SPECJALISTA DS ZATRUDNIENIA CUDZOZIEMCÓW Gdańsk oferta pracy LEO I VIRGIN SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS ZATRUDNIENIA CUDZOZIEMCÓW
Wynagrodzenie: 2 200 - 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz wszelkich dokumentów związanych z rekrutacją i zatrudnianiem cudzoziemców.Prowadzenie rozmów z kandydatami jak również weryfikacja dokumentów pobytowych i dokumentówosobowych w urzędach z miejsca ich wystawienia, prowadzenie rozmów z agencjami zatrudnienia z poza terenu Polski.
Data publikacji: 2017-03-14
Lokalizacja: Gdańsk (pomorskie)
Pracodawca: LEO I VIRGIN SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Adama Mickiewicza 9/7, 80-425 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji osobowej pracowników, przygotowywanie umów o pracę, umów cywilnoprawnych oraz wszelkich dokumentów związanych z rekrutacją i zatrudnianiem cudzoziemców.Prowadzenie rozmów z kandydatami jak również weryfikacja dokumentów pobytowych i dokumentówosobowych w urzędach z miejsca ich wystawienia, prowadzenie rozmów z agencjami zatrudnienia z poza terenu Polski.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 200 - 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS ZATRUDNIENIA CUDZOZIEMCÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdańsk
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdańsk
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdańsk
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 200 - 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 23.03.2017
Data zakończenia pracy: 22.03.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe magisterskie (stosunki międzynarodowe, turystyka międzynarodowa), minimum 2 lata doświadczenia, biegła znajomość pakietu MS Office, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, prawo jazdy kat.B, biegła znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego i komunikatywna czeskiego. Miejsce pracy: Gdańsk-Wrzeszcz. Kontakt osobisty: ul. Mickiewicza 9/7 lub telefoniczny: 604-652-460.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: LEO I VIRGIN SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Adama Mickiewicza 9/7, 80-425 Gdańsk, powiat: m. Gdańsk, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdańsk
Gmina pracodawcy: Gdańsk
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdańsk
Ulica pracodawcy: Adama Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 14.03.2017
Oferta pracy ważna do: 22.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Ogólny zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków o płatność, kontrola wydatkowania środków finansowych projektu pod kątem kwalifikowalności kosztów w oparciu o wytyczne, opisywanie i przygotowywanie dokumentów księgowych i rozliczeniowych, prowadzenie monitoringu stanu subkonta projektowego i poziomu wydatkowania transz dotacji, ewidencja dokumentów projektowych w systemie księgowym, współpraca z pozostałym personelem zatrudnionym przy realizacji projektu.
kontakt przez PUP - 2016-12-02 - Lublin (lubelskie)
Sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS i PFRON, podstawowa obsługa kadrowa m.in. sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń; rozliczanie i bieżąca obsługa zleceń
BETOMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-09 - Szymonków (opolskie)
Praca biurowa przy komputerze, księgowanie faktur, archiwizacja dokumentów.
ROTOM POLSKA Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Komorniki (dolnośląskie)
Dbałość o utrzymanie infrastruktury i zieleni osiedlowej w tym:nasadzenia i wycinka drzew i krzewów, cięcia korygujące i sanitarne, koszenie trawników,wewnątrzosiedlowe ciągi komunikacyjne (drogi, chodniki, schody)uzgodnienia z Konserwatorem Zieleni, Urzędem Miejskim i innymi służbami miejskimi,kierowanie, nadzorowanie i koordynowanie pracą pracowników grupy zieleni,uzgadnianie prac w terenie z wykonawcami zewnętrznymi (wprowadzanie w teren, odbiory terenu po pracach itp.)
Spółdzielnia Mieszkaniowa "CHEŁM" - 2017-01-16 - Gdańsk (pomorskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Czernikowo (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie procesu szkoleniowego zatrudnionych pracowników tymczasowych, wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań oraz zapoznawanie ich z obowiązującymi regulacjami wewnętrznymi w firmie w zakresie organizacji pracy.
EUROKADRA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
Kontrola dokumentacji medycznej, obsługa ruchu sprzętu medycznego, wykonywanie zapisów w programie mmedica oraz Portalach NFZ, rozliczanie świadczeń i wystawianie faktur, przygotowywanie ofert do NFZ
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2016-06-10 - Zielona Góra (lubuskie)
Rozpatrywanie reklamacji klientów, zapewnienie sprawnej obsługi klientów reklamacyjnych, prowadzenie okresowych analiz reklamacji z określeniem ich przyczyn i podejmowanie działań zapobiegawczych, inicjowanie zmian doskonalających jakość wyrobów na podstawie analiz reklamacji. Wynagrodzenie do ustalenia.
"DIG-NET" LENART SP.J. - 2018-08-21 - Mroczeń (wielkopolskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, podpisywanie umów z klientem.
Artur Brose "OKNO-BROS" EKSPORT-IMPORT - 2016-08-08 - Chodzież (wielkopolskie)
Promocja bazy turystycznej, przygoytowanie ofert , sprzedaż usług turystycznych, obsłga klienta.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Szymbark (pomorskie)
obsługa mailowa i telefoniczna zapytań klientów z rynku polskiego, dbanie o terminowość dostaw, tworzenie dokumentów sprzedażowych, obsługa reklamacji, kontakt z fabrykami, magazynem
Kennametal Sp. z o.o. - 2017-08-14 - Poznań (wielkopolskie)
wykształcenie min. średnie, biegłość w obsłudze komputera, internetu, chęć i gotowość do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, realizacja planów sprzedażowych.Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów,
A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Obsługa kluczowych biur podróży, sporządzanie umów, negocjowanie kontraktów, gruntowna wiedza w dziedzinie marketingu z obszaru hotelowego, zdolność organizowania kampani marketingowychoraz umiejętność tworzenia pakietów pobytowych dla grup, znajomość techniki i narzędzi marketingowych w zakresie sprzedazy a także promacji i tworzenia wizerunku firmy , koordynacja spotkań biznesowych, konferencji i bankietów.
P.H.U. "ADAMPOL" CIEŚLA ADAM - 2018-01-04 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
Praca na samodzielnym stanowisku fryzjer damsko-męski
Firma Handlowo-Usługowa "Twój Styl" Monika Miazga Rowery, Części, Fryzjerstwo - 2015-12-10 - Zgórsko (podkarpackie)
prowadzenie sekretariatu, prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska niższego szczebla, sporzadzanie dokumentacji kadrowej, prowadzenie akt osobowych, rozlicznie i nadzór nad ewidencja czasu pracy
TARCZYŃSKI S.A. - 2017-01-27 - Sława (lubuskie)
administracyjna obsługa biura, planowanie kampanii promocyjno - reklamowej, redagowanie tekstów promocyjnych oraz reklam, nadzorowanie i rozbudowa firmowej strony internetowej
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa - 2016-09-14 - Jaworzno (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-10-24 - Warszawa (mazowieckie)
- pozyskiwanie klientów biznesowych, telemarketing, spotkania, negocjacje biznesowe, opracowywanie wycen druku i wynajmu nośników reklamowych- realizacja zleceń z zakresu reklamy i poligrafii- obsługa maszyn cyfrowych i wielkoformatowych- obsługa introligatorni: wycinarki, foliarki, falcarki, bigówki, linie do klejenia i broszurowania, lakierówki, linie do zamykania spiral etc.- przygotowywanie składu do druku DTP- współpraca przy tworzeniu kampanii reklamowych, projektów graficznych- obsługa systemów sprzedażowych on- Line
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Tyczyn (podkarpackie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
rozlicznie stanów magazynowych wyrobów gotowych i surowców
Koschem Ksel-Adamus Spółka Jawna - 2018-02-13 - Węgorzyno (zachodniopomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
wz
kontakt przez PUP - 2018-04-10 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie zamówień od klientów, wycena oraz rozpisywanie ich na produkcję. Ustalanie terminów przyjętych zamówień w porozumieniu z kierownikiem produkcji, a co za tym idzie, współpraca z częścią produkcyjną. Pozyskiwanie nowych klientów anglojęzycznych. Wsparcie działu fakturowania oraz działu wysyłek.
Wytwórnia Sit Sitono Krzysztof Nowakowski - 2017-05-24 - Nekla (wielkopolskie)
-opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy-przygotowywanie akcji promocyjnych oraz ich rozliczanie-współpraca z agencjami reklamowymi i producentami materiałów promocyjnych-monitorowanie oraz analiza działań konkurencji i własnych-planowanie i realizacja działań w mediach społecznościowych-kreowaniw wizerunku firmy oraz jej produktów na lokalnym rynku
Zakład Robót Elektrycznych EL-MONT Krzysztof Kuśmierski - 2017-06-02 - Bielawa (dolnośląskie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Rosja i Białoruś) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku białoruskim i rosyjskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (rosyjsko- i białoruskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3. Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku białoruskim i rosyjskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku rosyjskim i białoruskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci rosyjsko- i białoruskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w językach rosyjskim i białoruskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9.Negocjowanie ( w językach rosyjskim i białoruskim ) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Białystok (podlaskie)
Samodzielne stanowisko w biurze rachunkowym. Praca obejmuje obsługę kadr i płac małych i średnich firm w tym miedzy innymi: przygotowywanie listy płac (w programie Gratyfikant), deklaracji ZUS, wystawianie zaświadczeń, sporządzanie sprawozdań GUS. Istnieje możliwość pracy w niepełnym wymiarze godzin jak też na umowę zlecenia.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Doradztwo dla rolników w zakresie upraw, agrotechniki.
Opolski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2017-03-31 - Namysłów (opolskie)
Prace przy sprzedaży materiałów i narzędzi budowlanych oraz elementów małej architektury, wyposażenia domów i ogrodów, zamawianie towarów, gospodarka magazynowa, nawiązywanie kontaktów z nowymi dostawcami i klientami. Praca w Jasienicy w godz. 7-15.00. Pracodawca ofertuje zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na okres próbny (3 miesiące), docelowo na czas nieokreślony.
BRUK Sylwester Dziatzko - 2018-08-10 - Jasienica (śląskie)
Zapoznanie się z lokalizacją zakładu i rozmieszczeniem hal produkcyjnych. zapoznanie się z charakterystyką maszyn i urządzeń.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Jędrzejów (świętokrzyskie)