SPECJALISTA DS. UZGODNIEŃ W WYDZIALE UTRZYMANIA WÓD I OBIEKTÓW HYDROTECHNICZNYCH Gliwice oferta pracy REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ Z SIEDZIBĄ W GLIWICACH
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UZGODNIEŃ W WYDZIALE UTRZYMANIA WÓD I OBIEKTÓW HYDROTECHNICZNYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie wyższe kierunkowe, 3 letnie doświadczenie zawodowe; dobra znajomość przepisów prawa wodnego, budowlanego, ochrony środowiska, ochrony przyrody, Dyrektyw UE. ogólna znajomość procesu budowlanego;umiejętność dobrej organizacji własnej pracy i współpracy z zespołem; znajomość obsługi komputera (Word, Excel); mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bądź do projektowania;mile widziane doświadczenie w pracy na budowach; wykonywanie obliczeń hydrologicznych i hydraulicznych w związku z wykonywanymi projektami; rzetelność, sumienność, terminowość; umiejętność pracy pod presją czasu; prawo jazdy kat. B; ZAKRES ZADAŃ: Opiniowanie i uzgadnianie wniosków i projektów, dotyczących możliwości lokalizacji oraz warunków realizacji przedsięwzięć związanych ze szczególnym korzystaniem z wód, wykonywaniem urządzeń wodnych na rzekach będących w administracji RZGW w Gliwicach. Udział w odbiorach końcowych robót. Udział w postępowaniach wodnoprawnych oraz postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez organy administracji publicznej w sprawach związanych z utrzymaniem powierzchniowych wód będących w administracji RZGW w Gliwicach.Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi RZGW w Gliwicach w zakresie obejmującym uzyskiwanie merytorycznych stanowisk dla opiniowanych wniosków. Udział w postępowaniach administracyjnych związanych z problematyką prowadzoną przez wydział. Prowadzenie sprawozdawczości oraz wykonywanie wymaganych przepisami sprawozdań dla jednostek nadrzędnych i statystycznych. Prowadzenie ewidencji otrzymywanej i wysyłanej korespondencji oraz dokumentacji technicznej związanej z pracami wydziału. Udział w przygotowaniach danych do opracowań planistycznych w zakresie dotyczącym gospodarowania wodami.
Data publikacji: 2017-03-27
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ Z SIEDZIBĄ W GLIWICACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie wyższe kierunkowe, 3 letnie doświadczenie zawodowe; dobra znajomość przepisów prawa wodnego, budowlanego, ochrony środowiska, ochrony przyrody, Dyrektyw UE. ogólna znajomość procesu budowlanego;umiejętność dobrej organizacji własnej pracy i współpracy z zespołem; znajomość obsługi komputera (Word, Excel); mile widziane uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bądź do projektowania;mile widziane doświadczenie w pracy na budowach; wykonywanie obliczeń hydrologicznych i hydraulicznych w związku z wykonywanymi projektami; rzetelność, sumienność, terminowość; umiejętność pracy pod presją czasu; prawo jazdy kat. B; ZAKRES ZADAŃ: Opiniowanie i uzgadnianie wniosków i projektów, dotyczących możliwości lokalizacji oraz warunków realizacji przedsięwzięć związanych ze szczególnym korzystaniem z wód, wykonywaniem urządzeń wodnych na rzekach będących w administracji RZGW w Gliwicach. Udział w odbiorach końcowych robót. Udział w postępowaniach wodnoprawnych oraz postępowaniach administracyjnych prowadzonych przez organy administracji publicznej w sprawach związanych z utrzymaniem powierzchniowych wód będących w administracji RZGW w Gliwicach.Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi RZGW w Gliwicach w zakresie obejmującym uzyskiwanie merytorycznych stanowisk dla opiniowanych wniosków. Udział w postępowaniach administracyjnych związanych z problematyką prowadzoną przez wydział. Prowadzenie sprawozdawczości oraz wykonywanie wymaganych przepisami sprawozdań dla jednostek nadrzędnych i statystycznych. Prowadzenie ewidencji otrzymywanej i wysyłanej korespondencji oraz dokumentacji technicznej związanej z pracami wydziału. Udział w przygotowaniach danych do opracowań planistycznych w zakresie dotyczącym gospodarowania wodami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto + wysługa lat od 5-20 %,
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. UZGODNIEŃ W WYDZIALE UTRZYMANIA WÓD I OBIEKTÓW HYDROTECHNICZNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
inżynier inżynierii środowiska - gospodarka wodna i hydrologia
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.04.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Inżynier inżynierii środowiska - gospodarka wodna i hydrologia
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Nazwa pracodawcy:
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ Z SIEDZIBĄ W GLIWICACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
Sienkiewicza 2, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Wymagane dokumenty należy złożyć lub przesłać w zamkniętej kopercie na w/w adres urzędu, z dopiskiem: Zespół ds. pracowniczych nabór na stanowisko UW/UO/ 5 - 8/2017 do 07.04.2017r.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: I piętro pokój nr 207
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: Sienkiewicza
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Kierownie w zakresie efektywności gospodarowania
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
inżynier inżynierii środowiska - gospodarka wodna i hydrologia
Data dodania oferty pracy: 27.03.2017
Oferta pracy ważna do: 07.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie procedur HACCAP, wdrażanie nowych procedur HACCAP
Gotszlik Sp. z o. o. - 2016-11-24 - Jarocin (wielkopolskie)
Utrzymanie relacji biznesowych z klientami z zagranicy, komleksowa obsługa zamówień , współdziałanie z innymi działami firmy, wystawianie dokumentów sprzedażowych, organizacja transportów zagranicznych, negocjowanie umów i kontraktów, obsługa odpraw celnych z klientami z poza UE. Praca w godz. 7:30-15:30.
SABA Sp. z o.o. - 2018-08-20 - Płock (mazowieckie)
Branża motoryzacyjna, produkcja aluminium.Obsługa maszyn produkcyjnych.Prace montażowe na stanowisku.
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Łódź (łódzkie)
Realizacja, weryfikacja i rozliczanie umów zakupu drewna, organizowanie transportu, zgłaszanie reklamacji itp. Więcej informacji pod numerem 722 337 773 lub71 389 81 50.
Enforest Sp.zo.o - 2018-01-05 - Wołów (dolnośląskie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-26 - Proszówka (dolnośląskie)
- organizacja promocji i sprzedaży usług świadczonych przez spółkę- sporządzanie ofert, wycen oraz udzielanie informacji aktualnym i potencjalnym klientom- realizacja wyznaczonych celów finansowych- budowanie i utrzymywanie dlugotrwałych relacji z klientami- współtworzenie strategii marketingowej firmy
INFUSIO Sp. z o.o. - 2016-11-16 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Planowanie szkoleń i kursów, prowadzenie dokumentacji finansowej i wydawanie zaświadczeń, rekrutacja uczestników kursów, obsługa organizacyjno-techniczna organizowanych szkoleń i egzaminów, opracowywanie kosztorysów kursów, nadzór nad ich realizacją oraz ich rozliczanie.
Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Noferaw Łodzi - 2017-08-25 - Łódź (łódzkie)
rozładowanie towaru, kompletowanie zamówień, dbanie o prządek
MAROL SP. Z O.O. - 2018-06-08 - Zgierz (łódzkie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-04 - Warszawa (mazowieckie)
- prowadzenie rozmów handlowych z klientami, - przygotowywanie ofert, - współpraca z magazynem,- wystawianie faktur; Pracodawca prosi o aplikowanie CV na podany adres e-mail
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie dolumentacji kadrowo-płacowej
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Planowanie, rozliczanie, monitoring procesu produkcji ciepła, energii elektrycznej oraz zapotrzebowania na paliwa
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Gorzów - 2018-07-20 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wg.zawodu
Sąd Okręgowy w Olsztynie - 2017-07-14 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych. Sporządzanie ofert - tłumaczenia dokumentacji - ustne oraz pisemne
kontakt przez PUP - 2016-07-01 - Olbrachtów (lubuskie)
j.w
Szkoła Główna Służby Pożarniczej - 2017-10-31 - Warszawa (mazowieckie)
Prace porządkowe, drobne remonty na terenie Gminy Janów
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Janów (śląskie)
- Prowadzanie akt osobowych, rozliczanie czasu pracy, wynagrodzeń. Wystawianie zaświadczeń. Korespondencja z ZUS. Drobna pomoc przy księgowości.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 08:00-16:00. Wymagania: wykształcenie średnie ekonomiczne. 5 lata doświadczenia w zawodzie. Obsługa Internetu. Znajomość programu Płatnik, Optima lub Symfonia. Kontakt WYŁĄCZNIE osobisty z CV w godzinach: 08:00-16:00.
CETRA INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-07-28 - Katowice (śląskie)
oferowanie klientom produktów ubezpieczeniowych, doradztwo w zakresie optymalnych warunków ubezpieczeń, zawieranie polis ubezpieczeniowych, inkaso należnych składek , nadzór nad terminami rat składek klientów, wspólpraca z centalą C.U.K.,inne bieżące prace na zajmowanym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Gostynin (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie profesjonalnych i długofalowych relacji z już istniejącymi, realizacja planów sprzedażowych, przygotowywanie ofert, pozyskiwanie zamówień od Klientów, budowanie pozytywnego wizerunku firmy, współpraca z kontrahentem zagranicznym. Pracodawca oferuje umowę o pracę w stabilnej firmie, wyposażenie: telefon, komputer, ubezpieczenie pracownicze (grupowe).
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2018-06-22 - Rusiec (łódzkie)
wg zakresu
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
m.in. bieżąca obsługa biura, składanie wniosków o płatność, bieżąca obsługa petentów biura, prowadzenie działań informacyjnych, promocyjnych i kulturalnych; szczegóły dostępne pod linkiem http://rlks.lgd-puszcza-bialowieska.pl
Lokalna Grupa Działania "Puszcza Białowieska" w Hajnówce - 2017-09-04 - Hajnówka (podlaskie)
KORDYNACJA SPRZEDAŻY EKSPORTOWEJ, OPRACOWANIE I WDRAŻANIE PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH, ANALIZA I OCENA INFORMACJI DOTYCZĄCYCH KRAJOWYCH I MIĘDZYNARODOWYCH RYNKÓW W CELU SKUPIENIA UWAGI NA POSZCZEGÓLNYCH ODBIORCACH, PROWADZENIE PEŁNEJ I RZETELNEJ KORENSPONDENCJI HANDLOWEJ Z OBIORCAMI ZAGRANICZNYMI, WYKONYWANIE PRAC ZLECONYCH PRZEZ BEZPOŚREDNIEGO PRZEŁOŻONEGO.
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2016-08-05 - Podgrodzie (podkarpackie)
Zakup owoców do grup producenckich oraz prywatnych rolników dysponujących surowcem. kontrola dostarczanych owoców pod względem ilościowym i jakościowym. Zamawianie towarów wg. zleceń, utrzymywanie kontaktów z odbiorcami owoców z państw wschodnich.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej Zarządu Zlewni, w tym: prowadzenie sekretariatu i kancelarii, prowadzenie archiwum zakładowego oraz biblioteki zakładowej, zapewnienie zaopatrzenia w materiały biurowe, środki czystości i odzież ochronną i roboczą.
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Otmuchów (opolskie)
OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 914536707 LUB C.V NA MAIL biuro (at) probud.net.pl
PROBUD FIRMA PROJEKTOWO BUDOWLANA TOMASZ GRAF - 2016-02-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
-świadczenie usług informacyjnych w tematyce Funduszy Europejskich;-organizacja i prowadzenie spotkań informacyjnych i szkoleń z zakresu Funduszy Europejskich-zbieranie oraz bieżące aktualizowanie informacji na temat dostępnych programów UE. Miejsce pracy: Inkubator Technologiczny Słupsk. Godziny pracy: 8.00- 16.00
Agencja Rozwoju Pomorza S. A. - 2018-03-29 - Słupsk (pomorskie)
Przyjmowanie rezerwacji, tworzenie ofert, koordynowanie i wprowadzanie rezerwacji. Praca na umowę o pracę w godz. nocnych 20-8, również w weekendy.
Zdrojowa Hotels Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Prowadzenie terapii zajeciowej różnymi metodami i technikami. Prowadzenie dokumentacji, modyfikacja jej i diagnozowanie potrzeb osób niepełnosprawnych.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości w Suwałkach - 2018-03-01 - Filipów (podlaskie)
wykonywanie specjalistycznych zniszczeń na nowo szytej konfekcji dżinsowej, wykonywanie wytarć (scraping) na spodniach dżinsowych, pozostałe prace w pralni
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Zielona Góra (lubuskie)