SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ Koźmin Wielkopolski oferta pracy A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ
Wynagrodzenie: od 3 950 PLN
Zakres obowiązków: wykształcenie min. średnie, biegłość w obsłudze komputera, internetu, chęć i gotowość do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, realizacja planów sprzedażowych.Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów,
Data publikacji: 2017-09-27
Lokalizacja: Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Pracodawca: A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:UL. PRZEMYSŁOWA 1A, 63-720 Koźmin Wielkopolski, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
wykształcenie min. średnie, biegłość w obsłudze komputera, internetu, chęć i gotowość do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, realizacja planów sprzedażowych.Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 950 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koźmin Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: krotoszyński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koźmin Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa internetu
Nazwa pracodawcy: A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Adres pracodawcy:
UL. PRZEMYSŁOWA 1A, 63-720 Koźmin Wielkopolski, powiat: krotoszyński, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt osobisty, telefoniczny, CV i podanie złożyć w siedzibie firmy lub wysłać e-mailem
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - CV i podanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: krotoszyński
Gmina pracodawcy: Koźmin Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Koźmin Wielkopolski
Ulica pracodawcy: UL. PRZEMYSŁOWA
Numer budynku pracodawcy: 1A
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krotoszynie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.09.2017
Data dodania oferty pracy: 27.09.2017
Oferta pracy ważna do: 13.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
PROWADZENIE KALENDARZA SPRAW SADOWYCH, PROWADZENIE AKT SPRAW SĄDOWYCH, PISANIE PISM PROCESOWYCH I PRZEDPROCESOWYCH, WEZWAŃ I ZAWIADOMIEŃ, PROTOKOŁOWANIE ROZPRAW, PROWADZENIE BAZY DANYCH SPRAW SĄDOWYCH, PRZYJMOWANIE INTERESANTÓW, OBSŁUGA SPRAW SKIEROWANYCH DO POSTĘPOWANIA MEDIACYJNEGO, SPORZĄDZANIE ZESTAWIEŃ I SPRAWOZDAŃ DOTYCZĄCYCH POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH, PROWADZENIE BIEŻĄCEJ KORESPONDENCJI, ARCHIWIZACJA AKT, WYMAGANIA: WYŻSZE PRAWNICZE, EWENTUALNIE 5 ROK STUDIÓW PRAWNICZYCH, ZNAJOMOŚĆ ZAGADNIEŃ PRAWNYCH, SZCZ. KPK, USTAWY O IZBACH LEKARSKICH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA I SYSTEMU INFORMACJI PRAWNEJ, SAMODZIELNOŚĆ I BARDZO DOBRA ORGANIZACJA PRACY, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W ZAWODZIE; GODZINY PRACY 9-17; 7:30-16; 7:'30-15wynagrodzenie 2700,00 zł + premia miesięczna max 30% + wysługa lat-max 20%
OKRĘGOWA IZBA LEKARSKA - 2018-07-31 - Szczecin (zachodniopomorskie)
-rozliczanie czasu pracy-sporządzanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON-współpraca z zarządem firmy-sporządzanie raportów kadrowo-płacowych-nadzór nad terminowąścią badań i składek-rozliczanie umów cywilono-prawnych
FISCHER AUTOMOTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-02-08 - Mroczków (świętokrzyskie)
Prowadzenie sekretariatu. Dbanie o płynny obieg dokumentów. Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty. Zaopatrywanie spółdzielni w artykuły biurowe. Prowadzenie terminarza spotkań.Kontakt kandydatów email: kazimierz.janicki (at) smkuzniki.pl.Oferta dostępna w sali E.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "Kuźniki" - 2016-07-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu eksportu poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i handlu z językiem francuskimMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:przygotowywanie ofert dla klienta; mailowa i telefoniczna obsługa partnerów handlowych w języku francuskim; udzielanie rzetelnej informacji na temat oferowanych produktów (okna i drzwi z PVC oraz aluminium), doradztwo techniczne; pozyskiwanie nowych klientów; Wymagania:bardzo dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny); wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie stałe oraz motywacyjne uzależnione od efektów pracy. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
rozliczanie podatkowe (VAT,CIT), rozliczanie płacowe (ZUS, PIT), prowadzenie księg rachunkowych, kontakty wsprawie zagadnień księgowych
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2015-12-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Telefoniczna sprzedaż szkoleń.Umowa zlecenie w okresie próbnym przez okres od 1 do 3 miesięcy. Następnie umowa o pracę.Praca w godzinach 7.30 - 15.30.
ADCONSULTING J.LUBSKA, M.PODZIMSKA SPÓŁKA CYWILNA - 2018-05-08 - Zabrze (śląskie)
Planowanie i odbywanie regularnych wyjazdów sprzedażowychPrzygotowywanie ofert handlowychMaksymalizowanie przychodów hotelu poprzez aktywną sprzedaż usług hotelowychBudowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami hoteluReprezentowanie hotelu na zewnątrzPrzygotowywanie i opracowywanie okresowych sprawozdań oraz raportów
MIK Małgorzata Grabowska Grand Hotel Tiffi Iława - 2016-06-22 - Iława (warmińsko-mazurskie)
specjalista do spraw sprzedazy
kontakt przez PUP - 2017-12-05 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
nadzór i kierowanie zespołem kierowców, pracowników obsługi wywozu odpadów, obsługa klienta, przyjmowanie i realizacja zmówień
ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH "HADLUX" SPÓŁKA ZOO W SOBÓTCE - 2018-01-09 - Sobótka (dolnośląskie)
Promowanie Europejskiego Centrum Bajki
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Pacanów (świętokrzyskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Ząbki (mazowieckie)
organizowanie zaopatrzenia i przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie reklamacji zakupionych towarów, praca na terenie woj. śląskiego i terytorium UE
Nemo Regere Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Sosnowiec (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie podatkowej księgi przychodów i rozchodów. Wymagana znajomość podatku VAT oraz bieżąca znajomość ustaw podatkowych.
Dyczkowski Mariusz Kancelaria Prawno - Podatkowa - 2018-02-01 - Andrychów (małopolskie)
Ustawianie wielopil do cięcia płytek piłami diamentowymi. Kontrola Jakości procesuMiejsce pracy: Trzebinia
TELEKADRA Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2015-12-07 - Trzebinia (małopolskie)
Tworzenie i doskonalenie narzędzi kontrolingowych;Wdrożenie i rozwijanie oprogramowania BI (Qlik Sense);Bieżąca współpraca z innymi działami Spółki w zakresie analiz ekonomicznych;Raportowanie do centrali firmy;Udział w procesie zamknięcia miesiąca, ustalanie rzeczywistego kosztu wytworzenia wyrobów gotowych
WIPASZ SPÓŁKA AKCYJNA Zakład Drobiarski w Mławie - 2018-01-05 - Mława (mazowieckie)
Prace porządkowe, prace przy pielęgnacji zieleni na terenie zakladu.
"POLONTEX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-29 - Częstochowa (śląskie)
Tworzenie planów i budżetów inwestycyjnych oraz rozliczeń zadań inwestycyjnych
Chorzowsko-Świętochłowickie Przedsiębiorstwo Wodociągów-Kanalizacji Sp. z o.o. - 2016-03-15 - Chorzów (śląskie)
Dbanie o kontakty z obecnymi i potencjalnymi klientami, sprzedaż bieżąca
SAKO-EXPO TECHTEXTILPLAST Henryk Sakowski Spółka Jawna - 2018-01-11 - Aleksandria (łódzkie)
Przygotowywanie dokumentów importowych, korespondencja zagraniczna, współpraca z kontrahentami, pozyskiwanie nowych rynków i dostawców (Ameryka Łacińska), negocjowanie warunków współpracy z producentami i pośrednikami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-11-03 - Bronisze (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTÓW KRAJOWYCH I ZAGRANICZNYCH (OFERTOWANIE, PRZYJMOWANIE, EWIDENCJA I ROZPISYWANIE ZAMÓWIEŃ, FAKTUROWANIE). ODPOWIADANIE NA BIEŻĄCE POTRZEBY ODBIORCÓW, WINDYKACJA NALEŻNOŚCI, NADZÓR NA PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM REKLAMACJI. MILE WIDZIANE ZAINTERESOWANIE TEMATYKĄ MODY I WZORNICTWA, OFERUJEMY STABILNE ZATRUDNIENIE W FIRMIE Z KILKUNASTOLETNIĄ TRADYCJĄ ORAZ MOŻLIWOŚĆ REALIZACJI WŁASNYCH AMBICJI. Wynagrodzenie 2500.00 zł brutto, 2200,00 podstawa + 300,00 premia; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty i tel. z pracodawcą w godz. 7-15
TRIO SKORPION Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe - 2016-05-16 - Słupsk (pomorskie)
Administracja aukcji na platformie sprzedażowej Ebay, Amazon. Wystawianie nowych aukcji oraz zarządzanie i wznawianie już istniejących aukcji. Obsługa posprzedażowa klienta niemieckojęzycznego.
zakupowo Maria Dyras - 2017-07-24 - Kraków (małopolskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej : przyjęcia i zwolnienia pracowników, ewidencji czasu pracy, list obecności, urlopów pracowniczych.Obsługa systemów informatycznych Symfonia Kadry i Płace, Płatnik.Kompletowanie dokumentacji i sporządzanie płac młodocianych.Okres próbny 3 m-ce, 33 m-ce um. na czas określony. Godz. pracy 7-15. Możliwość negocjacji wynagrodzenia.Kontakt telefoniczny z pracodawcą w godz. 7-15.
Zakład Doskonalenia Zawodowego w Słupsku - 2018-08-08 - Słupsk (pomorskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-09-26 - Ropczyce (podkarpackie)
Pozyskiwanie klienta na szkolenia z zakresu negocjacji. w krajach Azji Południowo-Wschodniej oraz Bliskiego Wschodu,. Europy, Afryki i krajów Azji.
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Czarny Las (mazowieckie)
Wykształcenie: techniczne; doświadczenie w pracy w biurze; obsługa komputera; zakres obowiązków: prowadzenie dokumentacji biurowo administracyjnej oraz technicznej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INWROKON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-02 - Gliwice (śląskie)
SPRZEDAŻ INTERNETOWA
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Mrozy (pomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Implementacja zasad ofertowania firmy w narzędziu NPT dla klientów firmy , Zapewnienie celów zyskowności zgodnie z polityką firmy, Współpraca z zespołami sprzedażowymi w celu przygotowania oferty, Tworzenie analizy biznesowej oraz estymacji zysku w celu przygotowania briefingu dla decydentów, Tworzenie zestawień i porównań cenowych , Proponowanie alternatywnych wycen oraz mechanizmów dyskontowania, Przygotowanie danych związanych z wyceną do celów analitycznych, W celu wsparcia ofer z całego świata, specjalista ofertowania będzie musiał pracować na zmianach .
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Pozyskiwanie oraz utrzymanie partnerów biznesowych. Praca w godz. 8-16. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - tel.: 71 391 90 16, e-mail: marianna (at) color-press.eu
COLOR PRESS Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Biestrzyków (dolnośląskie)