporządzanie dokumentów / umów w języku rosyjskim
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

Zapoznanie się z zasadami obowiązującymi w biurze; zapoznanie się z dokumentacją kadrową, aktami osobowymi; samodzielna próba komplementowania akt, zapoznanie się z zasadami dotyczącymi ewidencji czasu pracy i rozliczaniu czasu pracy; zawiązywanie i rozwiązywanie stosunku pracy; tworzenie dokumentów dotyczących umów, świadczeń pracy; tworzenie raportów, zestawień kadrowych, zapoznanie się z programem kadrowym.
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Dolsk (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS PROMOCJI I ROZWOJU - od 2 041 PLN

1. Poszukiwanie i monitorowanie źródeł finansowania działalności i inwestycji SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów do funduszy UE i innych,2. Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych,3. Realizacja działań w zakresie wdrażanych projektów pomiędzy SPSZOZ w Lęborku, a innymi partnerami projektów,4. Organizowanie oraz uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach oraz seminariach w imieniu SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów, a także organizacja wyjazdów pracowników SPSZOZ w Lęborku, uczestniczących w projekcie, na spotkania partnerów projektu,• Uczestnictwo w spotkaniach mających na celu skoordynowanie prac związanych z aplikowaniem do funduszy UE i innych,• Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania projektów
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-07-27 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 2 768 PLN

- organizacja i dokumentowanie procesów logistycznych- sporządzanie zestawień, tabel, rozliczeń- sporządzanie i wysyłka zleceń transportowych, upoważnień- stały kontakt, budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji z Klientami oraz Podwykonawcami- dokumentowanie i organizacja procesów logistycznych- monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych- dbanie o dobre imię i prestiż firmy.Praca w Katowicach. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-cy, praca od pn. do pt. w godz.: 8.00-16.00.Wynagrodzenie 2768,00 zł brutto (+ system motywacyjny dostosawany do doświadczenia, potencjału i osiąganych wyników); możliwość podniesienia kwalifikacji, Pracodawca zapewnia samochód, laptop, telefon, itp.
ECCO WOOD SP Z O.O. - 2018-03-06 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA BHP 1/8 ETATU - od 250 PLN

Szkolenia BHP
Gimnazjum Nr 5 - 2017-07-07 - Jaworzno (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM I CHIŃSKIM - 2 000 - 3 000 PLN

odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon,czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW RECEPCJI I ADMINISTRACJI - od 2 100 PLN

wyksz. min. średnie ,podstawowa wiedza w zakresie księgowości,wymagana znajomość języka angielskiego, wysoka kultura osobista,obsługa recepcji, prowadzenie dokumentacji, wystawianie rachunków, obsługa gości hotelowych;miejsce pracy: Antonin- Pałac Myśliwski
Centrum Kultury i Sztuki w Kaliszu - 2018-07-23 - Antonin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO - od 2 500 PLN

Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-01-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA RUCHEM - 2 800 - 3 200 PLN

Praca w Dziale Utrzymania Ruchu przy utrzymaniu i rozwoju struktury przemysłowej zakładu, wykonywanych przeglądów, czytanie schematów elektryczno - pneumatycznych, administracja i utrzymanie systemów informatycznych niezbędnych w produkcji.
PT MAKARUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-10 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

obsługa klienta (bezpośrednia i internetowa), nauka wystawiania paragonów i faktur, przyjmowanie towaru, dbałość o ogólny wizerunek towarów w sklepie
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Radzyń Podlaski (lubelskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 3 000 PLN

•przygotowywanie ofert przetargowych pod względem dokumentacyjnym i merytorycznym.•przygotowywanie projektów pism i prowadzenie korespondencji na etapie procedury przetargowej,•współpraca z podmiotami zewnętrznymi, gromadzenie i analiza ofert, •udział w opracowywaniu projektów umów,•udział w negocjacjach,•uczestnictwo w pracach Komisji Przetargowych,•badanie i weryfikacja ofert.
SANOCKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. - 2017-05-04 - Sanok (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PROCESU - od 3 000 PLN

- Wykonywanie zleconych prac: weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3000 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat (01-12-2016 - 30-11-2019).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 rok w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagana znajomość pakietu ms office, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz/lub dobra znajomość języka niemieckiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 2 500 - 3 500 PLN

Organizacja i realizacja sprzedaży eksportowej, nawiązywanie kontaktów handlowych.
MIR-KAR HF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Makowiska (łódzkie)

SPECJALISTA PSYCHOTERAPII UZALEŻNIEŃ (31 S EFS) - 997,4 PLN

Uczestnictwo w terapii grupowej i indywidualnej w charakterze obserwującego i współprowadzącego. Prowadzenie dokumentacji medycznej (wpisy do historii chorób).
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Otwock (mazowieckie)

SERWISANT SPRAWDZEŃ URZĄDZEN REJ. TACHOGRAFÓW SAMOCHODOWYCH - do 2 000 PLN

sprawdzanie,montaż urządzeń rejestrujących-tachografy samochodowe
kontakt przez PUP - 2017-10-10 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 997,4 PLN

współpraca z firmami spedycyjnymi, praca na systemie WFMAG BIZNES, koordynowanie pracy magazynu, współpraca między magazynem a działem handlowym
kontakt przez PUP - 2016-03-23 - Mielec (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA DZIAŁ NARZĘDZI - od 2 200 PLN

Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-07-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 997,4 PLN

- zapoznanie z przepisami BHP i PPOŻ., prawo pracy,- zapoznanie z Programem Stażu i omówienie zakresu zadań zawodowych wykonywanych przez bezrobotnego,- zapoznanie z przepisami prawa obowiązującymi u Organizatora, specyfiką pracy,- przyjmowanie i podział korespondencji, przygotowywanie korespondencji do wysłania,- obsługa urządzeń biurowych kopiarka, fax, skaner,- przyjmowanie telefonów od klientów i obsługa interesantów,- sporządzanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych,- sporządzanie świadectw pracy,- przygotowywanie wypowiedzeń umów o pracę i rozwiązań umów cywilnoprawnych,- przygotowywanie skierowań na badania lekarskie,- wystawianie zaświadczeń z ukończonych szkoleń bhp, p.poż.,- przygotowywanie dokumentacji i instrukcji BHP i PPOZ., programów szkoleń,- wprowadzanie danych pracowników do programu Gratyfikant,- bindowanie dokumentów,- laminowanie dokumentów,- przygotowywanie dokumentacji HACCP,- sporządzanie miesięcznej ewidencji czasu pracy,- sporządzanie kart wypadków uczniowskich,- przygotowywanie zaświadczeń o ukończeniu szkoleń,- przygotowywanie korespondencji,- archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-08-28 - Strzałkowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA/ KOORDYNATOR PROJEKTÓW EDUKACYJNO - JĘZYKOWYCH - od 2 450 PLN

Przygotowywanie projektów edukacyjno - językowych, przygotowywanie materiałów dydaktycznych dla w/w projektów, przygotowanie finansowania ze środków unijnych (europejskich)
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA (SEKCJA TECHNICZNEGO UTRZYMANIA NIERUCHOMOŚCI) - od 2 600 PLN

Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji technicznych, wykonywanie i odbiór zadań konserwacyjno-remontowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-03-13 - Nowa Dęba (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWO - KSIĘGOWYCH - od 2 000 PLN

- sprawdzenie dowodów księgowych pod względem formalnorachunkowym,- sporządzanie dokumentów (dowodów) księgowych,- dekretowanie dokumentów księgowych,- ewidencjonowanie zdarzeń gospodarczych zgodnie z zasadami (polityką) rachunkowości,- analizowanie terminowości płatności zobowiązań i wpływu należności,- prowadzenie ewidencji wyposażenia i środków trwałych,- obliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie wymaganych informacji o składnikach wynagrodzeń pracowników,- rozliczanie inwentaryzacji,- prowadzenie niezbędnej ewidencji pozabilansowej,- archiwizowanie dokumentów finansowo-księgowych, płacowych i innych nośników informacji księgowych,- gromadzenie informacji oraz prowadzenie ewidencji niezbędnych do rozliczeń podatkowych- obliczanie i rozliczanie podatków od osób prawnych i osób
Biuro rachunkowe Joanna Tomaszewska - 2016-12-01 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KADROWEJ - od 2 100 PLN

prowadzenie kadr
KOLTER Sp. z o .o. - 2018-07-05 - Ciechanów (mazowieckie)