SPECJALISTA DS. WSPARCIA UŻYTKOWNIKÓW I TESTOWANIA OPROGRAMOWANIA Toruń oferta pracy SSC Master Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA UŻYTKOWNIKÓW I TESTOWANIA OPROGRAMOWANIA
Wynagrodzenie: od 5 000 PLN
Zakres obowiązków: • przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników w ramach I linii wsparcia,• przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia,• opracowywanie planów testów i definiowanie przypadków testowych,• wykonywanie manualnych i automatycznych testów,• przygotowanie dokumentacji wraz z dokumentacją techniczną i utrzymaniową.
Data publikacji: 2020-01-13
Lokalizacja: Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: SSC Master Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żółkiewskiego 31, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• przyjmowanie i rozwiązywanie zgłoszeń od użytkowników w ramach I linii wsparcia,• przekazywanie zgłoszeń do kolejnych linii wsparcia,• opracowywanie planów testów i definiowanie przypadków testowych,• wykonywanie manualnych i automatycznych testów,• przygotowanie dokumentacji wraz z dokumentacją techniczną i utrzymaniową.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 000 PLN
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. WSPARCIA UŻYTKOWNIKÓW I TESTOWANIA OPROGRAMOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Toruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Toruń
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Toruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista zastosowań informatyki
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Certyfikowany tester oprogramowania
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność : praktyczne umiejętności w zakresie tworzenia scenariuszy i przypadków testowych oraz dokumentacji technicznej, wiedza z zakresu jakości oprogramowania, znajomość narzędzi: np. JIRA, TestLink lub inne
Nazwa pracodawcy: SSC Master Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Adres pracodawcy:
Żółkiewskiego 31, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Toruń
Gmina pracodawcy: Toruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Toruń
Ulica pracodawcy: Żółkiewskiego
Numer budynku pracodawcy: 31
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista zastosowań informatyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.01.2020
Data dodania oferty pracy: 13.01.2020
Oferta pracy ważna do: 29.02.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 13.01.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 13.01.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?8f46520239c7955f1197807743c57523
Podobne oferty pracy
specjalista do spraw zakupówpraca na jedną zmianę08.00-16.00
C + N Polska Spółka z o.o. - 2017-09-13 - Mielec (podkarpackie)
projektowanie i przygotowywanie reklam
kontakt przez PUP - 2017-08-17 - Wieluń (łódzkie)
Praca przy organizacji wystaw prac autorskich, prowadzenie spotkań autorskich, prowadzenie spotkań bibliotecznych
Książnica Płocka im. Wł. Broniewskiego - 2016-06-13 - Płock (mazowieckie)
sprzedaż produktów z działu DAGD tj. akcesoria kuchenne, produkty do domu, kuchni i pielęgnacji urody (np. odkurzacze, żelazka, golarki, depilatory i wiele innych).
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy
realizację planów sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu
Media Expert - 2016-04-22 - Poznań (wielkopolskie)
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń technicznych, telefonuje do Klientów i przedstawia im ofertę szkoleniową. Pomaga w doborze tematyki szkolenia. Prowadzi z Klientem korespondencję e-mail związaną ze szkoleniami, którymiKlient wyraził zainteresowanie. Negocjuje ceny szkolenia i wysokość rabatu z Klientami. Prowadzi bazę danych Klientów w systemie CRM. Współpracuje zzespołem Cert Partner. ZADANIA: aktywne pozyskiwanie klientów poprzez: telefoniczną sprzedaż szkoleń technicznych, doradztwo w zakresie doboruszkoleń, udział w branżowych targach i konferencjach, tworzenie baz danych kontrahentów, podtrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji handlowych ze stałymi klientami, ofertowanie i bieżącą obsługę klientów wzakresie sprzedaży, realizację celów sprzedażowych, współpracę z pozostałymi działami firmy. Praca w godzinach 8-16.
CERT PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-04 - Opole (opolskie)
PRZEWOZY PASAŻERSKIE NA LINIACH KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ W SZCZECINIE, GMINY POLICE, GMINY OŚCIENNE NA TERENIE WOJ. ZACHODNIOPOMORSKIEGO, PRACODAWCA DEKLARUJE MOŻLIWOŚĆ ZATRUDNIENIA TAKŻE CUDZOZIEMCÓW PO WYPEŁNIENIU FORMALNOŚCI
SZCZECIŃSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO AUTOBUSOWE KLONOWICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Drobne prace biurowe Archiwizacja papierów, Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, Wprowadzanie danych do systemu komputerowego zakresie w/w prac, Samodzielne prowadzenie spraw kadrowych pracowników Sporządzanie list płac i rozliczeń do umówcywilnoprawnych prowadzenia akt osobowych,
TRANSPORT TOWAROWY Sławomir Cupiał - 2017-02-17 - Myszków (śląskie)
systematyczna kontrola jakości w czasie produkcji konstrukcji stalowych (kontrola materiałów oraz jakości gotowych wyrobów), nadzór nad prawidłową jakością produkowanych elementów, kontrola jakości wymiarów, nadzór procesu spawania i anty korozji, wykonywanie badań jakościowych w zakresie posiadanych uprawnień, kontrola spoin spawalniczych, przygotowania i wykonania powłoki antykorozyjnej, koordynacja w zakresie wyjaśnienia ewentualnych błędów, wad, niezgodności dokumentacja projektową a działem produkcji wytwórcy i działem projektowym zamawiającego, współpraca z działami kontroli jakości i produkcji wytwórcy, organizacja odbiorów z udziałem : Inwestora, Zamawiającego, Wytwórcy, systematyczne sporządzanie raportów, kompletowanie dokumentacji jakościowej, nadzór nad realizacją harmonogramów dostaw konstrukcji na teren budowy, kontakt z odbiorcami wyrobów
E003B7 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-03 - Chojnice (pomorskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. analiza i ocena projektów przetwarzanie informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Gdynia (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-11-28 - Warszawa (mazowieckie)
- uczestniczenie w opracowywaniu propozycji do planu zamówień publicznych w zakresie właściwości sekcji, w oparciu o propozycje podziału zamówień wg Wspólnego Słownika Zamówień wszystkich dokonywanych dostaw materiałów, sprzętu i usług oraz nad realizacją powyższego planu w celu właściwej realizacji zadań sekcji,- prowadzenie Rejestru Zamówień Publicznych w celu kontroli wydatków do 14 000 Euro,- analizowanie i kontrolowanie, właściwego wykorzystywania środków pieniężnych w zakresie właściwości sekcji oraz sporządzanie na koniec miesiąca planu salda końcowego w celu prawidłowego wydatkowania przydzielonych środków finansowych,- prowadzenie bieżącej analizy wydatków budżetowych w zakresie właściwości sekcji w ramach przydzielonych środków finansowych na dany rok kalendarzowy w celu zapewnienia prawidłowej realizacji planowanych zamierzeń,- opracowywanie faktur w zakresie zadań wykonywanych w sekcji oraz opłaty za energię elektryczną, usługi komunalne, sprzęt kwaterunkowy, gospodarczy, przeciwpożarowy i środki do utrzymania czystości w celu zapewnienia terminowej realizacji zapłaty,- kontrolowanie przestrzegania bieżących umów pod względem finansowym w celu prawidłowego ewidencjonowanie dokumentacji i przestrzegania terminów rozliczeń finansowych, - rejestrowanie faktur za wykonane dostawy i usługi w celu zapewnienia terminowego i prawidłowego zapewnienia ewidencji księgowej prowadzonej w sekcji.
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2019-12-16 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
sprzedaż maszyn budowlanych, do zacierania, szlifowania, śrutowania oraz polerowania betonu
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE PROTYM Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2016-08-23 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
Ocena zgodności wyrobów przemysłowych z dokumentacją techniczną, analiza przyczyn zaistniałych niezgodności i sporządzanie wniosków korygujących, sprawdzanie zgodności kształtu, wymiarów, warunków technicznych wykonania oraz rodzaju i jakości zastosowanego materiału z dokumentacją techniczną wyrobu, używanie uniwersalnych i specjalistycznych urządzeń kontrolno-pomiarowych, analizowanie i formułowanie wniosków i zaleceń.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe MEDICAL Ryszard MazellaMAZELLA - 2017-06-29 - Kolbudy (pomorskie)
Rozwiązanie problemów operacyjnych, wparcie pracy pracowników operacyjnych. Zgłaszanie problemów technicznych.Wymagania: wykształcenie o kierunku/specjalności - logistyka, magazyn, produkcja
"DHL EXEL SUPPLY CHAIN (POLAND)" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-01 - Głuchów (łódzkie)
-
kontakt przez PUP - 2016-08-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzeganie przepisow i zasad BHP, udział w ustalaniu okoliczności i przyczynwypadków przy pracy, przeprowadzanie szkoleń wstępnych ogólnych BHP.
kontakt przez PUP - 2019-03-26 - Lublin (lubelskie)
WYKONYWANIE PRAC PLACOWYCH
"DREWBET" GRZYB-KOTYNIA-ROGACZEWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2018-06-19 - Kłobuck (śląskie)
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientem zewnętrznym i wewnętrznym,bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi, praca jednozmianowa w godz.9-17
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2018-04-10 - Opole (opolskie)
Prowadzenie działań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych i akcesoriów muzycznych. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w biurze w Kętach oraz w terenie.
SILESIA MUSIC CENTER SP. Z O. O. - 2017-11-07 - Kęty (małopolskie)
1. Przygotowywanie i aktualizacja Harmonogramu Realizacji Projektu oraz Planów Płatności, Harmonogramu rzeczowo- finansowego,2. Sprawdzanie faktur i rachunków pod względem rachunkowym oraz opisywanie zgodnie z wytycznymi MRR,3. Przygotowanie sprawozdań oraz raportów finansowych w ramach Projektu;
Miejski Zakład Komunikacji - 2018-10-18 - Zielona Góra (lubuskie)
Zakres obowiązków- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych;- przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny;- generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych;- nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-02-13 - Zator (małopolskie)
rekrutacja na wszystkie szczeble, zatrudnianie i zwalnianie pracowników, tworzenie i realizacja planu szkoleń, udział w innych projektach HR (oceny, badanie satysfakcji, itp.)
Ilpea Sp. z o.o. - 2019-06-28 - Twardogóra (dolnośląskie)
- Do zakresu obowiązków pracownika będzie należało: kontrola i doradztwo w zakresie ochrony środowiska (outsourcing), prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadzenie i organizacja szkoleń z zakresu ochrony środowiska, sporządzanie dokumentacji środowiskowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, bieżąca analiza ryzyka i zagrożeń w obszarze ochrony środowiska.- Godziny pracy: 8:00-16:00.
"CONART" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-06-18 - Katowice (śląskie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-06-28 - Siedlce (mazowieckie)
PROWADZENIE SEKRETARIATU
BLUXCOSMETICS SP. Z O.O. - 2019-03-12 - Trzciana (podkarpackie)
określone we wniosku
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Łobez (zachodniopomorskie)
PROWADZENIE, INTERWENCJI MIN. -PRZEKAZYWANIE INFORMACJI /DYSPOZYCJI, UZGADNIANIE POPRAWNYCH ADRESÓW DORĘCZEŃ, POMOC W ZORGANIZOWANIU DORĘCZEŃ, WSPÓŁPRACA Z DZIAŁAMI.
kontakt przez OHP - 2016-04-05 - Gdańsk (pomorskie)
montaż rurociągów przemysłowych, miejsce wykonywania pracy Sierpc oraz teren całego kraju według zleceń
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE NAFTOMONT Kratkowski Mariusz - 2018-08-14 - Sierpc (mazowieckie)
wprowadzanie danych do komputera,sprawozdanie GUS i INTRASTAT,obsługa sekretariatu,sporządzanie raportów kasowych.
NORIS SP. ZO.O.SP.K - 2019-09-19 - Drawski Młyn (wielkopolskie)
tworzenie materiałów marketingowych, przygotowanie treści promocyjnych, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie kont social media, obsługa sklepu internetowego
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "ŚWIETLIK" - MARIA JANISZEWSKA - 2018-03-02 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)