SPECJALISTA W WYDZIALE MATERIAŁOWYM Wędrzyn oferta pracy 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie
Stanowisko: SPECJALISTA W WYDZIALE MATERIAŁOWYM
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
Data publikacji: 2016-06-01
Lokalizacja: Wędrzyn (lubuskie)
Pracodawca: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:69-211 Wędrzyn, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór nad przestrzeganiem przepisów i procedur związanych z przewozem materiałów niebezpiecznych, kontrola przewozu przesyłek z materiałami niebezpiecznymi, sprawdzanie dokumentów wymaganych przy transporcie materiałów niebezpiecznych, kontrola stanowiska pracy związanych z przewozem materiałów. Wymagane: wykształcenie wyższe, znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych. Tel.: 261 676 251 Jolanta Kałużna.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W WYDZIALE MATERIAŁOWYM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wędrzyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: sulęciński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sulęcin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość ustawy z dn. 19.08.2011r. o przewozie towarów niebezpiecznych, zdany egzamin doradcy ds. bezpieczeństwa w zakresie transportu drogowego towarów niebezpiecznych, doświadczenie zawodowe w zakresie materiałów niebezpiecznych.
Nazwa pracodawcy: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Wędrzynie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Adres pracodawcy:
69-211 Wędrzyn, powiat: sulęciński, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Skierowanie
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: sulęciński
Gmina pracodawcy: Sulęcin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wędrzyn
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Sulęcinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw organizacji i rozwoju transportu
Data dodania oferty pracy: 01.06.2016
Oferta pracy ważna do: 30.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
kontakt telefoniczny z odbiorcami, bieżące prace biurowe
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
BIZNES SERWIS Sp . z o.o. - 2017-09-14 - Rzeszów (podkarpackie)
sprzedaż art. lakierniczych, budowanie partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2016-01-21 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie spotkań i rozmów handlowych z klientami, kompleksowa obsługa klienta
PPH " Dylex" S.j. Zbigniew Ledwa, Anna Dylak, Ireneusz Dylak - 2017-02-07 - Stargard (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka włoskiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)
Wykształcenie wyższe II stopnia z informacji naukowej i bibliotekoznawstwa (lub studia podyplomowe w wym. kierunku); umiejętność wyszukiwania, gromadzenia, opracowywania, analizy, oceny, selekcji informacji zawartych w źródłach pierwotnych i pochodnych, umiejętność tworzenia opisu bibliograficznego książki, znajomość programu bibliotecznego Prolib, mile widziana znajomość formatu MARC21, znajomość zagadnień bibliometrii: wskaźniki cytowań i indeks Hirscha, biegła znajomość pakietu MS Office (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji), swobodna obsługa Internetu, umiejętność korzystania z baz danych z zakresu bibliografii naukowej, znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym, zakres obowiązków: selekcja, opracowywanie (tworzenie opisów niezbędnych do identyfikacji źródeł, klasyfikowanie tematyczne, itp.), analiza artykułów i innych opracowań technicznych, z zakresu działalności Instytutu, wsparcie pracy biblioteki technicznej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2018-04-06 - Gliwice (śląskie)
Specjalista do spraw administracyjnych. Wynagrodzenie 15 zł brutto/godz. + 400 zl brutto premii.
Trenkwalder Patron Sp. z o.o. Agencja Pracy Tymczasowej - 2016-08-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Rozwiązywanie bieżących problemów związanych z utrzymaniem ruchu w zakładach produkcyjnych, zapewnienie utrzymania właściwego funkcjonowania maszyn, urządzeń i instalacji technologicznych, weryfikacja przyczyn awarii ,oraz planowanie przeglądów, napraw i remontów, proponowanie działań prowadzących do zwiększenia wydajności i jakości procesu produkcyjnego, koordynowanie całokształtu działalności inwestycyjno-remontowej zakładów,nadzorowanie pracy warsztatów remontowych ,oraz firm zewnętrznych, kontrolowanie i analizowanie ponoszonych kosztów inwestycyjno-remontowych, prowadzenie dokumentacji technicznej, kompletowanie projektów ,ofert, instrukcji, zarządzeń i przepisów dotyczących maszyn i urządzeń, zakupu częścimateriałów i usług usuwania awarii , napraw i remontów, nadzorowanie odbiorów obiektów inwestycyjnych i po remontach.
Tektura Opakowania Papier S.A. - 2016-09-09 - Tychy (śląskie)
obsługa procesu sprzedaży,kreacje graficzne
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Wieliczka (małopolskie)
Zawieranie umów ubezpieczeniowych, obsługa klienta,dekretowanie dokumentów, praca biurowa.Okres zatrudnienie w przypadku pracy na podstawie umowy: umowa na czas określony 1 rokMiejsce wykonywania pracy: Łaziska GórnePraca w godzinach:8-16 pn-pt
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Łaziska Górne (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż, prowadzenie niegocjacji handlowych, prowadzenie spraw związanych z funkcjonowaniem biura.
PPHU POJ-MET Kazimierz Przybylski - 2017-01-05 - Zduńska Wola (łódzkie)
Weryfikacja poprawności kontroli jakości, analiza i ocena wad produktów, negocjacje, raportowanie wykonanej pracy.
Randstad Polska Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Wykroty (dolnośląskie)
Współpraca z przedstawicielami handlowymi kraj- przyjmowanie zamówień z systemu , telefonicznie i mailowo- przetwarzanie zamówień, poprawianie, sprawdzanie zgodności cen z obowiązującymi rabatami, promocjami i indywidualnymi ustaleniami,Obsługa klientów indywidualnych, , przyjmowanie zamówień telefonicznych i mailowych bezpośrednio od klientówPraca w godz. 8-16 w Ząbrowie.
Troton Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Ząbrowo (zachodniopomorskie)
Kompleksowa obsługa sprzedaży poprzez internet.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Legionowo (mazowieckie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa programu Exel, załatwianie spraw w języku angielskim
kontakt przez OHP - 2018-07-09 - Żabno (małopolskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Wykonywanie wydruków papeterii , wykonywanie elementów 3 D do zaproszeń i kart okolicznościowych oraz za wykańczanie produktu(różnego rodzaju zdobienia papaterii)
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Głogów (dolnośląskie)
obsługa klienta na stoisku mięsnym
SKLEP SPOŻYWCZO-MIĘSNY "REMAKS" - 2016-11-18 - Lubin (dolnośląskie)
praca w zakładzie wulkanizacyjnym, naprawa opon i dentek, wyważanie kół
kontakt przez PUP - 2016-08-16 - Lubartów (lubelskie)
zapewnienie wsparcia użytkownika w obszarze infrastruktury IT, konfiguracja oraz serwis sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego, zarządzanie sprzętem IT
12 Wielkopolska Brygada Obrony Terytorialnej w Poznaniu/14 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Wojsk Lądowych/Regio - 2018-04-20 - Poznań (wielkopolskie)
Praca w kuchni,wypiek pizzy
DOLCE VITA JOANNA RYCHLEWICZ - 2016-01-12 - Lubin (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie nowych klientów, doradztwo i obsługa dotychczasowych klientów banku; WYMAGANIA: wykształcenie wyzsze - ekonomia,finanse, kierunki pokrewne; pół roku doświadczenia w instytucji finansowej, obsluga MSOffice, orientacja na klienta, umiejętność sprzedaży, komunikacja interpersonalna, samodyscyplina, gotowość do podnoszenia kwalifikacji, dobra znajomość języka angielskiego
Bank Polska Kasa Opieki S.A. - 2015-11-27 - Lubliniec (śląskie)
Organizowanie grupowych i indywidualnych zajęć dla osób uczących się,pracujących i poszukujących pracy z zakresu aktywnego poszukiwania pracy. Planowanie kierunku rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań.Planowanie szkoleń i koordynowanie działalności szkoleniowej.Sporządzanie sprawozdań z prowadzonej działalności.
kontakt przez OHP - 2018-08-20 - Tarnów (małopolskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych; weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców; zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP; nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw; weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców; analiza problemów jakościowych; aktualizacja dokumentacji systemowej.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
wykonywanie obowiązków pracownika bhp
"Ochrona Pracy" Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Wadowice (małopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie i przesyłanie dokumentacji do ZUS, nadzór nad terminowością zadań, prowadzenie dokumentacji związanej z administracją SCK
Strzegomskie Centrum Kultury - 2018-09-18 - Strzegom (dolnośląskie)
Obsługa procesu działań sprzedązowych: przyjmowanie zamówień, prezentacja Klientom oferty firmy, aktualizacja bazy, wystawianie faktur, mailing do Klientów. Praca zarówno w biurze jak i w terenie.
EUROWET Sp z o.o. - 2015-12-08 - Kościelna Wieś (wielkopolskie)