SPECJALISTA DS. WYNAJMU POJAZDÓW Toruń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WYNAJMU POJAZDÓW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie klientówprowadzenie ewidencji użytkowników i zdarzeń kontrola przebiegów,stanu technicznego aut, badań technicznych, ubezpieczeńkontrolowanie ruchów autoptymalne wykorzystywanie flotykontrola dotycząca korzystania z autrozliczanie najmudbanie o stan techniczny aut, czystości sprawności przy wydawaniu, oraz odbieraniu aut z najmuzgłaszanie niezwłoczne przełożonemu konieczności usunięcia usterekprowadzenie polityki optymalizacji kosztówrealizacja procesu zamawiania i dostarczania samochodów dla klienta,prowadzenie anlalityki najmu aut
Data publikacji: 2017-05-26
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywne pozyskiwanie klientówprowadzenie ewidencji użytkowników i zdarzeń kontrola przebiegów,stanu technicznego aut, badań technicznych, ubezpieczeńkontrolowanie ruchów autoptymalne wykorzystywanie flotykontrola dotycząca korzystania z autrozliczanie najmudbanie o stan techniczny aut, czystości sprawności przy wydawaniu, oraz odbieraniu aut z najmuzgłaszanie niezwłoczne przełożonemu konieczności usunięcia usterekprowadzenie polityki optymalizacji kosztówrealizacja procesu zamawiania i dostarczania samochodów dla klienta,prowadzenie anlalityki najmu aut
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
równowazny system czasu pracy, praca również wieczorami i w weekendy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WYNAJMU POJAZDÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 29.05.2017
Data zakończenia pracy: 31.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: zasadnicze zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B*
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS OFFICE
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
dyspozycyjność wieczorami i w weekendy, dobra znajomość branzy motoryzacyjnej
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Mazowiecka
Numer budynku pracodawcy: 49a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 26.05.2017
Data dodania oferty pracy: 26.05.2017
Oferta pracy ważna do: 10.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 26.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 26.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- prowadzenie dokumentacji technicznej i projektowej- przygotowywanie dokumentacji przetargowej- współpraca z kierownikami kontkraktów przy realizacji zleconych kontraktów- zarządzanie dokumentacją obiektów
"UNI-TECH" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-07-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnam
kontakt przez PUP - 2018-10-01 - Jabłonowo (mazowieckie)
Monitoring informacji o ogłoszonych przetargach. Praca w zakresie toczących się postępowań przetargowych w tym przekazanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia i wszelkiej innej korespondencji na całym etapie postępowania. Weryfikacja ofert od strony merytorycznej oraz pod względem zgodności z SIWZ. Terminowa realizacja zadań związanych z procedurą przetargową oraz przekazanie kompletu dokumentów do Klienta ogłaszającego postępowanie. Podejmowanie działań uzupełniających w trakcie i po przetargu – uzupełnienie dokumentów, dostarczenie dodatkowych informacji, przygotowywanie wyjaśnień, protokołów z wglądu do ofert konkurencji.
Centrum Mercury - 2016-03-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Sprzedaż produkowanych wyrobów,przygotowywanie materiałów sprzedażowych,współpraca z klientem
ELBUD spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa - 2018-06-11 - Przemyśl (podkarpackie)
Profesjonalna obsługa klientów indywidualnych (obsługa bezpośrednia, telefoniczna, internetowa); rezerwacja i sprzedaż ofert turystycznych, ubezpieczeń turystycznych, biletów lotniczych; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywnie dobrej współpracy ze stałymi klientami; dbanie o wygląd witryny okiennej; czynny udział w akcjach promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-09-19 - Sosnowiec (śląskie)
- potwierdzenie prognoz uzyskanych na dziel handlowym,- odpowiedzialność za retencje umów nadanych z działu handlowego, - obowiązek utrzymania pozytywnych relacji z klientem w okresie wdrożeniowym
Magnat Net Sp. z o.o. Sp. k. - 2017-04-04 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
szkolenie grup (do 50 osób) z zakresu usług Google AdWords i Google MyBusiness, Trust and Safety i pozostałych produktów Google, dobra znajomość języka ukraińskiego i rosyjskiego wymagana jest ze względu na ułatwienie komunikacji w szkolonych grupach, osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szkolenie grup również rosyjsko i ukraińskojęzycznych.Praca na czas określony: 01/04/2019 - 08/04/2020Godzina zakończenia pracy 9:00 - 17:30
kontakt przez PUP - 2019-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
praca z klientem przy zawieraniu umów telekomunikacyjnych
METEOR PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE WIESŁAW LITERSKI - 2018-06-18 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie - 2016-06-01 - Wędrzyn (lubuskie)
Sprzedaż i obsługa klienta, utrzymywanie stanów magazynowych.
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2017-04-28 - Żary (lubuskie)
Organizowanie i przeprowadzanie naborów do pracy oraz selekcjonowanie kandydatów do pracy; kompleksowe prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy w tym na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanie aktualności badań lekarskich; sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia i wynagradzania; tworzenie regulaminów organizacyjnych i innych, zarządzeń, regulaminów itp.; prowadzenie spraw związanych z zakładowym funduszem świadczeń socjalnych; naliczanie świadczeń związanych z pracą pracowników Zakładu, sporządzanie list płac i rozliczanie wynagrodzeń; planowanie i organizowanie szkoleń, dokształceń i doskonalenia zawodowego racowników; organizowanie i przeprowadzanie ocen okresowych; sporządzanie sprawozdań do GUS.
Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku - 2019-05-16 - Płock (mazowieckie)
Firma APROJEKT tworząca oddział w Siedlcach, poszukuje osób chcących rozwijać się w dziedzinie paszportyzacji sieci telekomunikacyjnych- sieci światłowodowych (FTTH-FTTB Szkieletowych), sieci HFC CATV (koncentrycznych RF + światłowodowych), kanalizacji, przyłączy i szaf telekomunikacyjnych, zasilania urządzeń telekomunikacyjnych. Zadania realizowane na wskazanym stanowisku: utrzymanie aktualnej informacji o sieci telekomunikacyjnej poprzez wprowadzanie oraz edycję danych w systemie paszportyzacji SmallWorld, weryfikowanie poprawności danych wprowadzonych do systemu paszportyzacji, udział w tworzeniu i kompletowaniu dokumentacji powykonawczej (praca w Siedlcach)
APROJEKT Jacek Szymczak - 2017-11-17 - Siedlce (mazowieckie)
Ubezpieczenia / Pośrednictwo finansowe- Bezpośrednia i pośrednia obłsuga klienta- Oferowanie produktów ubezpieczeniowych / finansowych- Wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umów ubezpieczenia, kredytowych- Udział w szkoleniach produktowych, zapoznawanie się z owu.- umiejętnośc szybkiego uczenia się, samokształcenie.
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie rachunkowości zgodnie z przepisami prawa, rejestracja operacji gospodarczo-finansowych, prowadzenie systematycznej kontroli wewnętrznej dokumentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, współpraca z bankami współpracującymi ze stowarzyszeniem i prowadzenie spraw z tym związanych, sporządzanie pism, wniosków i podań związanych z działalnością finansowo-księgową Stowarzyszenia, przygotowanie wniosków o płatność w ramach środków unijnych pod względem finansowym wraz z załącznikami, wsparcie Biura LGD w zakresie doradztwa finansowego związanego z wdrażaniem programu, udzielanie doradztwa na rzecz podmiotów ubiegających się o pozyskanie środków unijnych w ramach LSR
Stowarzyszenie Środkowopomorska Grupa Działania - 2016-05-09 - Koszalin (zachodniopomorskie)
staż - obsługa klienta, aktywna sprzedaż, obsługa programu SUBIEKT (wystawianie paragonów, FV0, przyjmowanie zamówień, prace magazynowe, dbanie o czystość, bezpieczeństwo i dobry wizerunek firmy, obsługa kasy fiskalnej, kontrola dat przydatności. Praca przy komputerze - ok. 2h/dziennie. Dźwiganie ciężarów - ok. 20 kg.
kontakt przez PUP - 2019-07-19 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie: 1 rok; biegła znajomość jęz. ukraińskiego i rosyjskiego; zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, obsługa umów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gliwice (śląskie)
specjalista ds.baz danych
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskiwane i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowanie ofert handlowych, utrzymywanie stałych relacji handlowych
kontakt przez PUP - 2018-08-28 - Zabierzów (małopolskie)
Praca w zawodzie
ZPOiSR R&M MEDICA KRAKÓW - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
Oferta również dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosparwnosci. Praca w Rybniku lub Żorach. Wymagane min. średnie wykształcenie, znajomość geografii, dobra znajomość j. angielskiego. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Aplikacje przesyłać e-mailem biuro (at) sun-travel.com.pl.
SUN TRAVEL TOMASZ MAŃKA - 2018-06-28 - Rybnik (śląskie)
- prowadzenie procesów rekrutacyjnych pracowników tymczasowych przez dodawanie ogłoszeń na portalach ogłoszeniowych; - prowadzenie i budowanie bazy danych kandydatów do pracy tymczasowej; - zapewnienie odpowiedniego przepływu informacji pomiędzy pracownikami a pracodawcą; - sporządzanie raportów, wewnętrznej dokumentacji w firmie, np. o ilości zgłoszeń kandydatów, teczek pracowniczych i innych; - koordynowanie i wprowadzanie pracowników do wykonywania zleceń, m.in. zakup i wyposażenie pracowników w środki ochrony i odzieży BHP; - rozliczanie czasu pracowników i przygotowanie wypłat; - poszukiwanie mieszkań dla zatrudnionych pracowników tymczasowych i organizacja zakwaterowania; - prawo jazdy kategorii B (zawożenie nowoprzyjętych pracowników na badania lekarskie i szkolenia bhp samochodem służbowym). 168 godzin pracy miesięcznie, czas pracy: w godzianch pracy urzędów, w zależności od zlecenia.
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie/ wyższe; doświadczenie zawodowe nie jest wymagane; komunikatywna znajomość jęz. włoskiego; zakres obowiązków: zadania administracyjne, biurowe, logistyczne; dwie zmiany (docelowo 3 zmiany); miejsce pracy: Gliwice
"P.A.D." SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-07 - Gliwice (śląskie)
ksiegowanie dokumentow,archiwizacja dokumentow ksiegowych
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Wielichowo (wielkopolskie)
•Udział w realizowanych projektach inwestycyjnych spółek, •Doradztwo prawne, w tym udzielanie porad, opinii prawnych i informacji o obowiązującym stanie prawnym, •Monitorowanie zmian w przepisach prawa, •Przygotowywanie i opiniowanie projektów umów, porozumień i innych dokumentów wywołujących skutki prawne, •Analiza i ocena prawa przedstawionych dokumentów i zagadnień oraz w tworzeniu i redagowaniu wewnętrznych aktów prawnych, •Współpraca z Radcą Prawnym, •Reprezentowanie spółek w negocjacjach i spotkaniach biznesowych, •Pomoc w obsłudze spraw wynikających z bieżącej działalności firmy, •Wspieranie pozostałych działów spółek od strony prawnej,Pracodawca oferuje: Stałą i ciekawą pracę w rozwijającej się firmieMożliwość rozwoju zawodowegoMożliwość udziału w szkoleniach Umowę o pracę
SMB Consulting Sebastian Bochyński - 2019-08-30 - Lublin (lubelskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie akt osobowych pracowników, list płac i deklaracji ZUS oraz dokumentów na potrzeby ZUS, GUS, PIP.
FACTOR SME ADVISORY GROUP SP. Z O.O. - 2018-01-05 - Starachowice (świętokrzyskie)
Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, stosowanie właściwych technik instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników, tworzenie raportów i analiz na potrzeby rekrutacji pracownika z Ukrainy. Pracownik ds. rekrutacji będziebędzie odpowiedzialny za komunikacę z przacownikami z Ukrainy, ich rekrutacę oraz przydzielanie do odpowiednich stanowisk w związku z czym niezbędna jest znajomość języka rosyjskiego. Ważne żeby pracownik swobodnie władał językiem rosyjskim. Ze względu na zatrudnianie pracowników m. in. z Ukrainy, mile widziana będzie znajomość j. ukraińskiego.
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Częstochowa (śląskie)
Kompleksowa obsługa prawna firmy, przygotowywanie projektów opinii prawnych.
"POL-FOODS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-26 - Prostki (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, wystawianie faktur, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Kuvert Polska Sp. z o.o. - 2017-09-14 - Przyprostynia (wielkopolskie)
zarządzanie relacją z klientem; przygotowywanie zapotrzebowań na surowce produkcyjne; dokonywanie rezerwacji surowców; współpraca z planistą; wdrażanie nowych produkcji; koordynacja i nadzór nad wszystkimi wymaganymi informacjami niezbędnymi do działania pionu produkcji,
GEKOPLAST SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-23 - Krupski Młyn (śląskie)