SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ Kraków oferta pracy "AUTOID POLSKA "SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Praca na stanowisku specjalisty ds. wdrożeń. Zebranie i uzgodnienie wymagań Klienta w zakresie systemu rejestracji czasu pracy, testowanie przed wdrożeniem rejestratorów czasu pracy, instalacja okablowania nisko prądowego i sieciowego LAN, montaż i podłączenie u klienta zasilaczy buforowych do rejestratorów czasu pracyMontaż i konfiguracja rejestratorów czasu pracy u klienta.Instalacja i konfiguracja bazy MSSQL, instalacja i konfiguracja oprogramowania do rejestracji czasu pracyWdrożenie systemu rejestracji czasu pracy u klienta, poprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi systemu rejestracji czasu pracy, przygotowanie dokumentacji wdrożeniowej.
Data publikacji: 2015-11-25
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: "AUTOID POLSKA "SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:31-353 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku specjalisty ds. wdrożeń. Zebranie i uzgodnienie wymagań Klienta w zakresie systemu rejestracji czasu pracy, testowanie przed wdrożeniem rejestratorów czasu pracy, instalacja okablowania nisko prądowego i sieciowego LAN, montaż i podłączenie u klienta zasilaczy buforowych do rejestratorów czasu pracyMontaż i konfiguracja rejestratorów czasu pracy u klienta.Instalacja i konfiguracja bazy MSSQL, instalacja i konfiguracja oprogramowania do rejestracji czasu pracyWdrożenie systemu rejestracji czasu pracy u klienta, poprowadzenie szkolenia z zakresu obsługi systemu rejestracji czasu pracy, przygotowanie dokumentacji wdrożeniowej.
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WDROŻEŃ
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2015
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne (elektronika, automatyka, informatyka), min. 2 lata doświadczenia w wdrażaniu systemów KD i RCP, umiejętność posługiwania się dokumentacją techniczną i schematami elektrycznymi, gotowość do częstych podróży służbowych, umiejętność koncepcyjnego myślenia, wymagana wyobraźnia przestrzenna i zmysł techniczny, znajomość MSSQL i systemów bazodanowych, uprawnienia SEP, umiejętność czytania dokumentacji technicznej w języku angielskim, mile widziana znajomość oprogramowania: Delphi, C++, PHP, itp., zaawansowana znajomość języka angielskiego.
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.11.2015
Data dodania oferty pracy: 16.11.2015
Oferta pracy ważna do: 16.12.2015
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2015
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2015
Podobne oferty pracy
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaż usług spedycyjnych drogowych, budowanie bazy klientów, monitorowanie rynku TSL oraz poczynań konkurencji, organizacja i prowadzenie spotkań handlowych w celu nawiązania współpracy, analizowanie potrzeb klientów i doradzanie w zakresie doboru optymalnych rozwiązań, przygotowywanie ofert handlowych dla aktualnych i przyszłych klientów, stałe poszerzanie wiedzy na temat rynku usług transportowych, raportowanie postępów w osiąganiu celów sprzedażowych, współpraca z zespołem operacyjnym w celu zapewnienia najlepszego poziomu wykonania usług. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Czechowicach-Dziedzicach.
3 CARGO Beata Jastrzębska - 2016-10-11 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
rekrutowanie pracowników, współpraca z nowymi klientami, monitorowanie procesu rekrutacji
RTC Robert Capała - 2018-02-06 - Dęblin (lubelskie)
Aktywne pozyskiwanie surowca. Prowadzenie bazy danych.
GREEN ENERGIA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Genowefa (wielkopolskie)
Sekretariat poradni zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, przyjmowanie i ewidencjonowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek, sporządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie, prowadzenie bazy danych przyjętych w poradni osób, elektronicznie i w formie papierowej, rejestracja wniosków rodziców i wysyłanie terminów badań, porządkowanie i zabezpieczanie dokumentacji klientów, wydawanie i wysyłanie rodzicom informacji, opinii i orzeczeń, przechowywanie i zabezpieczenie pieczątek,powielanie potrzebnych materiałów dydaktycznych, udzielanie informacji interesantom,a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób..Do wynagrodzenia +20% premii
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - 2018-02-28 - Niemodlin (opolskie)
obsługa klienta, dokumentacja, sprzedaż telefoniczna
kontakt przez OHP - 2017-08-10 - Gliwice (śląskie)
WPROWADZANIE FAKTUR I WYCIĄGÓW DO PROGRAMU KSIĘGOWEGO (PEŁNA KSIĘGOWOŚĆ), OBSŁUGA PROGRAMU PŁATNIK, PRZYGOTOWYWANIE DEKLARACJI PODATKOWYCH,PROWADZENIE AKT OSOBOWYCH, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH.
GRANBAU MACHINE Sp. z o.o. - 2016-07-13 - Zawiercie (śląskie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:15-14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Dobra umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacji pracy własnej. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w godzinach: 08:00-16:00 (tel.: 32-323-44-94, 32-323-45-45) lub e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SKOK PIAST - 2017-06-07 - Katowice (śląskie)
odbieranie produktów do reklamacji od klientów
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-19 - Chorzów (śląskie)
prace pomocnicze w zakresie obsługi pracowników oraz kooperantów firmy
kontakt przez PUP - 2017-02-08 - Kwidzyn (pomorskie)
odbiór towarów oraz weryfikacja pod względem jakościowym i ilosciowym, przygotowanie towarów do wysyłki, prowadzenie dokumentacji magazynowej, rozpakowywanie i rozmieszczanie towarów w odpowiednich miejscach
Ketral Construction Parts and Equipment - Bartłomiej Łopata - 2018-07-04 - Rzeniszów (śląskie)
-sprawdzanie dokumentów pod względem rachunkowym-ewidencja dokumentów-obsługa programów księgowych-zadania zlecone przez Zarząd
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2018-03-16 - Hucisko (mazowieckie)
bieżące śledzenie na wszystkich kominikacynych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczacych praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Piaseczno (mazowieckie)
pozyskiwanie nowych Klientów, - sprzedaż produktów firmy, - budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami, - tworzenie analizy potrzeb Klientów
Amplico Life Teresa Stefanska Pośrednictwo Ubezpieczenuiowe - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)
Przetwarzanie wniosków i zapytań zgodnie ze źródłem kontroli i dokumentacją, prowadzenie ewidencji i dokumentacji sprawozdawczej
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Kraków (małopolskie)
świadczenie wysokiej jakości usług w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, identyfikacja i pozyskiwanie klientów
ANDOL Sp. z o.o. - 2016-06-28 - Poznań (wielkopolskie)
Programowanie. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kościuszki 29 (siedziba firmy) i według zleceń Pracodawcy.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
kadry, czas pracy, płace
SANTINES Sp. z o.o - 2016-08-11 - Skórzewo (wielkopolskie)
- prowadzenie nadzoru transakcji i raportów w celu wykrycia potencjalnie nieuczciwych działań handlowych (tj. nadużyć rynkowych, manipulacji rynkowych lub niewłaściwego traktowania klientów), - Śledzenie naruszeń określonych lokalnych wymogów prawnych lub zasad giełdowych i ich eskalacja w odpowiednich przypadkach; - Budowanie i utrzymywanie silnych relacji z różnymi podmiotami na całym świecie, wspieranie wdrażania wszelkich działań, przyczynianie się do rozwoju i podnoszenia reputacji zespołu; - Identyfikacja ryzyka i przyczynianie się do zwiększania skuteczności i efektywonści istniejących procedur nadzoru, jak również rozowju nowych procedur.
kontakt przez PUP - 2017-03-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem pracy
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Rypin (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie technologiczne do druku, obsługa urządzeń biurowych, znajomość pakietu MS Office, możliwość przyuczenia
KB Folie Polska sp. z o.o. - 2016-01-08 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2017-06-02 - Słubice (lubuskie)
Nadzór nad prowadzeniem remontów i napraw bieżących. Obsługa techniczna osiedla. Obsługa programu DOM z firmą SACER.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Ujeścisko - 2018-04-03 - Gdańsk (pomorskie)
do uzgodnienia
KLINICZNY SZPITAL WOJEWÓDZKI NR 1 IM.FRYDERYKA CHOPINA W RZESZOWIE - 2017-03-22 - Rzeszów (podkarpackie)
kontakt z klientami Kancelarii z zagranicy, biegle władającymi językiem rosyjskim lub ukraińskim, organizowanie spotkań, przedstawianie oferty Kancelarii, mediacje i negocjacje między klientami kancelarii a ich pracownikami pochodzącymi z Ukrainy lub Rosji z zakresie spraw pracowniczych. praca w godz 9-17
kontakt przez PUP - 2016-05-19 - Opole (opolskie)
pisanie i kompletowanie wniosków o dotacje unijneobsługa komputera i urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Lipsko (mazowieckie)
Obsługa klienta. Ofertowanie, składanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2018-05-03 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie, preferowane wyższe, umiejętności: komunikatywność, elastyczność , umiejętność analizy trudnych sytuacji, doświadczenie zawodowe: 1 rok , znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym.Ogólny zakres obowiązków: prowadzenie i nadzorowanie działań związanych z planowaniem oraz opracowywaniem strategii w poszczególnych obszarach działania organizacji, opracowywanie planów produkcji, sprzedaży.Miejsce wykonywania pracy: Lublin, Polska, UE, Europa Wschodnia.
kontakt przez PUP - 2017-09-13 - Lublin (lubelskie)