SPECJALISTA DS. ZDALNEJ OBSŁUGI KLIENTA Zabierzów oferta pracy kontakt przez PUP


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZDALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: od 4 500 PLN

Zakres obowiązków: -dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczącymi produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych,-tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta

Data publikacji: 2016-07-20

Lokalizacja: Zabierzów (małopolskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Zabierzów, powiat: krakowski, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
-dostarczanie wsparcia dla klientów poprzez telefoniczne udzielanie odpowiedzi na ich zapytania;- przetwarzanie i zarządzanie zapytaniami klientów dotyczącymi produktów, promocji, zamówień, faktur, płatności, zwrotów, platform online oraz warunków i terminów.- aktualizowanie i wprowadzanie danych do systemu - wsparcie przy wdrażaniu i realizacji planów sprzedażowych i marketingowych,-tworzenie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań podnoszących poziom satysfakcji klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZDALNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zabierzów

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krakowski

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: opiekun klienta

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: czeski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
bułgarski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2: rosyjski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_3: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagana bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office Umiejętności:- zorientowanie na klienta- umiejętność rozwiązywanie problemów- odporność na stres- zarządzanie czasem- praca pod presją czasuWymagana znajomość języków :czeski,rosyjski,bułgarski- ze względu na współprace z tamtejszymi rynkami, biegła znajomość języka angielskiego-główny język komunikacji w firmie-minimum 1-2 lat doświadczenia na stanowisku obsługi klienta w pracy w międzynarodowym środowisku.

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Adres pracodawcy:
Mazowiecka 21, 30-019 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierownie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Kraków

Gmina pracodawcy: Kraków

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kraków

Ulica pracodawcy: Mazowiecka

Numer budynku pracodawcy: 21

Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE

Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Powiatu Krakowskiego

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: opiekun klienta

Data dodania oferty pracy: 20.07.2016

Oferta pracy ważna do: 03.08.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 20.07.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. REKLAMY I MARKETINGU - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 8-16; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 10-14
Centralna Agencja Reklamowa Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 15 PLN

kreowanie wizerunku firmy na rynku tamilskim, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą tamilskich towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

MONTER- ŚLUSARZ - 9 000 - 12 000 PLN

PRACA :Tempa Rossa, Włochy ORAZ Middenmeer w HolandiiMONTAŻ TRAS KABLOWYCH, KORYTEK KABLOWYCH, WSPORNIKÓW
GC ENERGY SP. Z O.O. - 2018-06-12 - Rzeszów (podkarpackie)

SZLIFIERZ - od 2 000 PLN

ręczna obróbka wyrobów metalowych
Metaltech - Piasecki Sp.j. - 2017-09-07 - Płońsk (mazowieckie)

SPECJALISTA - KOORDYNATOR ZESPOŁU PROJEKTÓW I PROGRAMÓW INWESTYCYJNYCH - od 2 100 PLN

Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 2 900 PLN

Organizacja szkoleń (w zakresie doboru sal oraz kadry trenerskiej) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji szkoleniowej, ustalanie harmonogramu zajęć, organizacja spotkań rekrutacyjnych. Sprawowanie opieki nad uczestnikami szkoleń podczas zajęć, weryfikowanie dokumentacji szkoleniowej i rekrutacyjnej. Prowadzenie baz danych uczestnikó szkoleń.
POLSKA GIEŁDA PRACY SP.Z O.O. - 2017-07-28 - Lublin (lubelskie)

ŚLUSARZ - od 2 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-09-04 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS.WOD-KAN-GAZ, C.O. I ZAOPATRZENIA - od 3 200 PLN

Prowadzenie, nadzorowanie i weryfikacja spraw związanych z prawidłową eksploatacją sieci i instalacji wewnętrznych wod.kan.gaz, c.o., c.c.w.u., w zasobach spółdzielni, rozliczenia z telewizja kablową, zaopatrzanie grupy remontowej w materiały budowlane
Spółdzielnia Mieszkaniowa VICTORIA - 2017-09-04 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA KONTRAKTEM - od 4 260 PLN

Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami. Pomoc w przygotowaniu i utrzymaniu standardowych i niestandardowych ofert zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze Ofert. Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontraktowymi. Bezpośredni kontakt z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

-dobór i sprzedaż części akcesoriów do samochodów ciężarowych i autobusów-pozyskiwanie nowych klientów
Suder Plus Sp. z o.o. - 2016-04-13 - Gniezno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO PRODUKCJI LODÓW ORAZ ROZWOŻENIA TOWARU DO KONTRAHENTÓW - od 2 100 PLN

produkcja lodów oraz rozwożenie wyrobów gotowych do kontrahentów
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA OCHRONY ŚRODOWISKA - od 3 000 PLN

kontrolowanie przestrzegania przepisów prawnych, prowadzenie dokumentacji wynikającej z przepisów ochrony środowiska przez przedsiębiorstwa, organizowanie i nadzorowanie działalności przedsiębiorstwa związanej z ochroną środowiska
FRUKTUS AGROS NOVA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-12 - Wąsosz Dolny (śląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC - KADROWA - od 3 000 PLN

Prowadzenie spraw pracowniczych w zakresie pełnej administracji kadrami; Przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń, zasiłków oraz podatków, kontrola poprawności naliczeń; Nadzorowanie terminowości przeprowadzania badań lekarskich, szkoleń BHP, ważności certyfikatów uprawniających do wykonywania pracy; Sporządzanie raportów i deklaracji (GUS, PIT), dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej ZUS; Prace biurowe.
PHU Stazen sp z o.o. - 2018-06-06 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW CZASOWEGO ZATRUDNIANIA PRACOWNIKÓW - od 1 040 PLN

bieżące zatrudnianie personelu z rynku rosyjskiego, białoruskiego i ukraińskiego na potrzeby projektów.
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Dębówka (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI - od 4 000 PLN

prowadzenie administracji biurowej, kontakt z klientem i pracownikami
"SARENS POLSKA" Sp. z o.o. - 2017-11-16 - Sosnowiec (śląskie)

SPECJALISTA DS. OCHRONY PRZYRODY I ROLNICTWA - od 1 900 PLN

1)PROWADZENIE SPRAWA ZWIĄZANYCH Z WYCINKĄ DRZEW I KRZEWÓW.2)ORGANIZACJA, NADZOROWANIE I KONTROLA ZADRZEWIENIA NA TERENIE GMINY.3)REALIZACJA ZADAŃ ZWIĄZANYCH Z OCHRONĄ PRZYRODY.4)REALIZACJA ZADAŃ DOT. WYDAWANIA OPINII W PRZEDMIOCIE UTWORZENIA PARKU NARODOWEGO, ZMIANY JEGO GRANIC LUB LIKWIDACJI.5)PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANY Z OCHRONĄ GRUNTÓW ROLNYCH I LEŚNYCH.
URZĄD MIEJSKI W BOGUCHWALE - 2016-08-26 - Boguchwała (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - OFERTA STAŻU DLA BEZROBOTNYCH - 1 017,4 PLN

Realizacja planu sprzedażowego poprzez pozyskiwanie klientów.
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Legionowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 3 000 PLN

prowadzenie dokumentacji magazynowo-zakupowej (obsługa dokumentów sprzedażowych), utrzymywanie stanów magazynowych na poziomie zgodnym z celami przedsiębiorstwa, kontrola nad przyjętymi i wydawanymi towarami z magazynu, nadzorowanie projektów od strony logistycznej, praca w systemie SAP
kontakt przez PUP - 2016-06-13 - Stara Iwiczna (mazowieckie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU - nieodpłatny

• Pomoc w realizacji zadań związanych z wypełnianiem procedur norm ISO 9001:2009 oraz ISO 14001;2005.• Udział w opracowywaniu propozycji procedur związanych z działalnością hurtowni farmaceutycznej.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-09-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)

SPECJALISTA W DZIALE OBSŁUGI DYSTRYBUCJI - INSTRUMENTY I CZĘŚCI - od 4 500 PLN

Praca na stanowisku specjalisty w dziale obsługi dystrybucji - instrumenty i części.
kontakt przez PUP - 2016-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI RYNKU POLSKIEGO - od 1 800 PLN

promocja polskiego rynku wśród małych i średnich firm w Indii
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Piaseczno (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - do 2 000 PLN

Ocenianie możliwości rynkowych prowadzacych do zaspokojenia potrzeb konsumentów-gastronomia oraz dokładne ustalanie tych potrzeb; Komunikacja z rynkiem, PR.Praca na umowę zl;ecenie, 140 godzin prcay w miesiacu, dyspozycyjność: 9:00-16:00. Oferta dostępna w sali C
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)

Specjalista ds. zaopatrzenia - -

Lars Laj Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za: -         przyjmowanie i ewidencję zamówień, -         prowadzenie bieżącej współpracy z dostawcami, -         egzekwowanie dotrzymywania warunków umów i zamówień, -         realizację zapotrzebowań materiałowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa utrzymania produkcji, -         optymalne planowanie zaopatrzenia, -         rozpoznawanie rynków zaopatrzenia, -         p
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS MONTAŻU OKIEN I DRZWI - 4 000 - 4 500 PLN

montaż okien, drzwi, prace wykończeniowe, praca w godz. 8.00-16.00, na terenie Zgorzelca i UE; możliwość delegacji 2-3 dni; pracodawca zapewnia dojazd i zakwaterowanie;na okresie próbnym 3 miesiące umowa zlecenie, następnie umowa o pracę na 2 lata;
OSTAL GROUP Sp. z o.o. - 2017-03-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S ZOBOWIĄZAŃ - od 3 750 PLN

koordynowanie procesów realizacji zobowiązańz klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - od 3 490 PLN

obsługa klienta w zakresie sprzedaży, przygotowywanie dokumentów sprzedaży, ofert, udział w targach i innych imprezach marketingowych
YACHT POL Anna Kotlicka - 2016-08-30 - Międzylesie (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

- pakowanie przesyłek w sklepie internetowym,- pomoc w sprzedazy sprzętu sportowego (sprzedaż detaliczna),- wpisywanie w system kuriera przesyłek (internet),- przygotowywnie i obróbka zdjęć do ofert sprzedaży,- przerabianie, udoskonalanie ofert sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Raków (lubuskie)


Wybierz powiat